quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat hij een vriendin krijgt waarmee hij tegen betaling sex heeft?
kosttequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het koste een paar dagen, maar dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:23 schreef Fisher het volgende:
weet je wat 't ergste is balli.. ik zie 'm ertoe tot instaat
Anders ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:23 schreef Fisher het volgende:
Dat ie na afloop z'n vriendin een geeltje geeft?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:23 schreef Fisher het volgende:
vooruit betalen hèquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ie na afloop z'n vriendin een geeltje geeft?
Ja.. heb je 'm weleens betrapt als ie zit te handkarren in het serverhok?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:23 schreef Fisher het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja.. heb je 'm weleens betrapt als ie zit te handkarren in het serverhok?
![]()
Komt omdat het morgen weekend isquote:
ik kan niet in 't hok.. gelukkig maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja.. heb je 'm weleens betrapt als ie zit te handkarren in het serverhok?
![]()
Meer bij de heren hequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb jij dan meer verstand van. Ik kom niet zo vaak bij de dames van plezier
niet zo vaakquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb jij dan meer verstand van. Ik kom niet zo vaak bij de dames van plezier
ik ook niet, maar dat lijkt me gewoon logischquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De keileweg telt ook mee jitzzzeequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar vrij nemen in het kader van het Tropenroosterquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet![]()
Het zweet staat op mn rug
Alles onder ge-MPT-tquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik kan niet in 't hok.. gelukkig maar
Heer is niet per definitie Hunk, helaas jitzquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Daarvoor moet je bij woldo zijn; zie OP
Nou mij niet, wie wil er nou sex met jou?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat lijkt me gewoon logisch
dat tropenrooster is bij ons nog niet ingesteldquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar vrij nemen in het kader van het Tropenrooster![]()
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en karren maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Ballicious het volgende:
Ik doe zo nog een toertje over de boulevard.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Heer is niet per definitie Hunk, helaas jitz
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en karren maar![]()
Laskappie openquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en karren maar![]()
nou...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou mij niet, wie wil er nou sex met jou?![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en handkarren maar![]()
Met het dak van je Golf omlaag om naive dUsHi's te scoren zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Ballicious het volgende:
Ik doe zo nog een toertje over de boulevard.
En die gaan in de zomer altijd shoppen bij C&A want daar is de erectie collectiequote:
meer issie niet waardquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef babba_ het volgende:
waarom heeft aapiscool een oneervolle vermelding? hallo weer trouwens
Dat jij het op die manier oplost kan ik niet aan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met het dak van je Golf omlaag om naive dUsHi's te scoren zeker?
omdat hij niet cool isquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef babba_ het volgende:
waarom heeft aapiscool een oneervolle vermelding? hallo weer trouwens
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En die gaan in de zomer altijd shoppen bij C&A want daar is de erectie collectie![]()
![]()
okequote:
Ik rij in de Twingo van m'n moeder met een schuifdak, zal niet echt helpen wel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat jij het op die manier oplost kan ik niet aan doen.
Aaahhw niet zo tegen jitz, hij is al verdrietig genoeg nu zn liefje geen stage meer looptquote:
Toch die hormonen in de zomer hequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En die gaan in de zomer altijd shoppen bij C&A want daar is de erectie collectie![]()
![]()
nope, dat schrikt iedereen afquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik rij in de Twingo van m'n moeder met een schuifdak, zal niet echt helpen wel?![]()
laterquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
dames, heren, jongens, meisjes en Ballicious.. ik ga u verlaten. tot dinsdag allemaal
envoor goddess
Preciesquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw niet zo tegen jitz, hij is al verdrietig genoeg nu zn liefje geen stage meer loopt
Jij schuift het dak eraf?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik rij in de Twingo van m'n moeder met een schuifdak, zal niet echt helpen wel?![]()
Dinsdag?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
dames, heren, jongens, meisjes en Ballicious.. ik ga u verlaten. tot dinsdag allemaal
envoor goddess
hij begintquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw niet zo tegen jitz, hij is al verdrietig genoeg nu zn liefje geen stage meer loopt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
Twingoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
daaag tot ooit?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
Hoppa, ik wens u bij deze een heel goed weekend toe. Niet teveel fratsen uithalen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
dan moet jij de wijzere zijnquote:
CU Saturdayquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hoppa, ik wens u bij deze een heel goed weekend toe. Niet teveel fratsen uithalen.
En voorzichtig zijn. Geen soa's oplopen.
Kusje haaj![]()
dan is het een knipdakquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de brandweer, met zo'n grote kniptang
wijsheid komt met de jaren hoorde ik net, al slaan ze sommige mensen over..quote:
Aaahhw alles doet hem hier herrineren aan IJlienquote:
Jijquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jaren hoorde ik net, al slaan ze sommige mensen over..
wie denk je dat er weer de lul is?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Megter het volgende:
[..]
Moet je bij die erectiecollectie zijn, is het wat hoger
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Megter het volgende:
[..]
Ja, lekker klefquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
jullie daten officieel tegenwoordig?
elkequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw alles doet hem hier herrineren aan IJlien![]()
jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw alles doet hem hier herrineren aan IJlien![]()
Dat zei ik ook tegen mijn oudersquote:
Je moet juist niet lachen en hem dan voor loser uitmaken, veel leukerquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:33 schreef snellejelle het volgende:
mijn collega maakt allemaal flauwe grapjes en ik maar lachen anders is het zo zielig
Goh zelf verzonnen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Megter het volgende:
[..]
Irritant als ze dan niet luisterenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen mijn ouders![]()
![]()
alsof ik lach om die tweakerquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:33 schreef snellejelle het volgende:
mijn collega maakt allemaal flauwe grapjes en ik maar lachen anders is het zo zielig
voorbeeld!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:33 schreef snellejelle het volgende:
Wrijf het er nou niet zo inquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet juist niet lachen en hem dan voor loser uitmaken, veel leuker![]()
Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
alsof ik lach om die tweaker
wees een vent en zeg dat 't nergens op slaat...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de brandweer, met zo'n grote kniptang
Meeloperquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:33 schreef snellejelle het volgende:
Maar jij bent dan kleiner en dus snellerquote:
doet hij toch helemaal niet?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar jij bent dan kleiner en dus sneller![]()
Je bent toch niet voor niets snellejelle![]()
Ik kom niet meer bij hierquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
doet hij toch helemaal niet?
we zullen jitz er niet aan herrinneren dat ijlien ook stage liep
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:35 schreef babba_ het volgende:
[..]ik heb wel eens gehoord van een jongen die had een ongeluk gehad, ging even achter in de politie auto zitten uitblasen van schrik (gloednieuwe politieauto) kwam de ambulance eraan. die gaat zo naar die jongen toe, jongen zegt ik heb wel wat last van mn nek. dus hij moet volgens ambulance mannetjes rechtstandig omhoog uit auto gehaald worden. brandweer erbij hele dak open geknipt!
daag auto
en daar gaat het belastinggeld dus heen
Misschien is ie wel sneller in andere dingenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ey niet zo tegen SJquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
facilitieten ipv faciliteitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zodra er weer een komt zal ik het posten.....
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Misschien is ie wel sneller in andere dingen![]()
recordhouder MTP'en
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
doet hij toch helemaal niet?
we zullen jitz er niet aan herrinneren dat ijlien ook stage liep
[..]
recordhouder MTP'en
[..]
recordhouder MTP'en
[..]
recordhouder MTP'en
ik bedoel dat die politie knaapjes even beter moeten nadenken voordat ze die jongen achterin de auto neerzetten! voor de rest heb je gelijk!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
een nieuwe politieauto is goedkoper dan een invalide jongen bekostigen
Niks tegen jou hoor. Maar misschien is het verstandig dat je even terug gaat lezen.quote:
ja, hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:38 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik bedoel dat die politie knaapjes even beter moeten nadenken voordat ze die jongen achterin de auto neerzetten! voor de rest heb je gelijk!mis je haar al?
z'n mtp record bedoel je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:38 schreef Megter het volgende:
Wat is je tijd, o 'snelle'jelle
Conclusie: heb je het record MTP'en al verbroken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:38 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niks tegen jou hoor. Maar misschien is het verstandig dat je even terug gaat lezen.
De conclusie hoor ik graag!
tjah je moet ook niet in herhaling vallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
[..]
't is dat ik die grap van die Fishstick al 's gebruikt heb....
blijft leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
[..]
't is dat ik die grap van die Fishstick al 's gebruikt heb....
Nee, maar ik ging niet weg. Ik quote complex. Daarna nam ik afscheid van hem.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Conclusie: heb je het record MTP'en al verbroken?
reageer er gewoon niet op, dan is't zo voorbijquote:
wat een niewbiequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
reageer er gewoon niet op, dan is't zo voorbij
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef Megter het volgende:
Bal, wat nou miscommunicatie?
Zondag snowboarden he?
Kan je mooi je laskap ophouden
Balli werkt met een stappenplanquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Nee, maar ik ging niet weg. Ik quote complex. Daarna nam ik afscheid van hem.
maar dan kijktie zielig en zegt ie het nog een keerquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
reageer er gewoon niet op, dan is't zo voorbij
Zou die een binnepretje hebben gehad?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef Fisher het volgende:
*tweaker staat op..
loop richting wc..
leest aandachtig op de deur zijn briefje met trekken
en loop weer verder
dan loop je wegquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar dan kijktie zielig en zegt ie het nog een keer
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef Fisher het volgende:
*tweaker staat op..
loop richting wc..
en loop weer verder
Rare tweakerquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef Fisher het volgende:
*tweaker staat op..
loop richting wc..
en loop weer verder
of zich herinneren wat hij ookalweer op de wc ging doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Zou die een binnepretje hebben gehad?
Dus je gaat niet wegquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef Ballicious het volgende:
@ Megter, het komt erop neer dat ik afscheid nam van Complex, omdat hij weg ging. En dinsdag is hij er weer. Jij vatte dat op als zijnde dat ik weg ging.
mtp-en uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
of zich herinneren wat hij ookalweer op de wc ging doen
Waar zou die aan denken....quote:
Neuh ik denk eerder aan zo'n geile sneller SCSI schijfquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Waar zou die aan denken....
grote schijven....
Of snelle dvd-roms.,...
Misschien wel een pci express slot![]()
Ga maar wat anders opwekkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:45 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij opwekken
Of de nieuwe pentium processor, of de laatste lunix versiequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh ik denk eerder aan zo'n geile sneller SCSI schijf![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh ik denk eerder aan zo'n geile sneller SCSI schijf![]()
Linuxquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of de nieuwe pentium processor, of de laatste lunix versie
..... zeg dan niksquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of de nieuwe pentium processor, of de laatste lunix versie
doe maar niet ajbquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:45 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij opwekken
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Irritaties? Das al gelukt zo te zien![]()
linux? nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat zo'n ramp dan? Ik weet het niet; ben geen tweaker
tjah dat doet hij 's avonds... met linux spelenquote:
Ik heb er voor school mee moeten werken, ik vind het echt een rampen O.Squote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gaas gouw je mond spoelen jij vlegelquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hihihihiquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig zijn al jouw posts wel nuttig![]()
he, poekiewoekie
Zou ie het nou echt neit doorhebbenquote:
jaja rustig maar.. mag nieteens meer plagen heirquote:
mijn jitziequote:
Vraag je dat serieus?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou ie het nou echt neit doorhebben![]()
![]()
hahhahaha je gaat toch niet zeggen dat je het niet doorhad eerstquote:
Ja, het is hier 30 graden en ik zit in een gebouw zonder airco. Ik heb iets meer tijd nodig vandaagquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is hier 30 graden en ik zit in een gebouw zonder airco. Ik heb iets meer tijd nodig vandaag
Lelijke aap, ga iemand anders pestenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
hahhahaha je gaat toch niet zeggen dat je het niet doorhad eerst![]()
![]()
toppiejoppiequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
OMFG hij had echt nie door.. de stakker![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lelijke aap, ga iemand anders pesten![]()
Aaaahhw ik vind het zielig voor jitziequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en terechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef babba_ het volgende:
[..]![]()
ik zit hier met een smile van oor tot oor
![]()
Ik ook dus niet..... collega's vragen waarom ik dubbel lag...quote:
Jongeman, mag ik u feliciteren met deze geweldige grapquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef babba_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ze hadden beter kunnen zeggen: mag ik jou een lekker likje gevenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsje was lekker. wat hebben mannen toch. we zaten met zn vieren buiten ijsje te eten. rijden allemaal auto's langs. toeterend en gillend (jaaaa mag ik ook een lekker likje van je?!)
mannen en zomer
sorry jitzie van mequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jah maar ik word hier al zo vreemd aangekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef babba_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat me raden... je hebt een rokje aan zat op een trapje met benen een beetje wijdt....quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsje was lekker. wat hebben mannen toch. we zaten met zn vieren buiten ijsje te eten. rijden allemaal auto's langs. toeterend en gillend (jaaaa mag ik ook een lekker likje van je?!)
mannen en zomer
niet waar mn collega's bij zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Megter het volgende:
[..]
ze hadden beter kunnen zeggen: mag ik jou een lekker likje geven
gohquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Megter het volgende:
[..]
ze hadden beter kunnen zeggen: mag ik jou een lekker likje geven
Je vraagt erom goddessquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat me raden... je hebt een rokje aan zat op een trapje met benen een beetje wijdt....
Dan snap ik ook wel waarom ze vragen of ze een likje mogen
hij is superquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jongeman, mag ik u feliciteren met deze geweldige grap?
dank u!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jongeman, mag ik u feliciteren met deze geweldige grap?
ik heb een rokje aan maar zat netjes met mn benen over elkaar HAPJES te nemen van mn ijsjequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat me raden... je hebt een rokje aan zat op een trapje met benen een beetje wijdt....
Dan snap ik ook wel waarom ze vragen of ze een likje mogen
Ik wil da wel... kunnen ze wat leren...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet waar mn collega's bij zijn
Lik maar aan wat anders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mannen en zomer
ik hou ook van poesjes aaienquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
back!
Een collega deelde Magnums uit![]()
En ze hadden het over poesjes aaien
Hoe het niet moetquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik wil da wel... kunnen ze wat leren...
Mannenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een rokje aan maar zat netjes met mn benen over elkaar HAPJES te nemen van mn ijsje
Je houdt er mee van als je geaaid wordt neem ik aanquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou ook van poesjes aaien
wat moeten mijn vrouwelijke collegas dan leren?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik wil da wel... kunnen ze wat leren...
Smelt weg hier... damn kreeg visualquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een rokje aan maar zat netjes met mn benen over elkaar HAPJES te nemen van mn ijsje
Waar was je andere hand?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik kwam toenet nog een vrouw tegen met een kat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
back!
Een collega deelde Magnums uit![]()
En ze hadden het over poesjes aaien
Zien hoe lekker het kan zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat moeten mijn vrouwelijke collegas dan leren?
nee hij is idd niet leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kwam toenet nog een vrouw tegen met een kat.
Zeg zo tegen die vrouw mag ik jou poesje aaien?
zegt zij: Ja natuurlijk! Maar moet je wel ff mun kat vasthouden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hangt van de situatie afquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je houdt er mee van als je geaaid wordt neem ik aan
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou ook van poesjes aaien
BASSIEEEEEEEEEEEEEE KOMT IS EEN CLOWN DIE ALTIJD ZEURT OM GELD WAT IE NOU VERTELD LUISTER SNEL ALS BASSIE BELTquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Renault Twingoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan es ff een goeie bak dan!
Doodquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is er gebeurd met ijllien? ik volg het niet!
Piet beklaagt zich bij zijn vriend. 'Mijn schoonmoeder is net een wandelend nieuwsblad.' 'Waarom, praat ze dan zoveel?' 'Nee, maar ze verschijnt dagelijks.'quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
als je nou eens oplet dan had je ook dubbel gelegen met baba_boer...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Alleen abonneren op de zondag editie dan hequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Piet beklaagt zich bij zijn vriend. 'Mijn schoonmoeder is net een wandelend nieuwsblad.' 'Waarom, praat ze dan zoveel?' 'Nee, maar ze verschijnt dagelijks.'
Die is echt heel beroerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Piet beklaagt zich bij zijn vriend. 'Mijn schoonmoeder is net een wandelend nieuwsblad.' 'Waarom, praat ze dan zoveel?' 'Nee, maar ze verschijnt dagelijks.'
vertelquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het gespiegelde glas aan de buitenkant van het kantoor zorgt weer voor veel hilariteit![]()
Mja, ik had het wel meegekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je nou eens oplet dan had je ook dubbel gelegen met baba_boer...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk; het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto's liggen in de kreukels, maar gek genoeg is geen van beide bestuurders gewond.
Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw: "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw... En kijk nou toch eens even naar onze auto's! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven, he? Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust." De man antwoordt blij: "Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn."
De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken... Ik weet wel zeker dat onze lieve heer wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen." Dan geeft ze de fles aan de man. De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw. De vrouw pakt de fles aan,doet onmiddelijk de kurk erop en geeft hem terug aan de man.
De man vraagt verbaasd: "Neem jij niet?" De vrouw antwoordt koeltjes: "Nee, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht......."
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Oviedeee het volgende:
Lag ik laatst met mn vrouw in bed.. zij helemaal naakt... zeg ik zo van kon je die pyama niet even strijken ofzo
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk; het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto's liggen in de kreukels, maar gek genoeg is geen van beide bestuurders gewond.
Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw: "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw... En kijk nou toch eens even naar onze auto's! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven, he? Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust." De man antwoordt blij: "Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn."
De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken... Ik weet wel zeker dat onze lieve heer wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen." Dan geeft ze de fles aan de man. De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw. De vrouw pakt de fles aan,doet onmiddelijk de kurk erop en geeft hem terug aan de man.
De man vraagt verbaasd: "Neem jij niet?" De vrouw antwoordt koeltjes: "Nee, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht......."
komt een jongen langs, die eerst een beetje opzij kijkt ('he een spiegel') vervolgens een beetje gaat staan draaien (zal ik... zal ik...) en daarna zijn spierballen aanspant. errug hilarisch als je ff opzij kijkt en je ziet datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |