abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2005 @ 04:15:14 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27565892
het is ook neit de bedoeling dat mensen over die berichten gaan nadenken , dan krijg je namelijk dat men de instelling neemt van ertegen te zijn , maar in een miniscuul moment , nemen je hersennen het wel op , alleen niet op de manier dat je de details weet , het is als snel je ogen open en dicht doen , je hersennen hebben in princiepe het hele plaatje gezien en opgeslagen maarje kan niet vertellen wat je hebt gezien.

het blijft in het onderbewuste hangen.
en beinvloed wel degelijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_27566465
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 04:15 schreef BaajGuardian het volgende:
het is ook neit de bedoeling dat mensen over die berichten gaan nadenken , dan krijg je namelijk dat men de instelling neemt van ertegen te zijn , maar in een miniscuul moment , nemen je hersennen het wel op , alleen niet op de manier dat je de details weet , het is als snel je ogen open en dicht doen , je hersennen hebben in princiepe het hele plaatje gezien en opgeslagen maarje kan niet vertellen wat je hebt gezien.

het blijft in het onderbewuste hangen.
en beinvloed wel degelijk.
het probleem hiermee is dat je alleen het gedeelte waar je recht naartoe kijkt goed kan zien voor de rest wordt er door je hersennen ingevult wat ze denken dat er zou moeten zijn
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_27567459
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 03:54 schreef Libris het volgende:

[..]

bioscoop verhaal is inderdaad geen broodje aap, maar ik dacht een experiment met onderbewustheid. Zover ik weet is het niet buiten het experiment toegepast. Ik kan er alleen niets over vinden..
Dat is het zeer zeker wel; die beste kerel (James Vicary) heeft zelf toegegeven dat ie heeft gelogen. Daarentegen heeft ie wel grote interesse gekregen voor dit topic maar onderzoek is tot op heden weinig eenduidig.
Calmer than you are
  donderdag 2 juni 2005 @ 10:34:04 #54
17698 nappel
raar menneke..
pi_27569418
Als ze (niet) bewust opvallen, zouden ze toch nog onbewust door je hersenen kunnen opgenomen worden..
..ik zeg niet dát dat zo is..
Maar dat is m.i. wel de kern van de discussie.

Ik weet ook niet of ze in de originele opnamen zaten, maar als het wél zo is..
..ben ik ook bang dat ze enig nut dienen.
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_27569486
Mja.. smileys die knipogen met een "betaal in 2007" in beeld, de Jamba-kikker met de overduidelijke penis.. Reclame kan erg vermakelijk zijn

Nog'n leuk linkje: http://www.poleshift.org:16080/sublim/

[ Bericht 35% gewijzigd door Vampess op 02-06-2005 10:43:02 ]
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27569708
Ik moet nu onmiddelijk denken aan dat "ik schakel over" deuntje van die energie-oplichters
pi_27570177
Jaaa, roxxio (yup, it sticks )
En Orange (geloof ik) had zo 'n geweldige reclame waar mensen trappen op liepen etc, en alles was een stijgende lijn
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_27598934
Op die site wordt bij het stukje over Ketnet gesproken over die plaatjes. Mens in een wasmachine (hersenspoelen) en de sigaret.

Maar hij spreekt ook over een doodshoofd. Moet dat dat derde plaatje voorstellen? Ik zie er het woordje 'love' staan en nog wat gekrabbel, maar een doodshoofd zie ik er niet in.

Kan iemand me die even aanwijzen? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27600751
Ha die Muus nog steeds aan de peuk? Goed zo! Want dat jaagt ze weg.

Ga hier kijken en maar klikken: http://www.momo-developme(...)etnet2000-stills.htm

Deze meuk komt hier vandaan: http://www.momo-development.com/
pi_27604854
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef dodeca het volgende:

Ga hier kijken en maar klikken: http://www.momo-developme(...)etnet2000-stills.htm

damn. ik schrok wel.
sigaretten, hamer & sikkel symbool, doodskop. dat had ik nooit verwacht.
ik ga d'r eens op letten.
dit is wel verontrustend.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 02:01:09 #61
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_27626680
Een paar jaar geleden toen niemand nog wist wat Hi was kwam het logo van Hi ook tussen reclames door maar een 10e van een seconde in beeld

En ondertussen hebben zij de meeste mobiele telefoonaansluitingen dus het heeft wel gewerkt

Een paar weken terug was er nog zoiets met koeien ofzo (Miliueudefensie ) maar die zijn er niet meer op

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_27662268
kan iemand hier een bevestiging van geven??

"edereen heeft vast deze foto gezien van de schuilplaats waar Saddam Hussein vorig jaar op 13 december is opgepakt. Alleen klopt er iets niet: de palmboom draagt rijpe, gele vruchten. Rijpe dadels in december: dat zie je in Irak net zo min als rijpe appels aan de boom in Nederland rond Kerst. De Spirit of Ma’at – website die dit ontdekte en publiceerde kreeg prompt een inval van vier (!) eenheden van de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. De foto is op bevel van hogerhand uit vrijwel elke databank verdwenen. Toepasselijk in dit geval dat het Engelse woord date zowel dadel als datum betekent."

maandag 6 juni 2005 @ 00:35:12 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27662845
sept-nov is de officiële pluk van dadels. dus het zou in december best nog wel wat vruchten kunnen hebben toch? niet helemaal vergelijkbaar met je appels.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 6 juni 2005 @ 09:31:32 #64
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_27666160
quote:
Op maandag 6 juni 2005 00:11 schreef BIGGI het volgende:
kan iemand hier een bevestiging van geven??

"edereen heeft vast deze foto gezien van de schuilplaats waar Saddam Hussein vorig jaar op 13 december is opgepakt. Alleen klopt er iets niet: de palmboom draagt rijpe, gele vruchten. Rijpe dadels in december: dat zie je in Irak net zo min als rijpe appels aan de boom in Nederland rond Kerst. De Spirit of Ma’at – website die dit ontdekte en publiceerde kreeg prompt een inval van vier (!) eenheden van de IRS, de Amerikaanse belastingdienst. De foto is op bevel van hogerhand uit vrijwel elke databank verdwenen. Toepasselijk in dit geval dat het Engelse woord date zowel dadel als datum betekent."

[afbeelding]
Hoe komt je aan die info?
En hoe voelt u zich nu?
  maandag 6 juni 2005 @ 12:33:58 #65
27225 Sabbath
Pim Pam PUNK!!
pi_27671676
quote:
Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Hoe komt je aan die info?
Zelfde artikel..

't is, hoewel soms een beetje ver gezocht, best een interessant artikel.. Dat stuk over dat vliegtuig wat het Pentagon in gevlogen zou zijn en vervolgens is verdampt is bijvoorbeeld wel erg vreemd.. De beargumentatie van de schrijver daar klopt zeker wel..
M'n pringles, wat doe je?
Ik haat ALLE mensen die andere mensen in hokjes stoppen!!
  maandag 6 juni 2005 @ 14:09:57 #66
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_27674546
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat is verzonnen. Het is een 'urban myth'.
Ik vind het zelf ook onzin, waarom zou je gelijk iets willen kopen als je onderbewustzijn het ziet...
zelfde als met telepatie. je stop een suggestie in iemands hoofd. iemand hoeft het niet te doen, maar ze zijn wel een stuk vatbaarder geworden om dat te gaan doen. als je dit doet bij iemand die mentaal al niet sterk in zijn schoenen staat kun je met een simpele suggestie hun al heel veel laten doen die ze normaal niet zouden doen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 6 juni 2005 @ 17:02:03 #67
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_27680968
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Prowl het volgende:
Een paar jaar geleden toen niemand nog wist wat Hi was kwam het logo van Hi ook tussen reclames door maar een 10e van een seconde in beeld

En ondertussen hebben zij de meeste mobiele telefoonaansluitingen dus het heeft wel gewerkt

Een paar weken terug was er nog zoiets met koeien ofzo (Miliueudefensie ) maar die zijn er niet meer op

dat met die koeien was de bedoeling dat je het zag, om je nieuwschierig te maken wat het nieuwe product was...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:18:39 #68
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_27717801
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Prowl het volgende:
Dat kun je dus niet met zekerheid zeggen. Zouden ze zonder die reclame ook de meeste aansluitingen hebben? Vast wel.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_27724410
sjonge , wat wordt er hier wat afgeluld seg. Ik zoek al half mijn leven naar waarheid , maar ik heb die nog niet gevonden. En ben er van overtuigd die ene ook nooit te vinden, waarom niet ? Omdat er duizenden jaren aan een stuk heel wat afgeluld is op deze aflulplaneet, waarop de bossen geleidelijk aan verminderen en toch wij alsmaar minder het bos tussen de bomen gaan zien.
En ja , dat van die subliminal messages kan wel eens best zijn. Alles kan. Maar met zo'n discussie zoals hier schiet je natuurlijk helemaal niets op om tot een waarheid (die we toch nooit volledig zullen kunnen achterhalen achterhalen ) te komen. Dus sja rest me maar 1 vraag.

Beginnende : -Heeft er iemand nog een authentieke ketnet-tape, waarop ook die "ying en yang" , die sigarettepeuk , doodskop , hamer en sikkel en noem maar op , te zien zijn ? Of op zen minst ander bronnemateriaal. Ik heb ook al wat rondgegoogled , maar geen ketnet- introclipje of iets dergelijks kunnen vinden. En blijkbaar zijn er enkele sites die het ook over die subliminal ketnet messages hebben , maar die blijken zowat al hun foto en videomateriaal van onze Albert Toby gejat te hebben of zijn er alleszinds door geinspireerd. Komt er ook nog bij dat die sitemakers van die loeche new-agers blijken te zijn , die het op hun site niet enkel over die subliminal messages hebben , maar ook nog spirituele onderwerpen verkopen.

Maar tegelijkertijd zeg ik ook , als iemand mij zwart op wit kan zeggen (maar FOK , je zal altijd met twijfel blijven zitten , niks staat hier vast op aflulplaneet) dat die boodschappen en in dat geval dan hamer en sikkel ed. wel degelijk in het programma zitten , dan is de volgende stap aangebroken : VRAGEN STELLEN en voor de rest niks , want ze hebben je dan toch al bij je kloten en dat al zolang ze kunnen lullen (en dat is volgens mij al heeel lang), nog een geluk dat de massa lang analfabeet is gebleven, anders zaten we nu terug in de jungle en ja tot die junglebouwers reken ik mijzelf ook (of help ik ze mee afbreken ) Ach , verdomde dualiteit

[ Bericht 0% gewijzigd door daffyduck op 07-06-2005 22:40:25 ]
pi_27727251
Die verborgen boodschappen, dat onderzoek met die cola, da's idd een hoax.

Wel offtopic, maar aardig te vermelden is de film Josy and the Pussycats, waar verborgen boodschappen een belangrijke rol in spelen.
pi_27727453
wazig
pi_27767537
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef dodeca het volgende:

Ja hoor, ik rook fijn door. Dank u vriendelijk.

Maar goed, op die andere site was dat plaatje dus geen doodshoofd, maar een vogeltje. (Na tig keer bekijken .)

Op deze site zie ik idd wel een doodshoofd en nu ben ik ook wel benieuwd naar het originele filmpje.
Oi!
pi_27767568
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef Rasing het volgende:

[..]

Dat kun je dus niet met zekerheid zeggen. Zouden ze zonder die reclame ook de meeste aansluitingen hebben? Vast wel.
Ik denk het ook wel, want Hi heeft heel Nederland ongeplakt met posters en er waren ook veel normale reclames. Dat bovenop aantrekkelijke prijzen et voila.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')