pssst, omega speedmaster professional kopen?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:06 schreef steve2003 het volgende:
Ik heb gister voor mijn 18de verjaardag een hologe cadeau gekregen van heel me familie![]()
maaar nou ben ik op het internet aan het zoeken naar horloges, maar ik kan nergens prijzen vinden![]()
dus weet iemand een goede internet winkel ofzo, die niet dubieus is wat de meeste mij lijken, en waar alle prijzen en horloges op een overzichtelijke manier gerangschikt zijn....
en als iemand nog aanbevelingen heeft, mijn budget is zo ongeveer 1400 tot 1800 euries![]()
en mijn smaak gaat meestal in de richting van de Breitling Chronomat, en dan de blauwe of zwarte editie![]()
bij een goed bod heb ik ook nog een breitling colt chrono met rubberen diver strap:quote:Op maandag 27 juni 2005 15:21 schreef steve2003 het volgende:
ik had daarstraks idd al ff gekeken, maar ik vind hem iets te "kaal' zeg maar... maar het is zeker wel een optie mischien als ik niks mooiers voor dat geld kan vinden
WAUW, echt prachtige horloges !!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef klenski het volgende:
OK, een paar van mijn klokjes...
[afbeelding]
Een WWW Omega, ca. 1940, Britse Strijdkrachten
[afbeelding]
Zeer zeldzame Ulysse Nardin, gemaakt voor de Koninklijke Marine in 1947
[afbeelding]
J.Auricoste vliegeniershorloge, Franse luchtmacht. 1953
kijk, dat horloge lijkt me wat, hoeveel wil je ervoor?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:26 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
bij een goed bod heb ik ook nog een breitling colt chrono met rubberen diver strap:
http://members.home.nl/sphinx.2k/IMG_0090.jpg
Er zitten geen papieren en doos bij helaas, ook zitten er een aantal krassen op het kristal. Deze zie je alleen als je hem schuin in het licht houdt. Het bandje is nog geen jaar geleden verwisseld, het origineel lederen bandje was versleten.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef steve2003 het volgende:
[..]
kijk, dat horloge lijkt me wat, hoeveel wil je ervoor?
en hoe duur is het om het bandje te vervangen?
Inderdaad, dit is de Ulysse die in watching stondquote:Op maandag 27 juni 2005 18:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
WAUW, echt prachtige horloges !!
Die Ulysse heeft toch in de Watching gestaan, bij die make-over rubriek ?
De Omega is echt super, zo clean en stoer![]()
Google es naar "watch it! .nl"quote:Op maandag 27 juni 2005 22:23 schreef Adsum het volgende:
In dat geval zou ik je website wel willen weten...
Swatch? Neuh.. er staan wel wat artikeltjes over Modern Watch Design, maar niet over Swatch..quote:
via google zoeken op "watch it.nl" en dan de bovenste link....quote:Op maandag 27 juni 2005 22:53 schreef Adsum het volgende:
via google kom ik op horloge.jumppagina.nl ofzo, en de link van watchit werkt niet... ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |