Is toch wel echt een vrouwenmaat of niet. Ik zou er iig niet mee rondlopenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:56 schreef minicooperS het volgende:
hahaha zou kunnen ja, maar ik vind hem veel te klein.
Breitling geeft dit zelf ook aan als vrouwenklok dacht ik. Het is wat groter dan het gemiddelde vrouwenhorloge, maar staat wel erg stoer
Het hoeft toch niet of-of te zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Wie geeft zijn vriendin nou een breitling cadeau. Dat geld hoort bij de kroegbaas in het laatje![]()
quote:Zijn er mensen hier met een U-Boat die zin hebben om een foto posten waarbij deze gedragen wordt?
Wat is nu het verschil met de duitse Tauchmeister Uboot?
Behalve dat die goedkoper is?
Ze lijken behoorlijk op elkaar..
is gewoon een replica van U-boat. Net zozeer dat RXW of marina militare het design heeft gejat van Panerai. Niet aan beginnen dusquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:33 schreef Solitarias het volgende:
UIt ander deeltje
Ik vraag met dit ook af ("Wat is nu het verschil met de duitse Tauchmeister Uboot?")
[..]
Die wou ik eerst ook. Nu ben ik er achter dat de tijd alleen in dat kleine klokkie is te zien... Dat is toch superirritant lijkt me?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:52 schreef joris120 het volgende:
Dit is de mijne:
[afbeelding]
Seiko kinetic.
Ingenieur staat er niet bijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:22 schreef Bidle het volgende:
Ik ben relatief nieuwe op het net en ben al een tijdje op zoek naar een prijslijst 2004/2005 van IWC.
Ik ben namelijk op zoek naar de prijzen van de volgende horloges, maar kan ze nergens vinden.
IVV372501 Ingenieur
IVV371338 Spitfire Double Chrono
IVV371319 Pilot Wathc
IVV372503 Ingenieur
Helemaal top als iemand voor me zou willen kijken, alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |