serieuze reactie:quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,
Ik ben benieuwd naar het gemiddelde aantal keren sex per week.
De reden is dat mijn vrouw maar maximaal 1 keer per week wilen als het de rode tijd is wil ze helemaal niet.
Zij heeft geen zin in sex en doet het alleen maar voor mij.Ik weet niet waar dat aan ligt.
Speeltjes wil ze niet, met de hand even als voorspel maar niet te lang. Het komt dan ook wel voor dat ik wel een lozing heb maar niet bevredigend.
![]()
Ze is passief en neemt nooit het initiatief. Spontaan kent ze ook niet, het moet gepland zijn. Alhoewel. afgelopen zondag kwamen we even thuis en toen wilde ze wel een snelle wip. Voor het eerst in 20 jaar.
Heeft iemand een idee?
Gelieve wel seriuse reacties.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
Daarover heb ik mijn maitresse nooit over horen klagen de afgelopen 15 jaar.![]()
Ja dat snap ik.. het gaat al zo vanaf het begin begrijp ik? Heb je wel eens met haar gepraat waarom ze geen zin heeft? Wat heb je allemaal geprobeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef pluerbrrot het volgende:
Ik zou het graag gewoon thuis willen doen, normaal zonder al die lastige poespas.
Extra huur en huishoud geld.![]()
15 jaar?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb trouwens wel vaker dit soort verhalen gelezen, daarmee vergeleken kom je er nog redelijk goed vanaf.. het ergste wat ik heb gelezen was 15 jaar (!) geen sex..
Dus ipv het samen met je vrouw op te lossen, ga je naar een ander. Dan verdien je niet veel tips of analyses imo, behalve dat je een slappe zak bent, die niks bakt van LIEFDE, en ik hoop dat je je vrouw nog de kans gunt op een fatsoenlijke vent.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
Daarover heb ik mijn maitresse nooit over horen klagen de afgelopen 15 jaar.![]()
Als je nu alle tijd en moeite die je in je lover steekt in je vrouw zou steken zou het waarschijnlijk een stuk beter gaan....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
IDD al bijna vanaf het begin. Alleen toen we kinderen wilden was om de dag. (Beter slagings percentage). Totat ze zwanger was, na 3 weken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. het gaat al zo vanaf het begin begrijp ik? Heb je wel eens met haar gepraat waarom ze geen zin heeft? Wat heb je allemaal geprobeerd?
Dude, dat lijkt me echt te erg gewoon... Hoe is het begin van jullie vrijpartij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef pluerbrrot het volgende:
Ja zin maken dat is ook een probleem. Ik heb altijd zin, maar ik kan haar niet bewegen zin te maken. Zelfs bij het kijken naar een erotich getint programma heeft dit een negative invloed bij haar, en gaat dus slapen.![]()
Ja hier heb ik wat aan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dus ipv het samen met je vrouw op te lossen, ga je naar een ander. Dan verdien je niet veel tips of analyses imo, behalve dat je een slappe zak bent, die niks bakt van LIEFDE, en ik hoop dat je je vrouw nog de kans gunt op een fatsoenlijke vent.
En van speeltjes is er ook geen sprake van... Staat ze wel open voor andere dingen, behalve gewoon plat op haar rug liggen en verder niets?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Er over gepraat hoe zij het wilde en zo. Gewoon plat op mijn rug, niks bijzonders was het antwoord.
Dit heb ik vaak geprobeerd. Eerste lekker uit eten dan wat drinken gewoon gezellig. Naar huis DVD kijken, glaasje wijn, kaasje. Lieve dingen zeggen strelen, ect. Wij ervaren dat ook als plezierig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef erodome het volgende:
Haal de druk er eens af, doe al het bovenstaande en nog meer zonder met seks te komen, maar gewoon omdat je haar lief vindt en dicht bij haar wil zijn....
Misschien pasten jullie van begin af aan al niet bij elkaar, had je dus Ab-So-Luut niet aan kinderen moeten beginnen, en had je haar moeten verlaten alvorens het bij een ander te gaan zoeken. Tenzij je het niet erg vindt om de rest van je leven een onbevredigend sexleven te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Ja hier heb ik wat aan.Ik heb het idee dat jij het niet begrijpt.
De eerste vijf jaar heb ik echt alles met haar samen gedaan. En ook alles voor haar gedaan. Zelfs een andere baan, niet dat dit achteraf slecht uitgepakt heeft.
Zij heeft geen zin, we doen nog alles samen alleen het sexleven wil niet lukken.
Er over gepraat hoe zij het wilde en zo. Gewoon plat op mijn rug, niks bijzonders was het antwoord.
Speeltjes niet. Op vakantie wil ze dan wel een ander standje, mede omdat de kinderen op dezefde kamer slapen. Maar meestal eindigt het op de bank. Ik kan dan nog wel redelijk staan en hoef niet boven haar. Dit is ongeveer de enige variatie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
En van speeltjes is er ook geen sprake van... Staat ze wel open voor andere dingen, behalve gewoon plat op haar rug liggen en verder niets?
En dús zoek je maar een maitresse, in plaats van het probleem samen op te lossen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef pluerbrrot het volgende:
Nogmaals we houden van elkaardaar ligt het niet aan
Ten allereerste, respectquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Speeltjes niet. Op vakantie wil ze dan wel een ander standje, mede omdat de kinderen op dezefde kamer slapen. Maar meestal eindigt het op de bank. Ik kan dan nog wel redelijk staan en hoef niet boven haar. Dit is ongeveer de enige variatie.
Thx,quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ten allereerste, respectdat je er zoveel geduld voor hebt. Ok, het is je vrouw waar je zielsveel van houd, maar als man zijnde heb je toch ook je eigen dingen, je eigen behoeftes?
Ik snap inderdaad dat je soms de druk van de ketel moet halen (begrijp 't maar al te goed pff) maar je kan ook met jezelf aan de gang gaan, als noodoplossing. Daar kwets je je vrouw een stuk minder mee..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:46 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Thx,
Ja ik heb mijn behoeftes, daarom heb ik dus een ander voor de sex. Na 15 jaar wil ik daar dan ook mee kappen, zeker omdat zij ook haar leven wil gaan delen met iemand die meer tijd voor haar heeft dan ik. Ze is inmiddels ook al wat ouder aan het worden.
Hier ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tja het ziet er naar uit dat je het zult moeten accepteren..
Geloof mij dit was voor mij ook lastig/vervelend in het begin.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
En ik ben het wel met de anderen eens dat naar een ander gaan niet echt de oplossing is.. maar dat moet jij weten.
Kneem aan dat dit in overleg gegaan is met je vrouw?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Hier ben ik ook bang voor.![]()
[..]
Geloof mij dit was voor mij ook lastig/vervelend in het begin.Maar op een gegeven moment wil je wel.
Ja en nee. In beide gevallen wordt ze "bedrogen" enerzijds door een andere vrouw anderzijds door mijn rechterhand.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad dat je soms de druk van de ketel moet halen (begrijp 't maar al te goed pff) maar je kan ook met jezelf aan de gang gaan, als noodoplossing. Daar kwets je je vrouw een stuk minder mee..
Uh, seks met jezelf is héél iets anders dan seks met een ander, imo, en dan wordt je zéker niet bedrogen... Jij zit jezelf lekker goed te praten en komt nu hier huilen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:00 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Ja en nee. In beide gevallen wordt ze "bedrogen" enerzijds door een andere vrouw anderzijds door mijn rechterhand.Ik weet wel welke ik prefereer. Dit is de minst nette maar wel de lekkerste.
De noodoplossing zal uiteindelijk dan ook de definitive oplossing worden, ben ik bang voor.
Ik vind masturbatie geen vorm van bedriegen hoor, dat is iets voor jezelf, daar heeft je vrouw niks mee te maken..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:00 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Ja en nee. In beide gevallen wordt ze "bedrogen" enerzijds door een andere vrouw anderzijds door mijn rechterhand.Ik weet wel welke ik prefereer. Dit is de minst nette maar wel de lekkerste.
De noodoplossing zal uiteindelijk dan ook de definitive oplossing worden, ben ik bang voor.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:59 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Kneem aan dat dit in overleg gegaan is met je vrouw?
Hmhm, wat je zegt...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef 2flower het volgende:
hoe vaak wij het doen?
gemiddeld een keer of 8/9 in de week. soms heb je van die dagen, dan doe je het drie keer en wil je nog een keer![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef 2flower het volgende:
pluerbrrot, even serieus, ga naar een sexuoloog, vindt je denk ik betere antwoorden dan die wij je geven![]()
hoe vaak wij het doen?
gemiddeld een keer of 8/9 in de week. soms heb je van die dagen, dan doe je het drie keer en wil je nog een keer![]()
Weet ik niet. Begrijp mij niet verkeerd. Masturberen is jezelf seksueel bevredigen. Het enige verschil hier is dat ik het niet zelf doe. Als je dit doortrekt dan heeft mijn vrouw hier ook niks mee te maken. En dan valt het dus wel onder de noemer van "bedriegen" oftewel min of meer met opzet misleiden of tewel ontrouw zijn aan. Sex is iets voor met z'n 2en volgens mij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik vind masturbatie geen vorm van bedriegen hoor, dat is iets voor jezelf, daar heeft je vrouw niks mee te maken..
Weet je niet eens hoeveel jaar je scheelt met je vrouw? Of bedoel je je maitresse? Maar dat terzijde, leeftijdsverschil hoeft niet te betekenen dat de een meer zin heeft dan de ander. De een heeft nou eenmaal meer zin dan de ander.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
volgens mij schelen wij ongeveer 20 jaar.![]()
Uh, jawel hoor... Jezelf bevredigen valt binnen de eenheid man-vrouw, binnen de eenheid van het huwelijk, zij het dat je vrouw hier niet actief aan mee doet. Jezelf laten bevredigen door een ander, dat doorbreekt die eenheid en doorbreekt ook de afspraak monogaam te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Weet ik niet. Begrijp mij niet verkeerd. Masturberen is jezelf seksueel bevredigen. Het enige verschil hier is dat ik het niet zelf doe. Als je dit doortrekt dan heeft mijn vrouw hier ook niks mee te maken. En dan valt het dus wel onder de noemer van "bedriegen" oftewel min of meer met opzet misleiden of tewel ontrouw zijn aan. Sex is iets voor met z'n 2en volgens mij.
Misschien ligt het hier in onze leeftijds verschillen, volgens mij schelen wij ongeveer 20 jaar.![]()
ben ik toch erg benieuwd hoe oud jullie dan zijn...?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Misschien ligt het hier in onze leeftijds verschillen, volgens mij schelen wij ongeveer 20 jaar.![]()
Heb ik ook inderdaad, ik heb geen zin, en ook geen zin om zin te máken als ik ongesteld ben. En ik vind wat dat betreft eigenlijk ook dat dat mijn goed recht is. De rest van de tijd hebben we een prima seksleven, maar als ik ongesteld ben, dan ben ik onzeker, huilerig en wil ik vooral geknuffeld worden. Dat moet hij er maar voor over hebben...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:15 schreef avotar het volgende:
en die ene week in de 4 weken eignelijk niet... ze wil het liever niet en voelt zich dan niet zo op d'r gemak... dan niet...
Als je dan een pause week wil invoeren is dat dus niet de week dat je ongesteld ben. dan ben je dus te laat. dit is 2 weken eerder over het algemeen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad, ik heb geen zin, en ook geen zin om zin te máken als ik ongesteld ben. En ik vind wat dat betreft eigenlijk ook dat dat mijn goed recht is. De rest van de tijd hebben we een prima seksleven, maar als ik ongesteld ben, dan ben ik onzeker, huilerig en wil ik vooral geknuffeld worden. Dat moet hij er maar voor over hebben...
en zo niet, kijken hoe leuk hij het vindt als hij, na 9 maanden geen pauzeweken, er een schreeuwlelijkje in de wieg ligt. 't Is beter dat ik wel ongesteld word dan niet, zo beschouwd.
Bij haar is het met name het hygienische aspect.. ze voelt zich gewoon niet schoon en dus niet op haar gemak of fijn als ze ongesteld is.. eignelijk al vanaf de eerste dag van haar stopweek.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad, ik heb geen zin, en ook geen zin om zin te máken als ik ongesteld ben. En ik vind wat dat betreft eigenlijk ook dat dat mijn goed recht is. De rest van de tijd hebben we een prima seksleven, maar als ik ongesteld ben, dan ben ik onzeker, huilerig en wil ik vooral geknuffeld worden. Dat moet hij er maar voor over hebben...
en zo niet, kijken hoe leuk hij het vindt als hij, na 9 maanden geen pauzeweken, er een schreeuwlelijkje in de wieg ligt. 't Is beter dat ik wel ongesteld word dan niet, zo beschouwd.
ik ook hoorquote:
[offtopic]quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:43 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Als je dan een pause week wil invoeren is dat dus niet de week dat je ongesteld ben. dan ben je dus te laat. dit is 2 weken eerder over het algemeen.
Of dat legt een groot stuk uit waarom zij geen zin in jou heeft, daar al eens bij stilgestaan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:06 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Bijna, het was en is een goede vriendin van ons. Ik betaal haar huur. Dit is wel in onderling overleg gegaan. Ze heeft wel een idee maar het is nog nooit rechtsteeks besproken. Misschien heeft ze het geaccepteerd?
Maar toch, nu willen we van de situatie af. Ik omdat ik gewoon thuis alles wil doen, zij omdat ze iemand wil die meer tijd voor haar heeft.
EN het thuis willen doen is een probleempje
Ik begrijp ook best dat hij aan zijn trekken wil komen, maar met je laatste zin raak je de kern.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef DrazTic het volgende:
Misschien laat mij dit overkomen als een verschrikkelijke seksistische sukkel, maar ik weet niet hoor, die gast is getrouwd met een vrouw die nooit behoefte heeft aan seks. Het lijkt mij vrij normaal dat je gewoon regelmatig seks wil hebben als man. Ik kan best begrijpen dat hij het dan elders zoekt.
Ik weet niet of hij eerder acties heeft ondernomen om er verandering in te brengen bij zn vrouw, of dat z'n vrouw ook op zoek is naar een oplossing, maar daar gaan ze nu iig mee bezig.
TS: Waarom trouw je in hemelsnaam met iemand waar je geen goed sexleven mee kan hebben?
Ja das inderdaad geen goeie zaak om ergens anders te gaan naaien. Lekkere communicatie ook : ze weet het denk ik wel, misschien heeft ze het geaccepteerd. We praten er niet over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik begrijp ook best dat hij aan zijn trekken wil komen, maar met je laatste zin raak je de kern.
1) Was niet met r getrouwd.
2) Probeer de situatie te veranderen, maar verslechter de boel niet door buitenshuis te gaan neuken. Dat werkt alleen maar averechts.
hmmm klinkt niet onbekend.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,
De reden is dat mijn vrouw maar maximaal 1 keer per week wilen als het de rode tijd is wil ze helemaal niet.
Zij heeft geen zin in sex en doet het alleen maar voor mij.Ik weet niet waar dat aan ligt.
Speeltjes wil ze niet, met de hand even als voorspel maar niet te lang. Het komt dan ook wel voor dat ik wel een lozing heb maar niet bevredigend.
![]()
Ze is passief en neemt nooit het initiatief. Spontaan kent ze ook niet, het moet gepland zijn. Alhoewel. afgelopen zondag kwamen we even thuis en toen wilde ze wel een snelle wip. Voor het eerst in 20 jaar.
Heeft iemand een idee?
Ik ben misschien ouderwets maar wij hadden geen sex voordat we getrouwd waren. Dus dat was een onaangename verrassingquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef DrazTic het volgende:
TS: Waarom trouw je in hemelsnaam met iemand waar je geen goed sexleven mee kan hebben?
serieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:12 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Ik ben misschien ouderwets maar wij hadden geen sex voordat we getrouwd waren. Dus dat was een onaangename verrassing![]()
Dit heb ik ook geprobeerd. Meestal beginnen we zo, maar het eindigd altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:13 schreef erodome het volgende:
En ja kan haar niet heel langzaam introduceren in wat interresantere seks door met haar het een en ander uit te halen?
Eens gruwelijk lekker vingeren ofzo om te beginnen, eens kijken of je met ontzettend lekker opgeilen wat van dat terughoudende weg kan nemen.
Dit is waar ik eigelijk de meeste schrik van heb. Ik ben bang haar te verliezen, en dat wil ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:13 schreef erodome het volgende:
Misschien is een flinke shock wel even goed, waarmee ik bedoel dat je eens gaat praten over alles, inc. je minnares, je gevoelens, maar ook over haar gevoelens, hoe zij etegenaan kijkt...
Gebruik eens glijmiddel, want als je niet mag likken of aan haar klitje mag spelen dan is ze gewoon niet opgewonden genoeg om lekker seks te kunnen hebben verder, daar is haar lichaam dan nog niet klaar voor en dan wordt het idd erg snel pijnlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:49 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Dit heb ik ook geprobeerd. Meestal beginnen we zo, maar het eindigd altijd hetzelfde.
Ook diverse standjes geprobeerd. Zij boven, maar dat doet pijn zegt ze, dus doen we dat niet meer.
Via de achterkant (liggend), voel ik niet veel. Misschien voor haar te ontspannen?
En likken is helemaal uit de boze. Haar klit stimuleren is niet lekker. Dit kan aan mij liggen maar als ik niks kan proberen kan ik het ook niet lekkerder maken.
Ik schilder haar nu misschien wat negatief af als ik het zo terug lees, maar buiten de sex om is alles perfect.![]()
De meeste schrik om haar te verliezen had je aan moeten denken voordat je op een ander dook, is dat hard, ja waarschijnlijk wel, maar wel waar....quote:Dit is waar ik eigelijk de meeste schrik van heb. Ik ben bang haar te verliezen, en dat wil ik absoluut niet.. Ik heb haar vaak gevraagd hoe zij het dan wil en of iets anders. Dit was steeds het zelfde. Ik hoef niet zo nodig en gewoon op mijn rug.
Praat daar met haar over! Je zegt dat alles perfect is, dan zou je ook overal over moeten kunnen praten met elkaar. Wat zijn haar ideeen eigenlijk over vreemdgaan? Hebben jullie het daar wel eens over?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:10 schreef pluerbrrot het volgende:
Buiten ons sexleven is het perfect. We vullen elkaar prima aan. En misschien, ik probeer het niet goed te praten of zo, is sex voor haar dan ook helemaal niet belangrijk. Heeft zij misschien meer aan een "platonische" verhouding met mij.
Ik vermoed dat je vrouw al lang weet dat je je sexleven buiten de deur hebt "verrijkt". Praat er eens over met je vrouw in plaats van met je maitresse. Als je het echt op wilt lossen moet je daar met je vrouw maar eens over beginnen. Ben een beetje bang dat je het niet tegen je vrouw durft te zeggen omdat je denkt dat je bang bent haar te verliezen. Die angst zul je eerst zelf opzij moeten zetten. Als je niet alles kunt bespreken hoe kun je dan stellen dat je huwelijk zo goed is?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:10 schreef pluerbrrot het volgende:
Wat ik wel besloten heb is dat ik dit weekeinde een definitive punt achter de buiten echtelijke escapades zet. We hebben het hier wel al over gehad maar ik denk dat dit dan ook maar snel moet gebeuren. (Hoewel ik haar toch wil blijven zien zonder de sex, hoe moeilijk dat ook is.)
Ik ga dus een bewogen weekeinde tegemoet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:10 schreef pluerbrrot het volgende:
Wat ik wel besloten heb is dat ik dit weekeinde een definitive punt achter de buiten echtelijke escapades zet.
Kil, cynisch en verbitterd... Ik hou van je!quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Misschien pasten jullie van begin af aan al niet bij elkaar, had je dus Ab-So-Luut niet aan kinderen moeten beginnen, en had je haar moeten verlaten alvorens het bij een ander te gaan zoeken. Tenzij je het niet erg vindt om de rest van je leven een onbevredigend sexleven te hebben.
Als het nooit goed is gegaan en je hebt zo veel geprobeerd, de afgelopen 20 jaar, wordt het misschien nooit meer wat, face it.
Een vent die het bij een ander zou zoeken kan het bij mij ook vergeten, ongeacht wat hij achteraf nog probeert om het goed te maken.
20 jaar al getrouwd? En maitresse waarvoor je huur etc. betaalt? Staaltje ONZin misschien?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
Bekend verhaal. De mijne heeft ook last van een vertekend beeld ervan. Erg vervelend, aangezien ik degene ben die op een houtje moet bijten, terwijl zij ht niet als probleem zietquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,
![]()
Heeft iemand een idee?
Arme jijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:16 schreef freud het volgende:
Bekend verhaal. De mijne heeft ook last van een vertekend beeld ervan. Erg vervelend, aangezien ik degene ben die op een houtje moet bijten, terwijl zij ht niet als probleem ziet.
Een nieuwe weg. Hiermee bedoel ik dus dat ik een nieuw begin ga maken in mijn huwelijk, en met de buitenechtelijke relatie stop.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:32 schreef An24 het volgende:
Ja TS geef eens uitleg, wat ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met de nieuwe weg. Het leest eerder alsof je jezelf herhaalt?!
Je vrouw had je op straat moeten gooien en je aanklagen voor ieder cent die je waard was. Ze had je lul eraf mogen knippen wat mij betreft. Ik kan geen respect en geen medelijden vinden voor mensen die vreemd gaan omwille egoistisch sexueel genot.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:11 schreef pluerbrrot het volgende:
Na ons gesprek heb ik mijn spullen opgehaald bij mijn maitresse. Later hebben mijn vrouw en ik lang lang gepraat. En zij is dus bereid om met mij opnieuw te beginnen. Dit is een lange weg die wij moeten gaan.
Mijn maitresse is hard op zoek naar nieuwe woonruimte, nu ik haar ook niet meer financieel steun, moet ze snel iets anders vinden.
Kortom dit is dus de nieuwe weg.
gloof dat je een beetje doorschiet.... kan jou mening prima zijn en moet je echt zelf weten.... maar gloof dat je niet helemaal begrijpt dat een ander daar anders over kan denken....en ook dat je niet helemaal dooehebt dat iemand het leven te kort kan vinden om in te slapen en het allemaal bij hetzelfde te houden. ondere het motto : "je leeft maar 1 keer " en dat kun je dan best ego vinden maar een vrouw die van sex kan genieten gelijk een hoer te noemen...... ja idd ze kreeg indirect geld maar krijgen we dat allemaal niet voor ons werk... dus we zijn allemaal hoeren .. en ??? was er mis mee als je maar gelukkig bent en het naar je zin hebt....quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je vrouw had je op straat moeten gooien en je aanklagen voor ieder cent die je waard was. Ze had je lul eraf mogen knippen wat mij betreft. Ik kan geen respect en geen medelijden vinden voor mensen die vreemd gaan omwille egoistisch sexueel genot.
Je maitresse is vrij om te gaan en te staan waar ze wil, en ze kan sex hebben met meerdere mannen, terwijl jij in haar visfabriek roerde en vervolgens thuis met vrouwlief je wekelijkse verplichting voldoet bestaat er de kans dat jij via je maitresse een SOA hebt opgelopen, en die meteen door aan je vrouw hebt gegeven. Leuk om te weten dat je met misschien wat mazzel aan AIDS bent ontkomen... -- sarcasme.
You are the weakest link, goodbye.
ik heb medelijden met je kinderen dat ze zo'n ziekelijk slapjanus als vader hebben, dat ze straks leren dat vader zijn vrouw en hun moeder niet als volwaardig mens aanzag en haar vertrouwen, respect en liefde zo moest verneuken door haar achter haar rug om te moeten bedriegen met een of andere hoer. En ja ik noem haar een hoer, want je geeft haar geld voor sex, dus dat is wat ze is, en jij bent daarmee een hoerenloper.
Geen respect voor jou, geen greintje, je verdient het niet.
Een vieze vuile darmkeutel waar de ballen van af mogen worden gehakt?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef bonootje het volgende:
en hoe noem je hem dan ???? na die 15 jaar ??
er is helemaal niets impulsiefs aan hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef bonootje het volgende:
zeg maar zo......... zeg maar niets op deze impulsieve reacties ;-)
Dat is wel heel naief hoor.. .quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef pluerbrrot het volgende:
/-offtopic
Maak eens een vergelijking met een crimineel of drugs verslaafde. Op het moment dat die hun straf hebben uitgezeten cq afgekicked zijn mogen ze ook weer normaal meedraaien in de maatschappij.
-/
Er wordt hier niemand zwart gemaakt... we noemen jou en je hoer voor wat jullie zijn. Dat je nu loopt te janken over negativiteit zal mij een worst wezen. Je bent een domme klootzak die niets dan walging verdient voor zijn mislukte miserabele leugenachtige bestaan, en de hoer die je vijftien jaar lang bezocht mag van mij ook van de aardbodem verdwijnen, rouwig zal ik er niet om zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef pluerbrrot het volgende:
Ik vind het zeer jammer dat er zulke negative berichten in staan.Het was een serieus onderwerp. Nu ontaard het in een belachelijke zwartmakerij van iedereen.
Jij hebt er voor gekozen om je vrouw vijtien jaar lang te bedriegen en tegen haar te liegen. Wat mij betreft heb je nog lang niet genoeg betaald voor het walgelijk lage gedrag dat je hebt toegegeven.quote:Ja ik weet, ik heb een afwijkende beslissing genomen toen. Hier heb ik ook voor betaald (letterlijk en figuurlijk)
Jij en je hoer hebben een keuze gemaakt, was je vrouw daar vijftien jaar geleden bij? Heeft ze er mee ingestemd?quote:Maar waarom zo negatief? Ik/wij hebben de keuze gemaakt toen en nu, en gaan nu weer "op het rechte pad"
Arme zwakzinnige, was je moeder aan experimentele LSD toen ze in verwachting van jou was, of liet ze je vallen toen je fontanellen nog niet waren opgedroogd en dichtgegroeid, want dit is helemaal niets zoals een parenclub, en je pretendeert dat het veiliger is om jezelf gerust te stellen. Je hebt het in je ziekelijk geest jezelf al lang en breed vergeven. Je hebt een smerige daad goed weten te praten in je hoofd. Maar de rest van de wereld is niet zo makkelijk, en ziet de dingen glashelder.quote:De meeste mensen hier heben dus een aversie tegen parenclubs ed. Hier gebeurt precies hetzelfde, maar dan met meer risico!
Het verschil is dat die mannen het in overleg doen met hun vrouw of vriendin, het is vooraf besproken met hun partner en goedgekeurd, het is een keuze van het koppel geweest en de derde. Dus doe maar niet alsof je iemand bent die normaal is, of die zich mag rekenen bij de rest van de bevolking, wat mij betreft ben je een paria, een onmens, iemand die verstoten mag worden als een incapabel donor orgaan. Je mag afsterven en wegrotten ergens in een container wat mij betreft, missen zal niemand je doen, behalve dan je hoer, maar die zal voornamelijk je financiele bijdrage missen, maar ik weet zeker dat ze daar nog wel iemand anders voor kan vinden.quote:De droom van veel mannen is ook met 2 vrouwen en van vrouwen lees ik ook die berichten. (ook hier op dit forum). Waar zit dan het verschil?
En hoe weet jij zo zeker dat je hoer dat ook deed? Als ze het al met jou voor geld doet, denk je niet dat in die vijftien jaar haar waarden zo zijn komen te verliggen dat ze een ander heeft opgezocht? Misschien heeft ze weleens behoefte gehad aan een echte man en naar de wens gehandeld? Echt kaas heb je niet gegeten van voorlichting en SOA's.quote:Ik was "duogaam" en voor een SOA was ik dus niet bang. Wij waren de enige drie die met elkaar sliepen.
pech hebben voor je, jankzak, dat niet iedereen het met jouw mongoloide acties eens is. Missen kunnen we je als kiespijn, dus tot nooit meer ziens.quote:Ik ga achter dit topic dan ook nu een punt zetten. Het wordt allen maar in het negative getroken en dat was niet de bedoeling van dit topic.
Mon-Gool is niet alleen de naam van een Chinees.quote:/-offtopic
Maak eens een vergelijking met een crimineel of drugs verslaafde. Op het moment dat die hun straf hebben uitgezeten cq afgekicked zijn mogen ze ook weer normaal meedraaien in de maatschappij.
-/
Jij hebt een keuze gemaakt, samen met de ander, die keuze was liegen en bedriegen, dat 15 jaar lang, wat verwacht je nou zeg, dat je 15 jaar lang de grootste klootzak uithangt die je kan zijn en dat als je er eerlijk voor uitkomt dat het allemaal gelijk weer goed is, we zijn niet allemaal even makkelijk als jouw vrouw.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef pluerbrrot het volgende:
Ik vind het zeer jammer dat er zulke negative berichten in staan.Het was een serieus onderwerp. Nu ontaard het in een belachelijke zwartmakerij van iedereen.
Ja ik weet, ik heb een afwijkende beslissing genomen toen. Hier heb ik ook voor betaald (letterlijk en figuurlijk)
Maar waarom zo negatief? Ik/wij hebben de keuze gemaakt toen en nu, en gaan nu weer "op het rechte pad"
Dat zal ik je haarfijn uitleggen, toestemming, samen overleggen, geen vreemdgaan...quote:De meeste mensen hier heben dus een aversie tegen parenclubs ed. Hier gebeurt precies hetzelfde, maar dan met meer risico!
De droom van veel mannen is ook met 2 vrouwen en van vrouwen lees ik ook die berichten. (ook hier op dit forum). Waar zit dan het verschil?
Hoe zeker ben je daarvan, als ik jou was zou ik even een test laten doen voor de zekerheid...quote:Ik was "duogaam" en voor een SOA was ik dus niet bang. Wij waren de enige drie die met elkaar sliepen.
Is dat echt waar, of hoop je dat alleen maar?quote:Ik ga achter dit topic dan ook nu een punt zetten. Het wordt allen maar in het negative getroken en dat was niet de bedoeling van dit topic.
/-offtopic
-/
Is er ook iets in plaats van de pil gekomen?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef SHE het volgende:
Sinds ik de pil heb afgezworen, kan ik er geen genoeg van krijgen.
Libido @ skyhigh !
Is ook de beste manier om te ontspannen en af te reageren. Daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk.
Mij mag je er voor wakker maken![]()
Jazeker, ik temperatuur. Elke ochtend even een stripje in mijn zeik houden en ik weet per dag of ik iemand er van langs kan gevenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Is er ook iets in plaats van de pil gekomen?
Daar had ik nou nog nooit van gehoord... Vind het een beetje vreemd klinken, maar als het werkt... hey, why not? Wat vinden je speeltjes daarvan, als je ze vertelt dat rubber enzo niet hoeft omdat je "temperatuurt"?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Jazeker, ik temperatuur. Elke ochtend even een stripje in mijn zeik houden en ik weet per dag of ik iemand er van langs kan geven![]()
Info: www.persona.nl
Praat geen poep, je hoeft maar 8x per cyclus op zo'n staafje te pissen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Jazeker, ik temperatuur. Elke ochtend even een stripje in mijn zeik houden en ik weet per dag of ik iemand er van langs kan geven![]()
Info: www.persona.nl
Hoi, domme trutquote:Op zondag 19 juni 2005 23:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Praat geen poep, je hoeft maar 8x per cyclus op zo'n staafje te pissen..
Temperaturen beschermt niet tegen SOA's ..quote:Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Daar had ik nou nog nooit van gehoord... Vind het een beetje vreemd klinken, maar als het werkt... hey, why not? Wat vinden je speeltjes daarvan, als je ze vertelt dat rubber enzo niet hoeft omdat je "temperatuurt"?
Nou, zeg, en de vrouw die met geen mogelijkheid probeert hun sexleven leuker te maken, daar hoor ik jullie niet over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef innovative het volgende:
[..]
En dús zoek je maar een maitresse, in plaats van het probleem samen op te lossen.![]()
Het zit aan beide zijdes fout, daar niet van hoor... Zij moet ook haar best doen om het voor jou een beetje leuk te houden, maar om nou maar de "oplossing" te zoeken in wippen buiten de deur...![]()
Als ik getrouwd was en mijn man zou het wágen, dan kan hij echt lachen. Dan kleed ik hem helemaal uit, tot op het bot. Iemand die van mij claimt te houden, die zoekt het niet bij een ander. Die zorgt ervoor dat we hulp zoeken, die praat met me, opnieuw, nog een keer, die probeert, die zoekt en die zal zelfs genoegen nemen met minder...
Fuck off milagro, anders lees je even al mijn posts... (Of de hele post die je quote, om te beginnen)quote:Op maandag 20 juni 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, zeg, en de vrouw die met geen mogelijkheid probeert hun sexleven leuker te maken, daar hoor ik jullie niet over.
Alsof het initiatief en de fout enkel bij de man ligt in deze, zeg.
Alsof zij niet had kunnen concluderen dat ze ms niet bij elkaar passen en danook niet aan kids had moeten beginnen.
Heel frappant dat jullie de fout enkel bij de man zoeken.
Heel frappant ook dat een vrouw die zelf AB-SO-LUUT geen sex wilt wel sexuele trouw mag eisen.
Deze vrouw houdt ms gewoon niet van sex, niet met hem, niet met niemand, hoe romantisch ingeleid ook.
Beetje onzin om aan te nemen dat de vent zeker onverschillig is in zijn aanpak.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef innovative het volgende:
Eén ding, zin kun je maken, maar dan moet je het wel wíllen maken... En ik denk dat dat is waar het aan ligt vooral...
Staat volgens mij ook dat zij het één en ander wel wat beter aan kan pakken, dat je wel degelijk zin kan maken en dat ook zij haar best moet doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef innovative het volgende:
Het zit aan beide zijdes fout, daar niet van hoor... Zij moet ook haar best doen om het voor jou een beetje leuk te houden
quote:
Poep.quote:Voordat Persona je cyclus kent, moet je liefst dagelijks temperaturen, gedurende een maand. Artsen raden zelfs langer aan, just in case.
Poep. Per cyclus geeft hij MAXIMAAL (mits je elke keer het lampje volgt) 8 keer oranje licht dat je moet pissen. Je kan het wel vaker doen, maar dat leest ie toch niet af.quote:Daarna moet je MINIMAAL 8 x per cyclus meten..MINIMAAL
Exactemundo.quote:Als Persona je cyclus eenmaal kent, moet je het apparaat dagelijks raadplegen om er zeker van te zijn dat je niet in je vruchtbare periode zit.
Het is toch juist andersom? Ontwikkeld voor anticonceptie maar kan ook perfect gebruikt worden bij conceptie?quote:Persona is overigens in eerste instantie bedoelt voor mensen die juist zwanger willen worden...maar uw eigen logica en die van de rest van de wereld zal vertellen dat het omgekeerd dus ook werkt.
Ik ben al 2 jaar dolgelukkig met m'n persona.quote:Persoonlijk tot dusver geen problemen.
Ik vind van wel. Pilgebruik is "veiliger" (6 op de 100 personagebruiksters worden zwanger tegen 2 op de 100 pilgebruiksters. geleuf ik), maar als jij je gezonde verstand gebruikt is de persona net zo veilig.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
Ik geloof Inso![]()
![]()
![]()
Ik ben zo regelmatig als de pest (en dat is zooooo regelmatig!) dus Persona zou ideaal zijn, begrijp ik
Je zal zeker wel vaak aan slapeloosheid lijden?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
Oh en Milagro, als zijn vrouw dit topic had geopend, had ik haar een preuts en liefdeloos secreet genoemd, maar dat heeft ze niet. Hij opent dit, hij vraagt om reacties, nou dan kan ie ze krijgen ook..
Prima, mijn arts vertelt me hoe ik het moet doen. Ik doe wat hij zegt, niet wat Inso beweert.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!!!
[..]
Poep.
Het is niet eens temperaturen, maar gewoon pissen en hormoongehalte aflezen. En de eerste cyclus is 16 keer elke daaropvolgende cyclus 8 keer.
[..]
Poep. Per cyclus geeft hij MAXIMAAL (mits je elke keer het lampje volgt) 8 keer oranje licht dat je moet pissen. Je kan het wel vaker doen, maar dat leest ie toch niet af.
[..]
Exactemundo.. Is het rood of groen, zullen we een condoompje omdoen?
.
[..]
Het is toch juist andersom? Ontwikkeld voor anticonceptie maar kan ook perfect gebruikt worden bij conceptie?.
[..]
Ik ben al 2 jaar dolgelukkig met m'n persona..
En daar gaat het om.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef SHE het volgende:
Ik en Persona zijn ook dolgelukkig, dus daar zijn we het eens
Hoe is het ondertussen met de draagtijd van onze liefdesbaby?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Prima, mijn arts vertelt me hoe ik het moet doen. Ik doe wat hij zegt, niet wat Inso beweert.
FYI, persona is juist ontwikkeld voor mensen die graag zwanger willen worden. Uiteraard bleek het omgekeerd ook te werken. Kun je ook op de site van de fabrikant vinden trouwens.
Ik en Persona zijn ook dolgelukkig, dus daar zijn we het eens
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hoe is het ondertussen met de draagtijd van onze liefdesbaby?![]()
in 15 jaar is dat alles wat je hebt geprobeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef pluerbrrot het volgende:
Wat ik geprobeerd heb.
Ik heb lingerie meegenomen,
Lekker bij haar op de bank een romantische film kijken.
Zachtjes strelen.
Gewoon lekker bij haar liggen.
Bloemen
voorzichtig een speeltje voorgesteld (fout)
Ik weet het niet meer![]()
Het feit alleen al, en het beeld dat het bij mij schept om het tijdens de ongesteldheid van me vriendin te sexen, nee liever nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Als ik met de pil stop word ik vast bang van mezelf.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef SHE het volgende:
Sinds ik de pil heb afgezworen, kan ik er geen genoeg van krijgen.
Libido @ skyhigh !
Is ook de beste manier om te ontspannen en af te reageren. Daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk.
Mij mag je er voor wakker maken![]()
lees het topic eens helemaal voordat je reageerd NERD...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef sanoj het volgende:
weet je vrouw het van je 15-jaar lange relatie met die maitraisse ?
wat dacht je van het er echt gewoon eens over te hebben met haar.. en niet gelijk allerlei conclusies te trekken dat ze je niet aantrekkelijk vind. Misschien speelt het weer mee, druk op haar werk.. stress. .misschien heb jij wel iets stoms gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:04 schreef Xtinction het volgende:
Ik kom deze draad ff Hijacken
Ik ben 22, heb nu iets van een half jaar met mijn vriendin een relatie die vooral op mentaal vlak erg goed is, wordt veel samen gelachen, veel gedeelde interesses ed. Nou hadden we in het begin "genoeg" seks. 2 keer per week, omdat we elkaar in de weekenden niet zagen. Nou is dat de laatstse tijd veranderd en nu is het zelfs zo erg dat ik 3 weken geen seks gehad heb. Nou ben ik er zoeentje die het eigenlijk elke avond doen wil (en elke ochtend als het ff kan). Nou vroeg ik mijn vriendin gister of het misschien kwam omdat ze zich minderseksueel tot me aangetrokken voelde, waarop ze geen nee kon antwoorden.
Wat te doen? We zijn inmiddels al zoveel andere problemen tegen het lijf gelopen (geloof oa)dat ik het een beetje hopeloos ben gaan vinden. Ik moet gewoon wete ndat mijn meisje mij net zo graag wil als andersom en nu weet ik dus zeker dat het niet zo is. Als ze me nu gaat vertellen dat ze zin zou hebben ga ik me afvragen of dat wel oprecht is... basically is er op dit moment nog weinig wat ze kan zeggen wat me ervan zou overtuigen dat ze ECHT wil... probleempje.
Ze zei gister dat ze wel wilde (meer om mij een plezier te doen dan dat ze zelf wilde dus), maar het "wil" gewoon niet. Peroonlijk lijkt het mij logisch dat het wel wilt als je die persoon echt aantrekkelijk vind, dus ik had ook gelijk geen zin meer om te proberen haar op te geilen. Het probleem is ook gewoon dat ik elke avond blijf hopen op sex, en ik nu dus 3 weken zonder resuiltaat hoop op een avondje sex.
What to do... er mee kappen voor het te laat is zoals bij deze gozer in dit topic of hopen op beter weer?
Misschien uiteindelijk wel. Maar goed.. TS woont wel samen en zo he, dus je kan er van uit gaan dat ze toch al eventjes bij elkaar zijn. Zou je dat allemaal aan de kant gooien vanwege een korte dry spell?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, voor mij zou het denk ik wel een reden zijn om te kappen...
Zou zij bereid zijn om het weer leuk te maken? Je moet er werk van maken zoiets, je fantasie gebruiken, experimenteren, er een spel van maken. Maar wil zij dat? Zo niet, dan was het wmb toch wel einde verhaal, zeker als deze ellende zich na zes maandjes al voordoet...
Sorry, ik had het tegen Xtinction. Die's nog maar een half jaartje bij zijn vriendin.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:56 schreef avotar het volgende:
Misschien uiteindelijk wel. Maar goed.. TS woont wel samen en zo he, dus je kan er van uit gaan dat ze toch al eventjes bij elkaar zijn. Zou je dat allemaal aan de kant gooien vanwege een korte dry spell?
Vriendje is wel een echte schipper hoor, die gaat ook over de rode zee. Alleen is de rode zee niet toegankelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
Het feit alleen al, en het beeld dat het bij mij schept om het tijdens de ongesteldheid van me vriendin te sexen, nee liever niet. Je kan natuurlijk zeggen dat je een tampon of een ander hulpmiddel erbij 'pakt' om het tegen te houden, maar heb dat liever ook niet. Dan maar een weekje handwerk, echt geen problemen mee.
Het geëmmer is dus na een paar maanden al begonnen? Tja, ik zal niet om die reden alleen er mee kappen, maar als het zó snel al gebeurd, zit er wel iets scheef. Dat je in de loop van een lange relatie, na een paar jaar oid een tijd minder seks hebt door stress, de komst van kinderen of andere verplichtingen, dat is nog logisch, dat ligt eerder aan externe factoren dan aan de twee personen op zich.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:04 schreef Xtinction het volgende:
Ik kom deze draad ff Hijacken
Ik ben 22, heb nu iets van een half jaar met mijn vriendin een relatie die vooral op mentaal vlak erg goed is, wordt veel samen gelachen, veel gedeelde interesses ed. Nou hadden we in het begin "genoeg" seks. 2 keer per week, omdat we elkaar in de weekenden niet zagen. Nou is dat de laatstse tijd veranderd en nu is het zelfs zo erg dat ik 3 weken geen seks gehad heb. Nou ben ik er zoeentje die het eigenlijk elke avond doen wil (en elke ochtend als het ff kan). Nou vroeg ik mijn vriendin gister of het misschien kwam omdat ze zich minderseksueel tot me aangetrokken voelde, waarop ze geen nee kon antwoorden.
Wat te doen? We zijn inmiddels al zoveel andere problemen tegen het lijf gelopen (geloof oa)dat ik het een beetje hopeloos ben gaan vinden. Ik moet gewoon wete ndat mijn meisje mij net zo graag wil als andersom en nu weet ik dus zeker dat het niet zo is. Als ze me nu gaat vertellen dat ze zin zou hebben ga ik me afvragen of dat wel oprecht is... basically is er op dit moment nog weinig wat ze kan zeggen wat me ervan zou overtuigen dat ze ECHT wil... probleempje.
Ze zei gister dat ze wel wilde (meer om mij een plezier te doen dan dat ze zelf wilde dus), maar het "wil" gewoon niet. Peroonlijk lijkt het mij logisch dat het wel wilt als je die persoon echt aantrekkelijk vind, dus ik had ook gelijk geen zin meer om te proberen haar op te geilen. Het probleem is ook gewoon dat ik elke avond blijf hopen op sex, en ik nu dus 3 weken zonder resuiltaat hoop op een avondje sex.
What to do... er mee kappen voor het te laat is zoals bij deze gozer in dit topic of hopen op beter weer?
Bedoelde ook Xtinction.. en ik had z'n post ook niet goed gelezen..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, ik had het tegen Xtinction. Die's nog maar een half jaartje bij zijn vriendin.
Ik denk dat dit geen probleem is. de TS heeft al lang niet meer gereageerdquote:
Doe's een linkje?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:01 schreef Chandler het volgende:
Koop het boek HOTSEX en ga deze eens lezen, laat eens zien dat sex ook voor haar een FEEST kan zijn
Ziet er ietwat saai uit, jammergenoeg kun je er niet in bladeren zoals bij veel boeken op Amazon.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:09 schreef frederik het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)935-2358453?v=glance
Wat was er nou aan de hand dan? Of 'gewoon' niet leuk meer?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 07:40 schreef Xtinction het volgende:
Ff een waarschuwing voor de mannen: Ze heeft et nu uitgemaakt, ik had et weer es goed. (blijk echt ziek goed met die dingen). Kijk dus uit als ze "even niet wil" want de kans bestaat dat er iets haar heel erg dwarszit. Verdenk ze maar
Xt
Het valt op als er een periode geen zin zonder reden is. Bij stress, jonge kinderen, ziekte in de omgeving oid dan is het te verwachten dat iemand minder goed in diens vel zit en dus een lager libido heeft. Maar als er, met een plotselinge omslag, ineens een verminderd libido na korte tijd is, tja, dan lijkt het mij inderdaad handig om op zoek te gaan naar de oorzaak, welke wel eens minder leuk kan uitpakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
Je kan ze natuurlijk niet gelijk verdenken omdat ze toevallig wat minder zin heeft. Het valt alleen wel op als je vriend(in) in de beginperiode natuurlijk wel veel meer zin had.. Praten lijkt mij dan de oplossing.
als het aan mij ligt minimaal 21 keer per week, helaas is de werkelijkheid anders en is het gemiddelde slechts 14 keer....soms een slechte week met tien ertussendoor maar dan ben ik de hele week ook behoorlijk sjago.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,
op dit moment nietquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:07 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
als het aan mij ligt minimaal 21 keer per week, helaas is de werkelijkheid anders en is het gemiddelde slechts 14 keer....soms een slechte week met tien ertussendoor maar dan ben ik de hele week ook behoorlijk sjago.
Zolang het je eigen man is niet, maar anders lijkt't me niet zo lekker, ook niet voor z'n vrouw...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
Ik word al 5 jaar verzorgd door een man met een vrouw en kind. Niks mis mee alleen zijn de vakanties en feestdagen soms eenzaam
daar zou ik nou ook echt serieus geen tijd meer voor hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef addie84 het volgende:
[..]21 keer is wel erg veel hoor..
dat hadden mijn vriendin en ik misschien in de eerste maanden, maar zou nu och wel teveel zijn denk ik.. geeneens tijd voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |