Vertel mij watquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:
Met Wimbledon heb je natuurlijk ook wel dikke kans op regen. Stel je voor, ben je daar 5 dagen, regenen 4 van de 5 dagen weg. Dat zou ik niet overleven.
ah 3x dacht dat het wat meer was, dat valt me nog mee danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:
[..]
3x. Wel jammer dat er vaak een petje of een hek in beeld staat. Maarja, als ik tijdens een rally opeens ga staan wordt dat niet zo gewaardeerd ben ik bang.
Eigenlijk belachelijk dat het een 3e ronde partij is.quote:
Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.quote:
Is toch typisch Frans....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.
Ik denk dat Frankrijk na vandaag spontaan een dag van rouw gaat inlassen. Hun God gaat verliezen. Hoe is het mogelijk!
Mwah, wat bij mij indruk maakte is dat Gasquet samen met Coria zo ongeveer de enige is geweest die het Nadal moeilijk heeft kunnen maken..Heel moeilijk zelfs..Dus ik verwacht veel van deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef mitt het volgende:
Gasquet ook vergelijken met Nadalik snap dat echt niet.
die jongen heeft nog geen toernooi gewonnen, op RG dit jaar voor het eerst in 10? Grand Slams een potje gewonnen.
Nadal 6-1 6-4 6-3
ik steek de mensen aan met mijn Puerta-obessie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
Die backhandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
Erg mooi ja. Gonzalez gaat ook lekker mee, die forehand is zelfs voor Federer lastigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef pascalheister het volgende:
mooie pot Federer - Gonzalez
Moya heeft net een blessurebehandeling gehad aan zn schouder. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
Vicente breakt Moya nog een keer: 4-0. Dat wordt dus waarschijnlijk een vijfde set en ze hebben nu al 3 uur gespeeld.
Het wordt iig een 5e set. Moya werd meteen weer gebroken na die behandling: 6-0.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Butra het volgende:
[..]
Moya heeft net een blessurebehandeling gehad aan zn schouder. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
Moyá wint na 4 uur, toch knap na die blessure en de gemiste matchpoints in de 3e set.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef Butra het volgende:
Vicente - Moya op de Belg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |