Hoe lang duurde het op RaR?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef soul114 het volgende:
Setlist van RaR
01. Infra-Red
02. Meds
03. Because I Want You
04. Drag
05. Space Monkey
06. Special Needs
07. Post Blue
08. Song to Say Goodbye
09. Follow The Cops Back Home
10. Every You Every Me
11. Black-Eyed
12. One Of A Kind
13. The Bitter End
14. Twenty Years
15. Running Up That Hill
16. Special K
17. Nancy Boy
Tot lowlands (ergens vooraan!)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:51 schreef morgane het volgende:
oh ik heb nu pas door dat jij het bentnet zoals toen ik je tegen kwam
was nog een beetje overdonderd door de Kaiser Chiefs denk ik
en damn ja, ik wil Stefan voor m'n verjaardag want ik ben jarig vandaag
kwil m wel over laten vliegen
![]()
5 kwartier, stream begon om 20:15 tot 21:30 ongeveer.quote:
Jammer, alhoewel ik vermoed dat ik toch niemand had meegekregen..quote:Soul114 het concert in Bielefeld is uitverkocht.
cd's,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef sermme81 het volgende:
Totaal verkocht was ik toen ik dit weekend voor het eerst een akoestische live set van Placebo hoorde, wat geil!! Als een gek ben ik vanmiddag de platenzaken langs gegaan om een cd-tje aan te schaffen. Nergens te vinden, nu weet ik uberhaupt niet of ze de nummers die ik gehoord heb op cd hebben uitgebracht, ik ken die gasten namelijk pas net, maar als dat zo is kan iemand mij de titel van de cd noemen. Bestaat die cd niet. Is er dan misschien iemand die dit verhaal bekend in de oren klinkt en mij kan vertellen hoe ik aan de bedoelde live-set kom.
das gewoon de caseboundquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef Timo20 het volgende:
Ok mensen, even een vraagje. Was dit weekend op Pinkpop (waar Placebo uiteraard een geweldige show gaf) en daar zag ik in het winkeltje van de Free Record Shop een speciale uitvoering van Meds liggen: cd + dvd in een soort van boekachtige utigave, inclusief een hoop foto`s en stukken tekst. Als er iemand is die weet welke uitvoering ik bedoel: was die alleen op Pinkpop verkrijgbaar (en heb ik `m aan m`n neus voorbij laten gaan
?) of is ie ook gewoon in de winkel te krijgen/online te bestellen?
ik zag anders een paar weken terug de clip van Infra-red op TMFquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:16 schreef soul114 het volgende:
Vandaag de promo cd's van Because I Want You, Song To Say Goodbye en Infra-red ontvangen. Nu zit op de laatste twee allebei een sticker waarop staat dat het de tweede singel is.
Klopt het dat Infra-red de tweede singel in Uk wordt/is (release 19/6) en Song To Say Goodbye de tweede singel in de rest van de wereld?
Mocht iemand meer weten over de promo's graag even melden, want volgens mij zijn er verschillende versies uit, maar ik weet niet precies welke..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:35 schreef daeri het volgende:
[..]
das gewoon de casebound
http://www.nl.bol.com/is-(...)Q14m060AW6CoV3Qi8BQ=
volgens mij is het die van 28,99
ok thanksquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:39 schreef Jolene24 het volgende:
Die uitgave is gewoon overal te koop: ik heb hem al 2 weken.
Song to say goodbye was de eerste single voor heel europa. Because I want you was de eerste single in de UK.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:16 schreef soul114 het volgende:
Vandaag de promo cd's van Because I Want You, Song To Say Goodbye en Infra-red ontvangen. Nu zit op de laatste twee allebei een sticker waarop staat dat het de tweede singel is.
Klopt het dat Infra-red de tweede singel in Uk wordt/is (release 19/6) en Song To Say Goodbye de tweede singel in de rest van de wereld?
Mocht iemand meer weten over de promo's graag even melden, want volgens mij zijn er verschillende versies uit, maar ik weet niet precies welke..
en vanochtend ontvangenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:25 schreef Timo20 het volgende:
M`n bestelling van Bol.com (de cd`s Placebo + Without You I`m Nothing) is inmiddels ook verstuurd.
Ok, dan is het raar dat op de STSG promo een sticker zit met tweede singel of het moet tweede singel voor UK zijn? En dan Infra-red tweede voor rest van Europa (derde voor UK?). Dan heb ik de UK promo voor STSG en de Euro promo voor Infra-red. Maar ze komen beide van dezelfde persoon uit de UK en waarom zal die dan een euro promo hebben (of ze hebben gewoon geen nieuwe stickers erop gedaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:27 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Song to say goodbye was de eerste single voor heel europa. Because I want you was de eerste single in de UK.
Infra-red is de tweede single.. gewoon overal.
Er zijn verschillende versies van de promo's ja, met verschillende remixes erop.
stukje van gekeken, de rest opgenomen. klonk goed, morgen de rest kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:07 schreef soul114 het volgende:
beetje kromme zin, zo kan BIWY ook nog tweede singel zijn (punt ergens had duidelijker geweest). Mja maakt eigenlijk ook niet zoveel uit heb nu de van elke singel een promo
Trouwens, wat ik al zei, morgen nacht!!!
Sonntag auf
Montag, 19.06.2006
0.28 - 2.12 Uhr
im WDR Fernsehen
Rock am Ring 2006
PLACEBO
EDITORS
(Nürburgring am 04.06.06)
.. hopelijjk wat minder camera switches dan de MTV versie, want dat is echt erg
In ieder geval wat ik toe nu toe gezien heb
Heb het ook op tape staanquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
stukje van gekeken, de rest opgenomen. klonk goed, morgen de rest kijken![]()
![]()
in sept/okt een tour??quote:Infra-Red
Meds
Because I Want You
Drag
Space Monkey
Come Home![]()
Black-Eyed
Post Blue
Song To Say Goodbye
Follow The Cops Back Home
Every You Every Me
Blind
One Of A Kind
Special Needs [weer terug in de set!]
Bitter End
20 Years
Running Up That Hill
Special K
Nancy Boy
4 okt [verjaardagquote:SEPT
30.09.06 Zenith, Lille.
France
OCTOBER
02.10.06 The Bercy, Paris France
03.10.06 The Bercy, Paris France
tof! Hopelijk doen ze Come Home ook op lowlands.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:34 schreef Burger_Queen het volgende:
Bielefeld was cool! Ze deden wel een hoop nummers van Meds maar ze speelden ook Come Home! Dat was wel heel cool! Echt zo'n "wtf" moment.
shhhhhhhhhhht!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:56 schreef soul114 het volgende:
aldus krantje op lowlands!
Die is mooi ja, evenals Song to say goodbye. Verder kan het album mij tot dusver weinig boeien helaas.quote:
Het duurde me te lang voordat een Nl'se datum bekend werd gemaakt, dus al kaarten voor 30/11 in Oberhausen gekocht... Das trouwens ook nog eens dichterbij dan Rotterdam, dus dat scheelt...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:56 schreef soul114 het volgende:
1 december - ahoy
aldus krantje op lowlands!
Vredenburg 2000 was echtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo leuk als in Vredenburg (2000) wordt het qua publiek waarschijnlijk niet meer, was echt een zootje daarEs kijken of ik naar Ahoy ga of niet..
Dat kan wel. Zijn aparte zitplaatsen in de ringen en als je veldkaart koopt kan je ter plekke nog beslissen wat je doet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef daeri het volgende:
Ik ga niet naar Ahoy, vind dat echt n kutzaal.. aangezien je niet kan kiezen of je wil staan of zitten..
Hehe had ik ook gedaan.. maarja.. ik ga toch ook maar naar Ahoy.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Het duurde me te lang voordat een Nl'se datum bekend werd gemaakt, dus al kaarten voor 30/11 in Oberhausen gekocht...
k .. op verzoekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef Echoes het volgende:
setlist tijdens lowlands en pics?
Ik heb wel n paar foto's maar ook niet al te best, al stond ik wel vooraan... (ik stond dr nml al sinds HIM)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef Echoes het volgende:
setlist tijdens lowlands en pics?
http://www.nu.nl/news/807(...)nu_al_succesvol.htmlquote:De meeste concerten zijn on demand te bekijken en te beluisteren. De cijfers van het afgelopen festivalweekeinde laten zien dat de beelden van Iggy & The Stooges, Anouk, Placebo, Massive Attack, Urban Dance Squad en Snow Patrol het meest worden aangeklikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |