het probleem hiermee is dat je alleen het gedeelte waar je recht naartoe kijkt goed kan zien voor de rest wordt er door je hersennen ingevult wat ze denken dat er zou moeten zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 04:15 schreef BaajGuardian het volgende:
het is ook neit de bedoeling dat mensen over die berichten gaan nadenken , dan krijg je namelijk dat men de instelling neemt van ertegen te zijn , maar in een miniscuul moment , nemen je hersennen het wel op , alleen niet op de manier dat je de details weet , het is als snel je ogen open en dicht doen , je hersennen hebben in princiepe het hele plaatje gezien en opgeslagen maarje kan niet vertellen wat je hebt gezien.
het blijft in het onderbewuste hangen.
en beinvloed wel degelijk.
Dat is het zeer zeker wel; die beste kerel (James Vicary) heeft zelf toegegeven dat ie heeft gelogen. Daarentegen heeft ie wel grote interesse gekregen voor dit topic maar onderzoek is tot op heden weinig eenduidig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:54 schreef Libris het volgende:
[..]
bioscoop verhaal is inderdaad geen broodje aap, maar ik dacht een experiment met onderbewustheid. Zover ik weet is het niet buiten het experiment toegepast. Ik kan er alleen niets over vinden..
damn. ik schrok wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef dodeca het volgende:
Ha die Muus nog steeds aan de peuk? Goed zo! Want dat jaagt ze weg.
Ga hier kijken en maar klikken: http://www.momo-developme(...)etnet2000-stills.htm
Deze meuk komt hier vandaan: http://www.momo-development.com/
Hoe komt je aan die info?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:11 schreef BIGGI het volgende:
kan iemand hier een bevestiging van geven??
"edereen heeft vast deze foto gezien van de schuilplaats waar Saddam Hussein vorig jaar op 13 december is opgepakt. Alleen klopt er iets niet: de palmboom draagt rijpe, gele vruchten. Rijpe dadels in december: dat zie je in Irak net zo min als rijpe appels aan de boom in Nederland rond Kerst. De Spirit of Ma’at – website die dit ontdekte en publiceerde kreeg prompt een inval van vier (!) eenheden van de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. De foto is op bevel van hogerhand uit vrijwel elke databank verdwenen. Toepasselijk in dit geval dat het Engelse woord date zowel dadel als datum betekent."
[afbeelding]
Zelfde artikel..quote:
zelfde als met telepatie. je stop een suggestie in iemands hoofd. iemand hoeft het niet te doen, maar ze zijn wel een stuk vatbaarder geworden om dat te gaan doen. als je dit doet bij iemand die mentaal al niet sterk in zijn schoenen staat kun je met een simpele suggestie hun al heel veel laten doen die ze normaal niet zouden doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat is verzonnen. Het is een 'urban myth'.
Ik vind het zelf ook onzin, waarom zou je gelijk iets willen kopen als je onderbewustzijn het ziet...![]()
dat met die koeien was de bedoeling dat je het zag, om je nieuwschierig te maken wat het nieuwe product was...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Prowl het volgende:
Een paar jaar geleden toen niemand nog wist wat Hi was kwam het logo van Hi ook tussen reclames door maar een 10e van een seconde in beeld
En ondertussen hebben zij de meeste mobiele telefoonaansluitingen dus het heeft wel gewerkt
Een paar weken terug was er nog zoiets met koeien ofzo (Miliueudefensie) maar die zijn er niet meer op
Dat kun je dus niet met zekerheid zeggen. Zouden ze zonder die reclame ook de meeste aansluitingen hebben? Vast wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Prowl het volgende:
En ondertussen hebben zij de meeste mobiele telefoonaansluitingen dus het heeft wel gewerkt
Ja hoor, ik rook fijn door. Dank u vriendelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef dodeca het volgende:
Ha die Muus nog steeds aan de peuk? Goed zo! Want dat jaagt ze weg.
Ga hier kijken en maar klikken: http://www.momo-developme(...)etnet2000-stills.htm
Deze meuk komt hier vandaan: http://www.momo-development.com/
Ik denk het ook wel, want Hi heeft heel Nederland ongeplakt met posters en er waren ook veel normale reclames. Dat bovenop aantrekkelijke prijzen et voila.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef Rasing het volgende:
[..]
Dat kun je dus niet met zekerheid zeggen. Zouden ze zonder die reclame ook de meeste aansluitingen hebben? Vast wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |