pum is jaloersquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:38 schreef Butra het volgende:
Hey mitt:
[[url=http://img257.echo.cx/img257/7553/dscf00963go.th.jpg]afbeelding][/URL]
Trouwens wel 4 geweldige dagen meegemaakt. Jammer dat ik net te laat was voor Krajicek, maar wel net op tijd voor Wessels.
Enige jammere is dat ik niet 1 keer een spannende 5-setter heb meegemaakt, maar volgens mij waren er daar sowieso niet veel van (ik zag alleen Tipsarevic - Hrbaty 8-6 op maandag). Toch wel ik wel zo'n beetje iedereen gezien die ik wilde zien (Coria, Ferrero, Canas, Ljubicic, Nalbandian en Karlovic ()).
Leukste partij heb ik vanmiddag meegemaakt; Massu en Gonzalez tegen Paval en Bracciali. In de 2e set kwamen de Chilenen een break achter, en na veel gescheld en een racket of 4 later besloten ze die set maar te laten lopen. Ze sloegen gewoon alles blind knalhard over het net, wat echt schitterende situaties opleverde. Gonzo kreeg het voor elkaar om met een 1e service bijna de lijnrechter van de baseline (!!) te onthoofden.
Ze wonnen uiteindelijk nog wel gelukkig, tot grote vreugde van de vele Chilenen op de tribune. Mooi volkje.
Volgend jaar weer. Dat is zeker.
Acasuso had wel moeite met het verslaan van Roddick, die 200ste op de wereldranglijst staat ..Had nog nooit van die speler gehoord :S..Dus Acasuso gaat er gewoon in 3 sets af tege Volandri, omdat hij nu bovendien ook vermoeid is natuurlijk,quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Acasuso is de Verkerk van 2005.
Mark my words!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Acasuso had wel moeite met het verslaan van Roddick, die 200ste op de wereldranglijst staat ..Had nog nooit van die speler gehoord :S..
Op gravel dan. Even dollen ^^quote:
3x. Wel jammer dat er vaak een petje of een hek in beeld staat. Maarja, als ik tijdens een rally opeens ga staan wordt dat niet zo gewaardeerd ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 02:20 schreef pascalheister het volgende:
Leuke foto's Butra
hoeveel optisch is dat
Ik heb Jankovic, Ivanovic, Zvonareva, Shaughnessy en gisteren Hantuchova gezien. Die laatste stond overigens in een ultra kort outfitje te trainen. Ik heb maar geen foto genomen, er stonden al genoeg ouwe smeerlappen die rukmateriaal stonden te verzamelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk vrouwelijk schoon heb je aanschouwd Butra?
Mij lijkt het overigens ook fantastisch om daar een keer op het park te vertoeven.
Ik ben nog nooit naar Wimbledon geweest. Wil ik uiteraard wel een keer. Maar ik moet zeggen dat ik de sfeer op RG toch wel erg leuk vond hoor. Vooral op de kleine banen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wimbledon al wel gedaan...Ervaring met Wimbledon Butra en kan je dan zeggen wat je dan eigenlijk leuker vond? Ik vind de sfeer op Wimbledon ook gewoon qua tvbeelden zoveel mooier dan Roland Garros(Alhoewel RG ook geweldig is)
Vertel mij watquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:
Met Wimbledon heb je natuurlijk ook wel dikke kans op regen. Stel je voor, ben je daar 5 dagen, regenen 4 van de 5 dagen weg. Dat zou ik niet overleven.
ah 3x dacht dat het wat meer was, dat valt me nog mee danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:
[..]
3x. Wel jammer dat er vaak een petje of een hek in beeld staat. Maarja, als ik tijdens een rally opeens ga staan wordt dat niet zo gewaardeerd ben ik bang.
Eigenlijk belachelijk dat het een 3e ronde partij is.quote:
Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.quote:
Is toch typisch Frans....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.
Ik denk dat Frankrijk na vandaag spontaan een dag van rouw gaat inlassen. Hun God gaat verliezen. Hoe is het mogelijk!
Mwah, wat bij mij indruk maakte is dat Gasquet samen met Coria zo ongeveer de enige is geweest die het Nadal moeilijk heeft kunnen maken..Heel moeilijk zelfs..Dus ik verwacht veel van deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef mitt het volgende:
Gasquet ook vergelijken met Nadalik snap dat echt niet.
die jongen heeft nog geen toernooi gewonnen, op RG dit jaar voor het eerst in 10? Grand Slams een potje gewonnen.
Nadal 6-1 6-4 6-3
ik steek de mensen aan met mijn Puerta-obessie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
Die backhandquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |