abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27391991
Hey mitt:

Trouwens wel 4 geweldige dagen meegemaakt. Jammer dat ik net te laat was voor Krajicek, maar wel net op tijd voor Wessels.
Enige jammere is dat ik niet 1 keer een spannende 5-setter heb meegemaakt, maar volgens mij waren er daar sowieso niet veel van (ik zag alleen Tipsarevic - Hrbaty 8-6 op maandag). Toch wel ik wel zo'n beetje iedereen gezien die ik wilde zien (Coria, Ferrero, Canas, Ljubicic, Nalbandian en Karlovic ( )).
Leukste partij heb ik vanmiddag meegemaakt; Massu en Gonzalez tegen Paval en Bracciali. In de 2e set kwamen de Chilenen een break achter, en na veel gescheld en een racket of 4 later besloten ze die set maar te laten lopen. Ze sloegen gewoon alles blind knalhard over het net, wat echt schitterende situaties opleverde. Gonzo kreeg het voor elkaar om met een 1e service bijna de lijnrechter van de baseline (!!) te onthoofden.
Ze wonnen uiteindelijk nog wel gelukkig, tot grote vreugde van de vele Chilenen op de tribune. Mooi volkje.

Volgend jaar weer. Dat is zeker.

[ Bericht 41% gewijzigd door Butra op 27-05-2005 00:42:45 ]
pi_27394371
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:38 schreef Butra het volgende:
Hey mitt:

[[url=http://img257.echo.cx/img257/7553/dscf00963go.th.jpg]afbeelding][/URL]

Trouwens wel 4 geweldige dagen meegemaakt. Jammer dat ik net te laat was voor Krajicek, maar wel net op tijd voor Wessels.
Enige jammere is dat ik niet 1 keer een spannende 5-setter heb meegemaakt, maar volgens mij waren er daar sowieso niet veel van (ik zag alleen Tipsarevic - Hrbaty 8-6 op maandag). Toch wel ik wel zo'n beetje iedereen gezien die ik wilde zien (Coria, Ferrero, Canas, Ljubicic, Nalbandian en Karlovic ( )).
Leukste partij heb ik vanmiddag meegemaakt; Massu en Gonzalez tegen Paval en Bracciali. In de 2e set kwamen de Chilenen een break achter, en na veel gescheld en een racket of 4 later besloten ze die set maar te laten lopen. Ze sloegen gewoon alles blind knalhard over het net, wat echt schitterende situaties opleverde. Gonzo kreeg het voor elkaar om met een 1e service bijna de lijnrechter van de baseline (!!) te onthoofden.
Ze wonnen uiteindelijk nog wel gelukkig, tot grote vreugde van de vele Chilenen op de tribune. Mooi volkje.

Volgend jaar weer. Dat is zeker.
pum is jaloers
  vrijdag 27 mei 2005 @ 01:14:49 #93
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_27394412
* Juan Zueco ook

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_27395141
Haha, ben pas een paar uurtjes thuis of het is alweer lachen geblazen om de NOS. 'Kuznetsova speelde een zeer goede partij.'.
Ik heb zo'n beetje het hele arsenaal aan Russische scheldwoorden gehoord vanmiddag. Dramatisch was het.

Ohja, fotoooooo's: http://www.miesjel.com/RolandGarros
pi_27395204
Leuke foto's Butra

hoeveel optisch is dat
pi_27396865
Welk vrouwelijk schoon heb je aanschouwd Butra?

Mij lijkt het overigens ook fantastisch om daar een keer op het park te vertoeven.
That's all folks!
pi_27399378
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Acasuso is de Verkerk van 2005.
Mark my words!
Acasuso had wel moeite met het verslaan van Roddick, die 200ste op de wereldranglijst staat ..Had nog nooit van die speler gehoord :S..Dus Acasuso gaat er gewoon in 3 sets af tege Volandri, omdat hij nu bovendien ook vermoeid is natuurlijk,
Ik denk dat die onderste kant een kwarfinale gaat worden tussen Volandri en Canas...En dat zou niet slecht uitkomen voor mijn manager

En supermooi Butra...Ik wil echt ook nog een keer naar Roland Garros...Heb alleen niet erg veel vrienden die het echt leuk vinden tennis te kijken of zo...Maar volgend jaar moet toch lukken...Wimbledon al wel gedaan...Ervaring met Wimbledon Butra en kan je dan zeggen wat je dan eigenlijk leuker vond? Ik vind de sfeer op Wimbledon ook gewoon qua tvbeelden zoveel mooier dan Roland Garros(Alhoewel RG ook geweldig is )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:20:50 #98
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27399428
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Acasuso had wel moeite met het verslaan van Roddick, die 200ste op de wereldranglijst staat ..Had nog nooit van die speler gehoord :S..
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27399502
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:20 schreef BVO het volgende:

[..]

.
Op gravel dan. Even dollen ^^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_27399905
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 02:20 schreef pascalheister het volgende:
Leuke foto's Butra

hoeveel optisch is dat
3x. Wel jammer dat er vaak een petje of een hek in beeld staat. Maarja, als ik tijdens een rally opeens ga staan wordt dat niet zo gewaardeerd ben ik bang.
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk vrouwelijk schoon heb je aanschouwd Butra?

Mij lijkt het overigens ook fantastisch om daar een keer op het park te vertoeven.
Ik heb Jankovic, Ivanovic, Zvonareva, Shaughnessy en gisteren Hantuchova gezien. Die laatste stond overigens in een ultra kort outfitje te trainen. Ik heb maar geen foto genomen, er stonden al genoeg ouwe smeerlappen die rukmateriaal stonden te verzamelen.
We gingen eigenlijk alleen naar een vrouwenwedstrijd om ff op het gemakkie wat te eten en te drinken. Het was daar vaak een stuk rustiger dan bij de meest onbenullige mannenpartijen.
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wimbledon al wel gedaan...Ervaring met Wimbledon Butra en kan je dan zeggen wat je dan eigenlijk leuker vond? Ik vind de sfeer op Wimbledon ook gewoon qua tvbeelden zoveel mooier dan Roland Garros(Alhoewel RG ook geweldig is )
Ik ben nog nooit naar Wimbledon geweest. Wil ik uiteraard wel een keer. Maar ik moet zeggen dat ik de sfeer op RG toch wel erg leuk vond hoor. Vooral op de kleine banen.
Met Wimbledon heb je natuurlijk ook wel dikke kans op regen. Stel je voor, ben je daar 5 dagen, regenen 4 van de 5 dagen weg. Dat zou ik niet overleven.
Nu hebben we wel geluk gehad met het weer. Alleen tijdens Wessels - Mello een klein buitje. Gisteren een graadje of 32 en mijn kop is zó verbrand dat ik me afvraag of het ooit nog goed komt.
pi_27400101
Nadal - Gasquet !!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_27400209
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:

Met Wimbledon heb je natuurlijk ook wel dikke kans op regen. Stel je voor, ben je daar 5 dagen, regenen 4 van de 5 dagen weg. Dat zou ik niet overleven.
Vertel mij wat Wij hadden 2 dagen ingepland om op Wimbledon rond te lopen. De 1e dag was pas de 3e of 2e keer in de geschiedenis dat een GEHELE dag verregende(Kregen wel ons geld terug ^^) en de andere dag dat we gingen was al vrijdag...Was wel een hele goede dag, maar we gingen voor de vroege dagen dat je gewoon alle goede spelers op de showcourts zag spelen...Dat was op vrijdag vrijwel niet meer
Heb alleen Rios nog wel gezien tegen van Lottum(Rios was toen #2)

En bovendien wat een line-up voor vandaag..OMFG De ene goede wedstrijd na de andere vandaag...En ook niet tegelijkertijd of zo...Dit wordt van 11 tot 11 genieten
Nadal - Gasquet Federer - Gonzales
pi_27400299
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:34 schreef Butra het volgende:

[..]

3x. Wel jammer dat er vaak een petje of een hek in beeld staat. Maarja, als ik tijdens een rally opeens ga staan wordt dat niet zo gewaardeerd ben ik bang.
ah 3x dacht dat het wat meer was, dat valt me nog mee dan
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:16:36 #104
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27401125
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef RayMania het volgende:
Nadal - Gasquet !!
Eigenlijk belachelijk dat het een 3e ronde partij is.
Zou een passende halve finale geweest zijn dit jaar.

Ben vanmiddag vrij dus hoef er gelukkig niks van te missen!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27401179
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef RayMania het volgende:
Nadal - Gasquet !!
Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.
Ik denk dat Frankrijk na vandaag spontaan een dag van rouw gaat inlassen. Hun God gaat verliezen. Hoe is het mogelijk!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:49:09 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27402299
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:18 schreef Butra het volgende:

[..]

Ik heb het wel te doen met Gasquet hoor. Die jongen wordt zó ontzettend gehyped, gewoon niet leuk meer. Ze kunnen L'Equipe en het programmaboekje van RG beter 'het Grote Richard Gasquet Fan Magazine' noemen.
Ik denk dat Frankrijk na vandaag spontaan een dag van rouw gaat inlassen. Hun God gaat verliezen. Hoe is het mogelijk!
Is toch typisch Frans....
Ik voorspel ook een redelijk makkelijke overwinning voor Nadal, 3-1 in sets.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27402364
Gasquet ook vergelijken met Nadal ik snap dat echt niet.

die jongen heeft nog geen toernooi gewonnen, op RG dit jaar voor het eerst in 10? Grand Slams een potje gewonnen.

Nadal 6-1 6-4 6-3
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_27402432
ik voorspel zelf s een 3-0 voor Nadal, nogmaals die wedstrijd tegen Malisse was erg indrukwekkend. Een 7-5 6-4 en 6-3 voor Nadal.

Die andere topper....pfff lastig...Denkt dat Federer het NET red....zware 5 setter denk ik.
pi_27402458
Mooie dag gister, met de winst van Canas, Puerta en vooral Acasuso.

Acasuso moet morgen tegen Volandri, dus dat wordt alweer erg lastig.

Nieminen eruit tegen Andrejev, die moeten we in de gaten houden.

Puerta , wat een held he Butra
pi_27402918
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef mitt het volgende:
Gasquet ook vergelijken met Nadal ik snap dat echt niet.

die jongen heeft nog geen toernooi gewonnen, op RG dit jaar voor het eerst in 10? Grand Slams een potje gewonnen.

Nadal 6-1 6-4 6-3
Mwah, wat bij mij indruk maakte is dat Gasquet samen met Coria zo ongeveer de enige is geweest die het Nadal moeilijk heeft kunnen maken..Heel moeilijk zelfs..Dus ik verwacht veel van deze wedstrijd.
Ik denk Nadal door in 4 slopende sets met tie breaks en 7-5s..
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:39:32 #111
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27403880
Davenport heeft het weer lastig, nu tegen Razzano.

Eerste set nog wel gewonnen (na een break achter). In de tweede weer een break achter: 1-4.

Commentaar @ Belg: "Dat is makkelijker gedaan dan gezegd"
sig verwijderd door FA
pi_27403945
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 mei 2005 @ 12:43:42 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_27403979
Nu Federer - Gonsalez

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27404004
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Niet het hele topic gevolgd, maar kan iemand mij uitleggen wat er precies zo speciaal is aan die Puerta en waarom iedereen hier zo lyrisch over hem is?
ik steek de mensen aan met mijn Puerta-obessie.

Voor de rest valt het wel mee
pi_27404093
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:43 schreef tong80 het volgende:
Nu Federer - Gonsalez

Nu al? Ik dacht dat zij pas later vanmiddag moesten spelen?
pi_27404143
Ik ben voor Acasuso dit toernooi, alleen die naam is al goed!
That's all folks!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:02:48 #117
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27404522
Razzano pakt een set van Davenport, voor de derde keer moet de Amerikaanse een derde set spelen.
sig verwijderd door FA
pi_27404800
mooie pot Federer - Gonzalez
pi_27405450
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:42 schreef MrWizzel het volgende:
Die backhand
pi_27405520
Ik ben een scorebord-fan aan het worden...

***eurosport
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')