quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:53 schreef Parafernalia het volgende:
Placebo geeft optreden in Rotterdam
37,50quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Nepthys het volgende:
leuk, daar wil ik ook wel heen. Iemand enig idee hoeveel de kaartjes ongeveer zullen gaan kosten?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef toolhead het volgende:
helft van de set is ruk omdat nieuwe plaat ruk is
moet er nog even over denken ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef twentemeisje het volgende:
Nog meer mensen hier die (ook) naar Oberhausen gaan?
Inderdaad.. als het nou Paradiso was ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:03 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Jammer dat ze in Ahoy spelen, veel te grote zielloze hal, wanneer zullen ze ooit weer in een kleinere zaal spelen(heb ze nog in Vredenburg gezien)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad.. als het nou Paradiso was ofzo![]()
Hierzo!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef twentemeisje het volgende:
Nog meer mensen hier die (ook) naar Oberhausen gaan?
je bent te jong om met mij mee te gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:41 schreef morgane het volgende:
dat hoorde ik vrijdag ook al op de radio jaalleen ik ga dus niet want niemand wil met me mee en ouders vinden me te jong om alleen 's avonds met de trein te gaan. Dammiiiiiit
maar eigenlijk mag ik niet klagen, heb ze op Pinkpop nog gezien
![]()
Kan het mij niet herinnerenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:22 schreef Echoes het volgende:
wat was de setlist op Lowlands?
hmmm ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef soul114 het volgende:
Misschien iemand anders die het nog wel weet?
Duur is het zeker, maar ik ga wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:57 schreef Massive het volgende:
Maar ik ga ook niet naar het concert. Te duur.
meh .. vergeleken met lowlands is 1 optreden wel duur jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duur is het zeker, maar ik ga wel.
Zouden ze ahoy vol krijgen?
Hoevel mensen kunnen er eigenlijk in ahoy? En weet iemand hoelaat zo'n concert ongeveer afgelopen is? *is eerste concert van zijn leven waar hij naartoe gaat*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:20 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Paradiso...
If only!
Vraag me ook hard af of ze Ahoy wel vol kunnen krijgen, misschien wordt het dan wel verplaatst naar een kleinere zaal? (HMH zou ik wel kunnen verdragen vooral ook omdat ik de laatste twee albums niet live heb mogen horen)
Ik kan me weinig van het optreden van Placebo op Rock Werchter herinneren(lag helemaal kapot te wezen na de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand en nog wat, wat een feest) Maar weet nog dat ik zwaar heb liggen genieten van English Summer Rain, die was echt geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb kaartjesIk ging ze halen bij het postkantoor, en stond er met allemaal 40+ers te wachten
Wel leuk, dat Placebo zo'n uitgebreide fanschare heeft.
Ik ga met 2 kerels die sinds Pinkpop helemaal verkocht zijn.
*hoopt op Running up that Hill, Commercial voor Levi en English Summer Rain*
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:32 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik kan me weinig van het optreden van Placebo op Rock Werchter herinneren(lag helemaal kapot te wezen na de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand en nog wat, wat een feest) Maar weet nog dat ik zwaar heb liggen genieten van English Summer Rain, die was echt geweldig![]()
indien uitverkocht kunnen er tussen de 8.000 en de 10.000 mensen in ahoyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoevel mensen kunnen er eigenlijk in ahoy? En weet iemand hoelaat zo'n concert ongeveer afgelopen is? *is eerste concert van zijn leven waar hij naartoe gaat*
8.000 tot 10.000? Veel meer toch?quote:Op zondag 10 september 2006 11:51 schreef toolhead het volgende:
[..]
indien uitverkocht kunnen er tussen de 8.000 en de 10.000 mensen in ahoy
en hoe laat het wordt hangt af of er ook een voorprogramma is en hoe laat dat begint.
Voorprogramma mag meestal half uur / drie kwartier spelen (bij een grote naam als support soms een uur). Hoofdprogramma begint dan tussen 21.00 en 21.45 uur, show van 1,5 uur a 2 uur...
meestal ben ik na een concert in ahoy tussen 23.00 en 23.45 uur weer buiten.
(Die tent was trouwens mijn 2e indoor concert, Smashing Pumpkins in 1996...)
3 000 - 10 500quote:Op zondag 10 september 2006 14:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
8.000 tot 10.000? Veel meer toch?
She wants revenge?quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook benieuwd wie er in het voorprogramma gaan spelen. Maar dat was nog niet bekend dacht ik?
Het geluid daarentegen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef DirkDirk het volgende:
Bedankt voor de informatie. Als veldplaatsen uitverkocht zijn moeten het maar zitplaatsjes worden, niks aan te doen. De muziek wordt er niet minder om ga ik vanuit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |