sjonge , wat wordt er hier wat afgeluld seg. Ik zoek al half mijn leven naar waarheid , maar ik heb die nog niet gevonden. En ben er van overtuigd die ene ook nooit te vinden, waarom niet ? Omdat er duizenden jaren aan een stuk heel wat afgeluld is op deze aflulplaneet, waarop de bossen geleidelijk aan verminderen en toch wij alsmaar minder het bos tussen de bomen gaan zien.
En ja , dat van die subliminal messages kan wel eens best zijn. Alles kan. Maar met zo'n discussie zoals hier schiet je natuurlijk helemaal niets op om tot een waarheid (die we toch nooit volledig zullen kunnen achterhalen achterhalen ) te komen. Dus sja rest me maar 1 vraag.
Beginnende : -
Heeft er iemand nog een authentieke ketnet-tape, waarop ook die "ying en yang" , die sigarettepeuk , doodskop , hamer en sikkel en noem maar op , te zien zijn ? Of op zen minst ander bronnemateriaal. Ik heb ook al wat rondgegoogled , maar geen ketnet- introclipje of iets dergelijks kunnen vinden. En blijkbaar zijn er enkele sites die het ook over die subliminal ketnet messages hebben , maar die blijken zowat al hun foto en videomateriaal van onze Albert Toby gejat te hebben of zijn er alleszinds door geinspireerd. Komt er ook nog bij dat die sitemakers van die loeche new-agers blijken te zijn , die het op hun site niet enkel over die subliminal messages hebben , maar ook nog spirituele onderwerpen verkopen.
Maar tegelijkertijd zeg ik ook , als iemand mij zwart op wit kan zeggen (maar FOK , je zal altijd met twijfel blijven zitten , niks staat hier vast op aflulplaneet) dat die boodschappen en in dat geval dan hamer en sikkel ed. wel degelijk in het programma zitten , dan is de volgende stap aangebroken :
VRAGEN STELLEN en voor de rest niks , want ze hebben je dan toch al bij je kloten
en dat al zolang ze kunnen lullen (en dat is volgens mij al heeel lang), nog een geluk dat de massa lang analfabeet is gebleven, anders zaten we nu terug in de jungle
![]()
en ja tot die junglebouwers reken ik mijzelf ook
![]()
(of help ik ze mee afbreken
![]()
) Ach , verdomde dualiteit
[ Bericht 0% gewijzigd door daffyduck op 07-06-2005 22:40:25 ]