Je komt uit Roterdam dus, 60% kans dat ik het nu tegen een domme Turk heb en ook nog paranormaal begaafd die aan mijn postgemiddelde kan zin of ik wel of niet buiten de deur kom.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef fayakill het volgende:
[..]
aan jouw postgemiddelde te zien kom je nooit buiten de deur dus dat is logisch![]()
ik zit op school en alsof dat jou een zorg is...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:57 schreef Zet_Melig het volgende:
[..]
Ik begin inderdaad te twijfelen of jij uberhaupt ooit naar school bent geweest.
Ook voor mogolen hebben ze scholen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:00 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ik zit op school en alsof dat jou een zorg is...
![]()
slaap ze, succes met discusseren
Mag je eerst uitleggen wat discusseren is, lijkt het op discus-werpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:00 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ik zit op school en alsof dat jou een zorg is...
![]()
slaap ze, succes met discusseren
Goed bezig.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:00 schreef DraYtje het volgende:
discusseren
Waar haal jij dat nou vandaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:40 schreef Tatie het volgende:
Ts komt uit belgie.
Turken zijn hoeren zowel de mannelijke als de vrouwelijke!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef DraYtje het volgende:
vandaag, op de fiets naar school, geeft me telefoon een piep, dus ik kijken, is het een gemiste oproep...
ik kijk welk nummer gebeld heeft en bel het terug, en krijg een of andere mogool aan de lijn.
Turk: 'wat wat, wat is er?'
Ik: 'je hebt me gebeld, waarom?'
Turk: 'Ik heb jou niet gebeld, ik niet gebeld'
Ik: 'het staat toch in me nummerweergave mogool'
Turk: 'wie ben je, waarom bel je me?'
Ik: 'omdat jij mij heb gebeld!'
Turk: 'Hoe weet je dat ik jou heb gebeld? en hoe kom je aan mijn nummer?'
Ik: 'dat staat toch in mn fucking gemiste oproepen! who the fuck ben je?!'
Turk: 'ik ben niemand ik ben niemand, waarom bel je me'
*ik hang op, is zonde van mn belminuten, en denk bij mezelf 'wie heeft dat soort mogolen verwekt'*
![]()
99% van tien turken...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:14 schreef Vava het volgende:
Ik heb op een dag minstens 10 Turken aan de telefoon en 99 % van hen is heel netjes
Van alle Turken dusquote:
Is 99% niet altijd al 99 van de 100quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Van alle Turken dus :p maargoed, 99% van de 100 Turken dan!
Jaquote:
Die heeft het veelste druk met Meki Industriesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat was vast Meki, dat kan niet anders![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef DraYtje het volgende:
[..]
deze surinaamse italiaanse nederlander is bang voor niemand, dus donder op
Och jee, is het weer 'pubertje-bewijs-jezelf' tijd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef DraYtje het volgende:
[..]
waarom oordeel je dan toch in de eerste instantie...?!
en volgens mij ben jij gewoon zo een nigga die in het echte leven echt een nerd is, en op het internet stoer komt doen met sranan tongo en de lauwe nigga uit komt hangen, ga terug de boeken in nepnigga![]()
Wel eens in je opgekomen dat deze Turk misschien niet eens doorhad dat hij eerder op de dag een verkeerd nummer had gebeld? Er werd immers niet opgenomen toen hij dat nummer belde, dus op dat moment heeft hij ook miet kunnen horen dat hij verkeerd verbonden was.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:36 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ja maar om vervolgens te ontkennen en raar te gaan praten over de telefoon, dat doet niet iedereen nee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |