Prima, mijn arts vertelt me hoe ik het moet doen. Ik doe wat hij zegt, niet wat Inso beweert.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!!!
[..]
Poep.
Het is niet eens temperaturen, maar gewoon pissen en hormoongehalte aflezen. En de eerste cyclus is 16 keer elke daaropvolgende cyclus 8 keer.
[..]
Poep. Per cyclus geeft hij MAXIMAAL (mits je elke keer het lampje volgt) 8 keer oranje licht dat je moet pissen. Je kan het wel vaker doen, maar dat leest ie toch niet af.
[..]
Exactemundo.. Is het rood of groen, zullen we een condoompje omdoen?
.
[..]
Het is toch juist andersom? Ontwikkeld voor anticonceptie maar kan ook perfect gebruikt worden bij conceptie?.
[..]
Ik ben al 2 jaar dolgelukkig met m'n persona..
En daar gaat het om.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef SHE het volgende:
Ik en Persona zijn ook dolgelukkig, dus daar zijn we het eens
Hoe is het ondertussen met de draagtijd van onze liefdesbaby?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Prima, mijn arts vertelt me hoe ik het moet doen. Ik doe wat hij zegt, niet wat Inso beweert.
FYI, persona is juist ontwikkeld voor mensen die graag zwanger willen worden. Uiteraard bleek het omgekeerd ook te werken. Kun je ook op de site van de fabrikant vinden trouwens.
Ik en Persona zijn ook dolgelukkig, dus daar zijn we het eens
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hoe is het ondertussen met de draagtijd van onze liefdesbaby?![]()
in 15 jaar is dat alles wat je hebt geprobeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:19 schreef pluerbrrot het volgende:
Wat ik geprobeerd heb.
Ik heb lingerie meegenomen,
Lekker bij haar op de bank een romantische film kijken.
Zachtjes strelen.
Gewoon lekker bij haar liggen.
Bloemen
voorzichtig een speeltje voorgesteld (fout)
Ik weet het niet meer![]()
Het feit alleen al, en het beeld dat het bij mij schept om het tijdens de ongesteldheid van me vriendin te sexen, nee liever nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad, ik heb geen zin, en ook geen zin om zin te máken als ik ongesteld ben. En ik vind wat dat betreft eigenlijk ook dat dat mijn goed recht is. De rest van de tijd hebben we een prima seksleven, maar als ik ongesteld ben, dan ben ik onzeker, huilerig en wil ik vooral geknuffeld worden. Dat moet hij er maar voor over hebben...
en zo niet, kijken hoe leuk hij het vindt als hij, na 9 maanden geen pauzeweken, er een schreeuwlelijkje in de wieg ligt. 't Is beter dat ik wel ongesteld word dan niet, zo beschouwd.
Als ik met de pil stop word ik vast bang van mezelf.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef SHE het volgende:
Sinds ik de pil heb afgezworen, kan ik er geen genoeg van krijgen.
Libido @ skyhigh !
Is ook de beste manier om te ontspannen en af te reageren. Daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk.
Mij mag je er voor wakker maken![]()
lees het topic eens helemaal voordat je reageerd NERD...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef sanoj het volgende:
weet je vrouw het van je 15-jaar lange relatie met die maitraisse ?
wat dacht je van het er echt gewoon eens over te hebben met haar.. en niet gelijk allerlei conclusies te trekken dat ze je niet aantrekkelijk vind. Misschien speelt het weer mee, druk op haar werk.. stress. .misschien heb jij wel iets stoms gedaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:04 schreef Xtinction het volgende:
Ik kom deze draad ff Hijacken
Ik ben 22, heb nu iets van een half jaar met mijn vriendin een relatie die vooral op mentaal vlak erg goed is, wordt veel samen gelachen, veel gedeelde interesses ed. Nou hadden we in het begin "genoeg" seks. 2 keer per week, omdat we elkaar in de weekenden niet zagen. Nou is dat de laatstse tijd veranderd en nu is het zelfs zo erg dat ik 3 weken geen seks gehad heb. Nou ben ik er zoeentje die het eigenlijk elke avond doen wil (en elke ochtend als het ff kan). Nou vroeg ik mijn vriendin gister of het misschien kwam omdat ze zich minderseksueel tot me aangetrokken voelde, waarop ze geen nee kon antwoorden.
Wat te doen? We zijn inmiddels al zoveel andere problemen tegen het lijf gelopen (geloof oa)dat ik het een beetje hopeloos ben gaan vinden. Ik moet gewoon wete ndat mijn meisje mij net zo graag wil als andersom en nu weet ik dus zeker dat het niet zo is. Als ze me nu gaat vertellen dat ze zin zou hebben ga ik me afvragen of dat wel oprecht is... basically is er op dit moment nog weinig wat ze kan zeggen wat me ervan zou overtuigen dat ze ECHT wil... probleempje.
Ze zei gister dat ze wel wilde (meer om mij een plezier te doen dan dat ze zelf wilde dus), maar het "wil" gewoon niet. Peroonlijk lijkt het mij logisch dat het wel wilt als je die persoon echt aantrekkelijk vind, dus ik had ook gelijk geen zin meer om te proberen haar op te geilen. Het probleem is ook gewoon dat ik elke avond blijf hopen op sex, en ik nu dus 3 weken zonder resuiltaat hoop op een avondje sex.
What to do... er mee kappen voor het te laat is zoals bij deze gozer in dit topic of hopen op beter weer?
Misschien uiteindelijk wel. Maar goed.. TS woont wel samen en zo he, dus je kan er van uit gaan dat ze toch al eventjes bij elkaar zijn. Zou je dat allemaal aan de kant gooien vanwege een korte dry spell?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, voor mij zou het denk ik wel een reden zijn om te kappen...
Zou zij bereid zijn om het weer leuk te maken? Je moet er werk van maken zoiets, je fantasie gebruiken, experimenteren, er een spel van maken. Maar wil zij dat? Zo niet, dan was het wmb toch wel einde verhaal, zeker als deze ellende zich na zes maandjes al voordoet...
Sorry, ik had het tegen Xtinction. Die's nog maar een half jaartje bij zijn vriendin.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:56 schreef avotar het volgende:
Misschien uiteindelijk wel. Maar goed.. TS woont wel samen en zo he, dus je kan er van uit gaan dat ze toch al eventjes bij elkaar zijn. Zou je dat allemaal aan de kant gooien vanwege een korte dry spell?
Vriendje is wel een echte schipper hoor, die gaat ook over de rode zee. Alleen is de rode zee niet toegankelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
Het feit alleen al, en het beeld dat het bij mij schept om het tijdens de ongesteldheid van me vriendin te sexen, nee liever niet. Je kan natuurlijk zeggen dat je een tampon of een ander hulpmiddel erbij 'pakt' om het tegen te houden, maar heb dat liever ook niet. Dan maar een weekje handwerk, echt geen problemen mee.
Het geëmmer is dus na een paar maanden al begonnen? Tja, ik zal niet om die reden alleen er mee kappen, maar als het zó snel al gebeurd, zit er wel iets scheef. Dat je in de loop van een lange relatie, na een paar jaar oid een tijd minder seks hebt door stress, de komst van kinderen of andere verplichtingen, dat is nog logisch, dat ligt eerder aan externe factoren dan aan de twee personen op zich.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:04 schreef Xtinction het volgende:
Ik kom deze draad ff Hijacken
Ik ben 22, heb nu iets van een half jaar met mijn vriendin een relatie die vooral op mentaal vlak erg goed is, wordt veel samen gelachen, veel gedeelde interesses ed. Nou hadden we in het begin "genoeg" seks. 2 keer per week, omdat we elkaar in de weekenden niet zagen. Nou is dat de laatstse tijd veranderd en nu is het zelfs zo erg dat ik 3 weken geen seks gehad heb. Nou ben ik er zoeentje die het eigenlijk elke avond doen wil (en elke ochtend als het ff kan). Nou vroeg ik mijn vriendin gister of het misschien kwam omdat ze zich minderseksueel tot me aangetrokken voelde, waarop ze geen nee kon antwoorden.
Wat te doen? We zijn inmiddels al zoveel andere problemen tegen het lijf gelopen (geloof oa)dat ik het een beetje hopeloos ben gaan vinden. Ik moet gewoon wete ndat mijn meisje mij net zo graag wil als andersom en nu weet ik dus zeker dat het niet zo is. Als ze me nu gaat vertellen dat ze zin zou hebben ga ik me afvragen of dat wel oprecht is... basically is er op dit moment nog weinig wat ze kan zeggen wat me ervan zou overtuigen dat ze ECHT wil... probleempje.
Ze zei gister dat ze wel wilde (meer om mij een plezier te doen dan dat ze zelf wilde dus), maar het "wil" gewoon niet. Peroonlijk lijkt het mij logisch dat het wel wilt als je die persoon echt aantrekkelijk vind, dus ik had ook gelijk geen zin meer om te proberen haar op te geilen. Het probleem is ook gewoon dat ik elke avond blijf hopen op sex, en ik nu dus 3 weken zonder resuiltaat hoop op een avondje sex.
What to do... er mee kappen voor het te laat is zoals bij deze gozer in dit topic of hopen op beter weer?
Bedoelde ook Xtinction.. en ik had z'n post ook niet goed gelezen..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, ik had het tegen Xtinction. Die's nog maar een half jaartje bij zijn vriendin.
Ik denk dat dit geen probleem is. de TS heeft al lang niet meer gereageerdquote:
Doe's een linkje?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:01 schreef Chandler het volgende:
Koop het boek HOTSEX en ga deze eens lezen, laat eens zien dat sex ook voor haar een FEEST kan zijn
Ziet er ietwat saai uit, jammergenoeg kun je er niet in bladeren zoals bij veel boeken op Amazon.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:09 schreef frederik het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)935-2358453?v=glance
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |