Ja, ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef XL het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Roddick vandaag.
Die speelde geen slechte eerste ronde, integendeel.
altijd leuk jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op een gigantische nederlaag voor Henin![]()
Het zit er niet in ben ik bang, al is ze wel geblesseerd aan haar rug...quote:
3-3 nuquote:
Kutbelgen doen het een stuk beter als Oranje, dat moet gezegd wordenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:14 schreef zjroentje het volgende:
Rochus pakt gewoon de eerste set tegen Davydenko.
Jaloers?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kutbelgen doen het een stuk beter als Oranje, dat moet gezegd worden
maar gelukkig in de tweede weer een break achter....
Ook, maar met name de Belgische verslaggevers zijn tenenkrommend erg.... en super chauvinistischquote:
De Belgische verslaggevers zijn walgelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook, maar met name de Belgische verslaggevers zijn tenenkrommend erg.... en super chauvinistisch
hallo, de belgishe pers is toen met groenendael daar heel hard tegen in gegaan, dat dat echt schandalig gedrag was... en dat geef ik ook toe, en veel vlamingen met mij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef magik77 het volgende:
Belgen beweren dat nederlanders associaal zijn, en chovanistisch.
Ik heb een keer gezien hoe Richard Groenendaal als enige niet belgische wielrenner tussen 7-8 belgische renners zat tijdens een Belgische super prestige wedstrijd. Het hele seizoen werd al gedomineerd door belgen (goed gedaan belgen) Maar toen ze Groenendaal uit gingen fluiten en boe gingen roepen, had ik het wel gezien. Ronduit asociaal om een oud wereldkampioen en top veldrijder zo uit te fluiten. Iemand als Groenendaal zorgt ervoor dat de sport nog enigzins spannend blijft, en toch nog wel internationaal aanzien heeft. Zelfde als met dat motorcross, super chauvanistisch, gun een ander ook iets. Hier in Nederland roepen we al jaren om wat concurentie bij het langebaan schaatsen bij de heren, ik vind het mooi om eens een keer een Amerikaan all round kampioen te zien worden in plaats van alweer een Ritsma, Romme, enz enz.
ik ben belgische, maar ik hoop dat ook, ik heb het niet voor Henin, maar ik hoop toch dat ze wat verder geraakt, en dat dan Kim haar afslacht, zou leuker zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op een gigantische nederlaag voor Henin![]()
quote:
man, wat hebben de belgen, en nu Rochus jou misdaan ? een liever, schattiger manneke zonder enige allures ga je echt niet vindenquote:
Ja inderdaad..Als je gaat kijken naar hoe ze het brengen is het misschien wel irritant, maar ze vertellen tenminste nuttige dingen. Ik heb uit een Nederlandse verslaggever nog nooit iets nuttigs horen komen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hallo, de belgishe pers is toen met groenendael daar heel hard tegen in gegaan, dat dat echt schandalig gedrag was... en dat geef ik ook toe, en veel vlamingen met mij.
en de belgische verslaggevers ... enkel de stem van carl maes ( ex-trainer van K. CLijsters) is hyperirritant, maar om te zeggen dat de inhoud van hun commentaar slecht is, vind ik te ver gaan.
ik kijk ook meestal naar de franse post, of de waalse zenders, het is beter, en frans is ook mijn moedertaal ( eigenlijk mijn vadertaal, maar soit)
jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:23 schreef petitlapin het volgende:
gedaan met Rochus ...
Jep, Rochus isquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:49 schreef pum het volgende:
[..]
ja![]()
Ik dacht dat ie wel zou winnen, maar verliezen van Davydenko is geen schande... lullige loting.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef pietje-tering het volgende:
Hewitt doet gelukkig niet mee. Moet ie trouwens vaker doen, zo van de trap flikkeren
Hij verliest iig de eerste set met 6-4.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat doet Kiefer? Telkens als ik langszap issie aan het serve-volley spelen
De Belgische spelers zelf niet, de Belgische verslaggevers teisteren al dagen mijn oren met hun chauvinistische gelul. Ze zien echt in alles iets positiefs en zijn daarbij vaak heel onsportief voor de tegenstander van de Belgen, met name Nadal gisteren. Vandaar mijn thumbs up.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, wat hebben de belgen, en nu Rochus jou misdaan ? een liever, schattiger manneke zonder enige allures ga je echt niet vinden
ehhh correctie, vierde setquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Inmiddels staat Clement weer voor met 3-0 in de 5e set
het wordt een 5e set idd, 4-0 inmiddelsquote:
Het is dat Roland Garros nu toevallig uitgezonden wordt anders zijn Nederlanders heel wat kieskeuriger met wat ze uitzenden dan de Belgen...Alleen sporten die Nederlanders kunnen zenden ze uit...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:30 schreef Komakie het volgende:
4-0 inmiddels.
Dat zal wel een 5de set worden.
Kiefer slaat soms geweldige ballen maar hij maakt wel te veel fouten...
Dat de Belgen chauvinistisch zijn dat is wel bekend. Het is in dat opzicht ook wel tekenend dat ze alleen de wedstrijden van belgen uitzenden. Dat belgen overal iets positiefs uit zien enzo dat is een beetje belg eigen denk ik. vriendelijk volkje enzo. vrij positief ingesteld in dat opzicht.
In tegenstelling tot de nederlanders die veel asocialer zijn en negatiever zijn ingesteld (over het algemeen)
Maar op zich vind ik dat niet erg hoor. Ik kijk dan wel naar een andere zender als het mij irriteert.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
het wordt een 5e set idd, 4-0 inmiddels
Die zenden helaas Safin uit, die nu makkelijk gaat winnen. De vijfde set bij Clement-Kiefer zou leuker zijn.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zenden helaas Safin uit, die nu makkelijk gaat winnen. De vijfde set bij Clement-Kiefer zou leuker zijn.
Idd. Beetje vergelijkbaar met Hewitt die zou gaan zeiken over een andere speler omdat die wat vaak "Yes" roept of zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:37 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ben het steeds zo niet eens dat de Belgen arrogant zijn..Ok, ze zijn chauvinistisch..Maar IMO zijn we dat in Nederland 3000x meer :/ Maar dat zal wel aan mij liggen...
Ik denk dat ie gaat verliezen van Volandriquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Acasuso is de Verkerk van 2005.
Mark my words!
Foei!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef Juan Zueco het volgende:
Puerta heeft een goed schema, maar heeft waarschijnlijk geld staan op de volgende ronde.Of is weer aan de pillen.
pum is jaloersquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:38 schreef Butra het volgende:
Hey mitt:
[[url=http://img257.echo.cx/img257/7553/dscf00963go.th.jpg]afbeelding][/URL]
Trouwens wel 4 geweldige dagen meegemaakt. Jammer dat ik net te laat was voor Krajicek, maar wel net op tijd voor Wessels.
Enige jammere is dat ik niet 1 keer een spannende 5-setter heb meegemaakt, maar volgens mij waren er daar sowieso niet veel van (ik zag alleen Tipsarevic - Hrbaty 8-6 op maandag). Toch wel ik wel zo'n beetje iedereen gezien die ik wilde zien (Coria, Ferrero, Canas, Ljubicic, Nalbandian en Karlovic ()).
Leukste partij heb ik vanmiddag meegemaakt; Massu en Gonzalez tegen Paval en Bracciali. In de 2e set kwamen de Chilenen een break achter, en na veel gescheld en een racket of 4 later besloten ze die set maar te laten lopen. Ze sloegen gewoon alles blind knalhard over het net, wat echt schitterende situaties opleverde. Gonzo kreeg het voor elkaar om met een 1e service bijna de lijnrechter van de baseline (!!) te onthoofden.
Ze wonnen uiteindelijk nog wel gelukkig, tot grote vreugde van de vele Chilenen op de tribune. Mooi volkje.
Volgend jaar weer. Dat is zeker.
Acasuso had wel moeite met het verslaan van Roddick, die 200ste op de wereldranglijst staat ..Had nog nooit van die speler gehoord :S..Dus Acasuso gaat er gewoon in 3 sets af tege Volandri, omdat hij nu bovendien ook vermoeid is natuurlijk,quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Acasuso is de Verkerk van 2005.
Mark my words!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Acasuso had wel moeite met het verslaan van Roddick, die 200ste op de wereldranglijst staat ..Had nog nooit van die speler gehoord :S..
Op gravel dan. Even dollen ^^quote:
3x. Wel jammer dat er vaak een petje of een hek in beeld staat. Maarja, als ik tijdens een rally opeens ga staan wordt dat niet zo gewaardeerd ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:20 schreef pascalheister het volgende:
Leuke foto's Butra
hoeveel optisch is dat
Ik heb Jankovic, Ivanovic, Zvonareva, Shaughnessy en gisteren Hantuchova gezien. Die laatste stond overigens in een ultra kort outfitje te trainen. Ik heb maar geen foto genomen, er stonden al genoeg ouwe smeerlappen die rukmateriaal stonden te verzamelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk vrouwelijk schoon heb je aanschouwd Butra?
Mij lijkt het overigens ook fantastisch om daar een keer op het park te vertoeven.
Ik ben nog nooit naar Wimbledon geweest. Wil ik uiteraard wel een keer. Maar ik moet zeggen dat ik de sfeer op RG toch wel erg leuk vond hoor. Vooral op de kleine banen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wimbledon al wel gedaan...Ervaring met Wimbledon Butra en kan je dan zeggen wat je dan eigenlijk leuker vond? Ik vind de sfeer op Wimbledon ook gewoon qua tvbeelden zoveel mooier dan Roland Garros(Alhoewel RG ook geweldig is)
Vertel mij watquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:
Met Wimbledon heb je natuurlijk ook wel dikke kans op regen. Stel je voor, ben je daar 5 dagen, regenen 4 van de 5 dagen weg. Dat zou ik niet overleven.
ah 3x dacht dat het wat meer was, dat valt me nog mee danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:
[..]
3x. Wel jammer dat er vaak een petje of een hek in beeld staat. Maarja, als ik tijdens een rally opeens ga staan wordt dat niet zo gewaardeerd ben ik bang.
Eigenlijk belachelijk dat het een 3e ronde partij is.quote:
Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.quote:
Is toch typisch Frans....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.
Ik denk dat Frankrijk na vandaag spontaan een dag van rouw gaat inlassen. Hun God gaat verliezen. Hoe is het mogelijk!
Mwah, wat bij mij indruk maakte is dat Gasquet samen met Coria zo ongeveer de enige is geweest die het Nadal moeilijk heeft kunnen maken..Heel moeilijk zelfs..Dus ik verwacht veel van deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef mitt het volgende:
Gasquet ook vergelijken met Nadalik snap dat echt niet.
die jongen heeft nog geen toernooi gewonnen, op RG dit jaar voor het eerst in 10? Grand Slams een potje gewonnen.
Nadal 6-1 6-4 6-3
ik steek de mensen aan met mijn Puerta-obessie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
Die backhandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
Erg mooi ja. Gonzalez gaat ook lekker mee, die forehand is zelfs voor Federer lastigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef pascalheister het volgende:
mooie pot Federer - Gonzalez
Moya heeft net een blessurebehandeling gehad aan zn schouder. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
Vicente breakt Moya nog een keer: 4-0. Dat wordt dus waarschijnlijk een vijfde set en ze hebben nu al 3 uur gespeeld.
Het wordt iig een 5e set. Moya werd meteen weer gebroken na die behandling: 6-0.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Butra het volgende:
[..]
Moya heeft net een blessurebehandeling gehad aan zn schouder. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
Moyá wint na 4 uur, toch knap na die blessure en de gemiste matchpoints in de 3e set.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef Butra het volgende:
Vicente - Moya op de Belg!
Voor Nederlanders niet, maar Argentijnen en Spanjaarden zijn daar beter tegen bestand.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:08 schreef VoreG het volgende:
Hoe warm is het trouwens in frankrijk?
Lijkt me niet te doen met dit weer tennissen
Rond de 30-35 graden. En dan in de volle zon tennissenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:08 schreef VoreG het volgende:
Hoe warm is het trouwens in frankrijk?
Lijkt me niet te doen met dit weer tennissen
Ik ben nu al aan het doodgaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rond de 30-35 graden. En dan in de volle zon tennissen.
Ik moet er niet aan denken zegquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
lekker!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik moet morgen tennissenquote:
24 graden is perfectquote:
Weer zo'n mooie naam.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Williams loopt te kl*ten tegen Karatantcheva: 3-6 6-1 1-4 (2 breaks achter)
Ik "moet" niet maar ik ga welquote:
idd!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef Komakie het volgende:
Er is niets zo lekker als in die hitte staan beuken
Ik kwam er ook net achter, je zou bijna denken dat ze smaak hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:26 schreef Ambrosius het volgende:
De Belgen weten wat ze uit moeten zenden: Sharapova.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:11 schreef mitt het volgende:
Acasuso - Volandri ook begonnen.
7-6.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:22 schreef Butra het volgende:
Het heldenduo Massu en Gonzalez inmiddels ook begonnen tegen Allegro/Kohlmann.
Davydenko is gewoon beterquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Is Haas geblesseerd ofzo?
Wim?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Kieft wint de tie-break met 9-7: 2-0 in sets.
Break nummer 6; 4-4.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
Vijf breaks op rij nu bij Canas4-3, break voorsprong voor Mathieu.
Dat zijn van die leuke dingen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:47 schreef Butra het volgende:
Moet je eens op die Kiefer letten, hoe hij na elk punt met zn racket het puntje van de lijn aantikt. Wát een zenuwenmannetje zeg.
Dat bedoel ik, 2-1 Mathieuquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Canas breekt Mathieu meteen weer, maar dat zegt bij hun niet zoveel. 1-0.
Ach dat heet jezelf indekken.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef placebeau het volgende:
Kim had gezegd nog niet in topvorm te zijn, dan kun je natuurlijk niet winnen van Davenport.
Davenports vorm is misschien nog wel dramatischer dan die van Kim hoor. Kim gaat gewoon winnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef placebeau het volgende:
Kim had gezegd nog niet in topvorm te zijn, dan kun je natuurlijk niet winnen van Davenport.
Da's waarquote:Op zondag 29 mei 2005 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach dat heet jezelf indekken.
Typisch Belgisch.
Dat is wat ik al eerder zei deze week, alleen al voor die achterlijke chauvinistische verslaggevers hoop je op een nederlaag voor de Belgen....quote:Op zondag 29 mei 2005 12:47 schreef BVO het volgende:
Geweldig, die commentator..
Had het er in het begin zelfs over dat Davenport haar carriere beter kon gaan afbouwen..
Wint ze toch nog gewoon..
Het is echt een obsessie hé voor jouquote:Op zondag 29 mei 2005 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wat ik al eerder zei deze week, alleen al voor die achterlijke chauvinistische verslaggevers hoop je op een nederlaag voor de Belgen....
Nu vanmiddag Henin nog exit en mijn zondag zit geramd
En toch zijn ze allebei waarschijnlijk nog sneller dan Krajicekquote:Op zondag 29 mei 2005 12:53 schreef tong80 het volgende:
Het is eigenlijk niet om aan te zien die dikke wijfen waggelend met blubbervet en hun gewichtheffersdijen.
't is geen obsessie, ze bewijzen alleen keer op keer je gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |