Ik lust er trouwens ook wel 1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Tapt een paar meter bier
En we zitten al weer op pagina 5
Later leeuwquote:
Ik ben de komende 48 uur dronkenquote:
Als je nu in de zon gaat sporten droog je uit!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er zo wel vandoor, even een balletje hooghouden met wat anderen. (wel in de schaduw hoor)
Er is ook een nieuw spamvarken: snellejelle.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die is pas echt erg![]()
Die zie je echt overal....
gezelligquote:
Tuurlijk, collectief!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef just me het volgende:
jullie gaan zondag toch wel duimen dat mijn mannen gaan winnen?
* Vom tapt bier voor Sientjequote:
Geweldige boeken waren dat, heb ze allemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er is ook een nieuw spamvarken: snellejelle.
Tuurlijk! Maar dat dan ze ook gewoon, eitje!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef just me het volgende:
jullie gaan zondag toch wel duimen dat mijn mannen gaan winnen?
Oja.. met zijn 500 posts....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Flessen water worden wel meegeomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je nu in de zon gaat sporten droog je uit!
Het idee alleen alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja.. met zijn 500 posts........ dan spoor je echt niet hoor
inderdaad ik heb vroeger alle snelle jelle boeken gelezen, maar die zijn leuker dan die userquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken mijn mannen.. vorige wedstrijd 5-1 gewonnen dus denken ze dat het een eitje gaat wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar dat dan ze ook gewoon, eitje!
Ik ook, die boeken blijven geniaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geweldige boeken waren dat, heb ze allemaal
Vroeger deden we dan flesje water neerzetten zonder dop en zodra je de fles omschoot moest je eerst de bal halen en dan de fles rechtop zetten, bij wie de fles als eerste leeg was had verlorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |