Ik wil da wel... kunnen ze wat leren...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet waar mn collega's bij zijn
Lik maar aan wat anders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijsje was lekker. wat hebben mannen toch. we zaten met zn vieren buiten ijsje te eten. rijden allemaal auto's langs. toeterend en gillend (jaaaa mag ik ook een lekker likje van je?!)
mannen en zomer
ik hou ook van poesjes aaienquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
back!
Een collega deelde Magnums uit![]()
En ze hadden het over poesjes aaien
Hoe het niet moetquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik wil da wel... kunnen ze wat leren...
Mannenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een rokje aan maar zat netjes met mn benen over elkaar HAPJES te nemen van mn ijsje
Je houdt er mee van als je geaaid wordt neem ik aanquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou ook van poesjes aaien
wat moeten mijn vrouwelijke collegas dan leren?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik wil da wel... kunnen ze wat leren...
Smelt weg hier... damn kreeg visualquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een rokje aan maar zat netjes met mn benen over elkaar HAPJES te nemen van mn ijsje
Waar was je andere hand?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik kwam toenet nog een vrouw tegen met een kat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
back!
Een collega deelde Magnums uit![]()
En ze hadden het over poesjes aaien
Zien hoe lekker het kan zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wat moeten mijn vrouwelijke collegas dan leren?
nee hij is idd niet leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kwam toenet nog een vrouw tegen met een kat.
Zeg zo tegen die vrouw mag ik jou poesje aaien?
zegt zij: Ja natuurlijk! Maar moet je wel ff mun kat vasthouden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hangt van de situatie afquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je houdt er mee van als je geaaid wordt neem ik aan
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou ook van poesjes aaien
BASSIEEEEEEEEEEEEEE KOMT IS EEN CLOWN DIE ALTIJD ZEURT OM GELD WAT IE NOU VERTELD LUISTER SNEL ALS BASSIE BELTquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Blinker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Renault Twingoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan es ff een goeie bak dan!
Doodquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is er gebeurd met ijllien? ik volg het niet!
Piet beklaagt zich bij zijn vriend. 'Mijn schoonmoeder is net een wandelend nieuwsblad.' 'Waarom, praat ze dan zoveel?' 'Nee, maar ze verschijnt dagelijks.'quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
als je nou eens oplet dan had je ook dubbel gelegen met baba_boer...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Alleen abonneren op de zondag editie dan hequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Piet beklaagt zich bij zijn vriend. 'Mijn schoonmoeder is net een wandelend nieuwsblad.' 'Waarom, praat ze dan zoveel?' 'Nee, maar ze verschijnt dagelijks.'
Die is echt heel beroerdquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Piet beklaagt zich bij zijn vriend. 'Mijn schoonmoeder is net een wandelend nieuwsblad.' 'Waarom, praat ze dan zoveel?' 'Nee, maar ze verschijnt dagelijks.'
vertelquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het gespiegelde glas aan de buitenkant van het kantoor zorgt weer voor veel hilariteit![]()
Mja, ik had het wel meegekregen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je nou eens oplet dan had je ook dubbel gelegen met baba_boer...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk; het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto's liggen in de kreukels, maar gek genoeg is geen van beide bestuurders gewond.
Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw: "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw... En kijk nou toch eens even naar onze auto's! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven, he? Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust." De man antwoordt blij: "Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn."
De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken... Ik weet wel zeker dat onze lieve heer wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen." Dan geeft ze de fles aan de man. De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw. De vrouw pakt de fles aan,doet onmiddelijk de kurk erop en geeft hem terug aan de man.
De man vraagt verbaasd: "Neem jij niet?" De vrouw antwoordt koeltjes: "Nee, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht......."
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Oviedeee het volgende:
Lag ik laatst met mn vrouw in bed.. zij helemaal naakt... zeg ik zo van kon je die pyama niet even strijken ofzo
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk; het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto's liggen in de kreukels, maar gek genoeg is geen van beide bestuurders gewond.
Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw: "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw... En kijk nou toch eens even naar onze auto's! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven, he? Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust." De man antwoordt blij: "Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn."
De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken... Ik weet wel zeker dat onze lieve heer wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen." Dan geeft ze de fles aan de man. De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw. De vrouw pakt de fles aan,doet onmiddelijk de kurk erop en geeft hem terug aan de man.
De man vraagt verbaasd: "Neem jij niet?" De vrouw antwoordt koeltjes: "Nee, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht......."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |