viel te proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in navertellen...
Wij kregen lang geleden ook een nieuwe vloer.... toen gingen we 1 week in een vakantie huis.. was echt zooo'n grote zooi gewoon..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef just me het volgende:
[..]
tis een zooitje omdat ik van de week van de achterkamer naar de voorkamer verhuisd ben omdat ze op 7 juni in de achterkamer het parket komen doen!
we gaan maandag t/m vrijdag naar Austerlitz, dat is erg dicht bij Mitt
en ik maar denken dat ik de enige was!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij kregen lang geleden ook een nieuwe vloer.... toen gingen we 1 week in een vakantie huis.. was echt zooo'n grote zooi gewoon..
Dan ga ik naar huisquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
waarom hebben we maar zo kort dan??
Dat kan je hier ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga maar eens de koelte van de kroeg opzoeken
We gaan een Hools volposten in een uurtjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
waarom hebben we maar zo kort dan??
ik moet inderdaad mijn logeer-adres nog even inlichten dat ik weer kom logerenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij kregen lang geleden ook een nieuwe vloer.... toen gingen we 1 week in een vakantie huis.. was echt zooo'n grote zooi gewoon..
Maar we hoefde toen geen toeristenbelasting te betalen omdat het gewoon nog in ons dorp was...quote:
Jullie moeten snel afsprekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef just me het volgende:
Ik ben jaloers Bluezz!!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet inderdaad mijn logeer-adres nog even inlichten dat ik weer kom logeren![]()
Omdat het weer een post extra is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar we hoefde toen geen toeristenbelasting te betalen omdat het gewoon nog in ons dorp was...
waarom ik dit vertel weet ik eigenlijk ook niet
toeristenbelasting en een vloer leggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar we hoefde toen geen toeristenbelasting te betalen omdat het gewoon nog in ons dorp was...
waarom ik dit vertel weet ik eigenlijk ook niet
op je werk ???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
als het goed is, is over een paar minuten m'n vriendin hierzo...
Mooi, kan ze helpen postenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
als het goed is, is over een paar minuten m'n vriendin hierzo...
Oja dat was hetquote:
Alles op 1 paginaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
hier nog op 2 maar ja ik post dan met 50 per pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |