quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is hier 30 graden en ik zit in een gebouw zonder airco. Ik heb iets meer tijd nodig vandaag
Lelijke aap, ga iemand anders pestenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
hahhahaha je gaat toch niet zeggen dat je het niet doorhad eerst![]()
![]()
toppiejoppiequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
OMFG hij had echt nie door.. de stakker![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lelijke aap, ga iemand anders pesten![]()
Aaaahhw ik vind het zielig voor jitziequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en terechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef babba_ het volgende:
[..]![]()
ik zit hier met een smile van oor tot oor
![]()
Ik ook dus niet..... collega's vragen waarom ik dubbel lag...quote:
Jongeman, mag ik u feliciteren met deze geweldige grapquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef babba_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ze hadden beter kunnen zeggen: mag ik jou een lekker likje gevenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsje was lekker. wat hebben mannen toch. we zaten met zn vieren buiten ijsje te eten. rijden allemaal auto's langs. toeterend en gillend (jaaaa mag ik ook een lekker likje van je?!)
mannen en zomer
sorry jitzie van mequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jah maar ik word hier al zo vreemd aangekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef babba_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat me raden... je hebt een rokje aan zat op een trapje met benen een beetje wijdt....quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsje was lekker. wat hebben mannen toch. we zaten met zn vieren buiten ijsje te eten. rijden allemaal auto's langs. toeterend en gillend (jaaaa mag ik ook een lekker likje van je?!)
mannen en zomer
niet waar mn collega's bij zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Megter het volgende:
[..]
ze hadden beter kunnen zeggen: mag ik jou een lekker likje geven
gohquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Megter het volgende:
[..]
ze hadden beter kunnen zeggen: mag ik jou een lekker likje geven
Je vraagt erom goddessquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat me raden... je hebt een rokje aan zat op een trapje met benen een beetje wijdt....
Dan snap ik ook wel waarom ze vragen of ze een likje mogen
hij is superquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jongeman, mag ik u feliciteren met deze geweldige grap?
dank u!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jongeman, mag ik u feliciteren met deze geweldige grap?
ik heb een rokje aan maar zat netjes met mn benen over elkaar HAPJES te nemen van mn ijsjequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat me raden... je hebt een rokje aan zat op een trapje met benen een beetje wijdt....
Dan snap ik ook wel waarom ze vragen of ze een likje mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |