Die negeren mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:39 schreef DraYtje het volgende:
[..]
er zijn nog zat andere topics, zelfs in klaagbaak, dus dan ga je daar toch reagerenbij topics die minder zielig zijn.
Hij noemde zijn knuffelturk een mogool, geen mogol...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:39 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
een mogol is geloof ik wel iets. een enorm machtig persoon als ik me niet vergis.
aan de TS: Niet zeiken knaap, je weet als je dit soort crap opend dat je commentaar krijgt, tenzij er iets van ironie in zit. Je bent gewoond gefrustreerd dat je een keer gebeld werd en dat het dan ook nog een verkeerd verbonden Mogol was.![]()
Ey ik ben nog altijd de enige knuffelturk! Dus wil je mij hiermee niet associeren aub!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:41 schreef dimples het volgende:
[..]
Hij noemde zijn knuffelturk een mogool, geen mogol...![]()
![]()
eerlijk gezegd, nee, ik heb een telefoon die je dicht kan klappenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:38 schreef saban het volgende:
[..]
Draai jij nooit een verkeerde nummer zonder dat je het in de gaten hebt, nou ik wel en een heleboel andere ook.
Ik geloof inderdaad dat jij het VMBO nooit gehaald hebt....quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:42 schreef DraYtje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, nee, ik heb een telefoon die je dicht kan klappen
anders zet je het toch op toetsenblock, en verkeerd verbonden kan altijd, maar als je diegene dan terug belt,
ontken dan niet dat jij eerder hebt gebeld en ga niet vragen waarom er terug word gebeld
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:44 schreef dimples het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat jij het VMBO nooit gehaald hebt....![]()
is idd klote geformuleerd, maar het moest snel, want ik ga slapenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:44 schreef dimples het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat jij het VMBO nooit gehaald hebt....![]()
Het zit hem dan ook echt helemaal alleen in de formulering....quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:45 schreef DraYtje het volgende:
[..]
is idd klote geformuleerd, maar het moest snel, want ik ga slapen
wijs me op m'n fouten, en verbeter me dan, leer ik nog wat van je!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef dimples het volgende:
[..]
Het zit hem dan ook echt helemaal alleen in de formulering....![]()
Hopeloos geval... daar begin ik nog niet eens aan...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef DraYtje het volgende:
[..]
wijs me op m'n fouten dan, leer ik nog wat van je!![]()
1) Je bent geboren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef DraYtje het volgende:
[..]
wijs me op m'n fouten, en verbeter me dan, leer ik nog wat van je!![]()
zeik dan ook niet zoquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef dimples het volgende:
[..]
Hopeloos geval... daar begin ik nog niet eens aan...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef Zet_Melig het volgende:
[..]
1) Je bent geboren.
2) Je leeft nog steeds.
Twee cruciale fouten, waarvan je er 1 kan herstellen.
Succes!
Voor als je het nog niet door had: ik ben fok's zeik-bitch...quote:
ehmm right, vanwege dit topic moet ik dood. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar dit is toch echt een uitspraak met het niveau van een 10 jarige persoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef Zet_Melig het volgende:
[..]
1) Je bent geboren.
2) Je leeft nog steeds.
Twee cruciale fouten, waarvan je er 1 kan herstellen.
Succes!
Mijn aanpassingsvermogen is inderdaad formidabel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ehmm right, vanwege dit topic moet ik dood. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar dit is toch echt een uitspraak met het niveau van een 10 jarige persoon ofzo
Kom jij wel eens uit KLB, valt me tegen hoor van jequote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ehmm right, vanwege dit topic moet ik dood. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar dit is toch echt een uitspraak met het niveau van een 10 jarige persoon
maarja, ik ga slapen
ciao
dat blijkt, je zou zelfs vlekkeloos met mijn zusje van 9 kunnen communicerenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:53 schreef Zet_Melig het volgende:
[..]
Mijn aanpassingsvermogen is inderdaad formidabel.
Ik begin inderdaad te twijfelen of jij uberhaupt ooit naar school bent geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:55 schreef DraYtje het volgende:
[..]
dat blijkt, je zou zelfs vlekkeloos met mijn zusje van 9 kunnen communiceren
alleen moet ik je zeggen, dat je nog even moet oefenen met het inschatten van iemands niveau
je aanpassingsvermogen kan perfect zijn, maar hoe je het toepast speelt ook een grote rol.
welterusten
Je komt uit Roterdam dus, 60% kans dat ik het nu tegen een domme Turk heb en ook nog paranormaal begaafd die aan mijn postgemiddelde kan zin of ik wel of niet buiten de deur kom.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef fayakill het volgende:
[..]
aan jouw postgemiddelde te zien kom je nooit buiten de deur dus dat is logisch![]()
ik zit op school en alsof dat jou een zorg is...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:57 schreef Zet_Melig het volgende:
[..]
Ik begin inderdaad te twijfelen of jij uberhaupt ooit naar school bent geweest.
Ook voor mogolen hebben ze scholen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:00 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ik zit op school en alsof dat jou een zorg is...
![]()
slaap ze, succes met discusseren
Mag je eerst uitleggen wat discusseren is, lijkt het op discus-werpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:00 schreef DraYtje het volgende:
[..]
ik zit op school en alsof dat jou een zorg is...
![]()
slaap ze, succes met discusseren
Goed bezig.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:00 schreef DraYtje het volgende:
discusseren
Waar haal jij dat nou vandaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:40 schreef Tatie het volgende:
Ts komt uit belgie.
Turken zijn hoeren zowel de mannelijke als de vrouwelijke!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:42 schreef DraYtje het volgende:
vandaag, op de fiets naar school, geeft me telefoon een piep, dus ik kijken, is het een gemiste oproep...
ik kijk welk nummer gebeld heeft en bel het terug, en krijg een of andere mogool aan de lijn.
Turk: 'wat wat, wat is er?'
Ik: 'je hebt me gebeld, waarom?'
Turk: 'Ik heb jou niet gebeld, ik niet gebeld'
Ik: 'het staat toch in me nummerweergave mogool'
Turk: 'wie ben je, waarom bel je me?'
Ik: 'omdat jij mij heb gebeld!'
Turk: 'Hoe weet je dat ik jou heb gebeld? en hoe kom je aan mijn nummer?'
Ik: 'dat staat toch in mn fucking gemiste oproepen! who the fuck ben je?!'
Turk: 'ik ben niemand ik ben niemand, waarom bel je me'
*ik hang op, is zonde van mn belminuten, en denk bij mezelf 'wie heeft dat soort mogolen verwekt'*
![]()
99% van tien turken...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:14 schreef Vava het volgende:
Ik heb op een dag minstens 10 Turken aan de telefoon en 99 % van hen is heel netjes
Van alle Turken dusquote:
Is 99% niet altijd al 99 van de 100quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Van alle Turken dus :p maargoed, 99% van de 100 Turken dan!
Jaquote:
Die heeft het veelste druk met Meki Industriesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat was vast Meki, dat kan niet anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |