Nooit meer iets van gehoord.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Ja die neusharen!
Die behaarde aap stond trouwens wel heel vaak voor die spiegel.
En hij dacht 't nog wel te gaan maken..quote:
Daar was hij niet de enige in.quote:
Ssssst!quote:
Nah, die is toch redelijk afgeserveerd, na die vorige post van Cynix.quote:
Over wie heb je het? Mohammed Ali a.k.a. Darius?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:45 schreef Sanne het volgende:
Heeft ie niet nog een plaatje gemaakt? Of ben ik nu in de war met zo'n andere "ster"?
Hehehe, hoe die ook altijd zo werd onderdrukt door Frank en dat ie bijna op het einde eens besloot om voor zichzelf op te komenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:03 schreef Sanne het volgende:
Leo
Wat heb ik gelachen toen ie van die loopband afviel
edit: dit ging over Leo uit BB3.
Ja dat ie zei 'En nu wil ik de hagelslag.'quote:Op zondag 29 mei 2005 19:06 schreef Magics het volgende:
[..]
Hehehe, hoe die ook altijd zo werd onderdrukt door Frank en dat ie bijna op het einde eens besloot om voor zichzelf op te komen![]()
Inderdaad, doe dat maar niet......quote:Op zondag 29 mei 2005 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt dat hersenloze programma terug de buis?
Er is nog nooit zoiets slechts gemaakt als Big Brother en die mensen die dat kijken mja...laat ik maar niks zeggen....
We hebben straks als het programma begint wel tenminste één cultureel correcte slimmerik nodig, die uit de hoogte gaat lopen doen in het Big Brother-forum. Beetje zeuren en schelden hoort er bij tenslotte. Dus kom over een paar maanden nog eens langs, en maak ons allemaal voor imbecielen uit. Liefst met een spelfout in elke zin.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt dat hersenloze programma terug de buis?
Er is nog nooit zoiets slechts gemaakt als Big Brother en die mensen die dat kijken mja...laat ik maar niks zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |