meer issie niet waardquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef babba_ het volgende:
waarom heeft aapiscool een oneervolle vermelding? hallo weer trouwens
Dat jij het op die manier oplost kan ik niet aan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met het dak van je Golf omlaag om naive dUsHi's te scoren zeker?
omdat hij niet cool isquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:27 schreef babba_ het volgende:
waarom heeft aapiscool een oneervolle vermelding? hallo weer trouwens
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En die gaan in de zomer altijd shoppen bij C&A want daar is de erectie collectie![]()
![]()
okequote:
Ik rij in de Twingo van m'n moeder met een schuifdak, zal niet echt helpen wel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat jij het op die manier oplost kan ik niet aan doen.
Aaahhw niet zo tegen jitz, hij is al verdrietig genoeg nu zn liefje geen stage meer looptquote:
Toch die hormonen in de zomer hequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En die gaan in de zomer altijd shoppen bij C&A want daar is de erectie collectie![]()
![]()
nope, dat schrikt iedereen afquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik rij in de Twingo van m'n moeder met een schuifdak, zal niet echt helpen wel?![]()
laterquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
dames, heren, jongens, meisjes en Ballicious.. ik ga u verlaten. tot dinsdag allemaal
envoor goddess
Preciesquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw niet zo tegen jitz, hij is al verdrietig genoeg nu zn liefje geen stage meer loopt
Jij schuift het dak eraf?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik rij in de Twingo van m'n moeder met een schuifdak, zal niet echt helpen wel?![]()
Dinsdag?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
dames, heren, jongens, meisjes en Ballicious.. ik ga u verlaten. tot dinsdag allemaal
envoor goddess
hij begintquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw niet zo tegen jitz, hij is al verdrietig genoeg nu zn liefje geen stage meer loopt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
Twingoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
daaag tot ooit?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
Hoppa, ik wens u bij deze een heel goed weekend toe. Niet teveel fratsen uithalen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:29 schreef c0mpleX het volgende:
envoor goddess
dan moet jij de wijzere zijnquote:
CU Saturdayquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hoppa, ik wens u bij deze een heel goed weekend toe. Niet teveel fratsen uithalen.
En voorzichtig zijn. Geen soa's oplopen.
Kusje haaj![]()
dan is het een knipdakquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de brandweer, met zo'n grote kniptang
wijsheid komt met de jaren hoorde ik net, al slaan ze sommige mensen over..quote:
Aaahhw alles doet hem hier herrineren aan IJlienquote:
Jijquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jaren hoorde ik net, al slaan ze sommige mensen over..
wie denk je dat er weer de lul is?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Megter het volgende:
[..]
Moet je bij die erectiecollectie zijn, is het wat hoger
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Megter het volgende:
[..]
Moet je bij die erectiecollectie zijn, is het wat hoger
Ja, lekker klefquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
jullie daten officieel tegenwoordig?
elkequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw alles doet hem hier herrineren aan IJlien![]()
jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaahhw alles doet hem hier herrineren aan IJlien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |