abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:12:52 #51
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27512544
Dus Henk is de lul!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:18:41 #52
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27518828
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 19:21 schreef teigan het volgende:
korte broeken mag wel, tenminste, dan moet je die zomerkleding hebben..
Maar je mag niet zonder t shirt lopen, daar krijg je problemen mee
Tegen mij is officieel nooit verteld dat ik geen korte broek mag dragen, en heb geen korte broek van de TPG gekregen. Heb vorig jaar dus wel gewoon in korte broek gelopen. Heb ook wel es zonder shirt gelopen, want een polo in maat S komt bijna tot aan m'n knieën en de mouwen tot m'n ellebogen. Veeeeeels te warm dus! Heb paar weken geleden maar alvast een petje gevraagd (die had ik dus ook niet nee) voor deze zomer, dan heb ik tenminste nog iets van TPG aan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:35:29 #53
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27520864
Ik kreeg gratis een petje toen de zomerkleding werd ingevoerd

Ik heb geen zomerkleding. Ik draag nooit korte broeken en die polo voldoet wel voor mij. Omdat ik zaterdagmedewerker ben, kijken ze volgens mij ook wat minder nauw wat betreft de kledingvoorschriften. Volgens mij valt dat sowieso wel mee bij ons.
  FOK!fotograaf dinsdag 31 mei 2005 @ 19:47:40 #54
73911 ultra_ivo
pi_27522797
Toen de korte broek voor de postbodes (m) nog verboden werd, deed de leiding nooit moeilijk over korte broeken bij de postbodes (v).
pi_27523669
Zaterdag HAH? Of nie?
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:27:13 #56
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27523874
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:20 schreef mark_03 het volgende:
Zaterdag HAH? Of nie?
Ga weg!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:34:04 #57
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27527867
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:20 schreef mark_03 het volgende:
Zaterdag HAH? Of nie?
Als dat zo is laat ik me expres aanrijden onderweg naar het postkantoor
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 23:02 schreef Carport het volgende:
Je moet je sig weer aanpassen
Thanx dude

[ Bericht 37% gewijzigd door JDude op 31-05-2005 23:06:23 ]
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  FOK!fotograaf dinsdag 31 mei 2005 @ 22:52:12 #58
73911 ultra_ivo
pi_27528532
Net even een van m'n fietsen geprepareerd voor de WFP estafette. Morgen is er een sterrit voor Rayon ZML. Overmorgen dan voor Peel&Maas en zo gaat het het land door.
Doet nog iemand mee aan de WFP-estafette?
pi_27528872
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef JDude het volgende:

[..]

Als dat zo is laat ik me expres aanrijden onderweg naar het postkantoor
ik heb zaterdag al lekker vrij
Je moet je sig weer aanpassen
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Net even een van m'n fietsen geprepareerd voor de WFP estafette. Morgen is er een sterrit voor Rayon ZML. Overmorgen dan voor Peel&Maas en zo gaat het het land door.
Doet nog iemand mee aan de WFP-estafette?
WFP me ****
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:59:05 #60
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_27534188
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:27 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Nee, dik acht uur vond ik best acceptabel. Lever maar ongeveer 20 euro per periode in dus, da's best te overzien.
Zijn bij jullie op zaterdag ook de voorbereidingstijden gehalveerd? Reken er dan maar op dat je je nieuwe tijd niet gaat halen (zeker niet op een drukke zaterdag, en dat is het hier iedere zaterdag!), dus dat je fors meeruren gaat draaien.

Bij de invoering van de HSM ging mijn dienst van 4.50 uur naar 4 uur, maar mijn contract is nooit aangepast. Dat werd gewoon opgelost door mij regelmatig een extra wijkje mee te geven van een zieke of een verlofganger, dus in de praktijk maak ik nu meer uren op zaterdag dan ooit tevoren.
Sterker nog, ik krijg binnenkort een contractverhoging! Ik ga van 4.50 uur naar 6 uur!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:28:49 #61
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27534926
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zijn bij jullie op zaterdag ook de voorbereidingstijden gehalveerd? Reken er dan maar op dat je je nieuwe tijd niet gaat halen (zeker niet op een drukke zaterdag, en dat is het hier iedere zaterdag!), dus dat je fors meeruren gaat draaien.

Bij de invoering van de HSM ging mijn dienst van 4.50 uur naar 4 uur, maar mijn contract is nooit aangepast. Dat werd gewoon opgelost door mij regelmatig een extra wijkje mee te geven van een zieke of een verlofganger, dus in de praktijk maak ik nu meer uren op zaterdag dan ooit tevoren.
Sterker nog, ik krijg binnenkort een contractverhoging! Ik ga van 4.50 uur naar 6 uur!
Nee, ik weet het, ik heb de verhalen al gehoord. Nu ben ik meestal wel een uur of 2 tot 3 eerder klaar dan mijn dienst staat, die tij dis zeker voorbij. De looptijden zijn niets veranderd, lekker twee loopwijkjes, daar raak ik niet extra tijd mee kwijt, het gaat toch zitten in die gezamelijke voorbereiding. Of dat is wennen, of ze zullen die moeten verruimen. Ik hou er inderdaad wel rekening mee dat ik de eerste tijd misschien wel wat later ben.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27538853
Ik heb gister een regenjas gekregen, dus heb ook eindelijk iets herkenbaars aan
pi_27539887
Regenjas voor in de zomer ? Ik heb ook nog zo'n compleet pak, maar mn broek was eerst kapot... vond me moeder toevallig zo'n tpg regenbroek op straat, was de postbode verloren... heb ik er mooi weer 1 bij Enne Mark, hou is op over HAH aub
† The 3 Kings †
pi_27540345
Als ik een jas draag is het vrijwel altijd de regenjas. Die gewone jas die bij je kledingpakket zat vind ik niks, dat ding kruipt de hele tijd maar omhoog.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:36:33 #65
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27540574
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef TheSorrow het volgende:
Regenjas voor in de zomer ?
Hey we wonen wel in Nederland hoor
A.s. zaterdag wordt het in elk geval al kloteweer, regen, onweer, etc.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:37:25 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27540599
Na vandaag is gezeur over Europese Grondwet voorbij trouwens, dus geen HAH zaterdag neem ik aan? (wishfull thinking)
©Dumbo
pi_27541971
Afgelopen zomer begon er ook eentje bij ons over mijn korte broek. Waarom heb je geen korte broek van de TPG aan? Omdat ik er geen heb...als je er eentje voor me hebt dan trek ik em aan. Nee die heb ik niet voor je...nou dan houdt het op. Beetje jammer....
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:31:14 #68
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27544209
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:23 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Afgelopen zomer begon er ook eentje bij ons over mijn korte broek. Waarom heb je geen korte broek van de TPG aan? Omdat ik er geen heb...als je er eentje voor me hebt dan trek ik em aan. Nee die heb ik niet voor je...nou dan houdt het op. Beetje jammer....
He, vergeet je sokken niet he. je mag alleen de TPG afritsbroekaan, met het bijbehorende tafelkleedjeblouse en TPG sokken. Schoenen mag je wel zelf kiezen, als ze maar bruin/rood zijn.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27544913
Hier op het kantoor werd er altijd gezegd "Als je je TPG kleding niet aan hebt kunnen we je naar huis sturen om het alsnog aan te gaan trekken."
Dit is echter nog nooit gebeurt in de 6 jaar dat ik hier nu werk. Praktisch alle mensen van de zaterdag dragen wel de polo's en dergelijke, maar eigen broeken, schoenen, sokken, etc. Die spijkerbroeken uit het kledingpakket zitten dan ook voor geen meter. Die afritsbroeken zijn wel weer super. Vooral een paar maten te groot, zoals die van mij.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:51:57 #70
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27547136
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Schoenen mag je wel zelf kiezen, als ze maar bruin/rood zijn.
Ik heb zwarte

En ik draag altijd eigen jeans. Die TPG jeans zijn wortelbroeken...
  FOK!fotograaf woensdag 1 juni 2005 @ 17:59:39 #71
73911 ultra_ivo
pi_27550571
Hm, de TPG jeans passen mij juist goed. De afritsbroeken zitten me veel te strak, die zijn niet ontworpen voor een schaatserskont.
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:37:02 #72
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_27551519
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Hm, de TPG jeans passen mij juist goed. De afritsbroeken zitten me veel te strak, die zijn niet ontworpen voor een schaatserskont.
Haha nee. Toevallig merkte een collega bij mij op kantoor dat ook al op. Ook een schaatserskont!

De TPG jas kruipt ook op bij mij, dus ik hou het doorgaans ook bij mijn regenjas.
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:42:28 #73
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27551669
het mag nog steeds geld kosten schijnbaar, in Venlo rijdt er nu voor de pakketservice 1 bus in de nieuwe kleuren rond, maar we krijgen voor de zomer nog wel nieuwe polo's, in tpg kleuren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_27552785
Qua geld hebben ze kennelijk genoeg, allemaal nieuwe bussen overal, met TPG er nog op, terwijl t binnenkort TNT is... Bij ons ook nog nooit iets gehoord over wat voor kleding je draagt, sommige gasten op zaterdag komen in hun fatsoenlijke kleren, ikzelf trek altijd gewoon een polo of blouse aan, en zo'n bruinige spijkerbroek, goed te doen
† The 3 Kings †
pi_27561784
Vraagje: als een rembours zending donderdag naar me word verstuurd, krijg ik het dan vrijdag aangeboden? of moet ik wachten tot na het weekend? hoop het niet
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:22:24 #76
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27563265
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:26 schreef Dizzee het volgende:
Vraagje: als een rembours zending donderdag naar me word verstuurd, krijg ik het dan vrijdag aangeboden? of moet ik wachten tot na het weekend? hoop het niet
Dan wordt het vrijdag aangeboden.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27565347
Tja, ik hoor maar niks over kleding die ik eigenlijk zou krijgen na mijn eerste maand.
Maar gister regende het en ben ik een regenjas gaan vragen, maar kreeg er geen broek bij.
Zien die petjes er een beetje uit? Want ik krijg eigenlijk wel snel koppijn als ik lang in de zon loop, dus ik denk dat het verstandig is om die aan te doen.
Een TPG-broek zou ik eigenlijk ook wel willen hebben, ik heb namelijk te weinig broeken en dan moet ik zo vaak wassen als ik hem sávonds weer aan wil

Ik word trouwens gek van die kwaliteitscontrolekaarten, ze zitten er nu al 2 weken elke dag tussen.
Af en toe snap ik heus wel en ik vis ze er toch wel allemaal tussenuit, maar vind het nu teveel moeite worden.
pi_27566879
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dan wordt het vrijdag aangeboden.
Ah, mooi zo. Thanks
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:08:31 #79
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27567129
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 02:16 schreef Troeta het volgende:
Tja, ik hoor maar niks over kleding die ik eigenlijk zou krijgen na mijn eerste maand.
Maar gister regende het en ben ik een regenjas gaan vragen, maar kreeg er geen broek bij.
Zien die petjes er een beetje uit? Want ik krijg eigenlijk wel snel koppijn als ik lang in de zon loop, dus ik denk dat het verstandig is om die aan te doen.
Een TPG-broek zou ik eigenlijk ook wel willen hebben, ik heb namelijk te weinig broeken en dan moet ik zo vaak wassen als ik hem sávonds weer aan wil

Ik word trouwens gek van die kwaliteitscontrolekaarten, ze zitten er nu al 2 weken elke dag tussen.
Af en toe snap ik heus wel en ik vis ze er toch wel allemaal tussenuit, maar vind het nu teveel moeite worden.
Kwaliteitscontrolekaarten?
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:14:41 #80
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27567249
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:08 schreef JDude het volgende:
Kwaliteitscontrolekaarten?
Ja dan doen ze kaartjes tussen je post en dan moet jij ze eruit vissen, en als je ze allemaal eruit haalt dan let je goed op ofzow.
Zitten er bij ons gelukkig al hele tijd niet meer tussen, een heel enkele keer kom ik weer es een kaartje tegen.
©Dumbo
pi_27570565
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 02:16 schreef Troeta het volgende:
Ik moet ook vaak m'n broeken wassen. Ik heb maar één spijkerbroek en één afritsbroek, maar werk soms meer dan 4 dagen in de week
Die pet ziet er zo uit:
quote:
Ja, ik heb ze hier ook elke zaterdag. Was een keer naar m'n baas toe gegaan om te vragen waarom ze er continu tussen zaten, terwijl ik ze allemaal weer mee terug nam. Een onduidelijk gemompel over dat ie t bij iedereen deed was het antwoord.
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:24:01 #82
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27571099
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:14 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja dan doen ze kaartjes tussen je post en dan moet jij ze eruit vissen, en als je ze allemaal eruit haalt dan let je goed op ofzow.
Zitten er bij ons gelukkig al hele tijd niet meer tussen, een heel enkele keer kom ik weer es een kaartje tegen.
Ah, maar het is dus wel duidelijk dat het geen post is?
Dan gebruiken we ze hier vast niet. Nog nooit gezien in ieder geval.

[nostalgie]
Kent iemand de kaarten van de vakkentelling nog? Elke dag moest je van een ander vak invullen hoeveel post en pakketten je er voor had.
[/nostalgie]
pi_27571198
Ah, zo'n petje ziet er best leuk uit, ik was al bang voor een knalrooie.
Ik zag dat andere postbezorgers alleen maar die gekke bloesjes hadden, die hoef ik dan weer niet, zo'n polo'tje is leuker.

Over die kaarten hoor ik ook nooit wat, of ik ze nou allemaal heb of te weinig.
Ze zullen het hopelijk minder doen over een paar maanden, maar eigenlijk is het flauw, want de postbodes die hun eigen wijk sorteren hebben er geen last van

Wat zijn trouwens de andere manieren om te controleren? (staat op die kaart dat het 1 van de manieren is)
pi_27571256
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef JDude het volgende:

[..]

Nouja, ze zijn wit en er staat een lap tekst op. Het is wat dikker papier en ze vallen er vaak al tussenuit of zitten bovenop de stapel:)
  donderdag 2 juni 2005 @ 11:28:52 #85
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27571264
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:26 schreef Troeta het volgende:
Ah, zo'n petje ziet er best leuk uit, ik was al bang voor een knalrooie.
Ik zag dat andere postbezorgers alleen maar die gekke bloesjes hadden, die hoef ik dan weer niet, zo'n polo'tje is leuker.

Ze zullen het hopelijk minder doen over een paar maanden, maar eigenlijk is het flauw, want de postbodes die hun eigen wijk sorteren hebben er geen last van

Wat zijn trouwens de andere manieren om te controleren? (staat op die kaart dat het 1 van de manieren is)
Volgens mij hebben ze een soort testadressen waar ze de overkomstduur e.d. meten.
pi_27571688
quote:

[..]

[nostalgie]
Kent iemand de kaarten van de vakkentelling nog? Elke dag moest je van een ander vak invullen hoeveel post en pakketten je er voor had.
[/nostalgie]
Het is een los blaadje van dik papier. Er staat op dat TPG het beste bedrijf is en continu haar kwaliteit controleert blablabla (voor het geval je het blaadje per ongeluk toch bezorgd).
Dat blaadje wordt dan tussen de post gestopt. Als je op straat je post stuk-voor-stuk doorkijkt, om te kijken of het adres klopt, kom je het blaadje vanzelf tegen. Doe je dat niet, wordt het dus bezorgd bij het adres en mist je baas dus een controlebriefje.
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:26 schreef Troeta het volgende:

Ik hoor er ook niet echt wat over, maar leg het altijd maar op z'n bureau. Op maandag vindt 'ie dan altijd een hele stapel briefjes

Een andere manier van controleren is een gezette bundel pakken en deze helemaal controleren op fouten. Pak een aantal bundels en je hebt een redelijk beeld van de kwaliteit van het ingooien + zetten (en dus ook van de kans op fouten op straat).
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:28 schreef JDude het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze een soort testadressen waar ze de overkomstduur e.d. meten.
Klopt, maar dit wordt door een ander bedrijf (OPTA of iets dergelijks) gecontroleerd. Die adressen zijn dacht ik niet bekend bij TPG.
pi_27571884
quote:

[nostalgie]
[/nostalgie]
. Ja, ik ken het nog. Iedere keer was het weer een verrassing welk vakje je mocht tellen. Altijd leuk als het druk was en je het bij het volste vakje moest doen. Kerst was helemaal een ramp, maar dat was wel de tijd om records te breken op die kaarten .
  donderdag 2 juni 2005 @ 12:03:02 #88
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27572349
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef OMG het volgende:

[..]

. Ja, ik ken het nog. Iedere keer was het weer een verrassing welk vakje je mocht tellen. Altijd leuk als het druk was en je het bij het volste vakje moest doen. Kerst was helemaal een ramp, maar dat was wel de tijd om records te breken op die kaarten .
Inderdaad! Ze gingen een halfjaar of zelfs een jaar mee volgens mij. Tegen de kerst sneuvelde het ene na het andere record
pi_27573380
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef OMG het volgende:

[..]

Oh gadver, inderdaad!

Nee, dan zijn die kwaliteitscontrole kaarten iets beter. Bij ons gaat dat bij roulatie. Om de zoveel tijd krijg je ze, ook de postbodes die zelf hun vakken zetten.

Iets anders, weet iemand hier waar de INTOMART adressen zijn in zijn/ haar wijk? Ik wist er in mijn oude wijk één te zitten, daar deed iedereen ook heel krampachtig over. Alsof het bij andere klanten minder belangrijk was correct te bezorgen...
pi_27573457
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:40 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Iets anders, weet iemand hier waar de INTOMART adressen zijn in zijn/ haar wijk? Ik wist er in mijn oude wijk één te zitten, daar deed iedereen ook heel krampachtig over. Alsof het bij andere klanten minder belangrijk was correct te bezorgen...
Hoe ben je daar achter gekomen dan? Ik heb er geen een in m'n wijk volgens mij.
pi_27576931
Ik geloof dat dat per ongeluk een keer aan het licht is gekomen. En nu gaat het van postbode op postbode op postbode. Het is raar dat er eigenlijk nog geen verandering heeft plaatsgevonden.
pi_27577622
quote:

[..]

Yep, pestdingen. Hoe vaak ik niet heb gehad dat ik op een erg drukke dag het vakje voor het winkelcentrum (5 winkels en nauwelijks post) moest tellen

Op een gegeven moment werd er meer gegokt dan geteld, op zaterdag gewoon naar de score ervoor kijken en er 5 bij op doen, kwam je altijd wel redelijk in de buurt
A mind with a heart of it's own
pi_27580678
Bij ons zouden die controledingen er ook tussen zitten, heb er nog geen 1 gevonden sinds t gezegd is, bij ons is t dus gewoon bullshit
† The 3 Kings †
pi_27581154
Nou ik had ze vandaag weer hoor. Er zaten er 4 vooraan in de eerste bundel, erg vaag en 2 tussen de rest van de bundels.
Ik vind het echt een beetje kinderachtig worden elke dag.

Vandaag heel weinig post, maar wel HAH los, hele grote pizzaflyers, ook zo lekker irritant.

Mijn moeder kwam trouwens langsrijden, heeft ze een hele straat meegewandeld, was wel gezellig. Alleen keek de teamcoach weer naar me met een blik van..ooo wat laat!!
pi_27581535
Tja vrouwen hè. Die kunnen ook nooit zonder kletsen
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  FOK!fotograaf donderdag 2 juni 2005 @ 16:40:43 #96
73911 ultra_ivo
pi_27581707
Aha, controlekaarten volgens de Rotterdamse methode. Is om na te gaan of je op straat wel iedere brief controleert. Dat hoort namelijk zo volgens de normen. Niet dat het gebeurt, da's een andere zaak
pi_27581799
Noh zie me posten joh, terwijl ik helemaal niet bij de TPG werk
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:09:39 #98
110777 Adsum
Is present!
pi_27584330
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:40 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Oh gadver, inderdaad!

Nee, dan zijn die kwaliteitscontrole kaarten iets beter. Bij ons gaat dat bij roulatie. Om de zoveel tijd krijg je ze, ook de postbodes die zelf hun vakken zetten.

WTF zijn INTOMART adressen ??
Forgive my ignorance, ik ben slechts een zaterdagpostbode
Ever higher. Ever better.
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:17:24 #99
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27584489
Wij hebben die "Rotterdamse methode" vorig jaar in maart gehad, en dan had je praktisch elke dag een aantal van die kaarten ertussen. En daarna is het nog een keer 2 weken ofzo geweest, maar waren al veel minder kaartjes toen. En sindsdien is het nog steeds af en toe. Maar ik heb dus echt maar 1 keer in de zoveel maanden zo'n kaartje ertussen. Was die dingen al helemaal vergeten tot ik er opeens weer eentje tegenkwam

Wij hadden vandaag en gisteren geen HAH Echt relaxed Vooral vandaag, aangezien ik 2 wijken van bij elkaar 5,5 uur had, ik pas om 13:15 uur kon beginnen, en voor 18:00 uur m'n zoontje van de crèche moest ophalen Was nu dus al om 17:15 uur klaar
©Dumbo
pi_27584712
Die vakkentelkaartjes ken ik ook nog wel van "vroeger".....
Rond kerst had je dan wel veel in een vakje..

Ik werk ondertussen niet meer bij de post, maar vriendjelief wel, dus ik klets zo af en toe nog wel mee
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')