abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 00:55:24 #251
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27531834
Geil
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_27531895
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Geil
heb je msn?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27531938
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 00:34 schreef Morwen het volgende:
Sterkte, Sweetgirly, wat een herkenbaar verhaal

OT: Goed
Dank

Eén tip, wat je dus nooit moet doen is op internet gaan zoeken .
Potverdorrie en nog kutter voelt, zeg ik laatst nog, je bent wel wat afgevallen.

ik moet en ga echt naar bed, want ik heb nu al te veel gelezen stupid me
pi_27531967
OT: stom en dom, usual me
  woensdag 1 juni 2005 @ 01:10:27 #255
84524 Morwen
I got life
pi_27532036
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:02 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dank

Eén tip, wat je dus nooit moet doen is op internet gaan zoeken .
Potverdorrie en nog kutter voelt, zeg ik laatst nog, je bent wel wat afgevallen.

ik moet en ga echt naar bed, want ik heb nu al te veel gelezen stupid me
Liefie, jij doet niks fout en zeker niet expres. Slaap lekker, voor zover dat lukt (en dingen opzoeken is een slecht plan, I know)

OT: Nog steeds gewoon goed
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 1 juni 2005 @ 01:13:18 #256
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_27532079
nog steeds gewoon kut
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_27532132
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:13 schreef purplerose het volgende:
nog steeds gewoon kut
mag ik meedoen
pi_27532317
@ teig : Ik had precies hetzelfde.. ik wilde hem ook niet kwijt.. misschien door wat ik zei lijkt het of ik je niet begrijp, maar dat doe ik wel. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik hoop voor je dat het gauw beter (met je) gaat!

@ diannetjuh : Ik vind het niet gek dat je 1000 euro voor een vakantie geldverspilling vind. Is het op zich ook wel. Helemaal als je in een tentje of bagger appartementje zou zitten, minder luxe dan je eigen huis. Dan denk ik ook van; wat is het nut. Maar weet je.. 1 keer in de zoveel tijd moet je er gewoon lekker uit en echt goed op vakantie gaan. Weg van alles en iedereen waar je altijd in/mee zit. Komen jij en Ronald weer lekker fris en fruitig en nóg verliefder terug Doe het nou maar!

@ sweetgirly : Jeetje.. wat rot voor je. Ik weet ook hoe het is, zo'n moeder. De mijne is precies zo, maar wat ik ook zeg.. ik moet dr soms echt winkels indrukken wil ze iets leuks voor zichzelf kopen. Of dr in bed gooien en toedekken, dekbed aan weerzijden in het bedframe, zodat ze er niet meer uitkomt. (tip) De laatste tijd koop ík maar gewoon dingen voor haar. Kleding, sieraden e.d. Soms word ik wel echt gek van dr.. word ik ook echt boos. Ze bedoelt het zo lief, maar dan denk ik van.. mens ga nou eens zittuhhh, je valt nog eens dood neer. Hopelijk luistert je moeder naar je en denkt ze voortaan meer aan zichzelf. Maar bezorgde, eigenwijze moeders kennende.. maak t r goed duidelijk

ot: Ik voel me fijn.. belachelijk tijdstip om tennis te kijken.. maar ja, je moet wat als je zoveel vrije tijd hebt
Delivered without an information leaflet
pi_27532468
geil
as usual
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27532588
Sweetgirly sterkte. Ik ben ook benieuwd water aan de hand is. Ik hoop dat het niks ernstigs is!

Mijn moeder wordt binnenkort eerst geopereerd aan een hernia en daarna aan een ontsteking in haar voet...zij is van het 'harde type'...niet zeuren, gewoon doorgaan. Niet aanstellen, wat is nou een beetje pijn..? Met als gevolg dat ze al vanaf het voorjaar gruwelijk veel pijn heeft, bijna niets meer kan en erg somber is van het alleen maar in bed liggen cq binnenshuis zitten en gedwongen niksdoen.

OT: Tijd om naar bed te gaan. Maar ik ben nog niet moe
#geen
pi_27532845
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:

Liefie, jij doet niks fout en zeker niet expres. Slaap lekker, voor zover dat lukt (en dingen opzoeken is een slecht plan, I know)

Dat slapen lukt dus idd voor geen meter. Het piekeren is back on track. En hoe.
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:30 schreef gekke_sandra het volgende:

@ sweetgirly : Jeetje.. wat rot voor je.
Ook dank , het valt (nog) wel mee.
quote:
Ik weet ook hoe het is, zo'n moeder. De mijne is precies zo, maar wat ik ook zeg.. ik moet dr soms echt winkels indrukken wil ze iets leuks voor zichzelf kopen. Of dr in bed gooien en toedekken, dekbed aan weerzijden in het bedframe, zodat ze er niet meer uitkomt. (tip)
, hier moest ik wel even om lachen
quote:
Ze bedoelt het zo lief, maar dan denk ik van.. mens ga nou eens zittuhhh, je valt nog eens dood neer.
En deze is zeer herkenbaar.
Waarom ze het doet (doen) mag joost weten, ja altijd alles (voor anderen) goed willen doen.
En nu, nu heeft (of had hopelijk, ben zo geneigd om even te bellen, doe ik niet) ze pijn, nu lijkt het wel alsof het zo moest (gaan) ofzo. Echt zo'n iets, perfect beeld, wat barst. Zij barst of is geknakt. En dan nog.. onbegrijpelijk. En bij ons, of althans bij mij, is ook weer het licht gaan branden. Naja, klinkt erg dramatisch, maar weet amper hoe het te verwoorden, hoe ik dat voel. Ik kan hier ook erg slecht tegen, dat gevoel van onmacht voor anderen eigenlijk.
quote:
Hopelijk luistert je moeder naar je en denkt ze voortaan meer aan zichzelf. Maar bezorgde, eigenwijze moeders kennende.. maak t r goed duidelijk

ik hoop stiekem dat het niet te laat is
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 02:01 schreef DuchessX het volgende:
Sweetgirly sterkte. Ik ben ook benieuwd water aan de hand is. Ik hoop dat het niks ernstigs is!
Dank je, ook
Ik hoop het ook zoniet, wat er allemaal door mijn hoofd heengaat nu en net.
Het suckt zo. Het voelt ergens weer zo onwerkelijk, alsof ik vast zit in een slechte nachtmerrie.
Maar als ik wakker word, besef ik dat ik niet aan het slapen ben. Heb zoiets al eerder meegemaakt . Naja, tenminste laten we het niet hopen. Ik weet gewoon niet meer wat ik ervan moet denken, verbanden die ik opeens leg, kwartjes die wat vallen, etc.
quote:
Mijn moeder wordt binnenkort eerst geopereerd aan een hernia en daarna aan een ontsteking in haar voet...zij is van het 'harde type'...niet zeuren, gewoon doorgaan. Niet aanstellen, wat is nou een beetje pijn..? Met als gevolg dat ze al vanaf het voorjaar gruwelijk veel pijn heeft, bijna niets meer kan en erg somber is van het alleen maar in bed liggen cq binnenshuis zitten en gedwongen niksdoen.
Klote zeg.
En precies, mijn moeder is er ook zo één.
Toen ze van de dokter haar been nog even omhoog moest doen en zijn handen moest aanraken, wat lukte, zei hij 'nee, het kan geen blindedarmontsteking zijn'. Toen zei ik nog heel droog: 'nou, ze is in staat om dan nog evengoed die benen in de lucht te krijgen '.

Maar dank jullie allemaal en jij ook sterkte!

Sorry voor mijn vast wat vage gebrabbel, er gaat teveel in mijn hoofd om, al helpt dit een beetje als afleiding. And sommige dingen, I hate it. Ik had net in bed zo het verlangen om hard op een boksbal te (gaan) slaan en te roepen 'fuck fuck fuck'. Naja, heb het maar in mijn verbeelding gedaan .

Goed, laten we/ik hopen dat mijn drama, wat drama was.
En dat de dingen die ik erger heb voorgesteld, mee gaan vallen.

[ Bericht 4% gewijzigd door sweetgirly op 01-06-2005 12:56:28 ]
pi_27532922
En zeg ik gister, of eregister, nog droog en/of heel zakelijk, in een mailtje aan iemand die mij vandaag of gister dus wou bellen, 'nee, ik moet dan weg, misschien s' avonds, je kan het proberen'. Alsof ik wist dat het ergens waarschijnlijk niet zou uitkomen, dat ik ook andere dingen heb die voorrang moeten krijgen nu. Mezelf hard aan het maken ben, al dagen aan het voorbereiden/van binnen aan het opladen ben, op wat nu, iig vandaag, aan de hand circa gebeurd is. En pas in bed ga je dan denken en/of beseffen .

alhoewel dan nog..
  woensdag 1 juni 2005 @ 05:18:52 #263
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27533067
Top.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 1 juni 2005 @ 05:27:27 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_27533076
Goed geloof ik.

FF kijken, ja goed. Kan beter maar goed genoeg.

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 1 juni 2005 @ 05:32:12 #265
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27533080
Bagger, zit met griep op mijn werk. Nog 2 dagen en dan wat rustiger... Binnenkort maar eens een weekendje we... diepe zucht.
pi_27533108
Wel oke..
  woensdag 1 juni 2005 @ 07:39:16 #267
96937 Myriam7
En amor..
pi_27533277
Beetje moe..maar voor de rest wel goed..

Ik moet toch echt proberen vandaag iets eerder thuis te zijn. Moet nog het en en ander voor morgen nakijken..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  woensdag 1 juni 2005 @ 07:41:10 #268
96937 Myriam7
En amor..
pi_27533286
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 07:39 schreef Myriam7 het volgende:
Beetje moe..maar voor de rest wel goed..

Ik moet toch echt proberen vandaag iets eerder thuis te zijn. Moet nog het en en ander voor morgen nakijken..en vanavond een 'droom' mail sturen
Fout!! tja dat krijg je als je met de verkeerde dingen bezig bent
Maar ik denk dat het wel duidelijk is..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  woensdag 1 juni 2005 @ 07:43:11 #269
82456 teig
oh my gow
pi_27533304
bagger geslapen, telefoon express niet opgenomen gisteravond omdat k bang was verkeerde dingen te zeggen.....

kan niet goed gaan....

Nu hard doorwerken en hopen dat het goed gaat.. dat ik dat niet ook al verknal!!!!
pi_27533853
Hopelijk vandaag wat beter, had gisteren echt een pechdag Onderuit gaan midden in de v&d, verkeerde schoenen aantrekken waardoor mijn hele voeten open lagen en ik nu heel pijnlijke voeten heb en er achter komen dat ik totaal niet weet wat voor opleiding ik wil gaan doen

Het is al goed begonnen De bussen rijden niet in Utrecht, dus ik heb een dagje vrij
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27533924
Goed
Ik heb een nieuwe icon
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:59:42 #272
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_27534268
Erg zenuwachtig.
Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
pi_27534308
Slecht. Heb ik mezelf eindelijk ervan overtuigd dat ik niet een prima baan hoef te hebben, luister ik ook niet meer naar mijn vader in dat opzicht - begint de rest van de wereld plotseling te zeiken dat ik het allemaal verkeerd doe. Dat ik maar beter belastingrecht of econometrie of accountancy had kunnen studeren ipv Nederlands - en dat ik dat nu alsnog moet doen.

Bovendien word ik door iedereen vergeleken met alle afgestudeerden die wél in een keer een baan te pakken hebben. Of ze nu biologie of fiscaal recht hebben gedaan: universiteit is universiteit, dus het is vergelijkbaar. Schijnt.

Maar ik haat getalletjes! ik heb wiskunde en economie jaren geleden al als een verloren zaak beschouwd.

Waar bemoeien ze zich eigenlijk mee?
pi_27535042
zo lekker naar de stad
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:47:38 #276
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27535437
Prima
pi_27536184
Matig .
pi_27536292
Top! Ik heb voor de verjaardag van mn baas een mooi kado besteld. Alleen hij was in feb. jarig en t kado staat als sindsdien bij de douane Maarrrr vandaag komt het dan eindelijk binnen.. Nu moet ik wel een dikke opslag krijgen whehehehe.

Helaas vanavond wel in de boeken maar morgen chillen bij vrienden.
pi_27536387
Voel me wel goed Vandaag leren voor laatste examen.. niet echt veel zin meer maar moet toch nog maar even doorzetten!
pi_27536579
Te laat naar bed gegaan vannacht (niet extreem laat, maar de dagen ervoor waren ook later geworden en dat breekt me nu een beetje op).
Verder gaat het echter prima en heb ik weer het gevoel dat ik leef
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_27536689
ummmm tjah nog niet helemaal wakker laat ik het zo zeggen.

voor de rest goed
pi_27536965
Ik ga nu toch maar beginnen met leren.. maar heb geen zin
pi_27537764
Het gaat.

Ben uiteindelijk toch nog in slaap gevallen, al heb ik dus niet echt veel geslapen.
Even in het zonnetje wat gegeten, bakje thee erbij, zomerlucht wat ingesnoven en dat doet toch altijd weer wat goed. Al kan ik ook van binnen denken fuck, zulk mooi weer en ik moet dit en dat doen: werken, leren en ik ben aan het afwachten op een telefoontje. Ze wordt op dit moment waarschijnlijk verder onderzocht. Maar ergens blijf ik positief of voel ik ook een soort van 'oke'. Dus ga zodrekt mijn dingen doen en hoe het allemaal loopt en/of lopen gaat, we should see.
  woensdag 1 juni 2005 @ 11:12:18 #284
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_27537961
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 11:06 schreef sweetgirly het volgende:
Het gaat.

Ben uiteindelijk toch nog in slaap gevallen, al heb ik dus niet echt veel geslapen.
Even in het zonnetje wat gegeten, bakje thee erbij, zomerlucht wat ingesnoven en dat doet toch altijd weer wat goed. Al kan ik ook van binnen denken fuck, zulk mooi weer en ik moet dit en dat doen: werken, leren en ik ben aan het afwachten op een telefoontje. Ze wordt op dit moment waarschijnlijk verder onderzocht. Maar ergens blijf ik positief of voel ik ook een soort van 'oke'. Dus ga zodrekt mijn dingen doen en hoe het allemaal loopt en/of lopen gaat, we should see.
psst; "shall"

Leren , pak liever een goed boek. Verzet je zinnen
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
  woensdag 1 juni 2005 @ 11:16:49 #285
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_27538110
Owjah, even ontopic:

Tja, wel o-k.
Beetje hommeles (raar woord ) met een bepaald persoon... niet echt gezellig maar ach, soms moet je voet bij stuk houden.

*gaat nu het zonnetje in*
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_27538210
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef TopStyle het volgende:

psst; "shall"
Oh,

echt waar, oeps
quote:
Leren , pak liever een goed boek. Verzet je zinnen
Ja, wie weet doe ik dat ook wel. Aan de andere kant denk ik juist dat het nu gaat lukken, heb zoiets van 'boeiuh, wat doet het er allemaal toe', ja vaag. Al begin ik nu nog veels te laat, volgende week 5 tentamens . Yeah! En daarna nog een paar, maar die week wordt waarschijnlijk echt crisis. Pfff, naja.

ik wil naar het buitenland toe, weg van hier, ergens waar niets me kan raken
pi_27538230
genietend van de mooie dag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 1 juni 2005 @ 11:53:37 #288
81237 releaze
best of both worlds
pi_27539304
goed, maar ook wel weer een beetje kut. wat natuurlijke instincten beginnen zich weer te manifersteren, het verwart me.
pi_27540264
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 09:03 schreef Cataclysm_Child het volgende:
Erg zenuwachtig.
Nu helemaal top.
Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:29:55 #290
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27540410
zenuwachtig voor vakantie
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:36:28 #291
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27540571
Voel me vreselijk
Misschien moet ik maar alle plannen voor de komende dagen cancellen, en ff een tijdje alleen zijn om na te denken.
pi_27540916
Nou, ze denken dat het nierstenen zijn.
Ze is weer goed onderzocht, en ditmaal was haar bloeddruk goed, was gister ook erg hoog (maar kan ook door de spanning komen), alleen was haar urine wel erg slecht. Vannacht heeft ze één zetpil te laat ingenomen, ze dacht iets van 'ik neem het wel in als het weer komt' , maar toen was het al te laat en werd het weer onhoudbaar. Mijn vader wou al 112 bellen en ze hebben de hele nacht beneden op de bank wat gezeten/geslapen. Midden in de nacht kreeg ze nog een pijnval. Echt kut voor der. Ze moet nu een soort drankje, vloeistof, dat weet ik nog wel, en/of zodat ze volgende week gescand kan worden. Dan krijgt ze maandag, 13 juni, pas de uitslag.

Naja, dat was het weer .
Mijn liefie heeft mij ook al gemaild, en die heeft oa ook een slechte week, nou heb maar teruggemaild dat het bij mij evenzo wat opgaat. Tis weer wat allemaal.
pi_27542384
pi_27542841
Oei sweetgirly, nierstenen! Balen dat het nog zo lang duurt tot de uitslag komt

Ben vanmorgen samen met man en honden wezen stemmen. Moet straks naar de tandarts en ben druk met het verlenen van diensten voor een forum en een website van een vriendin. Wel leuk werk
#geen
pi_27543755
Moe, en ietwat minder dan de voorgaande dagen. Heb toch nog gevoelens voor iemand waar ik niks mee kan.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:17:56 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27543816
Soms zou ik willen dat de tijd allemaal wat sneller ging.
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:26:21 #297
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_27544060
Ik baal een beetje van mezelf,

verder wel ok geloof ik.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_27544247
Seeuuww zie die euro lekker dalen. Kom maar aandeeltjes. Stijgen met die handel. Als t zo doorgaat wordt t een leuke vakantie
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:50:25 #299
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27544852
ik heb tegen gestemd
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:56:12 #300
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_27545050
ik voel me bijna vol
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')