Alleen ben ik bang dat Milan alles op slot gooit, al valt dat nu wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.:)
Daar dacht ik ook direct aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.
Inderdaad, daar hoop ik dan ook opquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.:)
Ja zegt ie dan,maar wij speelde een weer een finalequote:
Okj Evert ten Apelquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Voordeel van zo'n extreem vroege goal is wel dat meteen die afwachtende houding bij de teams voorbij is en we misschien een leuke wedstrijd krijgen nu.
We zullen zien hoe de wedstrijd verder verlooptquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoals verwacht is AC Milan gewoon stukken beter en heeft Liverpool niets te vertellen. Onbegrijpelijk ook dat zo'n matige ploeg als Liverpool zo ver is gekomen.
Komt goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat Milan alles op slot gooit, al valt dat nu wel mee.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja zegt ie dan,maar wij speelde een weer een finale![]()
BOEIE,HEB JE WEINIG AAN ALS JE VERLIEST
Dat vrees ik inderdaad ook. Leuk dat ze meedoen hoor maar Milan loopt er vrees ik helemaal overheen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoals verwacht is AC Milan gewoon stukken beter en heeft Liverpool niets te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |