Bier!quote:
Ja, de laatste tijd gaan ze soms wel erg hard.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:05 schreef Againzender het volgende:
Wat was die vorige opeens snel vol!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:05 schreef Againzender het volgende:
Wat was die vorige opeens snel vol!
en dat met deze warmtequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de laatste tijd gaan ze soms wel erg hard.
hij moest nog even opwarmenquote:
quote:
Het is niet onmogelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:10 schreef appelsientje het volgende:
Zou het trouwens lukken een Hools binnen 1 uur vol te krijgen ?
Aan het spammen slaatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:10 schreef appelsientje het volgende:
Zou het trouwens lukken een Hools binnen 1 uur vol te krijgen ?
Tuurlijk moet ik antwoordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil je me inhalen op de lijst ofzo Appelsientje? (dit is een retorische vraag, hoef je niet op te antwoorden)
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:13 schreef just me het volgende:
was het maar maandag.. dan gaat het regenen
*helpt sientjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik antwoorden
Anders komt er helemaal niks van terecht..
ik ben aan het werk...quote:
eeuh.... dit is een lastigequote:
Op het Hools terrasquote:
ik moet maandag op schoolkamp dus wil ik geen regen hoorquote:
Ga eens aan het werk zeg!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik antwoorden
Anders komt er helemaal niks van terecht..
*spamtquote:
Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet maandag op schoolkamp dus wil ik geen regen hoor
* SCH stuurt weer een foto van zichzelf naar tongquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Heb zin om te rukken, maar die klote hitte.
Dat half uurtje maakt eigenlijk ook niet meer uit. Ga nog maar lekker posten, na het weekend zul je schrikken van het aantal plaatsen dat je bent gezakt.quote:
Zo vergaat de zin welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH stuurt weer een foto van zichzelf naar tong
hehe komt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat half uurtje maakt eigenlijk ook niet meer uit. Ga nog maar lekker posten, na het weekend zul je schrikken van het aantal plaatsen dat je bent gezakt.![]()
gaat lastig worden..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:20 schreef Vom het volgende:
We hebben nog 50 minuten mensen Hools om deze vol te posten
Ik ben hard bezig hoorquote:
eigenlijk moet ik opruimenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:20 schreef Vom het volgende:
Is het zo'n rotzooi thuis dan ?quote:
Ik stond vooraanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:22 schreef just me het volgende:
heb je hem wel uitgezwaaid ?
Ik ben niet zo goed in navertellen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:
vertel dan eens een grap van hem
tis een zooitje omdat ik van de week van de achterkamer naar de voorkamer verhuisd ben omdat ze op 7 juni in de achterkamer het parket komen doen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is het zo'n rotzooi thuis dan ?
Waar ga je trouwens naar toe?
dat moet dan even zonder mij, want eigenlijk ben ik hier nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:20 schreef Vom het volgende:
Ik heb de hele dag al in de zon gezeten, ben naar de fysio geweest, moet straks voetballen, daarna bier drinken en vervolgens datzelfde voortzetten op een verjaardag van een teammaat en nu moet ik dus eventjes afkoelen bij de ventilator.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
hebben jullie nou echt niets beters te doen?
En dicht bij mijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef just me het volgende:
[..]
tis een zooitje omdat ik van de week van de achterkamer naar de voorkamer verhuisd ben omdat ze op 7 juni in de achterkamer het parket komen doen!
we gaan maandag t/m vrijdag naar Austerlitz, dat is erg dicht bij Mitt
Ik ook zoiets maar dan examen en daarna buiten en dan afkoelen en buiten en afkoelen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al in de zon gezeten, ben naar de fysio geweest, moet straks voetballen, daarna bier drinken en vervolgens datzelfde voortzetten op een verjaardag van een teammaat en nu moet ik dus eventjes afkoelen bij de ventilator.
viel te proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in navertellen...
Wij kregen lang geleden ook een nieuwe vloer.... toen gingen we 1 week in een vakantie huis.. was echt zooo'n grote zooi gewoon..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef just me het volgende:
[..]
tis een zooitje omdat ik van de week van de achterkamer naar de voorkamer verhuisd ben omdat ze op 7 juni in de achterkamer het parket komen doen!
we gaan maandag t/m vrijdag naar Austerlitz, dat is erg dicht bij Mitt
en ik maar denken dat ik de enige was!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij kregen lang geleden ook een nieuwe vloer.... toen gingen we 1 week in een vakantie huis.. was echt zooo'n grote zooi gewoon..
Dan ga ik naar huisquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
waarom hebben we maar zo kort dan??
Dat kan je hier ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar eens de koelte van de kroeg opzoeken
We gaan een Hools volposten in een uurtjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
waarom hebben we maar zo kort dan??
ik moet inderdaad mijn logeer-adres nog even inlichten dat ik weer kom logerenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij kregen lang geleden ook een nieuwe vloer.... toen gingen we 1 week in een vakantie huis.. was echt zooo'n grote zooi gewoon..
Maar we hoefde toen geen toeristenbelasting te betalen omdat het gewoon nog in ons dorp was...quote:
Jullie moeten snel afsprekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef just me het volgende:
Ik ben jaloers Bluezz!!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet inderdaad mijn logeer-adres nog even inlichten dat ik weer kom logeren![]()
Omdat het weer een post extra is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar we hoefde toen geen toeristenbelasting te betalen omdat het gewoon nog in ons dorp was...
waarom ik dit vertel weet ik eigenlijk ook niet
toeristenbelasting en een vloer leggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar we hoefde toen geen toeristenbelasting te betalen omdat het gewoon nog in ons dorp was...
waarom ik dit vertel weet ik eigenlijk ook niet
op je werk ???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
als het goed is, is over een paar minuten m'n vriendin hierzo...
Mooi, kan ze helpen postenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
als het goed is, is over een paar minuten m'n vriendin hierzo...
Oja dat was hetquote:
Alles op 1 paginaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
hier nog op 2 maar ja ik post dan met 50 per pagina
eerst nog weekje op schoolkampquote:
Nou die gekke stagelopers dan.... die zijn helemaal ergquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
scheelt wel
komen we in de top 5 met 500 posts op een dag als deze
schandalig eigenlijk
Tjah kan ook natuurlijk, voor ieder wat wils!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles op 1 pagina
iets van 305 ingesteld
Tapt een paar meter bierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Vommie!
Ook gezellig toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou die gekke stagelopers dan.... die zijn helemaal erg
die doen dit daagelijks..
Pagina 5 zeg ik tochquote:
Ik doe het met 6 pagina's is het nog redelijk overzichtelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah kan ook natuurlijk, voor ieder wat wils!
Hier nog niet hoor! Meer bier erbij dusquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Tapt een paar meter bier
En we zitten al weer op pagina 5
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Tapt een paar meter bier
Als je voor de rest geen leven hebt...quote:
Gewoon niet moeilijk doen, 50 per pagina is goed zatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier op pagina 3, ik heb hem ook op 50 per pagina staan.
Dat is op dit moment ook de bedoelingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Lionheaad het volgende:
gaat echt hard hierzo...
Tapt nog een paar biertjes voor VoreGquote:
Ik voel me net AMDquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je voor de rest geen leven hebt...
Dan hebben we toch hetzelfdequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier op pagina 3, ik heb hem ook op 50 per pagina staan.
Voordrinken heet zoiets toch! En er schijnt een of andere award ergens te staanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Tapt nog een paar biertjes voor VoreG
(alsof je dat in de komende weken niet genoeg krijgt)
die is pas echt ergquote:
Afblijven die is voor mijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
En er schijnt een of andere award ergens te staan
En die woont nog in Hellevoetsluis ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die is pas echt erg![]()
Die zie je echt overal....
Ik lust er trouwens ook wel 1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Tapt een paar meter bier
Later leeuwquote:
Ik ben de komende 48 uur dronkenquote:
Als je nu in de zon gaat sporten droog je uit!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er zo wel vandoor, even een balletje hooghouden met wat anderen. (wel in de schaduw hoor)
Er is ook een nieuw spamvarken: snellejelle.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die is pas echt erg![]()
Die zie je echt overal....
gezelligquote:
Tuurlijk, collectief!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef just me het volgende:
jullie gaan zondag toch wel duimen dat mijn mannen gaan winnen?
* Vom tapt bier voor Sientjequote:
Geweldige boeken waren dat, heb ze allemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er is ook een nieuw spamvarken: snellejelle.
Tuurlijk! Maar dat dan ze ook gewoon, eitje!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef just me het volgende:
jullie gaan zondag toch wel duimen dat mijn mannen gaan winnen?
Oja.. met zijn 500 posts....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Flessen water worden wel meegeomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je nu in de zon gaat sporten droog je uit!
Het idee alleen alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja.. met zijn 500 posts........ dan spoor je echt niet hoor
inderdaad ik heb vroeger alle snelle jelle boeken gelezen, maar die zijn leuker dan die userquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken mijn mannen.. vorige wedstrijd 5-1 gewonnen dus denken ze dat het een eitje gaat wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar dat dan ze ook gewoon, eitje!
Ik ook, die boeken blijven geniaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geweldige boeken waren dat, heb ze allemaal
Vroeger deden we dan flesje water neerzetten zonder dop en zodra je de fles omschoot moest je eerst de bal halen en dan de fles rechtop zetten, bij wie de fles als eerste leeg was had verlorenquote:
Zal die s' avonds op z'n bed liggen met een glimlach van "yeah dat zijn er weer 500".....quote:
Dan maak je de nieuwe Hools net niet meer meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
nog 10 min en dan moet ik toch echt gaan
Dan al? Watje..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
nog 10 min en dan moet ik toch echt gaan
dat hadden we op sportdag vandaagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vroeger deden we dan flesje water neerzetten zonder dop en zodra je de fles omschoot moest je eerst de bal halen en dan de fles rechtop zetten, bij wie de fles als eerste leeg was had verloren
Waar was dat ook weer van ?? de kameleon ??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doen we nu maar niet, zonde van dat water.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vroeger deden we dan flesje water neerzetten zonder dop en zodra je de fles omschoot moest je eerst de bal halen en dan de fles rechtop zetten, bij wie de fles als eerste leeg was had verloren
218 ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef Vom het volgende:
500 posts op 1 dag?
Mijn record staat op 41 ofzo![]()
quote:
Sorry... maar dan moet ik toch echt mijn trein halen...quote:
Van Snelle Jelle flapdrol...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar was dat ook weer van ?? de kameleon ??
Eens, daar moeten ze een referendum over houden!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef Vom het volgende:
Ik gooi er ff een stelling in:
"Er moet meer bier gedronken worden"![]()
Mijne was iets meer... maar toen was het echt rusitg op mijn werk en niemand belde...quote:
Nee vertel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef just me het volgende:
Had ik al verteld dat de rozen in de voortuin mooi staan te bloeien en heerlijk ruiken
Hoor ik al weer het woordje bier hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eens, daar moeten ze een referendum over houden!
Ik ben bang dat ik daar vandaag overheen gaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijne was iets meer... maar toen was het echt rusitg op mijn werk en niemand belde...
Gratis bierverstrekking moet worden ingevoerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eens, daar moeten ze een referendum over houden!
Snelle Jelle is gewoon Snelle Jelle. Schrijver Ad van Gilsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar was dat ook weer van ?? de kameleon ??
Ik 395quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:34 schreef Vom het volgende:
500 posts op 1 dag?
Mijn record staat op 41 ofzo![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
gaat trouwens echt weer koud worden deze week..
Hmm wacht eens dat komt me bekend voor....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snelle Jelle is gewoon Snelle Jelle. Schrijver Ad van Gils
Titels (o.a.):
Snelle Jelle in de Spits
Snelle Jelle naar de finale
Snelle Jelle blijft de snelste
ik heb een hele grote rozenstruik in de voortuin en ik doe er nooit wat aan en elk jaar weer sta ik verbaasd hoeveel rozen er tevoorschijn komen! en die geur.. heerlijk gewoonquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Gratis bierverstrekking moet worden ingevoerd![]()
Sorry ik kan er niks aan doen..quote:
Woensdag 1 juni om 16.30. Als ik niet eerder klaar ben dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry ik kan er niks aan doen..
wanneer is je laatste examen?
Doe dat ook ff leuk hier mét fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef just me het volgende:
Had ik al verteld dat de rozen in de voortuin mooi staan te bloeien en heerlijk ruiken
Wat is de bedoeling dan ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah als Tong mee gaat helpen halen we het wel.
Idd ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah als Tong mee gaat helpen halen we het wel.
Blauwe sterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Jelle was de vedette van Blauwe Ster.
Dat heb jij goed gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan ?
Moet ie snel vol ?
Binnen het uur na openenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ie snel vol ?
Yup, binnen het uur. 18.00 moet ie volquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ie snel vol ?
brengt geluk, mijn verjaardagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef VoreG het volgende:
Woensdag 1 juni om 16.30. Als ik niet eerder klaar ben dan.
zal ik straks doen Bluzziebeeb!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe dat ook ff leuk hier mét foto
Het grote bloemen en planten in eigen tuin *deel 3*
*pling reminder *quote:
Ik heb ze niet allemaal, maar wel geweldige boeken, gotta say that.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij jou is het nu half 6?quote:
Nee over 5 min!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef Noca het volgende:
[..]
17.00 zeker?
Dit gaat hard hier..stelletje spammerds!
17.00quote:
Hoe is het in Groningen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef Noca het volgende:
[..]
17.00 zeker?
Dit gaat hard hier..stelletje spammerds!
Nee dit is je postaantal op krikkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe is het in Groningen?
En dit is geen spammen!
Ja maar daar doe ik niet aan meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dit is je postaantal op krikken
is heel wat anders
Warm.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe is het in Groningen?
En dit is geen spammen!
Dat heb ik wel nodig ja. Mental note, nooit meer direct ná school richting winkelcentrum gaan, maar altijd eerst m'n tas dumpen thuis. T-shirt kan praktisch meteen de was in...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mooi kunnen we daar gelijk even uitrusten
Klok vergeten goed te zetten of is het weer die zonnesteek?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:40 schreef VoreG het volgende:
Jezus is het pas 16:40!
Ik dacht al dat het 17:40 was
Ok sorry foutje
Jwelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:41 schreef Vom het volgende:
Jammer sien maar over 5 minuten is deze nog niet dicht denk ik
Doei en tot maandagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga, succes!
We leven hier niet in Rusland, da?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:40 schreef VoreG het volgende:
Jezus is het pas 16:40!
Ik dacht al dat het 17:40 was
Ok sorry foutje
Weer die zonnesteek...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klok vergeten goed te zetten of is het weer die zonnesteek?
Warm ?? hier is het maar 15 gradenquote:
Titel is: Een nieuw record?quote:
Ik betwijfel het.quote:
Nee het lijkt verdomme istanbul wel!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
We leven hier niet in Rusland, da?
Ik mis wat, té veel in de zon gelegen?quote:
Okequote:
Ach ja je moet iets doen om je zenuwen voor het weekend in bedwang te houdenquote:
vast welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef VoreG het volgende:
in sneltreinvaart, die hadden we toch al eens gehad?
Nee ik liep heel de tijd in de schaduwquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik mis wat, té veel in de zon gelegen?
Ik zie even geen Reds hier, anders.quote:
kedeng kedeng..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef VoreG het volgende:
Wel inwoners van istanbul, maar dat mag je dan weer niet zeggen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zie even geen Reds hier, anders.
Ik neem snel een kratje meequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij hier weg is, dus dat hier meer bier is!
van mij welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
dit wordt lastig denk ik
JM mag ik hem zo vast posten ?
Sweetquote:
nog sneller ??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
Er is al wel eens sneller een vol gepost dacht ik...of dat was geen Hools, dat kan ook nog.
Het record staat geloof ik op iets minder dan 3 uur, voor Hools dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
Er is al wel eens sneller een vol gepost dacht ik...of dat was geen Hools, dat kan ook nog.
Record snel volposten was toch 22 minuten, heb ik mij ergens laten vertellen? Ok, dat was in het Topix-tijdperk, maar goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
Dat was geen Hools, de snelste was toen met carnaval. Binnen 2 uur ofzoietsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
Volgens hebben o.a. Eend en DG eens heel erg snel een topic s'nachts volgepost, maar of dat binnen het uur was, weet ik niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef Noca het volgende:
Ah dan was dat geen Hoolsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Het record staat geloof ik op iets minder dan 3 uur, voor Hools dan.
Het is Bier weer.quote:
wijn dan ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef just me het volgende:
Voor mij geen bier vandaag !! denk ik..
Watje!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef just me het volgende:
Voor mij geen bier vandaag !! denk ik..
Geweldig dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[Hools] Het VBL-café #714: Binnen 1 uur
Hij staat er
Is er nog een aanbieding deze week?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Het is Bier weer.
En aangezien Hoegaarden bier is, is dit een correcte constatering![]()
als je het doet, moet je het goed doenquote:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
wat heeft dit met voetbal van doen?
Spammerd!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
7 minuten ben ik hier, en we zijn 80 posts verder.
Gewoon even een social disorderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Beetje vroeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[Hools] Het VBL-café #714: Binnen 1 uur
Hij staat er
Soms veel, soms weinig, op dit moment weinig aangezien mensen weinig uitspoken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
het seizoen is bijna afgelopen, de zon schijnt. Het bier staat koud, laat ons even plezier hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Mitt snapt er helemaal niks vanquote:
anderhalf uur,een nachthoolsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Het record staat geloof ik op iets minder dan 3 uur, voor Hools dan.
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef Vom het volgende:
Minder dan 20 minuten nog mensen.
Doorposten!!!
Valt tegen als jij er niet bent, spammerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef appelsientje het volgende:
had wel verwacht dat die vol zou zitten
Ik van m'n rechterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |