Ik ken een moslim die ook bier drinkt dus dan hoeft het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom ben je geen islamofoob als je zo van bier houdt?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn zussen dragen beiden geen hoofddoek hoor![]()
Wat dacht je van de Perzen, zijn ook heel anders dan noord-afrikanen, of berbers....of arabieren....of turken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Wie was Mohammed eigenlijk? Als je kijkt naar de grootste moslimpopulatie, dan kom je bij Indonesie uit, maar dat zijn weer heel andere mensen dan Noord-Afrikanen
Waarom ben je dan tegen Balkenende?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik ben vrij ernstig van leven en laten leven.
Ja, met sinas op kun je nog best rijden....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, hij heeft helaas geen rijbewijs. Anders had hij mij gezellig thuis kunne brengen
Bleef jij niet ergens op een station slapen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, met sinas op kun je nog best rijden....
Over mijn reis terug zal ik m'n mond houden
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ik ben vrij ernstig van leven en laten leven.
Leugens!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bleef jij niet ergens op een station slapen?
Ik wou net zeggen, de Perzen vormen een etnische groep die hoofdzakelijk in Iran, in Afghanistan, Tadzjikistan en Oezbekistan woont, volgens wikipedia.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Perzen, zijn ook heel anders dan noord-afrikanen, of berbers....of arabieren....of turken.
Alibisquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ook Marokko heeft te maken met veramerikanisering van de samenleving:
Marokkaanse rapgroep in Marokko
[afbeelding]
In Marokko is het ook een pretje om aan drank te komenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, de Perzen vormen een etnische groep die hoofdzakelijk in Iran, in Afghanistan, Tadzjikistan en Oezbekistan woont, volgens wikipedia.
Egypte kent een rijke biergeschiedenis.
Tha bomb!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we een spelletje doen, raad de overeenkomsten tussen de twee personen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, als je het hier al van onder de toonbank uit de snackbar moet vragenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In Marokko is het ook een pretje om aan drank te komen![]()
In Rabat, Tanger en Casa hangt het vol met de bordjes van "heineken".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het zijn beide plaatjes van 5 extremisten, alleen heef de 1 maar 1 bijgoochem en de ander 2 helftenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we een spelletje doen, raad de overeenkomsten tussen de twee groepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk, Casablanca is waarschijnlijk een stuk moderner dan Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Rabat, Tanger en Casa hangt het vol met de bordjes van "heineken".
Nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat zo? Een vriend van me vertelde dat hij in Caasablanca naar een soort van rovershol werd gestuurd om drank te kopen, omdat het nergens te koop was.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Rabat, Tanger en Casa hangt het vol met de bordjes van "heineken".
Agadir iig wel, Casa is het bussiness centrum van Marokko. Daar komen veel buitenlandse zakenlieden en er daarom is er ook zat bier te vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tuurlijk, Casablanca is waarschijnlijk een stuk moderner dan Amsterdam.
Man in Casa zit zelfs de brouwerij van Heinekenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat zo? Een vriend van me vertelde dat hij in Caasablanca naar een soort van rovershol werd gestuurd om drank te kopen, omdat het nergens te koop was.
Amerikaanse invloeden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal het nog 's navregen. Ik zal zeggen dat 'ie gefopt isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man in Casa zit zelfs de brouwerij van Heineken![]()
quote:
Wat dacht je van wijn trouwensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zal het nog 's navregen. Ik zal zeggen dat 'ie gefopt is
Is niet echt beroemde wijn, wel? Ik was ooit ooit wijnchef in de supermarkt, maar we hadden geen Marrokaanse....quote:
Tis niet beroemd op de westerse markt misschien, maar het is daar in overload beschikbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is niet echt beroemde wijn, wel? Ik was ooit ooit wijnchef in de supermarkt, maar we hadden geen Marrokaanse....
Bij lokale drankjes begrijp ik meestal wel waarom het lokaal is gebleven....Maar what the hell, ik zal het 's proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis niet beroemd op de westerse markt misschien, maar het is daar in overload beschikbaar
Ja, dat is wel leuk hoor. Maar als mensen iets vroegen, dan wees ik meestal altijd naar de Chenet-vakken, da's altijd goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:45 schreef Harry_Sack het volgende:
wijnchef.. wat lijkt me dat een cool baantje
Beelden uit het nieuwe programma God Bestaat Niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Right, dat is dus gewoon een altijd goed wijntje en dus zeer populair bij studentenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk hoor. Maar als mensen iets vroegen, dan wees ik meestal altijd naar de Chenet-vakken, da's altijd goed.
Aleikoem Salaamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Habemus Messiam
Binnen 45 minuten graag, anders korting.quote:
Ik heb er wel 1, maar op dat moment niet bij me.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, hij heeft helaas geen rijbewijs. Anders had hij mij gezellig thuis kunne brengen
Ja, wat had jij dan gedacht?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing leipe mocro flavour ali B.wma
Ik hoor nu pas dat dit trieste liedje compleet gejat is van Eminem.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, maar op dat moment niet bij me.
Je bedoelt dat fok! eventjes totaal fucked-up was?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wow! Wat was dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |