Het vragen is de vroomheid van het denken.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:53 schreef OllieA het volgende:
Zo, ik heb een paar prangende vragen proberen te beantwoorden. Mocht je er nog meer hebben, dan hoor ik ze graag.
OllieA schreef:quote:Op maandag 30 mei 2005 00:53 schreef OllieA het volgende:
[
Zo, ik heb een paar prangende vragen proberen te beantwoorden. Mocht je er nog meer hebben, dan hoor ik ze graag.
Tja, dat maakt het allemaal weer wat duidelijker.quote:Nee, je stelt een zinloze vraag, omdat je nooit zal kunnen controleren of ik die vraag, als ik hem zou beantwoorden, naar waarheid beantwoord heb. Verder heeft een beantwoording van die vraag ook geen enkele relevantie voor de eventuele geldigheid van mijn opmerkingen. Of ik nu alle dagen oude bejaarde wijfjes aansterkende soepen breng, of iedere dag door de brievenbus pis van mijn invalide buurvrouw, het doet niets toe of af aan mijn opmerkingen.
'Ze' hadden toch ook nog een kindje, of is dat nu ook al uit de duim gezogen? Dat Ollie-A-W het speurhondje is mag wel als bewezen worden aangenomen. Je hoeft hem maar een 'verdacht' riekend snuffellapje voor te houden of hij is meteen al weer door het dolle heen. Wat een keffertje zeg! Maar je weet hoe het gezegde luidt: 'Blaffende hondjes bijten niet, en dat geldt ook voor die andere kuitenbijtertjes (Ryan3 en Sidekickie). Volgens hun duokloontje Stali werkt deze kogelronde meatball in een chemische fabriek aan die Endlösing der Klonenfrage. Zal mij benieuwen welk ontsmettingsmiddel Ryan3 voor die immense opgave zal inzetten?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga nu je mandje maar in, je baasje ligt er al in...
Wat een fijnzinnige post weer, o illustere voorganger. Met subtiele humor over Ollie-A-W, en de Endlösung en chemische ontsmettingsmiddelen. Het kan niet op zeg! Je hebt je moppentrommeltje wel weer opengetrokken.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:04 schreef lucida het volgende:
[..]
'Ze' hadden toch ook nog een kindje, of is dat nu ook al uit de duim gezogen? Dat Ollie-A-W het speurhondje is mag wel als bewezen worden aangenomen. Je hoeft hem maar een 'verdacht' riekend snuffellapje voor te houden of hij is meteen al weer door het dolle heen. Wat een keffertje zeg! Maar je weet hoe het gezegde luidt: 'Blaffende hondjes bijten niet, en dat geldt ook voor die andere kuitenbijtertjes (Ryan3 en Sidekickie). Volgens hun duokloontje Stali werkt deze kogelronde meatball in een chemische fabriek aan die Endlösing der Klonenfrage. Zal mij benieuwen welk ontsmettingsmiddel Ryan3 voor die immense opgave zal inzetten?![]()
Ik zal nog maar niet verklappen wie nog meer een kloon is van Ryan3 he?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:04 schreef lucida het volgende:
[..]
'Ze' hadden toch ook nog een kindje, of is dat nu ook al uit de duim gezogen? Dat Ollie-A-W het speurhondje is mag wel als bewezen worden aangenomen. Je hoeft hem maar een 'verdacht' riekend snuffellapje voor te houden of hij is meteen al weer door het dolle heen. Wat een keffertje zeg! Maar je weet hoe het gezegde luidt: 'Blaffende hondjes bijten niet, en dat geldt ook voor die andere kuitenbijtertjes (Ryan3 en Sidekickie). Volgens hun duokloontje Stali werkt deze kogelronde meatball in een chemische fabriek aan die Endlösing der Klonenfrage. Zal mij benieuwen welk ontsmettingsmiddel Ryan3 voor die immense opgave zal inzetten?![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:19 schreef ArmaniMania het volgende:
Zo, ik zal eens even mijn cultuurkritische verlichting aan doen, dan kunnen we zien wat we zeggen op dit forum.
Je hebt er weer eens niets van begrepen snuffellapje. Aangezien ik niet met behulp van mijn talloze klonen dit topic vol kan spammen - dus 'gedoemd' ben slechts als digitale entiteit lucida te posten - moest er een ander mothode bedacht worden om dit topic, zo vlug mogelijk aan zijn einde te helpen - vandaar.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
En nog een tip: als je een heleboel linkjes wilt plaatsen, dan kan dat ook in één post. Het blijft even leuk leesvoer, en je bespaart een hoop ruimte. Nou, zie maar wat je er mee doet hoor! Een hartelijke groet van je toegewijde Ollie!
PS: Ook aan sjun, natuurlijk.
Nou, dag hoor!![]()
Dat valt zo te zien ook zeker niet mee. Maar voor de rest geen nood want een deel twee is zo voor je geopend.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Aangezien ik niet met behulp van mijn talloze klonen dit topic vol kan spammen - dus 'gedoemd' ben slechts als digitale entiteit lucida te posten
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:47 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik zal nog maar niet verklappen wie nog meer een kloon is van Ryan3 he?
Op dit moment is dit topic verworden tot het aanvallen/ terug trekken/ afvlakken van uitspraken en meningen om daarmee zoveel mogelijk verwarring te zaaien. En diegene die het overzicht bewaard kan deze (digitale) strijd tot in de lengte van dagen oprekken of het gelijk naar zich toe trekken.quote:-- Sun Tzu : --
"In tumult and uproar, the battle seems chaotic, but there must be no disorder in one's own troops. The battlefield may seem in confusion and chaos, but one's array must be in good order. That will be proof against defeat. Apparent confusion is a product of good order; apparent cowardice, of courage; apparent weakness, of strength. Order of disorder depends on organization and direction; courage or cowardice on circumstances; strength or weakness on tactical dispositions. Thus, one who is skilled at making the enemy move does so by creating a situation, according to which the enemy will act. He entices the enemy with something he is certain to want. He keeps the enemy on the move by holding out bait and then attacks him with picked troops. "
Niet zo lelijk doen zeg!quote:
lucida maakt er bezwaar tegen dat sidekick zijn bijdragen weghaalt, maar niet die van het sjun-lucida-kloontje Ruijmgaart.quote:lucida - vrijdag 30 juli 2004 @ 12:27
Wat goed van jou Sidekick - maar vertel waarom haal je dan al mijn bijdragen weg, en laat je zo'n stoorkloontje als ruijmgaart ongemoeid! Over selectieve 'zuivering' gesproken!...
Benevens het feit dat ik jouw analyse van A tot Z onderstreep, bestaan er voor mij in deze disussie drie absolute dieptepuntenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:01 schreef Drugshond het volgende:
Er lopen hier verschillende discussies in 1 topic.Wie heeft er zitten klonen, zo ja wie wat waar waarmee wanneer en hoeveel. Kunnen er grapjes over de Endlösing grapjes gemaakt. Zo ja (in welke context) en in hoevere moet/mag je hier serieus op in gaan. En de kwaliteit cq onafhankelijkheid van Fok! met betrekking tot moderaties / uitdelen van bans. Zijn de uitgedeelde bans/moderaties wel terecht of heeft de bewuste moderator te snel conclusies getrokken (of heeft zich voor het karretje laten spannen). Stalking / bitch / flame war postings uit het verleden (en heden) die hier nog eens dunnetjes uitgevochten wordt. (lijkt wel een analyse van een gewonnen/verloren schaakpartij). Een spelletje "de leugen regeert", wie kiest partij voor wie. "En wil de beste discussievoeder nu opstaan".
[..]
Op dit moment is dit topic verworden tot het aanvallen/ terug trekken/ afvlakken van uitspraken en meningen om daarmee zoveel mogelijk verwarring te zaaien. En diegene die het overzicht bewaard kan deze (digitale) strijd tot in de lengte van dagen oprekken of het gelijk naar zich toe trekken.
"Battles on"
hiertoe aangezet door de even minne uitspraak van Ollie-A-W die vrijdag 27 mei 2005 schreef:quote:Mijn vraag is waar en hoe Lucida het heeft opgelopen.
quote:lucida's bloed wil je echt niet zien. Neem dat maar van mij aan.
Ik heb altijd gezegd als je weet wie je vijanden zijn heb je geen vrienden meer nodig. Ik weet nagenoeg zeker dat Aaahikwordgek geen kloon van Ryan3 is, hoezeer je ook probeert met deze suggestie de aandacht van diens ware armada aan klonen af te leiden d.w.z. (Ryan3=OllieA+B=Koekenpan=Heidegger=Lulcinda=the otherside=Sidekick=Ben_Hur=Vlens=Faaatima=Callas=Staal=etc.) .quote:Op maandag 30 mei 2005 15:03 schreef Stali. het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen zeg!
Vooruit dan zal ik het je maar verklappen want je houdt het kennelijk niet erg.
* Tadadadam tromgeroffel* En de kloon van Ryan is.... Aaahikwordgek!
Daar sta je van te kijken he? Jij maar denken dat je vrienden hebt, maar dat is dus helemaal niet zo..
Dit zijn allemaal klonen van mij hoor, inclusief Ryan3 en Aahikwordgek is wel degelijk ook een kloon van mij. Vraag maar aan Yvonne die trouwens ook een kloon van mij is.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:03 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd als je weet wie je vijanden zijn heb je geen vrienden meer nodig. Ik weet nagenoeg zeker dat Aaahikwordgek geen kloon van Ryan3 is, hoezeer je ook probeert met deze suggestie de aandacht van diens ware armada aan klonen af te leiden d.w.z. (Ryan3=OllieA+B=Koekenpan=Heidegger=Lulcinda=the otherside=Sidekick=Ben_Hur=Faaatima=Callas=Staal=etc.) .![]()
Maar de regel is ook dat wie stelt, bewijst. En als je stelt iemand te zijn, Staal dus in dit geval, dan moet je die identiteit aan kunnen tonen. Als je bovendien weigert mee te werken bij de vaststelling van je identiteit, dan wordt dit tegen je gebruikt en is je verhaal al bij voorbaat ongeloofwaardig. Was getekend RGquote:Op maandag 30 mei 2005 16:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal klonen van mij hoor, inclusief Ryan3 en Aahikwordgek is wel degelijk ook een kloon van mij. Vraag maar aan Yvonne die trouwens ook een kloon van mij is..
Heb je een soort van zeldzame bloedziekte ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik vind dit verwerpelijker dat het stigmatiseren van joden en de hele holocaustonkenning bij elkaar. En extra bedenkelijk dat mods hier niet tegen zijn opgetreden maar er - getuige de laffe en achterbakse hond Sidekick - nog aan mee doen ook.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:03 schreef lucida het volgende:
de aandacht van diens ware armada aan klonen af te leiden d.w.z. (Ryan3=OllieA+B=Koekenpan=Heidegger=Lulcinda=the otherside=Sidekick=Ben_Hur=Vlens=Faaatima=Callas=Staal=etc.) .![]()
Alweer een gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt? Mag ik je er aan herinneren dat jij via Ollie-A-W precies te weten bent gekomen, waarvan je veinst niet te weten welke informatie dat heeft opgeleverd. (Stoer he dat zuigen?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je een soort van zeldzame bloedziekte ofzo?
Ik snap totaal niet waar je je druk om maakt.
Nog eens wat feiten op een rijtje:quote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef Sidekick het volgende:
Bloedstollende discussie eigenlijk.
Geen idee waarom ik dit meld, maar zodra lucida bloed ruikt wordt hij wild kennelijk. En het is altijd leuk wanneer users zich laten kennen.![]()
hiertoe aangezet door de even minne uitspraak van Ollie-A-W die vrijdag 27 mei 2005 schreef:quote:Mijn vraag is waar en hoe Lucida het heeft opgelopen.
Ik vind dit verwerpelijker dat het stigmatiseren van joden en de hele holocaustonkenning bij elkaar. En extra bedenkelijk dat mods hier niet tegen zijn opgetreden maar er - getuige de laffe en achterbakse hond Sidekick - nog aan mee doen ook. Dus Sidekick hou maar op met het spelen van de vermoorde onschuld want jij hebt net zo als Ollie-A-W bloed aan jouw handen kleven.quote:lucida's bloed wil je echt niet zien. Neem dat maar van mij aan.
Maar het kwaad is al geschied en dus ik zal jou hoe dan ook blijven 'dwingen' hiervan rekenschap te geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |