abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27523474
Ik heb vakantie

En dus ben ik heel erg lui.
pi_27523985
Eindelijk weer normaal internet!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_27525630
Bezorgd, want ik moet ongesteld worden en ik heb nog maar een heel klein beetje pure chocolade in huis.
pi_27527373
Vanmiddag een box assorti mars/bounty/nuts etc gekocht plus een doos "gewone" chocola voor mijn liev
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:20:42 #230
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27527415
zenuwachtig morgen met mijn lief voor de eerste keer naar de verloskundige
pi_27527656
ik raak de grip weer kwijt
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:28:06 #232
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_27527666
ik ben moe en .. ik weet niet. Ik ben aan het kijken voor een vakantie.. voor mij en Ronald. Waar ik aan de ene kant verschrikkelijk veel zin in heb. Maar aan de andere kant.. ik weet niet. Ben heel niet zo'n vakantie mens en de gedachte dat je er zo 1000 euro aan uitgeeft samen.. in totaal dan. Voor een weekje oid... vind het zo'n verspilling van geld. Stom he?
Ik bedoel, IK wou die vakantie juist zo graag samen, maar.. misschien ben ik te praktisch aan het denken ofzo, maar ik heb echt zoiets van, voor zulk geld kan je je hier toch ook wel vermaken, ik bedoel, my god.

ik vind mezelf erg stom nu
pi_27527841
Ik heb het koud...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:40:21 #234
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_27528107
Heb het gevoel alsof ik opeens helemaal wegzak. En ik weet niet wat ik nou het beste kan doen, hier blijven zitten, een hele hete douche nemen of gewoon even me aankleden en het huis uitlopen, om te voorkomen dat ik rare dingen doe.
pi_27528154
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef diannetjhu het volgende:
Heb het gevoel alsof ik opeens helemaal wegzak. En ik weet niet wat ik nou het beste kan doen, hier blijven zitten, een hele hete douche nemen of gewoon even me aankleden en het huis uitlopen, om te voorkomen dat ik rare dingen doe.
I er niemand waar je even mee kan praten?
pi_27528472
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:05 schreef teig het volgende:
ik weet het ook allemaal niet meer. Ik duw iemand weg die ik helemaal niet weg wil duwen. Maar hoe harder ik het tegen probeer te houden hoe harder ik hem weg duw. Ik ben nu bang hem kwijt te raken door mijn stomme gedrag. En ik wil het allemaal niet zo
Ik begrijp echt precies waar je mee bezig bent.. maar het is wsl niet voor niks. Kap ermee en focus je op jezelf en anderen.. het komt vanzelf allemaal goed. Je moet even door de eerste periode bijten en daarna gaat het echt beter.. blijf er niet te lang mee bezig en in hangen.. laat het je niet kapot maken

Ot: Hmm.. moet al de hele dag een beetje aan mijn ex denken.. vanmiddag stond in mijn Engels toets zijn naam en op het strand vertelde een meisje die mee was, dat ze uit zijn dorpje kwam. Ik was echt helemaal pff..onmogelijk toch. Gelukkig ben ik nu op een punt, dat ik de gedachten een stuk makkelijker af kan breken, als ik wil. Ik ga lekker aan iets anders denken, warme douche nemen en lekker slapen
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:52:24 #237
96937 Myriam7
En amor..
pi_27528539
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef diannetjhu het volgende:
Probeer eerst tot 10 te tellen voordat je iets doet waar je spijt van krijgt..Ga maar douchen..
*knuf geeft
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_27528566
hartstikke moe, dus lekker bedje in met wat te drinken en een goed boek en natuurlijk mijn vent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27528614
Ik ga ook ff lekker douchen en dan onder de wol. Morgen weer vroeg op.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:59:55 #240
96937 Myriam7
En amor..
pi_27528797
Héél goed...rustig..
En nu ff badderen.
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:11:29 #241
82456 teig
oh my gow
pi_27529175
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik begrijp echt precies waar je mee bezig bent.. maar het is wsl niet voor niks. Kap ermee en focus je op jezelf en anderen.. het komt vanzelf allemaal goed. Je moet even door de eerste periode bijten en daarna gaat het echt beter.. blijf er niet te lang mee bezig en in hangen.. laat het je niet kapot maken
Ja maar.. Ik wil hem niet kwijt, helemaal niet, maar door die stomme stemmingswisselingen van mij en mijn idiote gedrag raak ik hem wel kwijt........ vrees ik...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:20:18 #242
54800 diannetjhu
Just Breathe
pi_27529464
Wolkje echt heel erg bedankt dat ik even gewoon met je kon praten. Je bent echt een geweldige vriendin

ot: ietjes beter nu, heb ronald ook even opgebeld, die komt nu naar huis toe. dus ik ga alsnog maar even douchen en dan maar gewoon op bed.
En thnx Myriam
pi_27530131
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 23:20 schreef diannetjhu het volgende:
Wolkje echt heel erg bedankt dat ik even gewoon met je kon praten. Je bent echt een geweldige vriendin
Geen dank hoor, vriendin

Ik ben moe, dus ik ga lekker slapen.
pi_27530189
Weer enorm down...

Waarom laat ik me zo gemakkelijk van de kaart brengen door mensen die denken het allemaal zo goed te weten?
pi_27530253
ik voel me doelloos... ik mis iets... ik voel me zo incompleet

alles voelt als zinloos, ik kan echt om alles janken nu
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_27530378
Kut

Mijn moeder voelde zichzelf vanaf vanochtend al niet zo lekker, toch weggegaan, stad in voor mijn broer wat gehaald, naar mij toe, nog plantjes in mijn tuintje gezet + bed opgemaakt (doet zij altijd zo goed ) etc. Daarna naar haar huis, bleef daar eten, ze klaagde bij mij al over wat buikpijn en rugpijn en wat daar zat. En de zon buiten verlichtte het nog wat zei ze. Bij haar thuis heeft ze een tijd lang voorover geborgen op de trap gezeten, hoorde ik achteraf. Toen riep ze me zachtjes dat ze zich niet lekker voelde. Vader zat net op de wc, dus ik 'mama voelt zich niet lekker, kom snel'. Zag het erg aan haar gezicht en houding.

Iig, paps dokter gebeld, daarheen, en toen door naar de EHBO, onderzocht en al. Twee uur later uitslag, iig geen acute blindedarmontsteking want dat dachten ze eerst, maar ze moet morgenochtend gelijk terugkomen voor verdere onderzoeken. En als het vannacht niet gaat, moet ze gelijk terugkomen naar het ziekenhuis, ze hebben haar een prik in haar been gegegeven waardoor de pijn gelijk wat verzachtte. Ze heeft zetpillen gekregen waarvoor we bijelkaar een uur moesten reizen naar een apotheek toe (leuk je gaat vooruit qua decennia, maar achteruit qua patiëntenzorg tegenwoordig, even naar de apotheek in een andere stad, maargoed).

Naja, bij elkaar klote dus.
Want plus leren sucks ook nog, en iemand zou waarschijnlijk bellen die ik toch wel graag wou spreken, niet gebeld. Althans, ik was er ook zowat de hele dag niet en mijn mobiel heeft veel uitgestaan (ziekenhuis). Kortom: screw alles even

En van mijn moeder heb ik het gevoel dat ze veels te veel constant alles voor anderen doet, ook voor mij. Zelfs in de apotheek bleef ze staan wachten, zegt ze 'oh, in de auto ging het nog wel, maar nu niet zo meer'. Dus ik: 'ga zitten zeg, jeetje, word eens wat egoïstischer, ik pak het wel aan'.

echt, ze is zo eigenwijs. Ze heeft vanaf 11 uur vanochtend dus al klachten, heeft gehurkt op de trap en al gezeten, onwijs erge buikpijn, trekkend naar haar rug toe, ze is 2x bijna van haar stokje gegaan toen ze in de stad was, komt ze allemaal later mee , en op de wc werd ze ineens niet goed en erg misselijk, ze dacht 'misschien zit er wat dwars ofzo'. Ja, daar krijg je vooral zoveel pijn en al van, mijn god. En pas toen ze waarschijnlijk besefte 'nou doet het toch wel erg pijn (lees: houd ik het echt niet meer)', roept ze mij . Terwijl ze er spierwit bij zit en al.

Moeders, ongelooflijk echt.
Ik heb haar goed ingepeperd iig dat ze haar mond moet opentrekken als er wat is, dat gedoorzet altijd. Sorry, maar ik kan me er zo boos over maken. Naja, en verdrietig dus.

sorry voor mijn lange verhaal
  woensdag 1 juni 2005 @ 00:04:36 #247
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_27530807
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 23:48 schreef sweetgirly het volgende:
wat lange edoch aangrijpende verhaal

Meisje toch.

Moeders hebben het er soms maar moeilijk mee dat kleine kindjes volwassen worden...
zelfbescherming lijkt zo nu en dan echt een bijzonder lage prioriteit te hebben.

Je ouders opvoeden
ochjah, lief blijven ze wel

Beterschap voor je mams

[ Bericht 4% gewijzigd door TopStyle op 01-06-2005 00:12:06 ]
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_27531129
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 00:04 schreef TopStyle het volgende:

Meisje toch.

Moeders hebben het er soms maar moeilijk mee dat kleine kindjes volwassen worden...
zelfbescherming lijkt zo nu en dan echt een bijzonder lage prioriteit te hebben.

Je ouders opvoeden
ochjah, lief blijven ze wel

Beterschap voor je mams
Ja, echt ongelooflijk.
Ze wou nog gaan werken ook of althans proberen
Kwartiertje daarvoor en nadat ze er dus mee kwam en al, heb ik voor haar opgebeld en/of ik (in haar geval toch maar, want ze is er zelf in staat toe ook) haar fiets naar achter wou brengen. Ze moest in ene alles uit handen geven, nou prima!

Jeetje zeg

En dank je

ga ook maar gelijk mijn bedje in, die verdorrie onwijs lekker ruikt en mooi en schoon is opgemaakt, schuldig voelt. Kan daar zo slecht tegen, tegen dat soort dingen, zie ik dat, die beelden, zij ook in de stad en al fietsend, constant voor me, echt zo eigenwijs
  woensdag 1 juni 2005 @ 00:30:14 #249
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27531384
Aan de ene kant
Best wel ook
Ergens ook weer

dus.
Oh ja ook nog

Pffffff
Ik denk dat ik maar beter kan gaan slapen

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende: