Eenschquote:Op maandag 30 mei 2005 22:47 schreef Jane het volgende:
Definitely Naarden of Bussum!
Hilversum is oké of af en toe te gaan winkelen of zo. Maar daar ben je dus zo met de trein. Of de fiets. Of met de auto... al is autorijden in H'sum nu ook weer niet aan te raden.
Jah of Amsterdam, wtf moet je in Naarden?quote:
En toch is Naarden de enige stad van de 3.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:47 schreef Ender_W het volgende:
Ikzelf ben geboren en getogen in Hilversum en zou voor geen goud in Bussum of Naarden willen wonen. Het is allemaal net te dorps voor mij.
"Niet ideaal qua verkeer" is toch nog wel even iets anders dan "als je er eenmaal bent, kom je nooit op de plaats van bestemming en ook nooit het dorp meer uit". Zoals in Hilversum dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:47 schreef Ender_W het volgende:
En al het geklaag over het rijden in het centrum van Hilversum. Naarden en Bussum zijn ook zeker niet ideaal qua verkeer. Maar ik denk dat, dat geldt voor vrijwel elk stadscentrum van Nederland.
True.. Als je dan toch gaat verhuizen, doe het dan goed! Watergraafsmeer vind ik een mooie buurt in Adam, veel groen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah of Amsterdam, wtf moet je in Naarden?![]()
Ik denk dat het bij het Kraaiennest in Zuid-Oost de TS zich ook vast en zeker zal vermakenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:24 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
True.. Als je dan toch gaat verhuizen, doe het dan goed! Watergraafsmeer vind ik een mooie buurt in Adam, veel groen.
Egeldonkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij het Kraaiennest in Zuid-Oost de TS zich ook vast en zeker zal vermaken![]()
De enige met stadsrechten, I know. Toch is het naar formaat een dorp. Of laat ik zeggen, het heeft een dorps karakter. Zo beter?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
En toch is Naarden de enige stad van de 3.
[..]
"Niet ideaal qua verkeer" is toch nog wel even iets anders dan "als je er eenmaal bent, kom je nooit op de plaats van bestemming en ook nooit het dorp meer uit". Zoals in Hilversum dus.
Huizen is KUTquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:05 schreef Razor21 het volgende:
Als ik jou was zou ik lekker naar Huizen verhuizen 7km van Bussum vandaan, 14 KM van Hilversum en 25 KM van Amsterdam. En hemelsbreed 3 KM van Almere als je veerdienst teminste pakt naar Almere Haven.
Zomers lekker op de boulevard wat drinken aan het Gooimeer. Mooie bosrijke omgeving.
Alleen de huizen zijn behoorlijk duur, vooral in de omg. het Oude Dorp (ik woon er gelukkig wel)
4e Kwadrant is ook erg mooi, maar prijzig en is helemaal aan de andere kant van Huizen.
Vind het heerlijk om te wonen, het nadeel is alleen dat het een dorp is. Dus als ik nu een scheet laat staat het morgen al in het Huizers Zeikerdje.
Hilversum is ECHT EEN KUT DORP vind het een dood dorp. Vermijd deze stad als je met de auto bent.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |