Mooie foto! Die van mij is atm in iets mindere staatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:05 schreef jasjenl het volgende:
[..]
Hey, da's mijn horloge
Ik heb er toch wel regelmatig (positieve) opmerkingen over gekregen, ook van nederlandse mensen. Wel valt me op dat het voornamelijk mannen zijn die dit horloge aanspreekt, blijkbaar is ie voor vrouwen toch iets te 'technisch' qua uiterlijk![]()
Heb laatst een foto van m'n horloge voor een fotocursus gemaakt, bij deze dus:
[afbeelding]
Met alle respect, er zijn ook mensen die hem gewoon in de winkel kopen... en daar ligt hij nog altijd voor ruim 2200 euro.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef Adsum het volgende:
En met alle respect... voor ¤ 1650,- kan je een gloednieuwe kopen![]()
Je koopt hem dan ook gewoon in een winkel, zelfs officiele garantie want het is zelfs een officiele dealer. Ga de naam hier niet noemen,maar 25% is gebruikelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
Met alle respect, er zijn ook mensen die hem gewoon in de winkel kopen... en daar ligt hij nog altijd voor ruim 2200 euro.
Eigen foto's volgen, echt goede zullen het niet zijn.
Wat is dan volgens jullie een redelijke prijs?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Je koopt hem dan ook gewoon in een winkel, zelfs officiele garantie want het is zelfs een officiele dealer. Ga de naam hier niet noemen,maar 25% is gebruikelijk.
Overigens gewoon in Nederland hoor.
reken maar uit. 2250 minus 25% is ongeveer 1650 euro. Zoals Adsum ook al zei. En dan heb je wel een nieuwe.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jullie een redelijke prijs?
Enkele honderden euro's bij Breitling... die zijn echt niet goedkoop daarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:24 schreef ryanrobert het volgende:
Wie weet wat het kost om een batterij te laten vervangen plus het schoonmaken van een breitling ????
Over Tissot kan Jackal_Omega je wel wat vertellen geloof ik, zowel positief als negatief !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:19 schreef mister_popcorn het volgende:
vraaaaagje
Wat is de mening over Tissot horloges? Is dat redelijke kwaliteit e.d.?
En zo niet, wat voor moois wordt mij dan aangeraden te kopen. Maximaal 500 euro, ben niet bepaald een horloge liefhebben maar moet gewoon 'n goed/net horloge hebben.
dank
Tissot zijn gewoon goede horloges. Ik heb er nu een van 60 jaar oud en die heeft een afwijking van 1,5! seconde per dag.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:40 schreef Adsum het volgende:
[..]
Over Tissot kan Jackal_Omega je wel wat vertellen geloof ik, zowel positief als negatief !
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:24 schreef ryanrobert het volgende:
Wie weet wat het kost om een batterij te laten vervangen plus het schoonmaken van een breitling ????
Jawel, 350 in mijn geval (vandaag terug na 2 weken).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:40 schreef Adsum het volgende:
[..]
Enkele honderden euro's bij Breitling... die zijn echt niet goedkoop daar![]()
Waar staan die danquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Sphinx2K het volgende:
Eigen foto's volgen, echt goede zullen het niet zijn.
Maar ryanrobbert heeft het over een quatrz Breitling, is het dan ook ¤350quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:18 schreef dl3b het volgende:
[..]
[..]
Jawel, 350 in mijn geval (vandaag terug na 2 weken).
Maar het doet hem wel goed.
Alles staat weer lekker strak, en helemaal schoon.
De mijne (J-Class) is nu 13 jaar en ik vond het de investering waard, bovendien krijg je een jaar garantie op de full service en een checklist van wat er gebeurd is.
Mijn J-Class is quartz.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar ryanrobbert heeft het over een quatrz Breitling, is het dan ook ¤350
Die heb ik, precies die uitvoering. Bandje is inderdaad vervangen door een Hirsh Carbon Sport. Draagt ook veel fijner.quote:Op maandag 20 juni 2005 03:46 schreef wietse.cc het volgende:
Niet in bezit maar erg mooi vind ik er een van Vostok:
[afbeelding]
Alleen het bandje...![]()
http://www.vostok-europe.us/quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Geqxon het volgende:
Woei, waar haal je zo'n vostok vandaan?
Ik vind m erg vet, maarja ben een beetje wantrouwig..met garantie etc.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:40 schreef Adsum het volgende:
[..]
http://www.vostok-europe.us/
http://www.vostokuhren.de/
En vast nog meerdere sites
Heb hem bij Russiansouvenirs.com gekocht en heb er wel wat problemen mee gehad. Overigens komt dit niet vaak voor. Hij liep soms niet meer, en dag/nacht schijf werkte niet naar behoren. Werd supergoed opgelost. Je stuur hem op naar moskou, kost 3,50 (niet verzekerd, maar kans dat ie niet aankomt is erg klein)quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik vind m erg vet, maarja ben een beetje wantrouwig..met garantie etc.
Heb sowieso nog noit van Vostok gehoord (maar ben dan ook (totaal) geen horlogekenner)
Ik hoop dus dat hij uit zwitserland komtquote:Als het exclusief verzendkosten onder de 22 euro zit, 19% btw
Je betaalt de 3% invoerkosten alleen als de invoerkosten over de 10 euro komen
160 / 1,21 = 132, 23 euroquote:Op maandag 20 juni 2005 19:53 schreef Geqxon het volgende:
By the way, als de koers 1.21 is, is het toch een questie van het dollarbedrag gedeeld door 1.21 te doen?
BIj mij heeft hij de waarde op het pakketje verlaagd, zodat ik geen invoerrechten hoef te betalen. Nadeel is wel dat als het pakketje kwijtraakt je dit bedrag ook maar terugkrijgt.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Hoe zat jij eigenlijk met invoerrechten? Ik bedoel, als het russisch betaal je toch geen belasting?
Mooie klok man !!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef Steijn het volgende:
Mijn vader heeft voor z'n vader een MeisterSinger Scrypto 3Z Automatik horloge gekregen. Ik vind 'm heel erg mooi, de secondewijzer beweegt vloeiend en het horloge windt zich ook zelf op. Verder zit er aan de onderkant een venster waardoor je het uurwerk kunt zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vraagprijs 1450 lijkt me eerlijk gezegd niet verkeerd als ik om me heen kijk. Als arme student probeer je natuurlijk toch de hoofdprijs te krijgenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef Adsum het volgende:
Heb je al een prijs in gedachten inmiddels ?
geluk met zo'n vriend. ik vind het alleen niet echt een rvouwenhorloge. zeg maar gewoon dat je m voor jezelf hebt gekocht onder het noemertje cadeautje voor je vriendinquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:15 schreef minicooperS het volgende:
Voor m'n vriendin deze gekocht:
[[url=http://img298.echo.cx/img298/8255/8297fh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Breitling Colt Oceane
Spuit 11..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Wie geeft zijn vriendin nou een breitling cadeau. Dat geld hoort bij de kroegbaas in het laatje![]()
Is toch wel echt een vrouwenmaat of niet. Ik zou er iig niet mee rondlopenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:56 schreef minicooperS het volgende:
hahaha zou kunnen ja, maar ik vind hem veel te klein.
Breitling geeft dit zelf ook aan als vrouwenklok dacht ik. Het is wat groter dan het gemiddelde vrouwenhorloge, maar staat wel erg stoer
Het hoeft toch niet of-of te zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Wie geeft zijn vriendin nou een breitling cadeau. Dat geld hoort bij de kroegbaas in het laatje![]()
quote:Zijn er mensen hier met een U-Boat die zin hebben om een foto posten waarbij deze gedragen wordt?
Wat is nu het verschil met de duitse Tauchmeister Uboot?
Behalve dat die goedkoper is?
Ze lijken behoorlijk op elkaar..
is gewoon een replica van U-boat. Net zozeer dat RXW of marina militare het design heeft gejat van Panerai. Niet aan beginnen dusquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:33 schreef Solitarias het volgende:
UIt ander deeltje
Ik vraag met dit ook af ("Wat is nu het verschil met de duitse Tauchmeister Uboot?")
[..]
Die wou ik eerst ook. Nu ben ik er achter dat de tijd alleen in dat kleine klokkie is te zien... Dat is toch superirritant lijkt me?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef joris120 het volgende:
Dit is de mijne:
[afbeelding]
Seiko kinetic.
Ingenieur staat er niet bijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:22 schreef Bidle het volgende:
Ik ben relatief nieuwe op het net en ben al een tijdje op zoek naar een prijslijst 2004/2005 van IWC.
Ik ben namelijk op zoek naar de prijzen van de volgende horloges, maar kan ze nergens vinden.
IVV372501 Ingenieur
IVV371338 Spitfire Double Chrono
IVV371319 Pilot Wathc
IVV372503 Ingenieur
Helemaal top als iemand voor me zou willen kijken, alvast bedankt.
pssst, omega speedmaster professional kopen?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:06 schreef steve2003 het volgende:
Ik heb gister voor mijn 18de verjaardag een hologe cadeau gekregen van heel me familie![]()
maaar nou ben ik op het internet aan het zoeken naar horloges, maar ik kan nergens prijzen vinden![]()
dus weet iemand een goede internet winkel ofzo, die niet dubieus is wat de meeste mij lijken, en waar alle prijzen en horloges op een overzichtelijke manier gerangschikt zijn....
en als iemand nog aanbevelingen heeft, mijn budget is zo ongeveer 1400 tot 1800 euries![]()
en mijn smaak gaat meestal in de richting van de Breitling Chronomat, en dan de blauwe of zwarte editie![]()
bij een goed bod heb ik ook nog een breitling colt chrono met rubberen diver strap:quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef steve2003 het volgende:
ik had daarstraks idd al ff gekeken, maar ik vind hem iets te "kaal' zeg maar... maar het is zeker wel een optie mischien als ik niks mooiers voor dat geld kan vinden
WAUW, echt prachtige horloges !!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef klenski het volgende:
OK, een paar van mijn klokjes...
[afbeelding]
Een WWW Omega, ca. 1940, Britse Strijdkrachten
[afbeelding]
Zeer zeldzame Ulysse Nardin, gemaakt voor de Koninklijke Marine in 1947
[afbeelding]
J.Auricoste vliegeniershorloge, Franse luchtmacht. 1953
kijk, dat horloge lijkt me wat, hoeveel wil je ervoor?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:26 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
bij een goed bod heb ik ook nog een breitling colt chrono met rubberen diver strap:
http://members.home.nl/sphinx.2k/IMG_0090.jpg
Er zitten geen papieren en doos bij helaas, ook zitten er een aantal krassen op het kristal. Deze zie je alleen als je hem schuin in het licht houdt. Het bandje is nog geen jaar geleden verwisseld, het origineel lederen bandje was versleten.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef steve2003 het volgende:
[..]
kijk, dat horloge lijkt me wat, hoeveel wil je ervoor?
en hoe duur is het om het bandje te vervangen?
Inderdaad, dit is de Ulysse die in watching stondquote:Op maandag 27 juni 2005 18:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
WAUW, echt prachtige horloges !!
Die Ulysse heeft toch in de Watching gestaan, bij die make-over rubriek ?
De Omega is echt super, zo clean en stoer![]()
Google es naar "watch it! .nl"quote:Op maandag 27 juni 2005 22:23 schreef Adsum het volgende:
In dat geval zou ik je website wel willen weten...
Swatch? Neuh.. er staan wel wat artikeltjes over Modern Watch Design, maar niet over Swatch..quote:
via google zoeken op "watch it.nl" en dan de bovenste link....quote:Op maandag 27 juni 2005 22:53 schreef Adsum het volgende:
via google kom ik op horloge.jumppagina.nl ofzo, en de link van watchit werkt niet... ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |