Mij niet maar ik vind hem wel uitermate irritant. Hij doet maar wat zonder opgaaf van redenen.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:45 schreef Eilanden het volgende:
SCH .... kan me helemaal vinden in je examencolumn! Volledig mee eens!!!
Ja klopt, moet ik me nu gaan verdedigen of zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorbeeld/en
Ach Just me is er nooit als er een belangrijke wedstrijd op tv is en er veel gemod moet worden.
Ik ben het er ook helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij komt uit de grond van mijn hart al wordt er wel wat erg serieuzerig op gereageerd.
Nee helemaal niet. Het is toch zo ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ja klopt, moet ik me nu gaan verdedigen of zo?
Jan smitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
Even 1 van mijn dagelijkse vragen
Is er nog wat op tv?
Op Lost na
sorry dat ik niet meteen reageerde maar mijn tartaartje bleef achter in mijn keel stekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Just me het is niet als aanval bedoeld begrijp me niet verkeerd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ja klopt, moet ik me nu gaan verdedigen of zo?
Bij welke aflevering zijn ze onderhand met Lost?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
Even 1 van mijn dagelijkse vragen
Is er nog wat op tv?
Op Lost na
omdat je opeens een vervelend maag-darm vitus te pakken hebtquote:
Een van die andere zal toch wel een auto hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Kan iemand iets verzinnen waardoor ik nu het trainingsweekend af kan bellen, en waardoor 3 anderen die mee zouden rijden niet in de problemen komen?
* SCH heeft geen fuk zin
daar geef ik wijselijk geen antwoord opquote:
Last van je sinus en cosinus?quote:
Euh goede vraag...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zijn ze onderhand met Lost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |