abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2005 @ 01:08:37 #1
28059 rookie
is een groentje!
pi_27394319
Hallo luitjes,
Wat vinden jullie van onderstaande artikel? Ik vind het zelf niet onwaarschijnlijk en des te meer beangstigend. Er is trouwens nog veel meer informatie over te vinden, maar ik vond dit al een hele lap informatie.

Link
http://www.tobyornottoby.(...)aaiduitg.htm~actueel

P.s.:Ik hoop dat ik dit in het juiste topic plaats.
pi_27394820
Deden ze vroeger ook in de bioscoop, vlak voor de pauze één beeldje met coca cola tussen de film door, amper waarneembaar maar genoeg om de gemiddelde idioot, lees filmbezoeker, een flesje cola in de pauze te laten kopen.
pi_27394918
Ik kijk geen tv
Maar.....
ik internet wel.......
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27394981
Schopje TRU
  vrijdag 27 mei 2005 @ 02:04:10 #6
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_27395044
cool topic
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 03:43:51 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27395757
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 01:58 schreef Youssef het volgende:
Schopje TRU
Het is eerder werk&geldzaken, reclameboodschappen verstoppen ( ) om geld te verdienen
  vrijdag 27 mei 2005 @ 04:02:11 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27395814
djeez wat een para weer. zo kan ik nog in een dooie muts een 'verborgen' boodschap zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 27-05-2005 18:11:31 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 27 mei 2005 @ 07:47:46 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27396417
Schopje tru !

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_27396439
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 01:46 schreef Braamhaar het volgende:
Deden ze vroeger ook in de bioscoop, vlak voor de pauze één beeldje met coca cola tussen de film door, amper waarneembaar maar genoeg om de gemiddelde idioot, lees filmbezoeker, een flesje cola in de pauze te laten kopen.
Ik heb het gevoel dat dit een broodje aap verhaal is, maar ik weet het niet zeker.
Er schijnen al voor WO 2 experimenten gedaan te zijn, IMO waren de resultaten niet duidelijk.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_27396475
Het Coca-cola bioscoopverhaal is inderdaad een urban legend
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 07:51 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat dit een broodje aap verhaal is, maar ik weet het niet zeker.
Er schijnen al voor WO 2 experimenten gedaan te zijn, IMO waren de resultaten niet duidelijk.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:06:53 #12
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27396521
Subliminal Messages zijn per wet verboden zover ik weet...
En hoe voelt u zich nu?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:13:10 #13
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27396557
Sowieso als dat echt de plaatjes zijn van die site dienen ze weining doel. Het activeert niks... Het werkt niet met een hele tekst en:
quote:
Twee keer per uitzending verschijnt een flitsend filmpje van 3,2 seconde met 76 frames. De beelden zijn meestal in zwart/wit, soms met rode achtergrond. Het geheel wordt steeds door hetzelfde muzikale deuntje ondersteund. Al kijkend is het mogelijk om enkele woorden te herkennen, maar bij het overgrote deel is dat onmogelijk vanwege de hoge snelheid. Vandaar het subliminale karakter.
Bij het door TMF op televisie uitgezonden optreden van de Engelse band Orbital op Dancevalley 2001, werd het publiek 20 minuten blootgesteld aan een visueel bombardement met woorden als Satan, Devil, Lucifer, Murder, Rape, Kill, Chaos – en het festival eindigde in een onvoorstelbare chaos.
Een filmpje van 3,2 sec valt best op....
quote:
In het BRT-kinderprogramma Ketnet zitten dagelijks subliminale boodschappen verwerkt rondom het Disney Festival. Daar staan hele series plaatjes in universele symbooltaal: o.a. afbeeldingen van wasvoorschriften gevolgd door een poppetje in een ronddraaiende wasmachine
Ja tuurlijk.... en al die kinderen gaan dan spontaan de was doen en weten hoe alles werkt door 1 subliminaal plaatje...
En hoe voelt u zich nu?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:54:14 #14
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27397020
Iemand die op zo'n manier opzettelijk je pyschologische integriteit aanrand is je vijand. Iedereen die het verdedigt of probeert te bagataliseren ook.. er is geen excuus voor deze manier van doen.

Bring forth the Guillotine...
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:10:20 #15
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27397451
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Fonkmeistah het volgende:
Iemand die op zo'n manier opzettelijk je pyschologische integriteit aanrand .... bla bla bla
Reclame? Subjectieve Media? Mode?
En hoe voelt u zich nu?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:11:06 #16
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27397475
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:13 schreef evil_cupido het volgende:
Sowieso als dat echt de plaatjes zijn van die site dienen ze weining doel. Het activeert niks... Het werkt niet met een hele tekst en:
[..]

Een filmpje van 3,2 sec valt best op....
[..]

Ja tuurlijk.... en al die kinderen gaan dan spontaan de was doen en weten hoe alles werkt door 1 subliminaal plaatje...
Ik verwacht dat het tussen de gewone frames door is geregen, als ik de tekst lees. Zoiets dus: AAABAAABAAABAAABAAAB......AAAB. Het filmpje is dus gesplitst in 72 stukjes (B).
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:12:28 #17
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27397516
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 09:11 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik verwacht dat het tussen de gewone frames door is geregen, als ik de tekst lees. Zoiets dus: AAABAAABAAABAAABAAAB......AAAB. Het filmpje is dus gesplitst in 72 stukjes (B).
Ok dat zou kunnen, maar dan nog? Wat is het doel van de voorbeelden
En hoe voelt u zich nu?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:42:30 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_27398364
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 01:58 schreef Youssef het volgende:
Schopje TRU
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 07:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Schopje tru !
Rustig aan...

Schopje TRU

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_27399532
Schopje Tru?
Allah Al Watan Al Malik
pi_27399714
Die Sublemental messages zijn al zo oud als de weg naar Rome, in Nederland is het verboden. Je ziet overigens ook de teksten wel, dus je komt er niet mee weg als je het doet. Mensen zien het.
pi_27401069
Zie hier: JETIX Duivels?
Al veel over geschreven en gediscusieerd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:05:11 #22
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_27413496
quote:
Dat is verzonnen. Het is een 'urban myth'.
Ik vind het zelf ook onzin, waarom zou je gelijk iets willen kopen als je onderbewustzijn het ziet...
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 22:55:35 #23
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27420212
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook onzin, waarom zou je gelijk iets willen kopen als je onderbewustzijn het ziet...
Het zou er dan gaan op een manier van:

Vlak voor de pauze heeft even denken aan cola, en daarna pauze, wat zou ik drinken... hmm misschien cola? Ja daar heb ik nou net zin op!

zo ongeveer....
En hoe voelt u zich nu?
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:05:58 #24
28059 rookie
is een groentje!
pi_27423754
quote:
Apart te zien dat dit verhaal en enkele andere soortgelijke, de laatste week voorbij komen terwijl het me anders eigenlijk niet op is gevallen. Ik heb gehoord dat de programmamakers van Netwerk bezig zijn met een onderzoek hierna, maar of dit juist is weet ik niet zeker. Ik hoop het wel en het zou iig respect bij mij afdwingen om dit over je eigen wereldje (tv wereld) te durven publiceren.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:11:21 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27423839
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 01:05 schreef rookie het volgende:

[..]

Apart te zien dat dit verhaal en enkele andere soortgelijke, de laatste week voorbij komen terwijl het me anders eigenlijk niet op is gevallen. Ik heb gehoord dat de programmamakers van Netwerk bezig zijn met een onderzoek hierna, maar of dit juist is weet ik niet zeker. Ik hoop het wel en het zou iig respect bij mij afdwingen om dit over je eigen wereldje (tv wereld) te durven publiceren.
wordt het toch nog interessant.
pi_27430680
Ik zie de plaatjes niet in het artikel
pi_27430979
ik ben nog aan het lezen...
maar wat er in dat artikel staat is ongelooflijk.
check dit stukje.
quote:
En dan te bedenken dat G.W. Bush de oorlog tegen Irak probeerde te rechtvaardigen door te beweren dat er banden zouden zijn tussen Bin Laden en Saddam Hussein. Nogal hypocriet overigens, want een deel van het Bush familiekapitaal is vergaard door de Nazi’s te steunen bij de opbouw van hun oorlogsapparaat. G.W. Bush’ grootvader, bankier Prescott Bush, is hiervoor in 1942 door de Amerikaanse justitie veroordeeld.
en dit...
quote:
EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG order chaos

Het lijkt mij een verwijzing naar de “Nieuwe Wereld Orde”, die George Bush Sr. tijdens de eerste Golfoorlog aankondigde. De Latijnse aanduiding daarvan, “Novus Ordo Seclorum”, staat op het 1 $-biljet, onder de afbeelding van een piramide met het “Alziend Oog”. Tegenstanders beweren dat de Nieuwe Wereld Orde (NWO) op fascistische leest is gestoeld, en zichzelf (de Orde) bestaansrecht geeft door eerst zelf doelbewust wereldwijd chaos te creëren.
en dit...
quote:
Het is bekend dat George W. Bush, net als zijn vader, lid is van een machtig geheim genootschap, de Skull & Bones (Schedel & Beenderen). De beeltenis daarvan is hetzelfde als de bekende piratenvlag - een schedel met twee gekruiste botten eronder. Jaarlijks rekruteert de Universiteit van Yale vijftien nieuwe leden uit vooraanstaande families. John Kerry heeft net als G.W. Bush op Yale gezeten, en beiden zijn lid van Skull & Bones. Dat degradeert de verkiezingen bij voorbaat tot een schertsvertoning. De uitslag staat al vast - Skull & Bones wint. Recent werd bekend dat Bush en Kerry ook nog eens (verre) neven zijn, net als de grondlegger van het Playboyimperium Hugh Hefner. Die werd geciteerd op CBS-nieuws: “Ik verheug me er al op om president Bush en senator Kerry voor een familiereünie uit te nodigen.” De wereld is klein, dat blijkt maar weer.
sluit aan op...
quote:
De synthese die Skull & Bones nastreven, heet de Nieuwe Wereld Orde. Zonder gecontroleerde brandhaarden is dat doel niet te verwezenlijken, vandaar dat er brandhaarden worden gecreëerd. Dit verklaart waarom internationale bankiers zowel de Verenigde Staten als hun tegenstanders financierden (de Nazi’s, de Sovjet Unie, Noord Korea, Noord Vietnam etc.) Conflicten zijn winstgevend, en brengen het doel (Eén door hen gecontroleerde Wereldregering) dichterbij.

[ Bericht 10% gewijzigd door SlimShady op 28-05-2005 14:16:47 ]
pi_27433737
Volgens mij kan het wel.
Of het ook echt toegepast wordt durf ik niet aan te denken eigenlijk.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_27439958
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:59 schreef Balthar het volgende:
Volgens mij kan het wel.
Of het ook echt toegepast wordt durf ik niet aan te denken eigenlijk.
in alle voorbeelden van beelden die langs flitsen in de site uit de OP gaat het om beelden die je heel kort bewust ziet terwijl het coca cola expiriment juist gebruik zou maken van 1 frame die je daardoor niet bewust kan zien maar onbewust wel waardoor je er onbewust aan bleef denken
en het is iets wat in geen verdere test ooit echt bewezen kon worden omdat de resultaten te willekeurig waren
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_27441588
Ik ben nu net SBS6 aan het kijken..
  Redactie Frontpage zondag 29 mei 2005 @ 01:14:27 #31
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_27443478
Wat een onzinfilmpje dat met Ketnet! Hebben ze al een hele tijd, maar zoiets had het ouwe Veronica ook, heel snel heel veel symbooltjes afspelen tijdens de reclame...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_27451862
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Ok dat zou kunnen, maar dan nog? Wat is het doel van de voorbeelden
Er staat toch letterlijk dat er twee keer per uitzending een flitsend filmpje van 3,2 sec verschijnt met 76 frames. (wat een redelijk normaal aantal is). Dat betekent (voor mij) een onafgebroken filmpje van "verstopte" beelden.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_27452044
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:21 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Er staat toch letterlijk dat er twee keer per uitzending een flitsend filmpje van 3,2 sec verschijnt met 76 frames. (wat een redelijk normaal aantal is). Dat betekent (voor mij) een onafgebroken filmpje van "verstopte" beelden.
ik heb het vermelde programma vaker gezien, maar dat er een verborgen filmpje in zat is me nooit opgevallen.
pi_27452225
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:26 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ik heb het vermelde programma vaker gezien, maar dat er een verborgen filmpje in zat is me nooit opgevallen.
het is een paar jaar oud en zat in 1 of ander sbs 6 programma
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_27519729
Waarom alleen bij SBS6? What about al die andere kanalen.

Ik vind het best eng hoe lauw er op gereageerd wordt, dit pikken we toch niet? SBS6 en Ketnet zijn wel het meest disney belegd dus kijken er ook veel kinderen naar.
pi_27519890
Ik kijk vandaag geen spotjes van Politieke partijen meer!

"Stem voor, stem voor, stem voor, stem voor, stem voor....."

*ril
pi_27519928
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Waarom alleen bij SBS6? What about al die andere kanalen.

Ik vind het best eng hoe lauw er op gereageerd wordt, dit pikken we toch niet? SBS6 en Ketnet zijn wel het meest disney belegd dus kijken er ook veel kinderen naar.
zonder na te denken zeg ik: wie zegt dat SBS de programma heeft gemaakt? of dat het een Nederlandse productie is?
ok. ik weet nog dat ze heel vaak een website lieten zien die eindigde op .NL
dus het was zeer ws een Nederlands programma.
maar toch denk ik dat SBS dit niet wist.
pi_27520151
Allemaal goed en wel die kritiek hier , alsof er niks aan de hand zou zijn , .... , mare toch effe bedenken : "wasmachines en poppetjes , tot daaraantoe , .... maar skulls and bones , ying en yang en hamer en sikkel in een kinderprogramma !!!!!" roept toch lichtelijk vragen op.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:06:04 #39
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27523261
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:21 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En waarom is dit een antwoord op mijn vraag "wat het doel is van de subliminal messages waar voorbeelden van gegeven zijn"?
En hoe voelt u zich nu?
pi_27529792
quote:
Deden ze vroeger ook in de bioscoop, vlak voor de pauze één beeldje met coca cola tussen de film door [...]
Broodje aap.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  woensdag 1 juni 2005 @ 03:42:28 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27532904
het backuppen kan ik niet aangezien ik met mijn vergeetachtige kop het niet kan herinneren , maar er is dus een of ander station , *volgens mij was het abc iets*
dat er mee te maken heeft , er was ook iets met een britneyspears video , en tussen reclames door met ALL YOU KNOW IS WRONG etc

iig ooit al een topic over geweest , moet ge even zoeken

btw aan de meelopertjes die ook wat moesten tiepen :
nee dat bioscoopgedoe is niet een broodjeaap , het is toegegeven.

verspil toch eens die internetruimte niet met jullie ge-broodjeaap-blaat.

omgkthxbbq
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 1 juni 2005 @ 03:54:30 #42
19840 Libris
Live from Singapore
pi_27532930
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 03:42 schreef BaajGuardian het volgende:
het backuppen kan ik niet aangezien ik met mijn vergeetachtige kop het niet kan herinneren , maar er is dus een of ander station , *volgens mij was het abc iets*
dat er mee te maken heeft , er was ook iets met een britneyspears video , en tussen reclames door met ALL YOU KNOW IS WRONG etc

iig ooit al een topic over geweest , moet ge even zoeken

btw aan de meelopertjes die ook wat moesten tiepen :
nee dat bioscoopgedoe is niet een broodjeaap , het is toegegeven.

verspil toch eens die internetruimte niet met jullie ge-broodjeaap-blaat.

omgkthxbbq
bioscoop verhaal is inderdaad geen broodje aap, maar ik dacht een experiment met onderbewustheid. Zover ik weet is het niet buiten het experiment toegepast. Ik kan er alleen niets over vinden..
  woensdag 1 juni 2005 @ 03:55:28 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27532932
sinds wanneer is sluikreclame een broodje aap eigenlijk? vanaf den beginne?
pi_27533425
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 03:54 schreef Libris het volgende:

[..]

bioscoop verhaal is inderdaad geen broodje aap, maar ik dacht een experiment met onderbewustheid. Zover ik weet is het niet buiten het experiment toegepast. Ik kan er alleen niets over vinden..
het expiriment niet de resultaten waren wel verzonnen
http://www.snopes.com/business/hidden/popcorn.asp
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:04:35 #45
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_27533456
Wat is er zo beangstigend aan, ze kunnen wel van die flashes laten zien maar je blijft controle hebben over je eigen lichaam, dat de drang nou iets groter zou kunnen worden door bijv die coca cola flits wil ik best geloven.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:36:04 #46
17698 nappel
raar menneke..
pi_27540558
Wat is er zo beangstigend??
Je blijft idd controle houden over je lichaam (neem ik aan).

Maar dat ze fucken met de gedachten van mij én van kleine kinderen vind ik toch ook wel zorgwekkend, mocht het waar zijn!
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_27542071
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:36 schreef nappel het volgende:
Maar dat ze fucken met de gedachten van mij én van kleine kinderen vind ik toch ook wel zorgwekkend, mocht het waar zijn!
Dat gebeurt in de gewone reclame ook al, reclame is natuurlijk bedoeld om jou een prikkel te geven om dat product te kopen. De resultaten van "Verborgen boodschappen" zijn trouwens niet eenduidig dus is het is hoogst onzeker of dit wel effect heeft.
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:35:39 #48
17698 nappel
raar menneke..
pi_27542396
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat gebeurt in de gewone reclame ook al, reclame is natuurlijk bedoeld om jou een prikkel te geven om dat product te kopen. De resultaten van "Verborgen boodschappen" zijn trouwens niet eenduidig dus is het is hoogst onzeker of dit wel effect heeft.
Ja, maar wanneer er een reclame getoond wordt als; 'Kill, Bombing is good, your mother is evil, Kill' dan zijn dat geen gezonde prikkels, en zal er iets aan gedaan worden..
Net als aan deze prikkels wanneer ze opgevallen waren.
Toch?
pi_27542673
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2005 13:44:17 ]
pi_27542683
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:35 schreef nappel het volgende:

[..]

Ja, maar wanneer er een reclame getoond wordt als; 'Kill, Bombing is good, your mother is evil, Kill' dan zijn dat geen gezonde prikkels, en zal er iets aan gedaan worden..
Net als aan deze prikkels wanneer ze opgevallen waren.
Toch?
Die verborgen boodschappen moeten dus wel eerst opvallen en het is uiterst discutabel of dit wel het geval is. Zolang ze niet opvallen hebben ze geen effect.

Van wat ik tot nu toe gezien heb over boodschappen zoals jij die beschrijft vind ik het betrouwbaarheidsgehalte nihil waarbij ik me vooral afvraag of die boodschappen wel in de originele uitzendig zaten.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2005 13:46:43 ]
  donderdag 2 juni 2005 @ 04:15:14 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27565892
het is ook neit de bedoeling dat mensen over die berichten gaan nadenken , dan krijg je namelijk dat men de instelling neemt van ertegen te zijn , maar in een miniscuul moment , nemen je hersennen het wel op , alleen niet op de manier dat je de details weet , het is als snel je ogen open en dicht doen , je hersennen hebben in princiepe het hele plaatje gezien en opgeslagen maarje kan niet vertellen wat je hebt gezien.

het blijft in het onderbewuste hangen.
en beinvloed wel degelijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_27566465
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 04:15 schreef BaajGuardian het volgende:
het is ook neit de bedoeling dat mensen over die berichten gaan nadenken , dan krijg je namelijk dat men de instelling neemt van ertegen te zijn , maar in een miniscuul moment , nemen je hersennen het wel op , alleen niet op de manier dat je de details weet , het is als snel je ogen open en dicht doen , je hersennen hebben in princiepe het hele plaatje gezien en opgeslagen maarje kan niet vertellen wat je hebt gezien.

het blijft in het onderbewuste hangen.
en beinvloed wel degelijk.
het probleem hiermee is dat je alleen het gedeelte waar je recht naartoe kijkt goed kan zien voor de rest wordt er door je hersennen ingevult wat ze denken dat er zou moeten zijn
pi_27567459
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 03:54 schreef Libris het volgende:

[..]

Dat is het zeer zeker wel; die beste kerel (James Vicary) heeft zelf toegegeven dat ie heeft gelogen. Daarentegen heeft ie wel grote interesse gekregen voor dit topic maar onderzoek is tot op heden weinig eenduidig.
Calmer than you are
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:34:04 #54
17698 nappel
raar menneke..
pi_27569418
Als ze (niet) bewust opvallen, zouden ze toch nog onbewust door je hersenen kunnen opgenomen worden..
..ik zeg niet dát dat zo is..
Maar dat is m.i. wel de kern van de discussie.

Ik weet ook niet of ze in de originele opnamen zaten, maar als het wél zo is..
..ben ik ook bang dat ze enig nut dienen.
pi_27569486
Mja.. smileys die knipogen met een "betaal in 2007" in beeld, de Jamba-kikker met de overduidelijke penis.. Reclame kan erg vermakelijk zijn

Nog'n leuk linkje: http://www.poleshift.org:16080/sublim/

[ Bericht 35% gewijzigd door Vampess op 02-06-2005 10:43:02 ]
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27569708
Ik moet nu onmiddelijk denken aan dat "ik schakel over" deuntje van die energie-oplichters
pi_27570177
Jaaa, roxxio (yup, it sticks )
En Orange (geloof ik) had zo 'n geweldige reclame waar mensen trappen op liepen etc, en alles was een stijgende lijn
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27598934
Op die site wordt bij het stukje over Ketnet gesproken over die plaatjes. Mens in een wasmachine (hersenspoelen) en de sigaret.

Maar hij spreekt ook over een doodshoofd. Moet dat dat derde plaatje voorstellen? Ik zie er het woordje 'love' staan en nog wat gekrabbel, maar een doodshoofd zie ik er niet in.

Kan iemand me die even aanwijzen? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27600751
Ha die Muus nog steeds aan de peuk? Goed zo! Want dat jaagt ze weg.

Ga hier kijken en maar klikken: http://www.momo-developme(...)etnet2000-stills.htm

Deze meuk komt hier vandaan: http://www.momo-development.com/
pi_27604854
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef dodeca het volgende:

Ga hier kijken en maar klikken: http://www.momo-developme(...)etnet2000-stills.htm

damn. ik schrok wel.
sigaretten, hamer & sikkel symbool, doodskop. dat had ik nooit verwacht.
ik ga d'r eens op letten.
dit is wel verontrustend.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 02:01:09 #61
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_27626680
Een paar jaar geleden toen niemand nog wist wat Hi was kwam het logo van Hi ook tussen reclames door maar een 10e van een seconde in beeld

En ondertussen hebben zij de meeste mobiele telefoonaansluitingen dus het heeft wel gewerkt

Een paar weken terug was er nog zoiets met koeien ofzo (Miliueudefensie ) maar die zijn er niet meer op

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_27662268
kan iemand hier een bevestiging van geven??

"edereen heeft vast deze foto gezien van de schuilplaats waar Saddam Hussein vorig jaar op 13 december is opgepakt. Alleen klopt er iets niet: de palmboom draagt rijpe, gele vruchten. Rijpe dadels in december: dat zie je in Irak net zo min als rijpe appels aan de boom in Nederland rond Kerst. De Spirit of Ma’at – website die dit ontdekte en publiceerde kreeg prompt een inval van vier (!) eenheden van de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. De foto is op bevel van hogerhand uit vrijwel elke databank verdwenen. Toepasselijk in dit geval dat het Engelse woord date zowel dadel als datum betekent."

maandag 6 juni 2005 @ 00:35:12 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27662845
sept-nov is de officiële pluk van dadels. dus het zou in december best nog wel wat vruchten kunnen hebben toch? niet helemaal vergelijkbaar met je appels.
  maandag 6 juni 2005 @ 09:31:32 #64
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27666160
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:11 schreef BIGGI het volgende:
kan iemand hier een bevestiging van geven??

"edereen heeft vast deze foto gezien van de schuilplaats waar Saddam Hussein vorig jaar op 13 december is opgepakt. Alleen klopt er iets niet: de palmboom draagt rijpe, gele vruchten. Rijpe dadels in december: dat zie je in Irak net zo min als rijpe appels aan de boom in Nederland rond Kerst. De Spirit of Ma’at – website die dit ontdekte en publiceerde kreeg prompt een inval van vier (!) eenheden van de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. De foto is op bevel van hogerhand uit vrijwel elke databank verdwenen. Toepasselijk in dit geval dat het Engelse woord date zowel dadel als datum betekent."

[afbeelding]
Hoe komt je aan die info?
En hoe voelt u zich nu?
  maandag 6 juni 2005 @ 12:33:58 #65
27225 Sabbath
Pim Pam PUNK!!
pi_27671676
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Hoe komt je aan die info?
Zelfde artikel..

't is, hoewel soms een beetje ver gezocht, best een interessant artikel.. Dat stuk over dat vliegtuig wat het Pentagon in gevlogen zou zijn en vervolgens is verdampt is bijvoorbeeld wel erg vreemd.. De beargumentatie van de schrijver daar klopt zeker wel..
M'n pringles, wat doe je?
Ik haat ALLE mensen die andere mensen in hokjes stoppen!!
  maandag 6 juni 2005 @ 14:09:57 #66
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_27674546
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Mirel het volgende:

[..]

zelfde als met telepatie. je stop een suggestie in iemands hoofd. iemand hoeft het niet te doen, maar ze zijn wel een stuk vatbaarder geworden om dat te gaan doen. als je dit doet bij iemand die mentaal al niet sterk in zijn schoenen staat kun je met een simpele suggestie hun al heel veel laten doen die ze normaal niet zouden doen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 6 juni 2005 @ 17:02:03 #67
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_27680968
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Prowl het volgende:
Een paar jaar geleden toen niemand nog wist wat Hi was kwam het logo van Hi ook tussen reclames door maar een 10e van een seconde in beeld

En ondertussen hebben zij de meeste mobiele telefoonaansluitingen dus het heeft wel gewerkt

Een paar weken terug was er nog zoiets met koeien ofzo (Miliueudefensie ) maar die zijn er niet meer op

dat met die koeien was de bedoeling dat je het zag, om je nieuwschierig te maken wat het nieuwe product was...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:18:39 #68
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_27717801
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Prowl het volgende:
Dat kun je dus niet met zekerheid zeggen. Zouden ze zonder die reclame ook de meeste aansluitingen hebben? Vast wel.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_27724410
sjonge , wat wordt er hier wat afgeluld seg. Ik zoek al half mijn leven naar waarheid , maar ik heb die nog niet gevonden. En ben er van overtuigd die ene ook nooit te vinden, waarom niet ? Omdat er duizenden jaren aan een stuk heel wat afgeluld is op deze aflulplaneet, waarop de bossen geleidelijk aan verminderen en toch wij alsmaar minder het bos tussen de bomen gaan zien.
En ja , dat van die subliminal messages kan wel eens best zijn. Alles kan. Maar met zo'n discussie zoals hier schiet je natuurlijk helemaal niets op om tot een waarheid (die we toch nooit volledig zullen kunnen achterhalen achterhalen ) te komen. Dus sja rest me maar 1 vraag.

Beginnende : -Heeft er iemand nog een authentieke ketnet-tape, waarop ook die "ying en yang" , die sigarettepeuk , doodskop , hamer en sikkel en noem maar op , te zien zijn ? Of op zen minst ander bronnemateriaal. Ik heb ook al wat rondgegoogled , maar geen ketnet- introclipje of iets dergelijks kunnen vinden. En blijkbaar zijn er enkele sites die het ook over die subliminal ketnet messages hebben , maar die blijken zowat al hun foto en videomateriaal van onze Albert Toby gejat te hebben of zijn er alleszinds door geinspireerd. Komt er ook nog bij dat die sitemakers van die loeche new-agers blijken te zijn , die het op hun site niet enkel over die subliminal messages hebben , maar ook nog spirituele onderwerpen verkopen.

Maar tegelijkertijd zeg ik ook , als iemand mij zwart op wit kan zeggen (maar FOK , je zal altijd met twijfel blijven zitten , niks staat hier vast op aflulplaneet) dat die boodschappen en in dat geval dan hamer en sikkel ed. wel degelijk in het programma zitten , dan is de volgende stap aangebroken : VRAGEN STELLEN en voor de rest niks , want ze hebben je dan toch al bij je kloten en dat al zolang ze kunnen lullen (en dat is volgens mij al heeel lang), nog een geluk dat de massa lang analfabeet is gebleven, anders zaten we nu terug in de jungle en ja tot die junglebouwers reken ik mijzelf ook (of help ik ze mee afbreken ) Ach , verdomde dualiteit

[ Bericht 0% gewijzigd door daffyduck op 07-06-2005 22:40:25 ]
pi_27727251
Die verborgen boodschappen, dat onderzoek met die cola, da's idd een hoax.

Wel offtopic, maar aardig te vermelden is de film Josy and the Pussycats, waar verborgen boodschappen een belangrijke rol in spelen.
pi_27727453
wazig
pi_27767537
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef dodeca het volgende:

Ja hoor, ik rook fijn door. Dank u vriendelijk.

Maar goed, op die andere site was dat plaatje dus geen doodshoofd, maar een vogeltje. (Na tig keer bekijken .)

Op deze site zie ik idd wel een doodshoofd en nu ben ik ook wel benieuwd naar het originele filmpje.
Oi!
pi_27767568
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef Rasing het volgende:

[..]

Dat kun je dus niet met zekerheid zeggen. Zouden ze zonder die reclame ook de meeste aansluitingen hebben? Vast wel.
Ik denk het ook wel, want Hi heeft heel Nederland ongeplakt met posters en er waren ook veel normale reclames. Dat bovenop aantrekkelijke prijzen et voila.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')