Kookze en eet smakelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens wat eten maken en dan opeten.
Ik blijf het raar vinden.quote:
Heb je het vorige topic nog bijgelezen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:51 schreef popolon het volgende:
Jeetje wat gaat dit hard zeg.
Daar begin ik echt niet aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic nog bijgelezen ?
Het lezen zal langer duren dan de tijd waarin er in werd gepost.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef Naccie het volgende:
Ola!
Alles goed hier?![]()
Wat een lekker weer zeg.
Heerlijk gedoken, jammer dat de trein dan weer een half uur vertaging had en ik ook lang in de trein moest blijven zitten door een goederen trein die niet harder dan 70 km per uur kan.
Zo maar ff douchen, eten en dan fitnessen..
En dan terrassen![]()
Danke, jij ook met wat je evt gaat doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]Naccie
Hier is alles goed hoor, daar ook?
Mwa ik vind het te warm eigenlijk.
Veel plezier vanavond
Kwaliteitspostquote:
Dat bedoel ik, zelfs in de winter liggen ze hier klaar.quote:
Voorbeeld/enquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat mitt vervangen wordt als voetbalmod - dat zou toch maar tijdelijk zijn?
Hij neemt de meest vreemde beslissingen en toont niet echt veel gevoel voor VBL
Dan doen we een nog grotere sollicitatieronde.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorbeeld/en
Ach Just me is er nooit als er een belangrijke wedstrijd op tv is en er veel gemod moet worden.
Maar Golfer doet het werk voor 3quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef VoreG het volgende:
3 mods op VBL is sowieso te veel
Mij niet maar ik vind hem wel uitermate irritant. Hij doet maar wat zonder opgaaf van redenen.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:45 schreef Eilanden het volgende:
SCH .... kan me helemaal vinden in je examencolumn! Volledig mee eens!!!
Ja klopt, moet ik me nu gaan verdedigen of zo?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorbeeld/en
Ach Just me is er nooit als er een belangrijke wedstrijd op tv is en er veel gemod moet worden.
Ik ben het er ook helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij komt uit de grond van mijn hart al wordt er wel wat erg serieuzerig op gereageerd.
Nee helemaal niet. Het is toch zo ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ja klopt, moet ik me nu gaan verdedigen of zo?
Jan smitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
Even 1 van mijn dagelijkse vragen
Is er nog wat op tv?
Op Lost na
sorry dat ik niet meteen reageerde maar mijn tartaartje bleef achter in mijn keel stekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Just me het is niet als aanval bedoeld begrijp me niet verkeerd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ja klopt, moet ik me nu gaan verdedigen of zo?
Bij welke aflevering zijn ze onderhand met Lost?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
Even 1 van mijn dagelijkse vragen
Is er nog wat op tv?
Op Lost na
omdat je opeens een vervelend maag-darm vitus te pakken hebtquote:
Een van die andere zal toch wel een auto hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Kan iemand iets verzinnen waardoor ik nu het trainingsweekend af kan bellen, en waardoor 3 anderen die mee zouden rijden niet in de problemen komen?
* SCH heeft geen fuk zin
daar geef ik wijselijk geen antwoord opquote:
Last van je sinus en cosinus?quote:
Euh goede vraag...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zijn ze onderhand met Lost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |