Wil best ruilen, ik moet 8 uur in een snikhete winkel werken. Met uitzicht op de kalverstraat in A'dam (ontzettend veel 'leuke mensen' in niet al te warme kledingquote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:39 schreef Remzz het volgende:
Hooooi
Idd mooie OP
Zucht vandaag weer 8 uur lang in een snikhete loods werken
Haha ik ook heb het dan alleen nog maar tegen m'n zusje gedaan maar tochquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:04 schreef TimmyAsd het volgende:![]()
![]()
Ik was trouwens ALTIJD sneller dan wie dan ook in een 1 tegen 1 spelletje via bluetooth..
Netwerk fout dacht ik maar, nu doet ie het juist wel goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Een serverfout?
Mijn lcd is 35 cm diep hoe komt datquote:Op zondag 29 mei 2005 00:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben gewoon zwart, Flash is gewoon mooi blauw met rood
Maar dat komt doordat je een TFT/LCD scherm gebruikt
waarom wordt ik hier altijd vrouw genoemd?quote:
Jaquote:Op zondag 29 mei 2005 10:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Je bent toch een vrouw?
De enige die hier actief meepost that is..
Zet mijn icoon nu maar in de OPquote:Op zondag 29 mei 2005 10:47 schreef Geqxon het volgende:
Slapen is voor mietjes!
's Avonds verwen ik de vrouwtjes altijd
Ja die mogen wij niet gebruiken alleen Casio'squote:Op zondag 29 mei 2005 13:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Ben blij dat ik geen examens meer hoef te doen, wat een baggertijd zeg
Wel had ik veel lol van mijn Texas Instruments
quote:Op zondag 29 mei 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
zoow stelletjuh megauluhik benner ook weer ff
Maar niet lang, want ik ga zo pitten
Ben ik ff blij met met simpele naamquote:Op maandag 30 mei 2005 22:17 schreef Geqxon het volgende:
Nou ik had eerst Nixon. Van de president weet je. Dat werd snel weer Niqxon, wat werd omgetoverd in Geqxon. Die laatste stap kan ik zelf ook niet meer terugroepen
En NIEMAND op mijn hele school (op 2 matties na dan) kan het goed schrijven![]()
![]()
Ach het is een slowchat hier mag alles: Als iemand met icoontjes kan kloten wil diegene dan even hier kijken [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #44quote:
Helaasch, maar wanneer gaan we nou eens een hele puike slowchat houden?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Solly heb er geen verstand van
Nuquote:Op maandag 30 mei 2005 23:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Helaasch, maar wanneer gaan we nou eens een hele puike slowchat houden?
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Het feest kan beginnen want Remzz is binnen!
Ken morgen mischien wel ff kijken maar wat bedoel je met flitsen ?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ach het is een slowchat hier mag alles: Als iemand met icoontjes kan kloten wil diegene dan even hier kijken [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #44
Zoals ie nu gaat ik wil dus dat hij schuiftquote:Op maandag 30 mei 2005 23:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ken morgen mischien wel ff kijken maar wat bedoel je met flitsen ?
In bed gok ik....quote:Op maandag 30 mei 2005 23:46 schreef tonks het volgende:
ja waar waren we zonder jou
bvp?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit hier ff naar het gezeik van me BPV-vent te luisteren
ah, Ik snap je.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Begeleidend Praktijk Vorming
Hype-term voor Stage.
Sorry ik ben al een jaar eigendom van een fokker.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik snap jou ook. Daten?
eigendomquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Sorry ik ben al een jaar eigendom van een fokker.
Wat denk je van mijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Verhaal:
Ik kom niet thuis van werk, komt me moeder met een sexblad aankakken (Foxy meen ik). Ik denk WTFZegt ze ik heb een verrassing, Ik denk WTF
Staat opeens een vrouw met haar man in het blad, is het gewoon de vroegere vriendin van me oom
Ik was GVD nog aan het eten
Terwijl ik normaal zeker 6000kb/s / 1000kb/s hebquote:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Jun 1 2005 om 09:01:41 UTC+0200)
Download : 4067.7 KByte/sec
Upload : 711.1 KByte/sec
Connection : 1070.0 Conn/min
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:01 schreef Geqxon het volgende:
Shit, mijn internet is vandaag een beetje traag
[..]
Terwijl ik normaal zeker 6000kb/s / 1000kb/s heb
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:44 schreef Geqxon het volgende:
lekker voor je
Ik 2quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo vanochtend 3 stemmen uitgebracht in het referendum
Gaat helemaal goedkomen
Hmm, weet jij iets over wanneer die uitkomt ? Kan het op hun site niet (zo snel) vinden. En ik wil er echt een met wifi, ir en gps, bt hoeft niet eens perse.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Asus Mypal A636... maar die is nog niet uit
quote:
Persbericht:quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm, weet jij iets over wanneer die uitkomt ? Kan het op hun site niet (zo snel) vinden. En ik wil er echt een met wifi, ir en gps, bt hoeft niet eens perse.
Geen IR, maar heb je dat hard nodig? (IR = Traag)quote:MyPal A636 – GPS, Wi-Fi, Bluetooth and MP3 player built in
This soon-to-launch handheld computer comes with a wide range of innovative yet practical features right out of the box. With built-in GPS support and accurate mapping software for easy navigation, Wi-Fi and Bluetooth for wireless data transfers and communications, and MP3 and video player functions for entertainment, it is the one mobile device to replace all mobile devices.
Soon to be launched, hoe vaag kunnen ze zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Persbericht:
[..]
Geen IR, maar heb je dat hard nodig? (IR = Traag)
Ah dus het is een goede om mee te beginnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:27 schreef Geqxon het volgende:
300mhz Xscale processor zo uit mijn hoofd. Even een lijstje:
Low-bud PDA's: 200mhz
Normale PDA's: 300-400mhz
Hi-end PDA's: 450-650mhz
Zo kun je het eigenlijk wel een beetje zien
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:39 schreef tonks het volgende:
ik haat al die breezahs alto's van 12 die opeens in de msn naam hebben
"GEeEn GrOnDweT YeAh!!"
Ik moet zeggen dat ik 0,0 ervaring heb met dat ding, maar ik zal wel ff op tweakers.net kijken wat voor type IR dit isquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus het is een goede om mee te beginnen.
Ik wil er vooral mee navigeren in EN uit de auto (dus ook wandelend), agenda, contacts, internet en wat spelletjes.
Internet valt eigenlijk af bij deze, maar daar is wel overheen te komen (vooral wap.fok.nl/pda en dat kan ook met mijn gsm).
Zou dus wel een goede keus zijn zo te zien.
Enigste is dan nog of de IR sterk genoeg is om de AB (afstandsbediening) te vervangen.
Ik heb ook even op got gekeken en ik kan alleen maar dingen over de navigatie vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 0,0 ervaring heb met dat ding, maar ik zal wel ff op tweakers.net kijken wat voor type IR dit is
Ik weet nog dat mijn pc vierhonderd megaherzen hadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:27 schreef Geqxon het volgende:
300mhz Xscale processor zo uit mijn hoofd. Even een lijstje:
Low-bud PDA's: 200mhz
Normale PDA's: 300-400mhz
Hi-end PDA's: 450-650mhz
Zo kun je het eigenlijk wel een beetje zien
Whehe dat weet ik ook nogquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn pc vierhonderd megaherzen had
Wat doe je nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef skiczukie. het volgende:
Ik ben gay.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
het slaapt alweer allemaal.
Tsss
Alvast goedemorgen danmaar.
oh is dat zo? Dan moeten de FA's dat nog even aanpassenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef Geqxon het volgende:
Maar je staat nog wel in de forumindex als Moderator
Geen idee. Zal me aan m'n kut roesten ook eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Maar wie gaat dit zooitje ongeregeld managen dan?
Ikkequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Zal me aan m'n kut roesten ook eigenlijk
In de fik stekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef Remzz het volgende:
Vandaag boeken inleveren
Hoop ze noooit weer te zien
Was het maar z'n feest, neh ze moeten terug naar school gaat daar wat volk achter tafeltjes kijken of ik een beetje lief tegen de boeken ben geweest. En moet ik waarschijnelijk een eurotje of 15 betalen omdat er of een kaft af ligt of een cd kwijt ben ofzoquote:
Lekker op je voorhuidje bijtenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Je moet niet zo snel happen hoor lieverd dat vind ik niet fijn
Beetje wel, maar dan amerikaans-stylequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef Remzz het volgende:
Je spreekt het dus niet als Gekson uit?
Dus eigenlijk ben je een soort van nepneger ?quote:
Is dat nodig dan ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:49 schreef TimmyAsd het volgende:ik zie nu pas dat Flash zwart is...
Maarehh dan heeft GAD helemaal geen mod?
QG is mod, maar schijnbaar komt ie nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:49 schreef TimmyAsd het volgende:ik zie nu pas dat Flash zwart is...
Maarehh dan heeft GAD helemaal geen mod?
Je weet toch!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een soort van nepneger ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |