Kost ook wel een zak duitenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:34 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik dus echt geweldig
Mail me even op tomkoerts@gmail.com. Ik ken misschien nog wel een officiele dealer die 25% korting kan gevenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die vind ik echt helemaal geweldig. Niet te op vallend maar gewoon netjes en mooi
Alleen hopen dat hij om mijn smalle pols past
[..]
Dit is mooi want dit is vrij in de buurt bij mij. Ik woon zelf in den haag en je kan op de site zien wat hij wel en niet heeft liggen. Dat is echt perfect.
Eerst nog even sparen en ondertussen door kijken. En marktplaats doe ik niet aan. Als ik zo een bedrag uit ga geven voor een horloge is het 1 omdat het speciaal is en 2 wil ik zeker weten dat het echt is![]()
Nice, ben benieuwd. Al hoewel ik een Seamaster eigenlijk net zo mooi vind.quote:
Heeft mijn vader ook alleen dan met zilveren wijzerplaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef achla het volgende:
Mijn nieuw Horloge: Festina Special Edition.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
moet dat dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me bij die dameshorloges altijd af of de tijd er uberhaupt vanaf gelezen kan worden.
Hey, da's mijn horlogequote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:44 schreef Geqxon het volgende:
Wat mij trouwens opvalt, is dat ik van nederlandse mensen nog nooit een opmerking over mijn horloge heb gehad. Van turkse of marokaanse mensen krijg ik echt de hele tijd de vraag wat voor horloge ik heb, wat ik er nog meer mee kan dan de tijd mee bekijken enzo
[afbeelding]
Schön.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:03 schreef slinxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand een idee hoeveel deze kosten in nederland, mijn vader wil een nieuwe en ik wil hem een van deze aansmeren
kzag net een gozer naast me zitten in m'n werkgroep met dit horloge,quote:
Mooie klokquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:06 schreef veni het volgende:
laatse aanwinst panerai luminor marina foto volgt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |