Dat staat nu zwart op witquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:29 schreef Jereon het volgende:
Doet me herinneren dat ik mijn tuin nog moet doen. voordat ik ruzie krijg met de buren
Het is een enorm paradijs voor onkruid.
Maar hierbij beloof ik plechtig dat ik er zeer spoedig wat aan ga doen. En zal ik zeker ook een paar foto's van het resultaat laten zien... misschien ook wel van "hoe het was".... als ik me daarvoor niet teveel ga schamen
Dank je.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:18 schreef Veersesmurf het volgende:
over de hanging-basket: heb je er cocosmatjes inzitten? die houden namelijk redelijk wat vocht vast, zodat de grond niet uitdroogd en je plant meer water op kan nemen. (hij ziet er namelijk best wel verdroogd uit)
voor de rest doen hangpetunia's het altijd leuk, en ook fuchsia's doen het goed in een leuk potje aan de muur![]()
trouwens mooie foto's Oblivion!
Neh, deze zijn gewoon verdroogt omdat ze geen water hebben gehad, staat dus een boom boven, en ik vergeet wel eens wat...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef Veersesmurf het volgende:
ik denk dat ze liever wat zon hebben op een dag, maar ze zouden niet zo slap moeten hangen omdat ze geen zon krijgen, eerder doordat ze geen water krijgen![]()
heb je de planten overigens zo gekocht? (met die bloemen eraan) of staan ze er vanaf begin dit jaar in de pot?
Ja, ze horen ook niet in mijn tuin, ik heb ze er niet ingezet, maar ik heb vandaag teruggeslagenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Fuchia's en vlijtig liesjes hebben niet veel zon nodig.
En lampionnetjes zijn hardnekkig, omdat ze via wortels groeien. Met wat vlijt zijn ze wel in toom te houden.
NB: Ik ben erg argwanend als er op een beschrijving staat: bodembedekker. Dan kan het uitgroeien tot een veldslag om het spul weg te krijgen.......
Nou ja ze kunnen gedijen wat ze willen, de doorsnede van de pot is exact 14 cm...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Fuchia's en vlijtig liesjes hebben niet veel zon nodig.
En lampionnetjes zijn hardnekkig, omdat ze via wortels groeien. Met wat vlijt zijn ze wel in toom te houden.
NB: Ik ben erg argwanend als er op een beschrijving staat: bodembedekker. Dan kan het uitgroeien tot een veldslag om het spul weg te krijgen.......
Hij is echt mooi....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Wat een práchtige akelei, Oblivion!!![]()
![]()
![]()
(Deze bedoel ik dus:)
![]()
Muts, daar hebben we het net over gehad! Groeneveld.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
WAT is de baarnse groothandel? *Krakje is baarnse.....*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |