7-6.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:22 schreef Butra het volgende:
Het heldenduo Massu en Gonzalez inmiddels ook begonnen tegen Allegro/Kohlmann.
Davydenko is gewoon beterquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Is Haas geblesseerd ofzo?
Wim?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Kieft wint de tie-break met 9-7: 2-0 in sets.
Break nummer 6; 4-4.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
Vijf breaks op rij nu bij Canas4-3, break voorsprong voor Mathieu.
Dat zijn van die leuke dingen jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:47 schreef Butra het volgende:
Moet je eens op die Kiefer letten, hoe hij na elk punt met zn racket het puntje van de lijn aantikt. Wát een zenuwenmannetje zeg.
Dat bedoel ik, 2-1 Mathieuquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Canas breekt Mathieu meteen weer, maar dat zegt bij hun niet zoveel. 1-0.
Ach dat heet jezelf indekken.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef placebeau het volgende:
Kim had gezegd nog niet in topvorm te zijn, dan kun je natuurlijk niet winnen van Davenport.
Davenports vorm is misschien nog wel dramatischer dan die van Kim hoor. Kim gaat gewoon winnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:30 schreef placebeau het volgende:
Kim had gezegd nog niet in topvorm te zijn, dan kun je natuurlijk niet winnen van Davenport.
Da's waarquote:Op zondag 29 mei 2005 12:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach dat heet jezelf indekken.
Typisch Belgisch.
Dat is wat ik al eerder zei deze week, alleen al voor die achterlijke chauvinistische verslaggevers hoop je op een nederlaag voor de Belgen....quote:Op zondag 29 mei 2005 12:47 schreef BVO het volgende:
Geweldig, die commentator..
Had het er in het begin zelfs over dat Davenport haar carriere beter kon gaan afbouwen..
Wint ze toch nog gewoon..
Het is echt een obsessie hé voor jouquote:Op zondag 29 mei 2005 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wat ik al eerder zei deze week, alleen al voor die achterlijke chauvinistische verslaggevers hoop je op een nederlaag voor de Belgen....
Nu vanmiddag Henin nog exit en mijn zondag zit geramd
En toch zijn ze allebei waarschijnlijk nog sneller dan Krajicekquote:Op zondag 29 mei 2005 12:53 schreef tong80 het volgende:
Het is eigenlijk niet om aan te zien die dikke wijfen waggelend met blubbervet en hun gewichtheffersdijen.
't is geen obsessie, ze bewijzen alleen keer op keer je gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |