Euh, tja....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:29 schreef Otherside het volgende:
Ik sta trouwens wel in de top 10 van Fok-posters, he...
Realiseren jullie dat wel?
Een beetje respect lijkt me wel op z'n plaats...
Jij zou willen dat je mij was!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als ik jou was... zou ik me daarvoor doodschamen.
Als ik dat zou willen, zou ik dat wel zijn, maar dat wil ik niet, dus blijf ik lekker mezelf.quote:
"I said R-E-S-P-E-C-Tquote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, tja....
Dat is dan weer minder.
Ik zou het niet bij een sollicitatiegesprek vermelden.
Omdat jij het bent:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:33 schreef JAM het volgende:
Laat iemand alsjeblieft eens koffie serveren. Laat iemand eindelijk eens die eeuwige koffie serveren.
.
Wat is jouw echte probleem? Een (relationele) snaar gesprongen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:33 schreef JAM het volgende:
Laat iemand alsjeblieft eens koffie serveren. Laat iemand eindelijk eens die eeuwige koffie serveren.
.
Ikke dom!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
APK: Zij is een hij is niet mij...
Dat heb je toch wel in de gaten he?
Omdat jij het bent... en omdat je ook echt op zoek bent, geef ik een hint.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:40 schreef Gajus het volgende:
Onderwijl probeer ik dat schilderij te traceren. Wat van geen kanten lukt. Heb je nog een hintje?![]()
Ik heb een deadline voor een stuk voor een tijdschrijft en ik vreesde dat ik hem niet ga halen, daarnet had ik een briljante ingeving. Ik zou bijna katholiek worden, God zij dank.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wat is jouw echte probleem? Een (relationele) snaar gesprongen?![]()
Jij mag van mij alles doen wat je wil en voor mij hoef je niets te laten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:51 schreef Otherside het volgende:
Zeg, AE, cynisme en Otherside; mag dat?
Ik kan me niet altijd beheersen, realiseer ik me opeens......
Toch niet de Tina, he?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb een deadline voor een stuk voor een tijdschrijft en ik vreesde dat ik hem niet ga halen, daarnet had ik een briljante ingeving. Ik zou bijna katholiek worden, God zij dank.
.
Is daar wel een voorbeeld van te noemen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:58 schreef JAM het volgende:
Overigens; wat is een typisch voorbeeld van wanpresaties door kinderen die de ouders uitbundig vieren? Laat iemand dat eens bedenken. Ik bied 10 euro..
Ik noem een zwemdiploma.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is daar wel een voorbeeld van te noemen?
Je kent het werk en de kunstenaar in kwestie?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:00 schreef cioran63 het volgende:
Het is wel een beetje een antroposofisch werkje van die Zweed.
Hmm...misschien betrek ik het een beetje teveel op hoe mij dat toentertijd afging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |