Nooit meer iets van gehoord.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Ja die neusharen!
Die behaarde aap stond trouwens wel heel vaak voor die spiegel.
En hij dacht 't nog wel te gaan maken..quote:
Daar was hij niet de enige in.quote:
Ssssst!quote:
Nah, die is toch redelijk afgeserveerd, na die vorige post van Cynix.quote:
Over wie heb je het? Mohammed Ali a.k.a. Darius?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:45 schreef Sanne het volgende:
Heeft ie niet nog een plaatje gemaakt? Of ben ik nu in de war met zo'n andere "ster"?
Hehehe, hoe die ook altijd zo werd onderdrukt door Frank en dat ie bijna op het einde eens besloot om voor zichzelf op te komenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef Sanne het volgende:
Leo
Wat heb ik gelachen toen ie van die loopband afviel
edit: dit ging over Leo uit BB3.
Ja dat ie zei 'En nu wil ik de hagelslag.'quote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef Magics het volgende:
[..]
Hehehe, hoe die ook altijd zo werd onderdrukt door Frank en dat ie bijna op het einde eens besloot om voor zichzelf op te komen![]()
Inderdaad, doe dat maar niet......quote:Op zondag 29 mei 2005 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt dat hersenloze programma terug de buis?
Er is nog nooit zoiets slechts gemaakt als Big Brother en die mensen die dat kijken mja...laat ik maar niks zeggen....
We hebben straks als het programma begint wel tenminste één cultureel correcte slimmerik nodig, die uit de hoogte gaat lopen doen in het Big Brother-forum. Beetje zeuren en schelden hoort er bij tenslotte. Dus kom over een paar maanden nog eens langs, en maak ons allemaal voor imbecielen uit. Liefst met een spelfout in elke zin.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt dat hersenloze programma terug de buis?
Er is nog nooit zoiets slechts gemaakt als Big Brother en die mensen die dat kijken mja...laat ik maar niks zeggen....
Wat vind jij dan leuk op TV?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, die flikkerde vrij hard van die loopband afquote:Op zondag 29 mei 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
Leo uit BB3 was inderdaad heerlijk sukkelig..
ie loopband, die hagelslag, die eieren op z'n hoofd door Andries... prachtig..
Het heeft wel indruk gemaakt zo te lezen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay,
Ik kwam binnen vorige week, en we werden NIET per tafel verdeeld, ook kregen de tafels GEEN nummer. Hummie kwam binnen om even iets te zeggen en daarna moesten we een dik pak papier invullen gevolgd door een interview voor de camera waar ze je van alles vroegen... Daarna mochten we meteen naar huis..... Midden juli horen we of we door zijn
sinds wanneer doen ze dat zo vroeg? de andere keren okk pas in julie en augustus hoor!?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay,
Ik kwam binnen vorige week, en we werden NIET per tafel verdeeld, ook kregen de tafels GEEN nummer. Hummie kwam binnen om even iets te zeggen en daarna moesten we een dik pak papier invullen gevolgd door een interview voor de camera waar ze je van alles vroegen... Daarna mochten we meteen naar huis..... Midden juli horen we of we door zijn
Jeromar -de grappigste man van Nederland, hij kan alleen niet uitleggen waarom- doet weer auditie, Ethel opent een topic....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:52 schreef schatje het volgende:
Herinneren jullie Ethel nog? Heeft vanavond een topic geopend.
Hilversum, Bussum of Naarden? Advies graag.
Als ze slim zijn doen ze deze keer ook -voorafgaand aan de entree van de bewoners- een paar afleveringen met de grootste idioten uit de audities.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef keizerpinguin het volgende:
mm las op een site dat ze inderdaad al 100 geselecteerde hebben en in juni weer twee datums slectie hebben en dat er tijdens de eerst een aantal mensen waren vergeten uit te nodigen!! die belde ze nog na om te laten komen
Bron.quote:"Jeroen Kijk in de Vegte presentator BB5!"
--------------------------------------------------------------------------------
De geruchten gaan dat Jeroen Kijk in de Vegte, nu nog werkzaam bij Veronica, de presentator zal gaan worden van Big Brother 5. Insiders meldden ons dat hij gisteren niet alleen een screentest voor het vooravondprogramma NSE heeft gedaan, maar dat hij vanuit Talpa ook de belangrijkste kandidaat is om de nieuwe editie van BB te gaan presenteren.
Het is niet voor het eerst dat de naam van Kijk in de Vegte door medialand gonst. Begin dit jaar gingen al de hardnekkige geruchten dat Jeroen de opvolger zou worden van Beau van Erven Dorens bij RTL Boulevard. Dit ging echter niet door, omdat Kijk in de Vegte zich aan het contract met Veronica wilde houden. Toen echter zijn programma Be a Moviestar vanwege erg lage kijkcijfers vroegtijdig van de buis werd gehaald, heeft hij voor zichzelf het besluit genomen open te staan voor een eventuele transfer naar John de Mol.
Jeroen Kijk in de Vegte is naast presentator ook radio-DJ, op dit moment werkzaam bij Radio Veronica. Mocht de overstap naar Talpa inderdaad doorgaan, bestaat de kans dat hij terug zal keren naar Radio 538, dat onlangs ook door Talpa werd overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |