Volgens mij ben jij niemand!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef fayakill het volgende:
je hebt niet gescholden tegen die turk...je zei zelfs: "het spijt me meneer"
kutnerd
wat kom jij nou stoer doen, zogenaamd de FOK!Surinamer uithangenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef fayakill het volgende:
kutnerd
jij houdt je hoofd net als TS ook naar beneden gericht als je langs een groepje turken looptquote:
Misschien was het wel een arabier!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef DraYtje het volgende:
vandaag, op de fiets naar school, geeft me telefoon een piep, dus ik kijken, is het een gemiste oproep...
ik kijk welk nummer gebeld heeft en bel het terug, en krijg een of andere mogool aan de lijn.
Turk: 'wat wat, wat is er?'
Ik: 'je hebt me gebeld, waarom?'
Turk: 'Ik heb jou niet gebeld, ik niet gebeld'
Ik: 'het staat toch in me nummerweergave mogool'
Turk: 'wie ben je, waarom bel je me?'
Ik: 'omdat jij mij heb gebeld!'
Turk: 'Hoe weet je dat ik jou heb gebeld? en hoe kom je aan mijn nummer?'
Ik: 'dat staat toch in mn fucking gemiste oproepen! who the fuck ben je?!'
Turk: 'ik ben niemand ik ben niemand, waarom bel je me'
*ik hang op, is zonde van mn belminuten, en denk bij mezelf 'wie heeft dat soort mogolen verwekt'*
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef fayakill het volgende:
[..]
jij houdt je hoofd net als TS ook naar beneden gericht als je langs een groepje turken loopt![]()
Whehehe... NEVER!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef fayakill het volgende:
[..]
jij houdt je hoofd net als TS ook naar beneden gericht als je langs een groepje turken loopt![]()
zoiets las ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef fayakill het volgende:
zoiets dacht ik ookquote:kutnerd
aan jouw postgemiddelde te zien kom je nooit buiten de deur dus dat is logischquote:
waarom oordeel je dan toch in de eerste instantie...?!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef fayakill het volgende:
[..]
aan jouw postgemiddelde te zien kom je nooit buiten de deur dus dat is logisch![]()
omdat ik het tegen jou en veldrat hadquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef DraYtje het volgende:
[..]
waarom zeg je het dan toch in de eerste instantie...?!
Raymond praat niet zo stoer ventje.. Misschien is het toch verstandig om je tekst aan te passen voordat er een grote turk je komt opzoeken in Almere.. En dan wil ik je nog dezelfde tekst zien herhalenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef DraYtje het volgende:
[..]
deze surinaamse italiaanse nederlander is bang voor niemand, dus donder op
Hoe wist je dat het een turk was?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef DraYtje het volgende:
vandaag, op de fiets naar school, geeft me telefoon een piep, dus ik kijken, is het een gemiste oproep...
ik kijk welk nummer gebeld heeft en bel het terug, en krijg een of andere mogool aan de lijn.
Turk: 'wat wat, wat is er?'
Ik: 'je hebt me gebeld, waarom?'
Turk: 'Ik heb jou niet gebeld, ik niet gebeld'
Ik: 'het staat toch in me nummerweergave mogool'
Turk: 'wie ben je, waarom bel je me?'
Ik: 'omdat jij mij heb gebeld!'
Turk: 'Hoe weet je dat ik jou heb gebeld? en hoe kom je aan mijn nummer?'
Ik: 'dat staat toch in mn fucking gemiste oproepen! who the fuck ben je?!'
Turk: 'ik ben niemand ik ben niemand, waarom bel je me'
*ik hang op, is zonde van mn belminuten, en denk bij mezelf 'wie heeft dat soort mogolen verwekt'*
![]()
de onbekende ridder op het paard komt ook aanzettenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:57 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Raymond praat niet zo stoer ventje.. Misschien is het toch verstandig om je tekst aan te passen voordat er een grote turk je komt opzoeken in Almere.. En dan wil ik je nog dezelfde tekst zien herhalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |