Ja, ik had ook zoiets opgevangenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij werd al misselijk bij de gedachte geloof ik
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
"NÔH!"
Van vertaler tot coach van Chelsea bvquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
Van instructeur in een sportschool tot toptrainer. Het kan slechter
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Jetje wat is Liverpool slecht. PSV baalt nog meer
Iets zegt me dat jij niet voor Liverpool bentquote:
mijn ambitiequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
Van instructeur in een sportschool tot toptrainer. Het kan slechter
Doen ze ook: Kewell.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef kastanova het volgende:
Het lijkt wel alsof Liverpool met een man minder speelt.
Hij gaat Hamann inbrengenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
Kewell gaat er denk ik af... Hij liep naar de verzorger toe 'nee' schuddend. Dus ik denk niet dat hij er nog lang zal zijn.
tactisch meesterbrein ook,die Benitez,of hebben ze niet beter?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij gaat Hamann inbrengen![]()
![]()
Zoals Frank Raes net zei: Als Milan de CL wint vandaag heeft Seedorf er zelfs al meer gewonnen dan wie dan ook in Nederland, zelfs eentje meer dan Cruyff ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Seedorf kan ook nooit iets goed doen.
Als hij een fout maakt, zijn er meerdere personen als de kippen erbij en als Seedorf iets goeds doet, blijft het angstvallig stil.
Ik denk dat de meeste hier zelfs iets te klagen hebben als Seedorf 2 assists gaat geven en de winnende penalty gaat scoren
Het zegt alles.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Frank Raes net zei: Als Milan de CL wint vandaag heeft Seedorf er zelfs al meer gewonnen dan wie dan ook in Nederland, zelfs eentje meer dan Cruyff ...
Het zegt toch iets ...
We weten immers allemaal dat dát zijn expertise isquote:
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoals Frank Raes net zei: Als Milan de CL wint vandaag heeft Seedorf er zelfs al meer gewonnen dan wie dan ook in Nederland, zelfs eentje meer dan Cruyff ...
Het zegt toch iets ...
Ah, toch Hamann niet (volgens Raes ging die zich ook opwarmen) , maar of Smicer een betere oplossing is ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tactisch meesterbrein ook,die Benitez,of hebben ze niet beter?![]()
hoe raadt je het zo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij niet voor Liverpool bent
Dat ie idd vaker in een goed team heeft gestaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het zegt toch iets ...
En Seedorf denkt,FUCK OFF,ik heb er weer 1,ik hoop het voor hemquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, Seedorf kan ook nooit iets goed doen.
Als hij een fout maakt, zijn er meerdere personen als de kippen erbij en als Seedorf iets goeds doet, blijft het angstvallig stil.
Ik denk dat de meeste hier zelfs iets te klagen hebben als Seedorf 2 assists gaat geven en de winnende penalty gaat scoren
Mwah dit is een aanvallende linkermiddenvelder, Hamann verdedigende middenvelder. Dus zeer gewaagd dat welquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, toch Hamann niet (volgens Raes ging die zich ook opwarmen) , maar of Smicer een betere oplossing is ...![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
We weten immers allemaal dat dát zijn expertise is.
tsja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, toch Hamann niet (volgens Raes ging die zich ook opwarmen) , maar of Smicer een betere oplossing is ...![]()
Een basic verdediger waar je altijd van op aan kan, echt een heerlijke voetballer die Stamquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Dos37 het volgende:
Tomme man wat is stam toch ook goed
Ja, en hij heeft wellicht een Surinaamse knokploeg hangjongeren daarvoor ingehuurd om telkens die besturen en trainers te gaan bewerken zodat hij daar mag meedoen zeker ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie idd vaker in een goed team heeft gestaan.
Dat wel maar hij voetbalt voor Milanquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een basic verdediger waar je altijd van op aan kan, echt een heerlijke voetballer die Stam
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie idd vaker in een goed team heeft gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |