wat heeft een minderwaardige 1-mansfractie bij een serieus debat te zoeken?quote:
Wat hield je eerder tegen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:00 schreef du_ke het volgende:
Ik heb overigens wel redelijk definitief besloten om voor te stemmen.
Nee nee, er zou een debat tussen Wouter Bos, Jan Marijnissen en Geert Wilders zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeiend, Wilders komt volgende week ofzo al in Dit Was Het Nieuws.
Bedoel je dit soms: 'Wilders wil alleen met VVD debatteren'
Weinig wou gewoon een afgewogen mening vormenquote:
Jammer, dat zou humor zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:04 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Nee nee, er zou een debat tussen Wouter Bos, Jan Marijnissen en Geert Wilders zijn.
Ja het kost wat moeite maar dan het is een hele sociale jongenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh bij jou ook al? Puike kerel die Berends.
Ik heb er nog nog eentje vast gehoudenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het kost wat moeite maar dan het is een hele sociale jongen. Eendjes opvoeden doet hij net zo makkelijk.
Vind jij de islam eigenlijk niet evil? Al die moslimlanden zijn nou niet bepaald voorbeelden van democratie en welvaart enzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, hij bekeerde zich en werd moslim.
Wat is een goede leeftijd om aan eendenborstfilet te gaan denkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb er nog nog eentje vast gehouden.
jaar of 30.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is een goede leeftijd om aan eendenborstfilet te gaan denken?
Mijn oma maakt de lekkerste eend.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is een goede leeftijd om aan eendenborstfilet te gaan denken?
Biertje?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:11 schreef RichardQuest het volgende:
Vandaag die vrouwtjes in hoofddoek...dat lijkt me best klote
Ligt dat eraan dat het moslimlanden zijn of dat het laten we het maar zo zeggen 3e wereldlanden zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind jij de islam eigenlijk niet evil? Al die moslimlanden zijn nou niet bepaald voorbeelden van democratie en welvaart enzo.
Vaak nog in zwart gekleed ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:11 schreef RichardQuest het volgende:
Vandaag die vrouwtjes in hoofddoek...dat lijkt me best klote
Ja, maar dat zijn landen die ondanks het ontbreken van de islam een baggerland zijn, maar veel islamitisch landen "dankzij" de islam baggerlanden zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ligt dat eraan dat het moslimlanden zijn of dat het laten we het maar zo zeggen 3e wereldlanden zijn?
Het orthodoxe Wit Rusland en het katholieke Costa Rica zijn ook niet de meest geweldige landen opzich.
en dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |