quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:30 schreef pietje-tering het volgende:
Hewitt doet gelukkig niet mee. Moet ie trouwens vaker doen, zo van de trap flikkeren
Hij verliest iig de eerste set met 6-4.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat doet Kiefer? Telkens als ik langszap issie aan het serve-volley spelen
De Belgische spelers zelf niet, de Belgische verslaggevers teisteren al dagen mijn oren met hun chauvinistische gelul. Ze zien echt in alles iets positiefs en zijn daarbij vaak heel onsportief voor de tegenstander van de Belgen, met name Nadal gisteren. Vandaar mijn thumbs up.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, wat hebben de belgen, en nu Rochus jou misdaan ? een liever, schattiger manneke zonder enige allures ga je echt niet vinden
ehhh correctie, vierde setquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Inmiddels staat Clement weer voor met 3-0 in de 5e set
het wordt een 5e set idd, 4-0 inmiddelsquote:
Het is dat Roland Garros nu toevallig uitgezonden wordt anders zijn Nederlanders heel wat kieskeuriger met wat ze uitzenden dan de Belgen...Alleen sporten die Nederlanders kunnen zenden ze uit...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:30 schreef Komakie het volgende:
4-0 inmiddels.
Dat zal wel een 5de set worden.
Kiefer slaat soms geweldige ballen maar hij maakt wel te veel fouten...
Dat de Belgen chauvinistisch zijn dat is wel bekend. Het is in dat opzicht ook wel tekenend dat ze alleen de wedstrijden van belgen uitzenden. Dat belgen overal iets positiefs uit zien enzo dat is een beetje belg eigen denk ik. vriendelijk volkje enzo. vrij positief ingesteld in dat opzicht.
In tegenstelling tot de nederlanders die veel asocialer zijn en negatiever zijn ingesteld (over het algemeen)
Maar op zich vind ik dat niet erg hoor. Ik kijk dan wel naar een andere zender als het mij irriteert.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
het wordt een 5e set idd, 4-0 inmiddels
Die zenden helaas Safin uit, die nu makkelijk gaat winnen. De vijfde set bij Clement-Kiefer zou leuker zijn.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zenden helaas Safin uit, die nu makkelijk gaat winnen. De vijfde set bij Clement-Kiefer zou leuker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |