quote:Op zondag 29 mei 2005 05:05 schreef Sport_Life het volgende:
maar dat wist je al
Dat had ik gister dus, khoop dat de temperaturen vandaag wat minder zijn. Gister té lang uitgeweest het werd al weer licht toen ik naar huis ging en kvoelde me eigelijk helemaal niet zo geweldig door iemand daar.quote:Op zondag 29 mei 2005 09:37 schreef Little_Angel het volgende:
Alsof ik griep heb.
Ik kan bijna niet op m'n benen blijven staan omdat ik neig te vallen, spieren zijn slap, ademhalen gaat ook benauwend.
Aaawww, geeft kusje op zere hoofd en benen...quote:Op zondag 29 mei 2005 12:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
Nog niet wakker...kater..zere benen....ik wordt oud...
en jarigquote:Op zondag 29 mei 2005 13:30 schreef Jett het volgende:
kater en moe, en nu misselijk
ik voel me niet jarig, ik was me eigen verjaardag zelfs vergeten, terwijl ik al sinds dag 53 aan 't aftellen benquote:Op zondag 29 mei 2005 13:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]
en jarig
OT:
Iemand voelt zich beetje te goed voor mij, irritant is dat
Geen kater?quote:
Ik las het laatst ook al in deze reeks:quote:Op zondag 29 mei 2005 20:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zwaar kut.
ach gos..quote:
Mooi zoquote:Op maandag 30 mei 2005 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wel ok, geen spierpijn of last van mijn rug![]()
Daar zit ik nu net niet, da´s meer het probleem. Ik moet deze week in NL werken. Morgen gaat het wel weer, dan moet ik werken en heb ik afgesproken met vrienden dus dan voel ik me wel weer happy. Maar nu ben ik alleen thuis op een druilerige maandagochtend en mis mijn vriend....quote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef Sport_Life het volgende:
Waarom zit je in NY dan?
Dank je Duchessquote:
Good Luckquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat lief.. mijn broertje komt net mijn kamer in om te zeggen dat ik mijn woordenboek niet moet vergeten
half 2 mijn laatste examen.. moet nog opschieten ook, mn bus gaat zo
beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef Sassiej het volgende:
![]()
gigantisch buikpijn.. zit hier met tranen over mn wangen van de pijn...
Sounds familiar... het kleine groene monstertje...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:51 schreef Christine het volgende:
Jaloers. En boos op mezelf omdat ik me zo voel.
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
alrtijd leuk, slecht nieuws gesprekken
nu heb ik wel heel wisselende gevoelens.
al grijpt het me wel aan
*knuffel nodig heeft*
*knuffelt meequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
alrtijd leuk, slecht nieuws gesprekken
nu heb ik wel heel wisselende gevoelens.
al grijpt het me wel aan
*knuffel nodig heeft*
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:20 schreef DuchessX het volgende:
Somber, nergens energie voor & zorgen om een huisdier dat maar ziek blijft
hoppa, ik knuffel wel even. altijd fijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:47 schreef purplerose het volgende:
*in janken uitbarst*
mag ik ook een knuf?
*geeft met liefde iedereen een warme knuffffffffffff.........quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:47 schreef purplerose het volgende:
*in janken uitbarst*
mag ik ook een knuf?
*knuft mee...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*geeft met liefde iedereen een warme knuffffffffffff.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben zo blij. zo vrolijk en zo blij was ik nooit....
GODVERDOMME!!! 500 GIG opnieuw installeren!![]()
![]()
!!!
sorry hoor maar ik moest toch ff glimlachenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben zo blij. zo vrolijk en zo blij was ik nooit....
![]()
!!!
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:08 schreef ArmaniMania het volgende:
![]()
!!!
Dankjewel liefvquote:
I er niemand waar je even mee kan praten?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef diannetjhu het volgende:
Heb het gevoel alsof ik opeens helemaal wegzak. En ik weet niet wat ik nou het beste kan doen, hier blijven zitten, een hele hete douche nemen of gewoon even me aankleden en het huis uitlopen, om te voorkomen dat ik rare dingen doe.
Ik begrijp echt precies waar je mee bezig bent.. maar het is wsl niet voor niks. Kap ermee en focus je op jezelf en anderen.. het komt vanzelf allemaal goed. Je moet even door de eerste periode bijten en daarna gaat het echt beter.. blijf er niet te lang mee bezig en in hangen.. laat het je niet kapot makenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef teig het volgende:
ik weet het ook allemaal niet meer. Ik duw iemand weg die ik helemaal niet weg wil duwen. Maar hoe harder ik het tegen probeer te houden hoe harder ik hem weg duw. Ik ben nu bang hem kwijt te raken door mijn stomme gedrag. En ik wil het allemaal niet zo![]()
Probeer eerst tot 10 te tellen voordat je iets doet waar je spijt van krijgt..Ga maar douchen..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef diannetjhu het volgende:
Heb het gevoel alsof ik opeens helemaal wegzak. En ik weet niet wat ik nou het beste kan doen, hier blijven zitten, een hele hete douche nemen of gewoon even me aankleden en het huis uitlopen, om te voorkomen dat ik rare dingen doe.
Ja maar.. Ik wil hem niet kwijt, helemaal niet, maar door die stomme stemmingswisselingen van mij en mijn idiote gedrag raak ik hem wel kwijt........ vrees ik...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik begrijp echt precies waar je mee bezig bent.. maar het is wsl niet voor niks. Kap ermee en focus je op jezelf en anderen.. het komt vanzelf allemaal goed. Je moet even door de eerste periode bijten en daarna gaat het echt beter.. blijf er niet te lang mee bezig en in hangen.. laat het je niet kapot maken
Geen dank hoor, vriendinquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:20 schreef diannetjhu het volgende:
Wolkjeecht heel erg bedankt dat ik even gewoon met je kon praten. Je bent echt een geweldige vriendin
![]()
quote:
Ja, echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:04 schreef TopStyle het volgende:
![]()
Meisje toch.
Moeders hebben het er soms maar moeilijk mee dat kleine kindjes volwassen worden...
zelfbescherming lijkt zo nu en dan echt een bijzonder lage prioriteit te hebben.
Je ouders opvoeden![]()
ochjah, lief blijven ze wel![]()
Beterschap voor je mams![]()
Dankquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:34 schreef Morwen het volgende:
Sterkte, Sweetgirly, wat een herkenbaar verhaal![]()
OT: Goed![]()
Liefie, jij doet niks fout en zeker niet expres. Slaap lekker, voor zover dat lukt (en dingen opzoeken is een slecht plan, I know)quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dank
Eén tip, wat je dus nooit moet doen is op internet gaan zoeken.
Potverdorrie en nog kutter voelt, zeg ik laatst nog, je bent wel wat afgevallen.
ik moet en ga echt naar bed, want ik heb nu al te veel gelezenstupid me
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:
Liefie, jij doet niks fout en zeker niet expres. Slaap lekker, voor zover dat lukt (en dingen opzoeken is een slecht plan, I know)![]()
Ook dankquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:30 schreef gekke_sandra het volgende:
@ sweetgirly : Jeetje.. wat rot voor je.
quote:Ik weet ook hoe het is, zo'n moeder. De mijne is precies zo, maar wat ik ook zeg.. ik moet dr soms echt winkels indrukken wil ze iets leuks voor zichzelf kopen. Of dr in bed gooien en toedekken, dekbed aan weerzijden in het bedframe, zodat ze er niet meer uitkomt. (tip)
En deze is zeer herkenbaar.quote:Ze bedoelt het zo lief, maar dan denk ik van.. mens ga nou eens zittuhhh, je valt nog eens dood neer.![]()
quote:Hopelijk luistert je moeder naar je en denkt ze voortaan meer aan zichzelf. Maar bezorgde, eigenwijze moeders kennende.. maak t r goed duidelijk
Dank je, ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 02:01 schreef DuchessX het volgende:
Sweetgirly sterkte. Ik ben ook benieuwd water aan de hand is. Ik hoop dat het niks ernstigs is!
Klote zeg.quote:Mijn moeder wordt binnenkort eerst geopereerd aan een hernia en daarna aan een ontsteking in haar voet...zij is van het 'harde type'...niet zeuren, gewoon doorgaan. Niet aanstellen, wat is nou een beetje pijn..? Met als gevolg dat ze al vanaf het voorjaar gruwelijk veel pijn heeft, bijna niets meer kan en erg somber is van het alleen maar in bed liggen cq binnenshuis zitten en gedwongen niksdoen.
Fout!! tja dat krijg je als je met de verkeerde dingen bezig bentquote:Op woensdag 1 juni 2005 07:39 schreef Myriam7 het volgende:
Beetje moe..maar voor de rest wel goed..![]()
Ik moet toch echt proberen vandaag iets eerder thuis te zijn. Moet nog het en en ander voor morgen nakijken..en vanavond een 'droom' mail sturen
psst; "shall"quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:06 schreef sweetgirly het volgende:
Het gaat.
Ben uiteindelijk toch nog in slaap gevallen, al heb ik dus niet echt veel geslapen.
Even in het zonnetje wat gegeten, bakje thee erbij, zomerlucht wat ingesnoven en dat doet toch altijd weer wat goed. Al kan ik ook van binnen denken fuck, zulk mooi weer en ik moet dit en dat doen: werken, leren en ik ben aan het afwachten op een telefoontje. Ze wordt op dit moment waarschijnlijk verder onderzocht. Maar ergens blijf ik positief of voel ik ook een soort van 'oke'. Dus ga zodrekt mijn dingen doen en hoe het allemaal loopt en/of lopen gaat, we should see.
Oh,quote:
Ja, wie weet doe ik dat ook wel. Aan de andere kant denk ik juist dat het nu gaat lukken, heb zoiets van 'boeiuh, wat doet het er allemaal toe', ja vaag. Al begin ik nu nog veels te laat, volgende week 5 tentamensquote:Leren, pak liever een goed boek. Verzet je zinnen
![]()
Nu helemaal top.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:03 schreef Cataclysm_Child het volgende:
Erg zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |