quote:
Rock am Ring ligt al in de planning (daar staat nl ook onder meer Depeche Modequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:49 schreef nr.126 het volgende:
Dat kan op: 03.06.06 Pink Pop Holland
al 5 keer gedraaid bij 3voor12!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:17 schreef bloodymary het volgende:
Belachelijk dat je er op de Nederlandse radio zo weinig (niets) van hoort. Op Studio Brussel draaien ze al weken de hele dag Song to Say Goodbye.
Bands die er niet uitzien als afgeleefde ouwe rockers of juist nietszeggende pinups scoren niet in Nederland. Placebo heeft zijn image dus tegenquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:03 schreef Burger_Queen het volgende:
Ja echt vaag terwijl ze hier toch redelijk populair zijn volgens mij.
Heb 'm nog niet gezien, maar saaier dan de clip van Because I want you kan ie toch niet zijn..quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:40 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben compleet verslaafd geraakt aan dit nieuwe album, echt geweldig! Zag de clip voor "Song to say Goodbye" gisteren op MTV, beetje saaie bedoening...
Saai? SAAI? Die clip is geweldig man!quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:40 schreef twentemeisje het volgende:
Zag de clip voor "Song to say Goodbye" gisteren op MTV, beetje saaie bedoening...
Je vindt hem dus zelfs slechter dan Sleeping with Ghosts?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dit wordt het 1e Placebo album wat ik niet ga kopen![]()
Ook ik vind Meds beduidend slechter dan Sleeping with Ghosts. Het heeft een aantal aardige nummers en het luistert lekker weg, maar ik mis oprechtheid in dit album. De cd doet uiteindelijk toch een beetje aan als een aantal oude Placebo-nummers die herkauwd zijn en als een soort uilenballen weer uitgebraakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt hem dus zelfs slechter dan Sleeping with Ghosts?
Ik vond dit juist een ongelooflijke verbetering tov dat album en ben weer helemaal enthousiast.
Grappig dat smaak zo kan verschillen, zelfs al gaat het over dezelfde band.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef Burger_Queen het volgende:
[..]
Saai? SAAI? Die clip is geweldig man!
quote:
Nee ho wacht, ik vind 'm wel een stuk beter dan Sleeping with Ghosts, maar die had ik blind gekocht zonder 'm eerst te downloaden.. Na dat album was ik m'n vertrouwen in Placebo een beetje kwijtgeraakt, vandaar dat ik Meds nu eerst op internet wilde luisteren. Hij boeit me niet genoeg om het origineel te kopenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je vindt hem dus zelfs slechter dan Sleeping with Ghosts?
Ik vond dit juist een ongelooflijke verbetering tov dat album en ben weer helemaal enthousiast.
Grappig dat smaak zo kan verschillen, zelfs al gaat het over dezelfde band.
doorverwezen vanaf officiele site naar:quote:Disc: 2
1. Documentary - directed by Ewen Bremner
2. Lyrics in 'virtual booklet'
3. Twenty Years - Live From Wembley (video)
4. If Only Tonight We Could Sleep - The Cure and Placebo (video)
5. Backstage at Live 8 (video)
6. Long Division (audio)
7. In The Cold Light Of Morning - demo (audio)
8. I Do - demo (audio)
9. Pierrot The Clown - demo (audio)
Hoe ziet dat shirt eruit?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef Operc het volgende:
vandaag de limited versie gehaald (wel duur, 25,95) maar goed, met mooi exclusief t-shirt er gratis bij, altijd mooi megenomen
jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:57 schreef daeri het volgende:
Vandaag is het zo ver![]()
Gaat hier iemand naar Werchter?
90% zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:57 schreef daeri het volgende:
quote:PLACEBO
06/03/2006
La Cigale
Paris, France
01. Meds
02. Infra-red
03. Drag
04. Space Monkey
05. Because I Want You
06. Follow The Cops Back Home
07. Black eyed
08. Post Blue
09. Song To Say Goodbye
10. Blind
11. One Of A Kind
12. 36 Degrees
13. Bitter End
14. 20 Years
15. Encore
16. Running Up The Hill
17. Special K
18. Nancy Boy
90% zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:57 schreef daeri het volgende:
Heb niet zoveel placebo shows, maar 23/4/2005 speelden ze Nancy Boy ook (weer?).quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef Tr0ublegum het volgende:
Spelen ze Nancy Boy dan weer live? Dat hebben ze toch een hele tijd niet gedaan toch? Wel een leuke setlist in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |