Hilversum vind ik zelf verschrikkelijk; zou ik nooit doen.
Naarden en Bussum zijn allebei leuk, maar Bussum heeft wat meer centrum en scholen; Bussum vind ik zelf het leukst, inderdaad wel behoorlijk prijzig, en wat je eerst vantevoren moet informeren zijn de basisscholen, geloof het of niet maar de basisscholen hebben hier allemaal, op de openbare na, maar dat zijn er maar twee, enorme wachtlijsten.
Zo snel mogelijk inschrijven dus.
Qua buurten: in Bussum zijn het centrum leuk, wel kleine huizen,weinig groen, weinig parkeermogelijkheden, Rembrandtkwartier en Spieghel heel leuk maar ook heel duur, wat goedkoper zijn de woningen in Bussum-Zuid, eng genoemd, voornamelijk jaren vijftig woningen, die staan bijna allemaal dicht bij de hei en bij Station Bussum-Zuid met een prima verbinding naar Amsterdam, het centrum is erg leuk met veel verschillende winkels, je kunt hier eigenlijk alles krijgen.
Het leuke aan Bussum zind ik zelf dat het wel dorps is maar dat "alles" er is, zoals ik al zei, basisscholen, div. middelbarescholen, filmhuis, sportverenigingen, zwembad, twee stations.
Naarden heeft ook veel mogelijkheden maar is gewoon wat kleiner, wel leuk is de Vesting, maar is om te wonen erg duur en zijn veelal kleine huizen.
Misschien is Huizen nog een optie? klein centrum wel veel kleine winkelcentra, is erg uitgestrekt en heeft geen station.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run