Je hebt een gesprek met John de Mol om in hun soap op Tien te gaan spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Kan iemand iets verzinnen waardoor ik nu het trainingsweekend af kan bellen, en waardoor 3 anderen die mee zouden rijden niet in de problemen komen?
* SCH heeft geen fuk zin
Als je Engels niet als taal rekent. (Eerder als second nature.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft een heftige allergie wanneer het om exacte vakken gaat, terwijl talen me met het grootste gemak afgaan
Die column komt niet alleen uit de grond van jouw hart, maar ook uit de grond van mijn hart
Geef mij maar Macaroniquote:
Die heb ik de vorige keer al gebruikt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een gesprek met John de Mol om in hun soap op Tien te gaan spelen.
Pfft dat is zooo Nederlands hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Euh goede vraag...
Het is vandaag de laatste aflevering ze gaan pas verder in september
De aflevering heet Hearts and minds
just me is een kut-leider, kut-mod. maar wel lievquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:57 schreef rubbereend het volgende:
JM is toch alleen reserve mod?
Wat!?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is vandaag de laatste aflevering ze gaan pas verder in september
En ze heeft een lieve kutquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
just me is een kut-leider, kut-mod. maar wel liev![]()
Duf inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef Againzender het volgende:
Fucking zomerstop altijd hier, de hele zomer weer geen ruk op de buis.
Begin met Tong in de buurt nou niet over rukkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat!?
Er is nog zat overquote:
Neuken ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
just me is een kut-leider, kut-mod. maar wel liev![]()
bij jou of bij mijquote:
Yup ze hebben maar tot deze aflevering aangekocht.... Maar ik ga ze nu inderdaad downloaden. Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Pfft dat is zooo Nederlands he
Dan maar weer van het internet verder kijken..![]()
Altijd hetzelfde inderdaad, vorig jaar hadden we Tour de France en EK2004 en de Olympische Spelen. Nu alleen de Tour..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat!?
Heb je dat waterbed nog ?quote:
Je vroeg na afloop wel m'n handtekening.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
Ruimen jullie de troep wel even op? Vorige keer lag het kunstgebit van Tong onder de bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |