Alleen ben ik bang dat Milan alles op slot gooit, al valt dat nu wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.:)
Daar dacht ik ook direct aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.
Inderdaad, daar hoop ik dan ook opquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.:)
Ja zegt ie dan,maar wij speelde een weer een finalequote:
Okj Evert ten Apelquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.
We zullen zien hoe de wedstrijd verder verlooptquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoals verwacht is AC Milan gewoon stukken beter en heeft Liverpool niets te vertellen. Onbegrijpelijk ook dat zo'n matige ploeg als Liverpool zo ver is gekomen.
Komt goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat Milan alles op slot gooit, al valt dat nu wel mee.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja zegt ie dan,maar wij speelde een weer een finale![]()
BOEIE,HEB JE WEINIG AAN ALS JE VERLIEST
Dat vrees ik inderdaad ook. Leuk dat ze meedoen hoor maar Milan loopt er vrees ik helemaal overheen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoals verwacht is AC Milan gewoon stukken beter en heeft Liverpool niets te vertellen.
Nee, hoor LIverpool wint dit nooit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Komt goedheb er alle vertrouwen in
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor LIverpool wint dit nooit.
Milan wordt gewoon de verdiende winnaar van deze wedstrijd
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor LIverpool wint dit nooit.
Milan wordt gewoon de verdiende winnaar van deze wedstrijd
ik hoop dat milan hem niet wint dat zegt genoegquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat?
Jij hoopt dat Liverpool wint,als "Mancunian" zijnde?![]()
duhquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik hoop dat milan hem niet wint dat zegt genoeg
Ja voor Liverpoolquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
Nou,het wordt wel weer tijd voor een goaltje....
En dan zit Costacurta nog op de bank ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je kijkt naar die verdediging van Milan, bij elkaar 150 jaar .. daar is toch geen doorkomen aan ..
Indeed. Second place is first loserquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja zegt ie dan,maar wij speelde een weer een finale![]()
BOEIE,HEB JE WEINIG AAN ALS JE VERLIEST
Die had de date van jawi overgenomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik zie Rubbereend trouwens helemaal niet
hij werd al misselijk bij de gedachte geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik zie Rubbereend trouwens helemaal niet
Hoop et niet, das ook geen ruk aan ..quote:
Ja, ik had ook zoiets opgevangenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij werd al misselijk bij de gedachte geloof ik
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
"NÔH!"
Van vertaler tot coach van Chelsea bvquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
Van instructeur in een sportschool tot toptrainer. Het kan slechter
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Jetje wat is Liverpool slecht. PSV baalt nog meer
Iets zegt me dat jij niet voor Liverpool bentquote:
mijn ambitiequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
Van instructeur in een sportschool tot toptrainer. Het kan slechter
Doen ze ook: Kewell.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef kastanova het volgende:
Het lijkt wel alsof Liverpool met een man minder speelt.
Hij gaat Hamann inbrengenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
Kewell gaat er denk ik af... Hij liep naar de verzorger toe 'nee' schuddend. Dus ik denk niet dat hij er nog lang zal zijn.
tactisch meesterbrein ook,die Benitez,of hebben ze niet beter?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij gaat Hamann inbrengen![]()
![]()
Zoals Frank Raes net zei: Als Milan de CL wint vandaag heeft Seedorf er zelfs al meer gewonnen dan wie dan ook in Nederland, zelfs eentje meer dan Cruyff ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Seedorf kan ook nooit iets goed doen.
Als hij een fout maakt, zijn er meerdere personen als de kippen erbij en als Seedorf iets goeds doet, blijft het angstvallig stil.
Ik denk dat de meeste hier zelfs iets te klagen hebben als Seedorf 2 assists gaat geven en de winnende penalty gaat scoren
Het zegt alles.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Frank Raes net zei: Als Milan de CL wint vandaag heeft Seedorf er zelfs al meer gewonnen dan wie dan ook in Nederland, zelfs eentje meer dan Cruyff ...
Het zegt toch iets ...
We weten immers allemaal dat dát zijn expertise isquote:
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Frank Raes net zei: Als Milan de CL wint vandaag heeft Seedorf er zelfs al meer gewonnen dan wie dan ook in Nederland, zelfs eentje meer dan Cruyff ...
Het zegt toch iets ...
Ah, toch Hamann niet (volgens Raes ging die zich ook opwarmen) , maar of Smicer een betere oplossing is ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tactisch meesterbrein ook,die Benitez,of hebben ze niet beter?![]()
hoe raadt je het zo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet voor Liverpool bent
Dat ie idd vaker in een goed team heeft gestaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het zegt toch iets ...
En Seedorf denkt,FUCK OFF,ik heb er weer 1,ik hoop het voor hemquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Seedorf kan ook nooit iets goed doen.
Als hij een fout maakt, zijn er meerdere personen als de kippen erbij en als Seedorf iets goeds doet, blijft het angstvallig stil.
Ik denk dat de meeste hier zelfs iets te klagen hebben als Seedorf 2 assists gaat geven en de winnende penalty gaat scoren
Mwah dit is een aanvallende linkermiddenvelder, Hamann verdedigende middenvelder. Dus zeer gewaagd dat welquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, toch Hamann niet (volgens Raes ging die zich ook opwarmen) , maar of Smicer een betere oplossing is ...![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
We weten immers allemaal dat dát zijn expertise is.
tsja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, toch Hamann niet (volgens Raes ging die zich ook opwarmen) , maar of Smicer een betere oplossing is ...![]()
Een basic verdediger waar je altijd van op aan kan, echt een heerlijke voetballer die Stamquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
Tomme man wat is stam toch ook goed
Ja, en hij heeft wellicht een Surinaamse knokploeg hangjongeren daarvoor ingehuurd om telkens die besturen en trainers te gaan bewerken zodat hij daar mag meedoen zeker ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie idd vaker in een goed team heeft gestaan.
Dat wel maar hij voetbalt voor Milanquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een basic verdediger waar je altijd van op aan kan, echt een heerlijke voetballer die Stam
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie idd vaker in een goed team heeft gestaan.
En 15 jaar geleden voetbalde die nog bij de amateurs ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een basic verdediger waar je altijd van op aan kan, echt een heerlijke voetballer die Stam
toen voetbalde seedorf nog in de C1quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En 15 jaar geleden voetbalde die nog bij de amateurs ..![]()
Had inderdaad beter geweest als liverpool 0-1 had gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef Suijk het volgende:
Machteloos is liverpool. Jammer voor de wedstrijd.
Nee, het was inderdaad geen buitenspel. Daar komt Liverpool goed weg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Géén buitenspel !!! (volgens mij)
Ah,jij kent mijn aanvallende kwaliteiten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Tegen dit Liverpool had zelfs een delegatie van FOK de Europacup gepakt...
Zelfs Feyenoord zou er een verlenging uit slepen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Het spel van The Reds is wel erbarmelijk slecht, maar zagen we dit vorige week ook niet...
Ja, ach 0-3 of 0-4 maakt op het einde weinig uit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat Milan bestolen is nu
Eindelijk erkenningquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Het spel van The Reds is wel erbarmelijk slecht, maar zagen we dit vorige week ook niet...
Ze mogen het nog wel ff een keer laten zien, groot twijfelgeval maar niet zeker in mijn ogen dat het geen buitenspel was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, het was inderdaad geen buitenspel. Daar komt Liverpool goed weg.
Dat is ook weer zo,laten we het althans hopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ach 0-3 of 0-4 maakt op het einde weinig uit.
Volgens mij kwam de bal van een Pool-speler afquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze mogen het nog wel ff een keer laten zien, groot twijfelgeval maar niet zeker in mijn ogen dat het geen buitenspel was.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef appelsientje het volgende:
zo zo hier had PSV ook best van kunnen winnen....
*zucht*
Voor de grens is het toch ook nauwelijks te zien binnen zoveelste van een seconde of een Liverpool verdediger die bal wel of niet met zn uitgegroeide grote teennagel heeft aangeraakt ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze mogen het nog wel ff een keer laten zien, groot twijfelgeval maar niet zeker in mijn ogen dat het geen buitenspel was.
Dat zag ik niet zo snel, maar dan zou het geen buitenspel zijn iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de bal van een Pool-speler af
Bij twijfel moet de aanvallende partij sowieso voordeel krijgen, maar in de herhaling bleek dat het geen buitenspel was. Milan werd bestolen. Maar goed, dat boeit niet. Dit matige Liverpool maakt toch geen schijn van kans.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt bij PSV had ie z'n minste periodequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Stam is het type voetballer dat in een sterke ploeg héél goed gaat renderen, maar in een zwakkere ploeg altijd los door de mand valt ...
Juist bij zo'n club bewijst hij z'n waarde. Milan, de club die de groepsfase van de CL doorkwam met 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0. Daar kan je op spelen met een man als Stam in de achterhoede en dat maakt Stam van onschatbare waarde voor Milan. Je kan nog zoveel scoren maar als ze er aan de andere kant net zo hard in vliegen kom je nergens. Zie Feyenoord met twee topscoorders en Sparta met de drie topscoorders.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Dos37 het volgende:
Dat wel maar hij voetbalt voor Milan
Nou Nouquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord zou er een verlenging uit slepen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
eigen schuld, ze hebben het zelf niet afgemaakt in Milan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:18 schreef appelsientje het volgende:
*zucht*
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah,jij kent mijn aanvallende kwaliteiten?
Dat was Juventus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Juist bij zo'n club bewijst hij z'n waarde. Milan, de club die de groepsfase van de CL doorkwam met 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0. Daar kan je op spelen met een man als Stam in de achterhoede en dat maakt Stam van onschatbare waarde voor Milan. Je kan nog zoveel scoren maar als ze er aan de andere kant net zo hard in vliegen kom je nergens. Zie Feyenoord met twee topscoorders en Sparta met de drie topscoorders.
Dat zijn die dingen tegenwoordig ook, denk je dat daar ook nog maar 1 stukje leer aanzit ?quote:
Het is dan ook belachelijk dat Culina niet fluit omdat hij dan een Italiaan is .. das toch gewoon de beste scheids op het moment ..quote:
Daar heb je wel een punt. Maarja voor de neutrale toeschouwer is het niet om aan te zien natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Juist bij zo'n club bewijst hij z'n waarde. Milan, de club die de groepsfase van de CL doorkwam met 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0 en 1-0. Daar kan je op spelen met een man als Stam in de achterhoede en dat maakt Stam van onschatbare waarde voor Milan. Je kan nog zoveel scoren maar als ze er aan de andere kant net zo hard in vliegen kom je nergens. Zie Feyenoord met twee topscoorders en Sparta met de drie topscoorders.
Ja schandalig dat dat niet mag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is dan ook belachelijk dat Culina niet fluit omdat hij dan een Italiaan is .. das toch gewoon de beste scheids op het moment ..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:23 schreef Dos37 het volgende:
ik hoop dat als het zo blijft Gerard Seedorf beide poten breekt
Bedtijd, tong.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
In België en Tong zelf denken daar anders over een over het paaard getilde vent die zich belangrijker waant dan de sopelers.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schandalig dat dat niet mag.
In België en Tong zelf denken daar anders over een over het paaard getilde vent die zich belangrijker waant dan de sopelers.
Dat zou wel geniaal zijn inderdaad. Als Liverpool toch al met 0-4 achterstaat boeit dat toch niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:23 schreef Dos37 het volgende:
ik hoop dat als het zo blijft Gerard Seedorf beide poten breekt
Ik heb het ook niet zo op Collina, die wil zichzelf iets te vaak laten gelden in een wedstrijd. Ik vind dat een scheidsrechter nauwelijks moet opvallen in een wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schandalig dat dat niet mag.
quote:
quote:
Dat staat er ook maar het wordt tijd dat Gerard eens iets overkomt,een soort payback time voor zijn gehele ouvrequote:
Jij bent toch voor Milan? Dat zei je een paar weken terug tenminstequote:
Gezien de verdediging en de aanval van Feyenoord gok ik op een 6-6 ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef cultheld het volgende:
Zelfs Feyenoord zou er een verlenging uit slepen.
Crespoquote:
Ik kotste op het camerawerkquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Milan? Dat zei je een paar weken terug tenminste![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
Naja, bekijk het positief; als Liverpool nú nog terugkomt hebben we een historische finale beleefd...
2e keer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Leijooo het volgende:
jezus...en ik was nog wel voor Liverpool:) of gaat seedorf de 2e keer de CL winnen:|
4e keer!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Leijooo het volgende:
jezus...en ik was nog wel voor Liverpool:) of gaat seedorf de 2e keer de CL winnen:|
2e keer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef Leijooo het volgende:
Laat me raden jij hebt 15 euro op liverpool ingezet ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:28 schreef cultheld het volgende:
Dag 15 euro
![]()
![]()
![]()
![]()
Benitez
Waarom gaat die vent niet terug naar de sportschool.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat me raden jij hebt 15 euro op liverpool ingezet ?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
Naja, bekijk het positief; als Liverpool nú nog terugkomt hebben we een historische finale beleefd...
Kijk dat jij als een bekrompen lul alleen maar kijkt naar die 2 penalties die hij ooit heeft gemist betekent niet dat hij geen geweldige speler is.quote:
Crespo vind ik op zich ook niet ze denderend.... Hoewel hij dit fraai afmaakte.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk, daar is er eentje die ze bij Chelsea niet meer nodig hadden ...
Joh Lquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:31 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat Liverpool het niet meer gaat halen...
Dan hadden ze niet moeten staan te slapen op het eind en jij verwachtte dat PSV Liverpool ook zou oprollen?quote:
Ja dat riep ik ook niet... tja als als als...quote:
PSV had Liverpool opgerold.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet moeten staan te slapen op het eind en jij verwachtte dat PSV Liverpool ook zou oprollen?
Yeah right.
Wellicht hadden ze dan ook afgegaan tegen dit Milan. Want die zijn toch stukken sterker dan tegen PSV hoor ... ( Dr. Meersschemann van hun medische staf zei het al, ze pieken al maanden richting vandaag ... )quote:
Liverpool speelt echt heel zwak. Zelfs PSV zou van dit Liverpool winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet moeten staan te slapen op het eind en jij verwachtte dat PSV Liverpool ook zou oprollen?
Yeah right.
ook al examensquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga zometeen maar leren want dit noem ik geen finale![]()
Dat ligt niet aan de vorm van AC Milan, maar aan de kracht van PSV; De enige ploeg die het Milan lastig maakte in de CL.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wellicht hadden ze dan ook afgegaan tegen dit Milan. Want die zijn toch stukken sterker dan tegen PSV hoor ... ( Dr. Meersschemann van hun medische staf zei het al, ze pieken al maanden richting vandaag ... )
Triest jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef Suijk het volgende:
Kunnen die frusti psv'ers ergens anders heen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |