Ik ga maar overplaatsing aanvragen denk ik. Het was hier wederom heel erg druk, vanmorgen had ik maar liefst 9 (!!) blauwe bakken, dus ik kwam pas om 12.30 uur terug van m'n ochtendwijk!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:55 schreef jozef444 het volgende:
t was vandaag hier ook lekker rustigen in korte broek de hele dag rondwandelen is zeker niet verkeerd
(btw altijd prettig als bedrijven waterkoelers hebben staan
)
Ligt eraan wat je druk vindtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik ga maar overplaatsing aanvragen denk ik. Het was hier wederom heel erg druk, vanmorgen had ik maar liefst 9 (!!) blauwe bakken, dus ik kwam pas om 12.30 uur terug van m'n ochtendwijk!
En volgens de prognoses wordt het volgende zaterdag wederom erg druk!
Gelukkig was het vandaag niet zo achterlijk smerig heet als gisteren.
Gisteren tot 2 uur op het terras gezeten en om 6 uur er weer uit . Ik was niet zo snel vandaagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:03 schreef Beach het volgende:
Fuuuuuuuuck morgen werken en nu zit ik te zuipenen het is fucking 30 graden op mn kamer dat wordt brak werken
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:24 schreef gr8w8 het volgende:
Vandaag konden we als zaterdagpostbodes, op basis van annuiteit nieuwe diensten kiezen. Ik ga er maar een kleine 30 minuetn per zaterdag op achteruit, mazzel gehad dus. Nu 8.05 uur dus, ipv 8.35 oud. Half zeven beginnen, kantine, wat postbussen, pakketjes enzo en de gebruikelijke prik van voorbereiden en uiteindelijk twee wijkjes wegbrengen.
Ik hoorde (Ghehehe) dat het ook bij ons erg kud was afgelopen zaterdagen. Toen ik dus in Egypte zat. Nu heb ik dus nog steeds geen badmintonsetje.Vier uur 's nachts lande het vliegtuig, loop ikd e volgende middag helemaal gaar om een uur of twee richting centrum, kom ik een collega tegen. Die dus net met zijn ochtendwijk weg kon gaan brengen door alle drukte en opsplitsen. Had ik niet eens door.
![]()
Heb je je nou toch een kleiner contract laten aansmeren? Nee toch he! Nou ja, 8 uur is nog steeds een heel behoorlijk contract, zdw's krijgen bij ons in de regel geen groter contract dan 4 uur. Er loopt bij ons 1 zdw rond met een contract van 8 uur, maar dat is echt een uitzondering.
Nee, dik acht uur vond ik best acceptabel. Lever maar ongeveer 20 euro per periode in dus, da's best te overzien.quote:
Personeelsdienst bellen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:44 schreef jeloo het volgende:
waar vind ik eigenlijk de login enzo weer voor mn pluspunten ding :p
ben benieuwd hoeveel ik dr heb
en die brief natuurlijk weggegooid :p
De avond duurt dan zo lang he.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:46 schreef MrX1982 het volgende:
Ik was gister lekker vrij
Ook weleens fijn een zaterdag geen post. Alleen heb ik dan niet het idee dat het zaterdag is![]()
Ja je mist het toch wel. Een zaterdag zonder post voelt vreemdquote:
Hoe staat je dienst. qua uren enzo?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:55 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Zaterdat was het weer lekker weertje. Viel me niks tegen die HSM. Was pas om 5 uur weer thuis. Uiteindelijk 2 kleine wijkjes en nog een beetje weggelopen. Ging pas om half 3 de straat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |