Nou ja, ik heb hem in Den Haag gekocht en kreeg er gewoon een t-shirt bij..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef daeri het volgende:
Volgens alle cd winkels in amsterdam krijg je bij de limited edition geen t-shirt, hoe zit dat met jullie dan?
Wanneer was dat dan? Misschien waren ze al op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:16 schreef Joesse het volgende:
ik heb em bij Plato gekocht in Utrecht, maar kreeg er ook geen t-shirt bij
Dat van die rubber ducks.. Dat is begonnen op mijn Placebo forum. Echt heel erg. Plaatsvervangende schaamte voel ik!quote:WELL, HELLO DUCKIES
PLACEBO ARE QUACK WITH A NEW ALBUM, BUT WANT FANS TO QUIT THROWING DUCKS
PLACEBO'S achievements in the 10 years since Brian Molko and Stefan Olsdal met by chance at a London tube station have been considerable. With drummer Steve Hewitt, they have sold five million albums, got a greatest hits album under their belt, and have had duets with stars such as David Bowie, The Cure's Robert Smith and Marilyn Manson.
They've survived drug binges and seen many of their peers fall by the wayside. But their new album Meds shows them at the top of their game, boasting dark and lusty rock with brooding atmospheres and melodic class. Sitting in their South London rehearsal space, Stefan and Brian ponder why they have lasted the course.
"I'd like to think it's because, like Radiohead, we've always existed to the left of what's going on in the mainstream and operated on our planet," says 33-year-old Brian.
"It's been a continual process of burning bridges," adds Stefan, 31.
"We're pretty unemployable otherwise. This is all we have," says Brian.
The new Placebo songs haven't lost their edge and feature S&M relationships, junkies overdosing and, on the title track, a psychopath forgetting to take their medication. Molko may be the prince of psychosexual intrigue, but two years ago, at his last UK performance, following a comment on a radio interview, he found himself showered with rubber ducks.
"I have a collection now, but I'd like to ask, through The Ticket, that fans please stop throwing rubber ducks onstage," he says.
"It can be very off-putting."
A self confessed bisexual, Molko recently became a father. Although he prefers to keep details of his partner Helena Berg and five-month-old son Cody private, fatherhood has had a positive effect.
"It's the most incredible thing that's ever happened to me," he admits.
"I was at the birth and it was like being slapped in the face - by God probably. It was the most intense experience I could imagine. But there's only one line about it on the album, on the song One Of A Kind where it goes, 'Out of the womb and into the void'."
"That's a positive little line. A cheery welcome to the world," laughs Stefan.
Is monogamy something that Brian now values?
"Well, it's an interesting concept," he smiles.
"There's a gaping chasm between the morality and the biological reality."
Writing songs for Meds - effectively the start of the second stage of Placebo's career - was a challenge.
"I came to the realisation that a lot of my lyric writing in the past had been quite gimmicky and I didn't want to use gimmicks anymore," says Molko.
"In the studio there was a little office space I could go to with some red wine and write the words. Steve and Stefan are quite happy to let me be the interpreter of a collective emotion.
"The music is very dark so that we don’t have to be that way in our everyday lives. Our lives can be filled with laughter and be lighter because we put that all into our music. You have disturbing emotions within you, but if you can make something positive out of them, it's an important and valuable thing."
Michael Stipe is the latest addition to Placebo's cast of famous collaborators. The American star recorded his part, for the adultery duet Broken Promise, when REM were in London to play Live8.
"I think he was attracted to it because it was very different from anything REM have put out," admits Brian.
"Michael was great. We thought he'd be in and out of the studio very quickly, but he hung around all day, making sure everything was just right."
While admitting that the new album was often recorded in a party mood, Molko says his days of hard-core hedonism are in the past.
"At college I had some acid trips where it really felt like I was going to die," he admits.
"Trips that wouldn't stop. You'd find yourself hugging a tree in Greenwich Park - it's not something to be taken lightly."
These days, he says complete sobriety is a goal he is working towards.
"I just think when you have been anaesthetising yourself for over a decade it's probably time to experience something else," he says.
"It's hard to be completely temperate on tour, but the older you get the more necessary it is to calm down. Your body speaks to you. And being a father too... Well, as the French say, you have to put a little water in your wine because you have something greater than you to live for."
The single Because I Want You is out Monday. Meds is released on March 10.
Wat is de link naar jouw forum dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:49 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Misschien waren ze al op.
Ik heb hem ook bij Plato gekocht (in Den Haag dan hè, zoals ik al zei).
Een leuk artikeltje uit The Daily Mirror.
[..]
Dat van die rubber ducks.. Dat is begonnen op mijn Placebo forum. Echt heel erg. Plaatsvervangende schaamte voel ik!
Hier trouwens iemand die zo aardig is geweest de demo's van de DVD op mp3 te zetten... ik weet niet of dit mag, maar ik was er zelf heel blij mee want ik heb geen idee hoe ik die anders van de dvd moest halenquote:
vrijdag 10 maart.. dat is bij mijn weten ook de dag geweest waarop ie uitkwam toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:49 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Misschien waren ze al op.
Ik heb hem ook bij Plato gekocht (in Den Haag dan hè, zoals ik al zei).
Geen idee, maar ik zou er idd ook graag heen willenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
Weet iemand toevallig of placebo nog een gewoon concert gaat geven?
Mij doet het een beetje aan een Muse-introotje denken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:47 schreef RemCOW het volgende:
Post Blue klinkt erg bekend vanaf 10 seconden, iemand een idee waar op??
De geruchten gaan dat de gewone tour ergens in de herfst zal beginnen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
Weet iemand toevallig of placebo nog een gewoon concert gaat geven?
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:20 schreef soul114 het volgende:
Vanavond trouwens secret concert in Belgie..
Geen idee, ik kwam er zaterdag achterquote:Op maandag 27 maart 2006 18:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]Hoe secret? En zijn er meer secret concerts?
Jij bent ook niet vaak op msn meer..quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef Burger_Queen het volgende:
Woo het Placebo topic leeft!
Ik ben een blij mens:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ga morgen...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef daeri het volgende:
Gister gezien op Pinkpop, ze waren geweldig, het festival was kut, het publiek was kut, lelijk en chago
Dat Rock am Ring optreden nu is heeeeeeeeeel vet.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:20 schreef soul114 het volgende:
Nu te zien via Rock am Ring stream:
http://rockpalast.de/livestream/
En om 22:15 he pinkpop optreden van gister op 3voor12.nl webtv!
niet op lowlands, clubshow ken ik niet?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ik ga morgen...
Klinkt lekker trouwens, alleen nog niet veel oude nummers...
Hopelijk kan ik snel weer eens bij een placebo gig zijn.. lowlands/clubshow ??
Dacht het ook!!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:46 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat Rock am Ring optreden nu is heeeeeeeeeel vet.
Nog niet alle namen voor lowlands zijn bekend. Traditioneel worden morgen weer wat namen bekend gemaakt. Het past in ieder geval nog in tourschema..quote:
Club show is normaal concert (geen festival). Neem aan dat er nog een Meds tour komt...quote:AUGUST
14.08.06 Sziget Festival, Hungary
16.08.06 Colmar Wine Festival (Alsace) France
19.08.06 Pukkelpop Festival Belgium
25.08.06 Leeds Festival England
27.08.06 Reading Festival England
ja toch! Mensen zeiden tegen mij van niet.... ben ik speciaal naar pinkpop gegaan...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:52 schreef coz het volgende:
JAAAAAA.. volgens programma lowlands.nl komt placebo !!!!![]()
voor PP is programma nooit bekend ...quote:Op maandag 5 juni 2006 13:21 schreef daeri het volgende:
[..]
ja toch! Mensen zeiden tegen mij van niet.... ben ik speciaal naar pinkpop gegaan...![]()
ze speelden heel veel nummers.....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Weet iemand welke nummers ze speelden op Pinkpop en RaR/RiP? Dan weet ik misschien beetje wat ik kan verwachten op Rock Werchter![]()
black eyed is wel gespeelt hoor, en nancy boy, en running up that hill, 36 degrees, nog veel meer oude nummersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:45 schreef placebeau het volgende:
Allemaal van de nieuwe plaat, naar wat ik op pinkpoptv gezien heb.
Ook wel special needs gehoord, en black eyed mochten ze niet uitzenden.
Pinkpop (als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten):quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Weet iemand welke nummers ze speelden op Pinkpop en RaR/RiP? Dan weet ik misschien beetje wat ik kan verwachten op Rock Werchter![]()
Die laatste drie!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:20 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Pinkpop (als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten):
Meds, Infra-red, Drag, Blind, Space Monkey, Follow the cops back home, One of a kind, Because I want you, Song to say goodbye, Slave to the wage (toch?), Black Eyed, The Bitter End, Special Needs, 36 Degrees (nieuwe langzame versie), Running up that hill, Nancy boy.
was special K ... en hij was geweldig...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:47 schreef Burger_Queen het volgende:
Jaaah ik vergeet Every You Every Me en Post Blue.
En ik zit nu te twijfelen of het wel STTW was.. of Special K..![]()
Hoe lang duurde het op RaR?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef soul114 het volgende:
Setlist van RaR
01. Infra-Red
02. Meds
03. Because I Want You
04. Drag
05. Space Monkey
06. Special Needs
07. Post Blue
08. Song to Say Goodbye
09. Follow The Cops Back Home
10. Every You Every Me
11. Black-Eyed
12. One Of A Kind
13. The Bitter End
14. Twenty Years
15. Running Up That Hill
16. Special K
17. Nancy Boy
Tot lowlands (ergens vooraan!)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:51 schreef morgane het volgende:
oh ik heb nu pas door dat jij het bentnet zoals toen ik je tegen kwam
was nog een beetje overdonderd door de Kaiser Chiefs denk ik
en damn ja, ik wil Stefan voor m'n verjaardag want ik ben jarig vandaag
kwil m wel over laten vliegen
![]()
5 kwartier, stream begon om 20:15 tot 21:30 ongeveer.quote:
Jammer, alhoewel ik vermoed dat ik toch niemand had meegekregen..quote:Soul114 het concert in Bielefeld is uitverkocht.
cd's,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef sermme81 het volgende:
Totaal verkocht was ik toen ik dit weekend voor het eerst een akoestische live set van Placebo hoorde, wat geil!! Als een gek ben ik vanmiddag de platenzaken langs gegaan om een cd-tje aan te schaffen. Nergens te vinden, nu weet ik uberhaupt niet of ze de nummers die ik gehoord heb op cd hebben uitgebracht, ik ken die gasten namelijk pas net, maar als dat zo is kan iemand mij de titel van de cd noemen. Bestaat die cd niet. Is er dan misschien iemand die dit verhaal bekend in de oren klinkt en mij kan vertellen hoe ik aan de bedoelde live-set kom.
das gewoon de caseboundquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef Timo20 het volgende:
Ok mensen, even een vraagje. Was dit weekend op Pinkpop (waar Placebo uiteraard een geweldige show gaf) en daar zag ik in het winkeltje van de Free Record Shop een speciale uitvoering van Meds liggen: cd + dvd in een soort van boekachtige utigave, inclusief een hoop foto`s en stukken tekst. Als er iemand is die weet welke uitvoering ik bedoel: was die alleen op Pinkpop verkrijgbaar (en heb ik `m aan m`n neus voorbij laten gaan
?) of is ie ook gewoon in de winkel te krijgen/online te bestellen?
ik zag anders een paar weken terug de clip van Infra-red op TMFquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:16 schreef soul114 het volgende:
Vandaag de promo cd's van Because I Want You, Song To Say Goodbye en Infra-red ontvangen. Nu zit op de laatste twee allebei een sticker waarop staat dat het de tweede singel is.
Klopt het dat Infra-red de tweede singel in Uk wordt/is (release 19/6) en Song To Say Goodbye de tweede singel in de rest van de wereld?
Mocht iemand meer weten over de promo's graag even melden, want volgens mij zijn er verschillende versies uit, maar ik weet niet precies welke..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:35 schreef daeri het volgende:
[..]
das gewoon de casebound
http://www.nl.bol.com/is-(...)Q14m060AW6CoV3Qi8BQ=
volgens mij is het die van 28,99
ok thanksquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:39 schreef Jolene24 het volgende:
Die uitgave is gewoon overal te koop: ik heb hem al 2 weken.
Song to say goodbye was de eerste single voor heel europa. Because I want you was de eerste single in de UK.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:16 schreef soul114 het volgende:
Vandaag de promo cd's van Because I Want You, Song To Say Goodbye en Infra-red ontvangen. Nu zit op de laatste twee allebei een sticker waarop staat dat het de tweede singel is.
Klopt het dat Infra-red de tweede singel in Uk wordt/is (release 19/6) en Song To Say Goodbye de tweede singel in de rest van de wereld?
Mocht iemand meer weten over de promo's graag even melden, want volgens mij zijn er verschillende versies uit, maar ik weet niet precies welke..
en vanochtend ontvangenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:25 schreef Timo20 het volgende:
M`n bestelling van Bol.com (de cd`s Placebo + Without You I`m Nothing) is inmiddels ook verstuurd.
Ok, dan is het raar dat op de STSG promo een sticker zit met tweede singel of het moet tweede singel voor UK zijn? En dan Infra-red tweede voor rest van Europa (derde voor UK?). Dan heb ik de UK promo voor STSG en de Euro promo voor Infra-red. Maar ze komen beide van dezelfde persoon uit de UK en waarom zal die dan een euro promo hebben (of ze hebben gewoon geen nieuwe stickers erop gedaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:27 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Song to say goodbye was de eerste single voor heel europa. Because I want you was de eerste single in de UK.
Infra-red is de tweede single.. gewoon overal.
Er zijn verschillende versies van de promo's ja, met verschillende remixes erop.
stukje van gekeken, de rest opgenomen. klonk goed, morgen de rest kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:07 schreef soul114 het volgende:
beetje kromme zin, zo kan BIWY ook nog tweede singel zijn (punt ergens had duidelijker geweest). Mja maakt eigenlijk ook niet zoveel uit heb nu de van elke singel een promo
Trouwens, wat ik al zei, morgen nacht!!!
Sonntag auf
Montag, 19.06.2006
0.28 - 2.12 Uhr
im WDR Fernsehen
Rock am Ring 2006
PLACEBO
EDITORS
(Nürburgring am 04.06.06)
.. hopelijjk wat minder camera switches dan de MTV versie, want dat is echt erg
In ieder geval wat ik toe nu toe gezien heb
Heb het ook op tape staanquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
stukje van gekeken, de rest opgenomen. klonk goed, morgen de rest kijken![]()
![]()
in sept/okt een tour??quote:Infra-Red
Meds
Because I Want You
Drag
Space Monkey
Come Home![]()
Black-Eyed
Post Blue
Song To Say Goodbye
Follow The Cops Back Home
Every You Every Me
Blind
One Of A Kind
Special Needs [weer terug in de set!]
Bitter End
20 Years
Running Up That Hill
Special K
Nancy Boy
4 okt [verjaardagquote:SEPT
30.09.06 Zenith, Lille.
France
OCTOBER
02.10.06 The Bercy, Paris France
03.10.06 The Bercy, Paris France
tof! Hopelijk doen ze Come Home ook op lowlands.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:34 schreef Burger_Queen het volgende:
Bielefeld was cool! Ze deden wel een hoop nummers van Meds maar ze speelden ook Come Home! Dat was wel heel cool! Echt zo'n "wtf" moment.
shhhhhhhhhhht!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:56 schreef soul114 het volgende:
aldus krantje op lowlands!
Die is mooi ja, evenals Song to say goodbye. Verder kan het album mij tot dusver weinig boeien helaas.quote:
Het duurde me te lang voordat een Nl'se datum bekend werd gemaakt, dus al kaarten voor 30/11 in Oberhausen gekocht... Das trouwens ook nog eens dichterbij dan Rotterdam, dus dat scheelt...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:56 schreef soul114 het volgende:
1 december - ahoy
aldus krantje op lowlands!
Vredenburg 2000 was echtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo leuk als in Vredenburg (2000) wordt het qua publiek waarschijnlijk niet meer, was echt een zootje daarEs kijken of ik naar Ahoy ga of niet..
Dat kan wel. Zijn aparte zitplaatsen in de ringen en als je veldkaart koopt kan je ter plekke nog beslissen wat je doet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef daeri het volgende:
Ik ga niet naar Ahoy, vind dat echt n kutzaal.. aangezien je niet kan kiezen of je wil staan of zitten..
Hehe had ik ook gedaan.. maarja.. ik ga toch ook maar naar Ahoy.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Het duurde me te lang voordat een Nl'se datum bekend werd gemaakt, dus al kaarten voor 30/11 in Oberhausen gekocht...
k .. op verzoekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef Echoes het volgende:
setlist tijdens lowlands en pics?
Ik heb wel n paar foto's maar ook niet al te best, al stond ik wel vooraan... (ik stond dr nml al sinds HIM)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef Echoes het volgende:
setlist tijdens lowlands en pics?
http://www.nu.nl/news/807(...)nu_al_succesvol.htmlquote:De meeste concerten zijn on demand te bekijken en te beluisteren. De cijfers van het afgelopen festivalweekeinde laten zien dat de beelden van Iggy & The Stooges, Anouk, Placebo, Massive Attack, Urban Dance Squad en Snow Patrol het meest worden aangeklikt.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:53 schreef Parafernalia het volgende:
Placebo geeft optreden in Rotterdam
37,50quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Nepthys het volgende:
leuk, daar wil ik ook wel heen. Iemand enig idee hoeveel de kaartjes ongeveer zullen gaan kosten?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef toolhead het volgende:
helft van de set is ruk omdat nieuwe plaat ruk is
moet er nog even over denken ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef twentemeisje het volgende:
Nog meer mensen hier die (ook) naar Oberhausen gaan?
Inderdaad.. als het nou Paradiso was ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:03 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Jammer dat ze in Ahoy spelen, veel te grote zielloze hal, wanneer zullen ze ooit weer in een kleinere zaal spelen(heb ze nog in Vredenburg gezien)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad.. als het nou Paradiso was ofzo![]()
Hierzo!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef twentemeisje het volgende:
Nog meer mensen hier die (ook) naar Oberhausen gaan?
je bent te jong om met mij mee te gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:41 schreef morgane het volgende:
dat hoorde ik vrijdag ook al op de radio jaalleen ik ga dus niet want niemand wil met me mee en ouders vinden me te jong om alleen 's avonds met de trein te gaan. Dammiiiiiit
maar eigenlijk mag ik niet klagen, heb ze op Pinkpop nog gezien
![]()
Kan het mij niet herinnerenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:22 schreef Echoes het volgende:
wat was de setlist op Lowlands?
hmmm ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef soul114 het volgende:
Misschien iemand anders die het nog wel weet?
Duur is het zeker, maar ik ga wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:57 schreef Massive het volgende:
Maar ik ga ook niet naar het concert. Te duur.
meh .. vergeleken met lowlands is 1 optreden wel duur jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duur is het zeker, maar ik ga wel.
Zouden ze ahoy vol krijgen?
Hoevel mensen kunnen er eigenlijk in ahoy? En weet iemand hoelaat zo'n concert ongeveer afgelopen is? *is eerste concert van zijn leven waar hij naartoe gaat*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:20 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Paradiso...
If only!
Vraag me ook hard af of ze Ahoy wel vol kunnen krijgen, misschien wordt het dan wel verplaatst naar een kleinere zaal? (HMH zou ik wel kunnen verdragen vooral ook omdat ik de laatste twee albums niet live heb mogen horen)
Ik kan me weinig van het optreden van Placebo op Rock Werchter herinneren(lag helemaal kapot te wezen na de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand en nog wat, wat een feest) Maar weet nog dat ik zwaar heb liggen genieten van English Summer Rain, die was echt geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb kaartjesIk ging ze halen bij het postkantoor, en stond er met allemaal 40+ers te wachten
Wel leuk, dat Placebo zo'n uitgebreide fanschare heeft.
Ik ga met 2 kerels die sinds Pinkpop helemaal verkocht zijn.
*hoopt op Running up that Hill, Commercial voor Levi en English Summer Rain*
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik kan me weinig van het optreden van Placebo op Rock Werchter herinneren(lag helemaal kapot te wezen na de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand en nog wat, wat een feest) Maar weet nog dat ik zwaar heb liggen genieten van English Summer Rain, die was echt geweldig![]()
indien uitverkocht kunnen er tussen de 8.000 en de 10.000 mensen in ahoyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoevel mensen kunnen er eigenlijk in ahoy? En weet iemand hoelaat zo'n concert ongeveer afgelopen is? *is eerste concert van zijn leven waar hij naartoe gaat*
8.000 tot 10.000? Veel meer toch?quote:Op zondag 10 september 2006 11:51 schreef toolhead het volgende:
[..]
indien uitverkocht kunnen er tussen de 8.000 en de 10.000 mensen in ahoy
en hoe laat het wordt hangt af of er ook een voorprogramma is en hoe laat dat begint.
Voorprogramma mag meestal half uur / drie kwartier spelen (bij een grote naam als support soms een uur). Hoofdprogramma begint dan tussen 21.00 en 21.45 uur, show van 1,5 uur a 2 uur...
meestal ben ik na een concert in ahoy tussen 23.00 en 23.45 uur weer buiten.
(Die tent was trouwens mijn 2e indoor concert, Smashing Pumpkins in 1996...)
3 000 - 10 500quote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
8.000 tot 10.000? Veel meer toch?
She wants revenge?quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook benieuwd wie er in het voorprogramma gaan spelen. Maar dat was nog niet bekend dacht ik?
Het geluid daarentegen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef DirkDirk het volgende:
Bedankt voor de informatie. Als veldplaatsen uitverkocht zijn moeten het maar zitplaatsjes worden, niks aan te doen. De muziek wordt er niet minder om ga ik vanuit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |