quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:Liefie, jij doet niks fout en zeker niet expres. Slaap lekker, voor zover dat lukt (en dingen opzoeken is een slecht plan, I know)
Dat slapen lukt dus idd voor geen meter. Het piekeren is back on track. En hoe.
quote:
Ook dank
![]()
, het valt (nog) wel mee.
quote:
Ik weet ook hoe het is, zo'n moeder. De mijne is precies zo, maar wat ik ook zeg.. ik moet dr soms echt winkels indrukken wil ze iets leuks voor zichzelf kopen. Of dr in bed gooien en toedekken, dekbed aan weerzijden in het bedframe, zodat ze er niet meer uitkomt. (tip)
![]()
, hier moest ik wel even om lachen
quote:
Ze bedoelt het zo lief, maar dan denk ik van.. mens ga nou eens zittuhhh, je valt nog eens dood neer.
En deze is zeer herkenbaar.
Waarom ze het doet (doen) mag joost weten, ja altijd alles (voor anderen) goed willen doen.
En nu, nu heeft (of had hopelijk, ben zo geneigd om even te bellen, doe ik niet) ze pijn, nu lijkt het wel alsof het zo moest (gaan) ofzo. Echt zo'n iets, perfect beeld, wat barst. Zij barst of is geknakt. En dan nog.. onbegrijpelijk. En bij ons, of althans bij mij, is ook weer het licht gaan branden. Naja, klinkt erg dramatisch, maar weet amper hoe het te verwoorden, hoe ik dat voel. Ik kan hier ook erg slecht tegen, dat gevoel van onmacht voor anderen eigenlijk.
quote:
Hopelijk luistert je moeder naar je en denkt ze voortaan meer aan zichzelf. Maar bezorgde, eigenwijze moeders kennende.. maak t r goed duidelijk
![]()
![]()
ik hoop stiekem dat het niet te laat is
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 02:01 schreef DuchessX het volgende:Sweetgirly sterkte. Ik ben ook benieuwd water aan de hand is. Ik hoop dat het niks ernstigs is!
Dank je, ook
Ik hoop het ook zoniet, wat er allemaal door mijn hoofd heengaat nu en net.
Het suckt zo. Het voelt ergens weer zo onwerkelijk, alsof ik vast zit in een slechte nachtmerrie.
Maar als ik wakker word, besef ik dat ik niet aan het slapen ben. Heb zoiets al eerder meegemaakt
![]()
. Naja, tenminste laten we het niet hopen. Ik weet gewoon niet meer wat ik ervan moet denken, verbanden die ik opeens leg, kwartjes die wat vallen, etc.
quote:
Mijn moeder wordt binnenkort eerst geopereerd aan een hernia en daarna aan een ontsteking in haar voet...zij is van het 'harde type'...niet zeuren, gewoon doorgaan. Niet aanstellen, wat is nou een beetje pijn..? Met als gevolg dat ze al vanaf het voorjaar gruwelijk veel pijn heeft, bijna niets meer kan en erg somber is van het alleen maar in bed liggen cq binnenshuis zitten en gedwongen niksdoen.
Klote zeg.
En precies, mijn moeder is er ook zo één.
Toen ze van de dokter haar been nog even omhoog moest doen en zijn handen moest aanraken, wat lukte, zei hij 'nee, het kan geen blindedarmontsteking zijn'. Toen zei ik nog heel droog: 'nou, ze is in staat om dan nog evengoed die benen in de lucht te krijgen
![]()
'.
Maar dank jullie allemaal
![]()
en jij ook sterkte!
Sorry voor mijn vast wat vage gebrabbel, er gaat teveel in mijn hoofd om, al helpt dit een beetje als afleiding. And sommige dingen, I hate it. Ik had net in bed zo het verlangen om hard op een boksbal te (gaan) slaan en te roepen 'fuck fuck fuck'. Naja, heb het maar in mijn verbeelding gedaan
![]()
.
Goed, laten we/ik hopen dat mijn drama, wat drama was.
En dat de dingen die ik erger heb voorgesteld, mee gaan vallen.
[ Bericht 4% gewijzigd door sweetgirly op 01-06-2005 12:56:28 ]