Volgens mij ben jij niemand!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef fayakill het volgende:
je hebt niet gescholden tegen die turk...je zei zelfs: "het spijt me meneer"
kutnerd
wat kom jij nou stoer doen, zogenaamd de FOK!Surinamer uithangenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef fayakill het volgende:
kutnerd
jij houdt je hoofd net als TS ook naar beneden gericht als je langs een groepje turken looptquote:
Misschien was het wel een arabier!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef DraYtje het volgende:
vandaag, op de fiets naar school, geeft me telefoon een piep, dus ik kijken, is het een gemiste oproep...
ik kijk welk nummer gebeld heeft en bel het terug, en krijg een of andere mogool aan de lijn.
Turk: 'wat wat, wat is er?'
Ik: 'je hebt me gebeld, waarom?'
Turk: 'Ik heb jou niet gebeld, ik niet gebeld'
Ik: 'het staat toch in me nummerweergave mogool'
Turk: 'wie ben je, waarom bel je me?'
Ik: 'omdat jij mij heb gebeld!'
Turk: 'Hoe weet je dat ik jou heb gebeld? en hoe kom je aan mijn nummer?'
Ik: 'dat staat toch in mn fucking gemiste oproepen! who the fuck ben je?!'
Turk: 'ik ben niemand ik ben niemand, waarom bel je me'
*ik hang op, is zonde van mn belminuten, en denk bij mezelf 'wie heeft dat soort mogolen verwekt'*
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef fayakill het volgende:
[..]
jij houdt je hoofd net als TS ook naar beneden gericht als je langs een groepje turken loopt![]()
Whehehe... NEVER!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef fayakill het volgende:
[..]
jij houdt je hoofd net als TS ook naar beneden gericht als je langs een groepje turken loopt![]()
zoiets las ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef fayakill het volgende:
zoiets dacht ik ookquote:kutnerd
aan jouw postgemiddelde te zien kom je nooit buiten de deur dus dat is logischquote:
waarom oordeel je dan toch in de eerste instantie...?!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef fayakill het volgende:
[..]
aan jouw postgemiddelde te zien kom je nooit buiten de deur dus dat is logisch![]()
omdat ik het tegen jou en veldrat hadquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef DraYtje het volgende:
[..]
waarom zeg je het dan toch in de eerste instantie...?!
Raymond praat niet zo stoer ventje.. Misschien is het toch verstandig om je tekst aan te passen voordat er een grote turk je komt opzoeken in Almere.. En dan wil ik je nog dezelfde tekst zien herhalenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef DraYtje het volgende:
[..]
deze surinaamse italiaanse nederlander is bang voor niemand, dus donder op
Hoe wist je dat het een turk was?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef DraYtje het volgende:
vandaag, op de fiets naar school, geeft me telefoon een piep, dus ik kijken, is het een gemiste oproep...
ik kijk welk nummer gebeld heeft en bel het terug, en krijg een of andere mogool aan de lijn.
Turk: 'wat wat, wat is er?'
Ik: 'je hebt me gebeld, waarom?'
Turk: 'Ik heb jou niet gebeld, ik niet gebeld'
Ik: 'het staat toch in me nummerweergave mogool'
Turk: 'wie ben je, waarom bel je me?'
Ik: 'omdat jij mij heb gebeld!'
Turk: 'Hoe weet je dat ik jou heb gebeld? en hoe kom je aan mijn nummer?'
Ik: 'dat staat toch in mn fucking gemiste oproepen! who the fuck ben je?!'
Turk: 'ik ben niemand ik ben niemand, waarom bel je me'
*ik hang op, is zonde van mn belminuten, en denk bij mezelf 'wie heeft dat soort mogolen verwekt'*
![]()
de onbekende ridder op het paard komt ook aanzettenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:57 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Raymond praat niet zo stoer ventje.. Misschien is het toch verstandig om je tekst aan te passen voordat er een grote turk je komt opzoeken in Almere.. En dan wil ik je nog dezelfde tekst zien herhalen![]()
Omdat hij dan nooit een turk aan de lijn zal krijgen, en nooit hier kan gaan klagen, natuurlijk!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:00 schreef Repeat het volgende:
waarom ga je terugbellen als je een gemiste oproep hebt?
ze bellen jou toch wel terug.... ze willen jou spreken....
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:59 schreef DraYtje het volgende:
maar je oordeelt in alleen dit topic al over 3 mensen, terwijl je ze niet eens kenttriest
quote:Ik: 'het staat toch in me nummerweergave mogool'
Om er een topic over te kunnen openen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:00 schreef Repeat het volgende:
waarom ga je terugbellen als je een gemiste oproep hebt?
ze bellen jou toch wel terug.... ze willen jou spreken....
Ik snap niet waarom je nou zo stoer komt praten ventje, over internet is het altiijd stoer doen, maar recht in gezicht zeggen durven we opeens niet... en als je het doet en je vangt die klappen ga je zeuren van... buitenlanders gewelddadig dit en dat.....kneusjequote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef DraYtje het volgende:
[..]
de onbekende ridder op het paard komt ook aanzetten
of ik er nou neer zet, arabier turk of whateva, je hoort gewoon dat het geen nederlander of surinamers of iets anders is, dus turk was gepast genoeg![]()
en dit is geen offense naar turken, maar naar degene die had gebeld, en die is knap mogolisch bezig, dus, of discrimineer ik nu?
Nou, zonder te weten wie het is, maak jij hem mongolisch en zet erbij dat hij daarom een turk moet zijn. Dus wees aardig tegen je Turkse medemensen. Ik zie trouwens ook geen toegevoegde waarde van mijn bericht hier. Het is toch een 'zeiktopic'quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:02 schreef DraYtje het volgende:
[..]
de onbekende ridder op het paard komt ook aanzetten
of ik er nou neer zet, arabier turk of whateva, je hoort gewoon dat het geen nederlander of surinamers of iets anders is, dus turk was gepast genoeg![]()
en dit is geen offense naar turken, maar naar degene die had gebeld, en die is knap mogolisch bezig, dus, of discrimineer ik nu?
Ben jij soms ook een Turk?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:59 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het een turk was?
Leg is uit
gast, ik ben zelf een buitenlander, dus kom nou niet een stereotiep verhaal vertellen over buitenlanders...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:05 schreef flexje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nou zo stoer komt praten ventje, over internet is het altiijd stoer doen, maar recht in gezicht zeggen durven we opeens niet... en als je het doet en je vangt die klappen ga je zeuren van... buitenlanders gewelddadig dit en dat.....kneusje
laat me raden... een belg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:09 schreef DraYtje het volgende:
[..]
gast, ik ben zelf een buitenlander, dus kom nou niet een stereotiep verhaal vertellen over buitenlanders...
Mocrokaan!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:09 schreef DraYtje het volgende:
[..]
gast, ik ben zelf een buitenlander, dus kom nou niet een stereotiep verhaal vertellen over buitenlanders...
Maar waarom zeg je dan dat het een Turk was? Kon het niet je surinaams italiaans nederlanderse vader zijn geweest?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:09 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Iedere ander mens die gaat ontkennen dat ie gebeld heeft en toch in de gemiste oproepen staat is gewoon een mongool. Dus ook deze turk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:05 schreef flexje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nou zo stoer komt praten ventje, over internet is het altiijd stoer doen, maar recht in gezicht zeggen durven we opeens niet... en als je het doet en je vangt die klappen ga je zeuren van... buitenlanders gewelddadig dit en dat.....kneusje
vanuit wat hij allemaal zei over de telefoon maak ik op dat het een mogool is, figuurlijk, gewoon een gast die het denk ik niet ver gaat schoppen in de maatschappij, als je zo praatquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nou, zonder te weten wie het is, maak jij hem mongolisch en zet erbij dat hij daarom een turk moet zijn. Dus wees aardig tegen je Turkse medemensen. Ik zie trouwens ook geen toegevoegde waarde van mijn bericht hier. Het is toch een 'zeiktopic'![]()
De grootste mongool is de persoon die niet kan bedenken dat het misschien een verkeerd gedraaid nummer was, aangezien ie niet vaker heeft gebeld...en de grootste mongool is de persoon die denkt dat elke mongool een turk is of andersomquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:13 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Iedere ander mens die gaat ontkennen dat ie gebeld heeft en toch in de gemiste oproepen staat is gewoon een mongool. Dus ook deze turk.
nee, surinaams/nederlands/italiaansquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:10 schreef saban het volgende:
[..]
Mocrokaan!
Nah, daar is je spelling te goed voor![]()
Monogolen lijken niet eens op turkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:16 schreef flexje het volgende:
[..]
De grootste mongool is de persoon die niet kan bedenken dat het misschien een verkeerd gedraaid nummer was, aangezien ie niet vaker heeft gebeld...en de grootste mongool is de persoon die denkt dat elke mongool een turk is of andersom
flikker dan op, uit welk land kom je .. zet dan neer stomme arabier ofzo..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef DraYtje het volgende:
[..]
vanuit wat hij allemaal zei over de telefoon maak ik op dat het een mogool is, figuurlijk, gewoon een gast die denk ik niet het ver gaat schoppen in de maatschappij, als je zo praat
vanuit zijn spraak maak ik op dat een turk, arabier whateva was, en noemde het dus een turk
nou moet je geen verbanden gaan leggen tussen deze 2 dingen, want ze staan apart, turken zijn geen mogolen
maar deze gast was een turk, maar kwam mogolisch over.. als het een nederlander was geweest, stond er nederlander ipv turk
zeg ik dan ook meteen dat alle nederlanders mogolen zijn? altijd dat fuckin discriminatie gebrabbel, ik ben zelf allochtoon, en discrimineer dus geen buitenlanders![]()
het was een turk, het is nu zeker, hij belde net en zei het zelf tegen me.. dus nu staat er wel terecht turk. bewijs jij het tegendeel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef saban het volgende:
[..]
flikker dan op, uit welk land kom je .. zet dan neer stomme arabier ofzo..
Inderdaad ja, als het een nederlander was stond er nederlander, als het een turk was stond er turk, nu weet je niet wat het is zet je er alsnog turk neer, RACIST!
Sinds wanneer kost het belminuten om opgebeld te worden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef DraYtje het volgende:
*ik hang op, is zonde van mn belminuten
Hij belt zelf..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:22 schreef Zet_Melig het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost het belminuten om opgebeld te worden?
quote:ik kijk welk nummer gebeld heeft en bel het terug
quote:*ik hang op, is zonde van mn belminuten, en denk bij mezelf 'wie heeft dat soort mogolen verwekt'*
Bewijs jij eens dat het zo is achterlijke racistquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef DraYtje het volgende:
[..]
het was een turk, het is nu zeker, hij belde net en zei het zelf tegen me.. dus nu staat er wel terecht turk. bewijs jij het tegendeel?
zijn we ook weer van dat gezeik af![]()
Doe es aanwijs waar dat staat, je legt hem gewoon die woorden in de mond.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nou, zonder te weten wie het is, maak jij hem mongolisch en zet erbij dat hij daarom een turk moet zijn. Dus wees aardig tegen je Turkse medemensen. Ik zie trouwens ook geen toegevoegde waarde van mijn bericht hier. Het is toch een 'zeiktopic'![]()
Makkelijk he, racist roepenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef saban het volgende:
[..]
flikker dan op, uit welk land kom je .. zet dan neer stomme arabier ofzo..
Inderdaad ja, als het een nederlander was stond er nederlander, als het een turk was stond er turk, nu weet je niet wat het is zet je er alsnog turk neer, RACIST!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |