niet zo vaakquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb jij dan meer verstand van. Ik kom niet zo vaak bij de dames van plezier
ik ook niet, maar dat lijkt me gewoon logischquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb jij dan meer verstand van. Ik kom niet zo vaak bij de dames van plezier
De keileweg telt ook mee jitzzzeequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar vrij nemen in het kader van het Tropenroosterquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet![]()
Het zweet staat op mn rug
Alles onder ge-MPT-tquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik kan niet in 't hok.. gelukkig maar
Heer is niet per definitie Hunk, helaas jitzquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Daarvoor moet je bij woldo zijn; zie OP
Nou mij niet, wie wil er nou sex met jou?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat lijkt me gewoon logisch
dat tropenrooster is bij ons nog niet ingesteldquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar vrij nemen in het kader van het Tropenrooster![]()
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en karren maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Ballicious het volgende:
Ik doe zo nog een toertje over de boulevard.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Heer is niet per definitie Hunk, helaas jitz
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en karren maar![]()
Laskappie openquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en karren maar![]()
nou...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou mij niet, wie wil er nou sex met jou?![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kappie open, zonnebrilletje op, muziekje lekker aan en handkarren maar![]()
Met het dak van je Golf omlaag om naive dUsHi's te scoren zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:26 schreef Ballicious het volgende:
Ik doe zo nog een toertje over de boulevard.
En die gaan in de zomer altijd shoppen bij C&A want daar is de erectie collectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |